Vreemd verhaal inderdaad.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:23 schreef morpheus_at_work het volgende:
Lol vrouwlief houd manlief tegen om voor zijn idealen te vechten
blijkt maar weer wie de broek aan heeft thuisquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:23 schreef morpheus_at_work het volgende:
Lol vrouwlief houd manlief tegen om voor zijn idealen te vechten
Komt op mij over als iemand die graag dingen wil , dingen roept, maar als puntje bij paaltje komt , langzaam afdruipt. beetje erg jammer. Van extravert naar introvert.quote:
Ik heb echt geen idee wie dat is, is dat heel raar?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:31 schreef DrDentzz het volgende:
Hij heeft ook met de echte Waylon Jennings op het podium gestaan.
Heeft meegedaan aan een talentenjacht en heeft nu als (volgens mij) enige Nederlander een platencontract bij Motown.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:33 schreef Krambo het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee wie dat is, is dat heel raar?
Zeg maar na Johnny Cash, Hank Williams en Willie Nelson de grootste countryzanger.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:33 schreef Krambo het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee wie dat is, is dat heel raar?
Danksquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:35 schreef DrDentzz het volgende:
[..]
Zeg maar na Johnny Cash, Hank Williams en Willie Nelson de grootste countryzanger.
Deze ken je vast wel:
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:39 schreef AskMe het volgende:
Die Manon heeft ook wel een beetje een MJ neusje
En die grote ogen en die stem.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:39 schreef AskMe het volgende:
Die Manon heeft ook wel een beetje een MJ neusje
Cd is al weer een tijdje in de winkel, en zijn hit staat nu in de top 40quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:37 schreef golfer het volgende:
Waylon is wel heel erg bewust van z'n uitstraling. Mooie ogen vooral.
Die Elvis-look vind ik weer helemaal niets, eerlijk gezegd.
Platencontract is binnen. Nu nog ooit een plaat uitbrengen.
Ik had het over een platencontract en een plaat.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
Cd is al weer een tijdje in de winkel, en zijn hit staat nu in de top 40
Wicked Way
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |