Oh verdomme daar komt het dan vast van.quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:51 schreef Aalbers het volgende:
Je moet die shake ook niet smeren. Je moet die drinken.
Ja ik heb m'n gezicht lopen trainen man.quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:53 schreef Skylark. het volgende:
Die bulten noemen ze spieren, TS. Dat hoort zo.
Weet ik niet, werd aangeraden door zo'n figuur die daar een beetje rondloopt.quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:56 schreef Adelante het volgende:
Waarom gebruik je een eiwitshake na wat cardio oefeningen?
Ja, die moet je ook niet geloven in hun adviezen he!?>! De meesten zijn afgehaakt bij de CIOS.quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:58 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Weet ik niet, werd aangeraden door zo'n figuur die daar een beetje rondloopt.
quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:53 schreef Skylark. het volgende:
Was je bang voor 'm?quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:58 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:58 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Misschien iemand die de titel verandert in: 'Sperma slikken' of iets dergelijks?quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:06 schreef reetveter het volgende:
Sinds wanneer krijg je bulten van eiwitshakessperma?![]()
Sperma of?quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:21 schreef Supersoep het volgende:
Wat een geweldig topic om te lezen als ik net 10 minuten geleden er eentje naar binnen heb gewerkt.![]()
Ik ga niet in de spiegel durven te kijken morgen.
Wut. wut?quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:24 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Gast, heb je nog steeds niet door dat het niet grappig is?
Nou, zijn aardig wat mannen die overal bultjes/pukkels krijgen van die dingen hoor.quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:06 schreef reetveter het volgende:
Sinds wanneer krijg je bulten van eiwitshakes?
zeg dan gewoon niks...quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:55 schreef Tommeke het volgende:
Drink gewoon chocomel na 't sporten, werkt ook
We hebben het hier over de TS. en als je niet nutteloos je BF wil laten oplopen is het niet verstandig om chocomel na het trainen te drinken, lulquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:04 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Chocomel werkt uitstekend als hersteldrank lul
Wat is een BF?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:05 schreef Vono het volgende:
[..]
We hebben het hier over de TS. en als je niet nutteloos je BF wil laten oplopen is het niet verstandig om chocomel na het trainen te drinken, lul
quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:53 schreef Skylark. het volgende:
Chocomel is een perfecte post workout drank hoorquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:05 schreef Vono het volgende:
[..]
We hebben het hier over de TS. en als je niet nutteloos je BF wil laten oplopen is het niet verstandig om chocomel na het trainen te drinken, lul
Je lichaam moet er even aan wennen... Drink het een week en die jeugdpuistjes zijn zo weer wegquote:Op maandag 26 oktober 2009 22:49 schreef Jahr00n het volgende:
Gisteren een beetje gefitnesst, heb me daar zo'n eiwitshake aan laten smeren door een opgepompte baviaan. Sta ik vandaag op zit ik fucking helemaal onder de bulten.
Godverdomme zeg, die dingen neem ik ook nooit meer.
ik ga er nieteens op klikken. Wielrennen?... dan heb je het toch gelijk over een heel ander soort trainen. noob. hij heeft toch neit een overschot aan Koolhydraten en suikers nodig... BF=bodyfatquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:07 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Wat is een BF?
Hier, lees dit: http://wielrennen.startpa(...)3313,9657361,9657361
Nou, dan quote ik het bericht even voor je zodat ik jij weet waar ik het over heb.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:17 schreef Vono het volgende:
[..]
ik ga er nieteens op klikken. Wielrennen?... dan heb je het toch gelijk over een heel ander soort trainen. noob. hij heeft toch neit een overschot aan Koolhydraten en suikers nodig... BF=bodyfat
zeg dan gewoon niks als je niet weet waar je het over hebt
Wielrennen is niet alleen maar duurtraining he? Dit is een algemeen bericht op een wielersite.quote:Chocola beter dan energiedrank
BRUSSEL - Chocolademelk is heilzamer dan de energiedranken met vitaminesupplementen om na stevige inspanningen vocht- en suikertekorten aan te vullen.
Dat meldt het Vlaamse gezondheidsmagazine Bodytalk donderdag. Wat het verschil maakt is nog onduidelijk. Mogelijk heeft het te maken met de aanwezigheid van sucrose in chocolademelk.
Onderzoekers lieten goed getrainde wielrenners zich flink moe fietsen. Vervolgens gaven ze die chocolademelk of een energiedrank, beide met evenveel suikers. Bij een nieuwe fietsopdracht bleef de eerste groep de helft langer trappen dan degenen met de energiedrank. De resultaten werden bevestigd in een nieuw onderzoek.
Uit een derde studie blijkt dat ook de spieren van voetballers sneller herstellen na het drinken van magere chocolademelk dan met een energiedrank.
Uhm, eiwit shakes zijn nou niet echt bepaald om energie van te krijgen, puur voor een versnelde herstel van je spieren zodat je i.p.v. met 2 dagen spierpijn maar een paar uur met spierpijn zit (kan je eerder en effectiever een volgende sessie volgen).quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:41 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Nou, dan quote ik het bericht even voor je zodat ik jij weet waar ik het over heb.
[..]
Wielrennen is niet alleen maar duurtraining he? Dit is een algemeen bericht op een wielersite.
Na duurtraining hoef je amper te herstellen. Dat geldt meer voor weerstand- en krachttraining etc... Kracht en explosiviteit is minstens zo belangrijk voor een wielrenner.
Overigens zie ik nergens in het topic staan, of hij kracht- of cardiotraining gedaan heeft...
Volgens mij weet je zelf niet echt waar je het over hebt...
ja, maak jezelf dat maar wijsquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:41 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Nou, dan quote ik het bericht even voor je zodat ik jij weet waar ik het over heb.
[..]
Wielrennen is niet alleen maar duurtraining he? Dit is een algemeen bericht op een wielersite.
Na duurtraining hoef je amper te herstellen. Dat geldt meer voor weerstand- en krachttraining etc... Kracht en explosiviteit is minstens zo belangrijk voor een wielrenner.
Overigens zie ik nergens in het topic staan, of hij kracht- of cardiotraining gedaan heeft...
Volgens mij weet je zelf niet echt waar je het over hebt...
Waarom reageer je dan niet meer inhoudelijk?quote:
Jij bestempelt eiwitshakes als energiedrankenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:29 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Waarom reageer je dan niet meer inhoudelijk?
Je posts uit een ander topic gelezen te hebben zal je er wel verstand van hebben, maar je loopt 't wel heel eigenwijs te etaleren.
amen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:30 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Jij bestempelt eiwitshakes als energiedranken
Wie heeft er dan geen verstand van?
Waar zie je mij dat zeggen? Ik zeg alleen dat chocomel een goede HERSTELdrank is.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:30 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Jij bestempelt eiwitshakes als energiedranken
Wie heeft er dan geen verstand van?
Amen!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:39 schreef Vono het volgende:
omg, deze discussie is echt FOK! waardig... Gaat nergens over.
ik denk dat we allemaal gelijk hebben alleen het anders bedoelen.
chocomel = goede past workout drankje als je jezelf niet drukt maakt om wat extra vetjes.
zo! iedereen blij?
Nogmaals blijkt het dat je er geen verstand van hebt, je neemt een dergelijke shake ACHTERAF.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:35 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Waar zie je mij dat zeggen? Ik zeg alleen dat chocomel een goede HERSTELdrank is.
Ik ga tijdens het sporten echt geen eiwitshakes of chocomel in m'n bidon flikkeren
Ach, laat hem toch lekker chocomel drinken. zal vast zelfde waardes hebben als een proteineshakequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:40 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Nogmaals blijkt het dat je er geen verstand van hebt, je neemt een dergelijke shake ACHTERAF.
In de quote een paar posts terug zeg je dat je met met chocomel betere prestaties levert dan met energiedrank. Die twee worden dus vergeleken als een energiesupplement.
Vervolgens zeg je dat chocomel ook werkt na het sporten i.p.v. eiwitshakes. Dit is dus niet zo want eerder heb je de vergelijking gemaakt dat het voor energie is, wat niet het doel is van eiwitshakes namelijk spierherstel.
Ik denk dat het beter is als je vanaf nu stil blijft
Ik betwijfel het maar inderdaad, ik laat hem maar in zijn waardequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:44 schreef Vono het volgende:
[..]
Ach, laat hem toch lekker chocomel drinken. zal vast zelfde waardes hebben als een proteineshake
in zijn WAARDES!!! hahahaha! WOORD GRAPJE.. leuk hequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:46 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Ik betwijfel het maar inderdaad, ik laat hem maar in zijn waarde
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:47 schreef Vono het volgende:
[..]
in zijn WAARDES!!! hahahaha! WOORD GRAPJE.. leuk he
Lees alles nog een keer goed door...quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:40 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Nogmaals blijkt het dat je er geen verstand van hebt, je neemt een dergelijke shake ACHTERAF.
In de quote een paar posts terug zeg je dat je met met chocomel betere prestaties levert dan met energiedrank. Die twee worden dus vergeleken als een energiesupplement.
Vervolgens zeg je dat chocomel ook werkt na het sporten i.p.v. eiwitshakes. Dit is dus niet zo want eerder heb je de vergelijking gemaakt dat het voor energie is, wat niet het doel is van eiwitshakes namelijk spierherstel.
Ik denk dat het beter is als je vanaf nu stil blijft
Jij hebt het volgende gequote:quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:52 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Lees alles nog een keer goed door...
Dan mag jij mij vertellen waar ik zei dat je chocomel tijdens het sporten moet drinken? In die quote hebben ze 't over achteraf drinken dacht ik zo? En ik heb ook nergens gezegd dat je chocomel of shakes tijdens 't sporten moet drinken, je quote een post van me waar ik zeg dat ik dat juist niet zou doen (eiwitshakes en chocomel tijdens het sporten). In die quote van dat nieuwsberichtje staat ook duidelijk dat ze 't over herstel hebben.
Volgens mij moet jij een beetje leren begrijpend te lezen, of je gewoon stil houden
Wat ik alleen maar aan bedoelde te geven. Als TS niet tegen die shakes kan en toch iets herstellends wil drinken moet ie maar een (magere) chocomel nemen
Hier staat alleen dat voetballers sneller herstellen via chocomel i.p.v. energiedrank. Voor de rest staat er nergens herstel en daarnaast is voetballen niet te vergelijken met krachttraining.quote:Chocola beter dan energiedrank
BRUSSEL - Chocolademelk is heilzamer dan de energiedranken met vitaminesupplementen om na stevige inspanningen vocht- en suikertekorten aan te vullen.
Dat meldt het Vlaamse gezondheidsmagazine Bodytalk donderdag. Wat het verschil maakt is nog onduidelijk. Mogelijk heeft het te maken met de aanwezigheid van sucrose in chocolademelk.
Onderzoekers lieten goed getrainde wielrenners zich flink moe fietsen. Vervolgens gaven ze die chocolademelk of een energiedrank, beide met evenveel suikers. Bij een nieuwe fietsopdracht bleef de eerste groep de helft langer trappen dan degenen met de energiedrank. De resultaten werden bevestigd in een nieuw onderzoek.
Uit een derde studie blijkt dat ook de spieren van voetballers sneller herstellen na het drinken van magere chocolademelk dan met een energiedrank.
Als je het lekker vind waarom niet?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:34 schreef VinnieJones het volgende:
Moet ik nu WEL of GEEN chocomel drinken na het trainen ???
Wel een hele slechte lemming dan.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:47 schreef Dagoduck het volgende:
Lemming!!
origineel: Sportschool kwaliteit word slechter :(
Spieren kweken JEWEET. En ik wil geen BFquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:58 schreef Arjentjuh86 het volgende:
[..]
Als je het lekker vind waarom niet?
Je hoort mij toch ook nergens zeggen dat eiwitten daarvoor waardeloos zijn? Eiwitten zijn goed, maar chocomel ook blijkbaar. Volgens mij zeg ik nergens iets anders dan jij, alleen kan jij niet zo goed begrijpend lezenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:02 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Jij hebt het volgende gequote:
[..]
Hier staat alleen dat voetballers sneller herstellen via chocomel i.p.v. energiedrank. Voor de rest staat er nergens herstel en daarnaast is voetballen niet te vergelijken met krachttraining.
Kortom, dit hele stuk wat jij eerder gequoteerd hebt, heeft niks met spierherstel te maken, alleen met uithoudingsvermogen (wielrenners) en in het begin staat er duidelijk vitaminesupplementen.
Eiwit is puur eiwit, niet voor uithoudingsvermogen, ook niet om vitaminen aan te vullen maar alleen om je spieren sneller te herstellen, wat ik overigens nog nooit een sporter heb zien doen/proberen met energiedrank
Zucht, er wordt meerder keren gezegd dat chocomel een goede vervanger is voor energiedrank. Eiwitshakes staan helemaal buiten dit verhaal, toch vergelijk jij het zelf er wel mee.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:02 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Je hoort mij toch ook nergens zeggen dat eiwitten daarvoor waardeloos zijn? Eiwitten zijn goed, maar chocomel ook blijkbaar. Volgens mij zeg ik nergens iets anders dan jij, alleen kan jij niet zo goed begrijpend lezen
Ja, als vervanger voor energiedrank als hersteldrankquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:10 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Zucht, er wordt meerder keren gezegd dat chocomel een goede vervanger is voor energiedrank. Eiwitshakes staan helemaal buiten dit verhaal, toch vergelijk jij het zelf er wel mee.
Uithoudingsvermogen heeft alles met het herstel van glycogeenvoorraden te maken en dat heeft weer alles te maken met insuline, wat ook weer vanalles met eiwitsynthese te maken heeftquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:02 schreef AlligatorNL het volgende:
Kortom, dit hele stuk wat jij eerder gequoteerd hebt, heeft niks met spierherstel te maken, alleen met uithoudingsvermogen (wielrenners) en in het begin staat er duidelijk vitaminesupplementen.
Vraag je instructeur om advies en niet hier...quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:18 schreef VinnieJones het volgende:
[..]
Spieren kweken JEWEET. En ik wil geen BF
Argh nog groter?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:00 schreef Salatrel het volgende:
van eiwitshakes krijg je een klein piemeltje
of juist een hele grote
en dat is nog niet eens het ergste.... bij het poepen slaat ie de pot kapotquote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:01 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Argh nog groter?dalijk slaat ie bij elke erectie een gebroken neus
Aangepastquote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:03 schreef Salatrel het volgende:
[..]
en dat is nog niet eens het ergste.... bij het poepen slaat Swaffelt ie de pot kapot
Dude, anders ga je er even serieus op inquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:39 schreef Arjentjuh86 het volgende:
[..]
Vraag je instructeur om advies en niet hier...![]()
Daar betaal je namelijk voor!
Wij weten niet eens wat voor soort schema je volgt... Kracht/Massa/Conditie enzovoorts... Daar kunnen verschillende voedingsvoorschriften bij horen...
Durf je dat niet... Dan kun je gelijk een cursus Assertiviteit gaan volgen misschien geven ze dat daar ook wel
En dit is btw klb dus geen adviezen hier![]()
Same here, kokosnootquote:
Zucht..., heb je weer zo'n figuur die alles "Puur Natuur" doet. wil je a.u.b. even doodgaan?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:46 schreef pedo-poes het volgende:
eiwitshakesspiermassa zonder werkelijke inhoud kweken, heb je veel aan hoor
Wat faal jij in het leven zegquote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:46 schreef pedo-poes het volgende:
eiwitshakesspiermassa zonder werkelijke inhoud kweken, heb je veel aan hoor
Ow, je gelooft ook nog serieus dat ik je aan het helpen benquote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:21 schreef VinnieJones het volgende:
[..]
Dude, anders ga je er even serieus op in
dat is waar. Maar het brengt veel risicos met zich mee die niet iedereen wil nemenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:59 schreef AciD_Nightmare het volgende:
gewoon anabolen gebruiken joh, dat schiet veel meer op
je komt ook niet aan van shakes, je valt er ook niet van af. een proteineshake neem je bij een goed doordacht voedings schema...(Supplement=aanvulling)quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:44 schreef Michielos het volgende:
mensen die in verkooppraatjes van MLM mensen(herbalife e.d.) trappen
Mensen die in verkooppraatjes trappen van iemand die zijn product wil aansmeren.
Mensen die denken dat je van shakes drinken afvalt, bijkomt whatever![]()
![]()
Maak je niet druk TS. Het toont enkel aan dat je een victim bent voor dit soort dingen.
En dat moet je laten samenstellen door onopgeleide mensen die uit winstbejag hun shakes willen aanbieden..quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:50 schreef Vono het volgende:
[..]
je komt ook niet aan van shakes, je valt er ook niet van af. een proteineshake neem je bij een goed doordacht voedings schema...(Supplement=aanvulling)
niks moetquote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:53 schreef Michielos het volgende:
[..]
En dat moet je laten samenstellen door onopgeleide mensen die uit winstbejag hun shakes willen aanbieden..!
Ja, er wordt alleen heel mooi op je ingepraat bij dat soort dingen. (shakes e.d. hebben vrijwel 0 effect)quote:
Blijkbaar heb jij nog nooit krachttraining gedaan en als dat wel zo is, nooit meerdere keren per week zwaarder dan normaalquote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:20 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ja, er wordt alleen heel mooi op je ingepraat bij dat soort dingen. (shakes e.d. hebben vrijwel 0 effect)
In general, supplements are useful for individuals who are unable or unwilling to consume an adequate diet. Physicians commonly recommend vitamins for very young children until they are eating solid foods that contain enough vitamins. After a child reaches the age of two, however, it is seldom necessary to continue supplements "just to be sure."
Dat het enkel om geld draait zonder gevoel voor ethiek (en door mensen zonder enige opleiding in het veld), spreekt voor zich. Maak je niet druk, het toont enkel aan dat je gevoelig bent voor scams
Zeker mee eens, als ik een shake neem dan zie je zeker sneller resultaat, vooral in het begin was dat bij mij het geval.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:01 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Blijkbaar heb jij nog nooit krachttraining gedaan en als dat wel zo is, nooit meerdere keren per week zwaarder dan normaalals ik getraint heb en ik neem geen shake, zit ik 2 dagen erna met flinke spierpijn. Neem ik een shake, dan is de spierpijn zeker wel 80% minder zodat ik 2 dagen erna veel effectiever kan sporten. Je kan wel met bullshit artikelen komen maar eigen ervaring beats all.
Natuurlijk heb ik ook nog steeds spierpijn, alleen veel minder sinds ik met die shakes begonnen ben. En ik heb gewoon weer volledige kracht herwonnen als ik weer ga trainen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:03 schreef Cluijt het volgende:
[..]
Zeker mee eens, als ik een shake neem dan zie je zeker sneller resultaat, vooral in het begin was dat bij mij het geval.
En heb inderdaad ook geen last van spierpijn meer, enkel als je nog iets zwaars doet oid.
Eigen ervaring is subjectief, gebaseerd op "ervaringen". Het interesseert mij niet wat tante truusje doet. Wat mij wel interesseert is wetenschap en de wetenschap achter dit soort shakes die claimen power ranger effecten op mensen te hebben.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:01 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Blijkbaar heb jij nog nooit krachttraining gedaan en als dat wel zo is, nooit meerdere keren per week zwaarder dan normaalals ik getraint heb en ik neem geen shake, zit ik 2 dagen erna met flinke spierpijn. Neem ik een shake, dan is de spierpijn zeker wel 80% minder zodat ik 2 dagen erna veel effectiever kan sporten. Je kan wel met bullshit artikelen komen maar eigen ervaring beats all.
waarom word er altijd geciteerd en nooit uit eigen ervaring gesproken? dit bewijst dat jij geen ide hebt waar je het over hebt. je moet als je beetje effectief wil aankomen in schone massa zo;n 3xlichaamsgewicht (Sommige zeggen meer) aan eiwit binnenkrijgen. Weet je hoeveel brood/eieren of wat dan ook moet eten? dan helpt een shake met +-25 gram eiwitten je al een heel end.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:20 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ja, er wordt alleen heel mooi op je ingepraat bij dat soort dingen. (shakes e.d. hebben vrijwel 0 effect)
In general, supplements are useful for individuals who are unable or unwilling to consume an adequate diet. Physicians commonly recommend vitamins for very young children until they are eating solid foods that contain enough vitamins. After a child reaches the age of two, however, it is seldom necessary to continue supplements "just to be sure."
Dat het enkel om geld draait zonder gevoel voor ethiek (en door mensen zonder enige opleiding in het veld), spreekt voor zich. Maak je niet druk, het toont enkel aan dat je gevoelig bent voor scams
Omdat eigen ervaringen bedriegen. Ik kan ook verkondigen dat ik met geesten kan praten, ik in het dagelijks leven napoleon ben e.d. Dat zijn slechts ervaringen maar geen objectieve waarheden. Het bewijst dat ik mij inlees en niet van ervaringen van Ome Kees en Tante Truus uitga maar objectieve onderzoeken lees(van experts op het gebied van voeding). Het toont ook aan dat jij liever niet wil dat er kritische zaken aan het licht komen en je uitsluitend op zoek bent naar ideeën (meestal "anekdotisch bewijs") die je theorietjes ondersteunen. Dat is geen bewijs.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:12 schreef Vono het volgende:
[..]
waarom word er altijd geciteerd en nooit uit eigen ervaring gesproken? dit bewijst dat jij geen ide hebt waar je het over hebt. je moet als je beetje effectief wil aankomen in schone massa zo;n 3xlichaamsgewicht (Sommige zeggen meer) aan eiwit binnenkrijgen. Weet je hoeveel brood/eieren of wat dan ook moet eten? dan helpt een shake met +-25 gram eiwitten je al een heel end.
waarom blijf ik in discussie gaan met die soort figuren? mag ik raden hoe jij eruit ziet? 1,80 met een gewicht van 70 kilo?
Zonder shake een boterham en 2 glazen water drinken helpt ook echt. Alleen kost dat geen 50 euroquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:14 schreef shayolo het volgende:
na de shake nog 2 glazen water drinken, helpt echt!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |