Je moet wel in een goede bui zijn, met al deze complimenten.quote:Op zondag 7 maart 2010 15:09 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Je totalitaire aard komt weer boven. Laat me je overiegsn geruststellen: ik probeer jou niet tot inzicht te brengen, jij bent reddeloos verloren in een onnozel nihilisme.
Nee, natuurlijk heb ik het topic niet gelezenquote:Op zondag 7 maart 2010 15:05 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Heb je de rest van het topic ook gelezen, groot licht? Mijn methode is o.a. dat ik een prikkelende OP post, waarop reacties volgen, waarop ik langzaam richting het einddoel werk. Dat bewerkstelligt dat mensen zelf gaan nadenken. Dat is veel effectiever dan een volledig uitgetikte genuanceerde OP, daar overtuig je echt niemand mee. Iemand als Zienswijze lijkt het bv prima te snappen. Maar wellicht komt dat wel omdat hij op het pad van inzicht een heel stuk verder is dan sommige anderen...
Krijgen we armbandenquote:Op zondag 7 maart 2010 15:02 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ssssst! De armbanden zijn nog niet uitgedeeld!
En een spatie...quote:Op maandag 8 maart 2010 18:05 schreef EchtGaaf het volgende:
Wil jij graag de verzorgingstaat omzeep helpen?
Gaarne S-je erbij in TT
Wat een debiel gejank in dat topic zegquote:Op maandag 8 maart 2010 18:05 schreef EchtGaaf het volgende:
Wil jij graag de verzorgingstaat omzeep helpen?
Gaarne S-je erbij in TT
Done.quote:Op maandag 8 maart 2010 18:59 schreef ethiraseth het volgende:
Dubbel topic?
Piratenpartij is gister aangemaakt.
Piratenpartij in Nederland is vandaag omhoog gehaald, terwijl de bovenstaande recenter nieuws bevat.
Moet dit nu?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:54 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
![]()
Kankerrechtsen. Jullie schakelen weer eens de vriendjes van de Telegraaf in
Done.quote:Op maandag 8 maart 2010 18:05 schreef EchtGaaf het volgende:
Wil jij graag de verzorgingsstaat om zeep helpen?
Gaarne S-je erbij in TT
Kun je ook nog ven naar de post van KK kijken? Altijd dat gekankerquote:
Ik word sowieso doodmoe van die EchtGaaf en KK met hun eeuwige gejank op de VVD/liberalisme/rechts. Met dit kansloze topic weer als een absoluut dieptepunt.quote:Op maandag 8 maart 2010 20:11 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Kun je ook nog ven naar de post van KK kijken? Altijd dat gekanker
Weet je eens hoe je je als links persoon moet voelen hier. Jullie hebben eigenlijk alleen die twee die te keer gaan, het aantal mensen dat niet anders kan dan zeiken op de PvdA, of klagen over slinkse praktijken is niet op twee handen te tellen.quote:Op maandag 8 maart 2010 20:29 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik word sowieso doodmoe van die EchtGaaf en KK met hun eeuwige gejank op de VVD/liberalisme/rechts. Met dit kansloze topic weer als een absoluut dieptepunt.
Ook dat keur ik af, maar ga me nou niet vertellen dat het topic van EchtGaaf daadwerkelijk wat toevoegt. Trouwens word ik sowieso een beetje moe van dat links - rechts gelul.quote:Op maandag 8 maart 2010 21:04 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Weet je eens hoe je je als links persoon moet voelen hier. Jullie hebben eigenlijk alleen die twee die te keer gaan, het aantal mensen dat niet anders kan dan zeiken op de PvdA, of klagen over slinkse praktijken is niet op twee handen te tellen.
Je haalt mij de woorden uit de mond.quote:Op maandag 8 maart 2010 21:04 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Weet je eens hoe je je als links persoon moet voelen hier. Jullie hebben eigenlijk alleen die twee die te keer gaan, het aantal mensen dat niet anders kan dan zeiken op de PvdA, of klagen over slinkse praktijken is niet op twee handen te tellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |