kan altijd wel lekker mopperen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
kan wel leuk worden met midas dekkers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door AskMe op 28-10-2009 22:54:19 ] 2011 13" i5 ...
haha, ja was ff klote. Maar wel nieuwe OP gemaaktquote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:38 schreef golfer het volgende:
Wat loop je te klooien met die spoiler?
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:39 schreef AskMe het volgende:
[..]
haha, ja was ff klote. Maar wel nieuwe OP gemaakt't is goed nu
Klooien? Was een copy paste foutje. Ik heb 'm niet gemaakt.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:38 schreef golfer het volgende:
Wat loop je te klooien met die spoiler?
Jaquote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:40 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Klooien? Was een copy paste foutje. Ik heb 'm niet gemaakt.![]()
Nu is het goed toch?
Sure.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:41 schreef AskMe het volgende:
[..]
Ja, hij staat er nu mooi bij
vinden jullie 't wat ?
slaat natuurlijk nergens op.quote:Paul Witteman o.a. bekend van Barend&vanDorp
Barend &witteman is 't natuurlijkquote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:48 schreef golfer het volgende:
Ik denk sowieso dat je je huiswerk wat beter moet doen, want
[..]
slaat natuurlijk nergens op.
Hed moet `heden´zijn (sorry voor de kleine foutjesquote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:44 schreef Q.E.D. het volgende:
Maar, wat is "hed" ? We moeten nog even naar die tekst kijken.
oud fotootje van Sonja om de zaak wat op te fleuren:quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:50 schreef AskMe het volgende:
[..]
Barend &witteman is 't natuurlijkwordt wel aangepast
Maak daar maar minstens 8 van.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:57 schreef AskMe het volgende:
Foutjes zijn opgelost, nu verder met P&W ( nog 3 minuten)
Gisteren ging het anders traag door de gasten samenstelling.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:11 schreef Stali het volgende:
Even meekijken.
Wat gaat deze reeks hard trouwens.
Hij heeft gelijk, zo'n Boere is ooit ontsnapt aan vervolging en verdient het niet om rust te vinden. Hij moet hoe dan ook voor de rechtbank gebracht worden, waarna het oordeel aan de rechters is.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:14 schreef DrDentzz het volgende:
Arnold Karskens, de grote verzetsstrijder in vredestijd.
Vreemd verhaal inderdaad.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:23 schreef morpheus_at_work het volgende:
Lol vrouwlief houd manlief tegen om voor zijn idealen te vechten
blijkt maar weer wie de broek aan heeft thuisquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:23 schreef morpheus_at_work het volgende:
Lol vrouwlief houd manlief tegen om voor zijn idealen te vechten
Komt op mij over als iemand die graag dingen wil , dingen roept, maar als puntje bij paaltje komt , langzaam afdruipt. beetje erg jammer. Van extravert naar introvert.quote:
Ik heb echt geen idee wie dat is, is dat heel raar?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:31 schreef DrDentzz het volgende:
Hij heeft ook met de echte Waylon Jennings op het podium gestaan.
Heeft meegedaan aan een talentenjacht en heeft nu als (volgens mij) enige Nederlander een platencontract bij Motown.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:33 schreef Krambo het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee wie dat is, is dat heel raar?
Zeg maar na Johnny Cash, Hank Williams en Willie Nelson de grootste countryzanger.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:33 schreef Krambo het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee wie dat is, is dat heel raar?
Danksquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:35 schreef DrDentzz het volgende:
[..]
Zeg maar na Johnny Cash, Hank Williams en Willie Nelson de grootste countryzanger.
Deze ken je vast wel:
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:39 schreef AskMe het volgende:
Die Manon heeft ook wel een beetje een MJ neusje
En die grote ogen en die stem.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:39 schreef AskMe het volgende:
Die Manon heeft ook wel een beetje een MJ neusje
Cd is al weer een tijdje in de winkel, en zijn hit staat nu in de top 40quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:37 schreef golfer het volgende:
Waylon is wel heel erg bewust van z'n uitstraling. Mooie ogen vooral.
Die Elvis-look vind ik weer helemaal niets, eerlijk gezegd.
Platencontract is binnen. Nu nog ooit een plaat uitbrengen.
Ik had het over een platencontract en een plaat.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
Cd is al weer een tijdje in de winkel, en zijn hit staat nu in de top 40
Wicked Way
hahaquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:41 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
"anderstaligen" Weer heerlijk politiek-correct gewauwel.
Ja !quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:46 schreef Ringo het volgende:
Breedsprakig is ze. Ga maar naar Midas nu.
Graag, ja.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:46 schreef Ringo het volgende:
Breedsprakig is ze. Ga maar naar Midas nu.
was aan de reactie van pauw te zien dat het niet conform verwachting wasquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:49 schreef Horloge het volgende:
[..]
Ja, en dan gaat Pauw er doorheen en doet 'ie hem doodleuk helemaal over.
jammer dat Ab, de viroloog er niet bijzatquote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:00 schreef Horloge het volgende:
Midas is geweldig, we lachen met zijn allen om zijn verhaal en realiseren ons hoe ontzettend STUPIDE we bezig zijn met die tomeloze drang om onszelf maar te beschermen tegen allerlei virussen en ziektes.
En vervolgens gaan we weer over tot de orde van de dag.
op het net staan hele leuke audiostukken van midas , van vroege vogels uitzendingen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:00 schreef Horloge het volgende:
Midas is geweldig, we lachen met zijn allen om zijn verhaal en realiseren ons hoe ontzettend STUPIDE we bezig zijn met die tomeloze drang om onszelf maar te beschermen tegen allerlei virussen en ziektes.
En vervolgens gaan we weer over tot de orde van de dag.
die zoekt nog steeds iemand voor zijn aandelen te kopen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:00 schreef qonmann het volgende:
[..]
jammer dat Ab, de viroloog er niet bijzat
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:02 schreef sunmoonstar het volgende:
Yesss! Joehoe, morgen Wende!!
Concentratie is hetzelfdequote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:09 schreef morpheus_at_work het volgende:
ik geloof niet in het woord god
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |