abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 26 oktober 2009 @ 11:10:09 #1
150363 Wii-Style
Ba-Lue Bolivar Ba-Lues-Are
pi_74071606
Linkse theedrinkende criminelenknuffelaar.
  maandag 26 oktober 2009 @ 11:14:03 #2
254851 Susteren
SPELINGSFREEK
pi_74071743
wow, en nu?
Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Op donderdag 9 december 2010 13:44 schreef Rectum het volgende:
Mijn ode aan Susteren. :')
pi_74072093
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 11:14 schreef Susteren het volgende:
wow, en nu?
Heb je je fiets al terug?
  maandag 26 oktober 2009 @ 11:53:27 #4
254851 Susteren
SPELINGSFREEK
pi_74073024
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 11:25 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

nee
Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Op donderdag 9 december 2010 13:44 schreef Rectum het volgende:
Mijn ode aan Susteren. :')
pi_74075335
tvp
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_74075445
Oh ik had niet zoveel prei moeten eten vanochtend!1!!:d:d;d
pi_74083252
Nieuw deeltje alweer!
pi_74083632
tvp voor dit fantastische spel.
  maandag 26 oktober 2009 @ 17:55:35 #9
150363 Wii-Style
pi_74084627
Na 40+ uur is dit spel voor mij eindelijk saai geworden... Alhoewel ik GTA Chinatown Wars een hoger cijfer zou geven, is dit mijn GOTY.
pi_74088828
Ik doe het spel zonder guides: 93% and counting. Wel jammer dat die challenges meetellen om 100% te halen op een game. Ik zie ze meer als minigame eigenlijk. Zo haal ik never nooit niet die laatste in het rijtje. Wat combat challenges zijn echt niet mijn ding, met grove moeite haal ik in de eerste 11k De tweede al niet eens meer

De predatorchallenges daarentegen zijn echt tof, ik heb maar meteen de downloadables ook gedaan, echt leuk om te doen. 3 henchmen slaan en geen damage pakken in het hele level Ik ben eerst 10 minuten aan een gargoyle gaan hangen om uit te denken hoe ik dat ging doen
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_74090421
Ik kan verdomme in 1 van de gebouwen geen joker teeth meer vinden, die ik nog wel nodig heb. Ik heb hem heel grondig uitgepluisd. Als dat een bug is haal ik nooit de 100%
  maandag 26 oktober 2009 @ 21:07:08 #12
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_74091771
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 20:32 schreef lkb9000 het volgende:
Ik kan verdomme in 1 van de gebouwen geen joker teeth meer vinden, die ik nog wel nodig heb. Ik heb hem heel grondig uitgepluisd. Als dat een bug is haal ik nooit de 100%
Waar?
Ik heb het met de medical treatment. Daar moet nog 1 joker teeth zijn, maar ik kan hem echt niet vinden

Verder alleen nog de botanic gardens en the mansion uitpluizen voor riddles.
Ik kijk altijd even bij de walktroughs waar de riddle-map van dat gedeelte ligt en dan doe ik alles gewoon volgens de regeltjes.
Niet 100 eerlijk, maar ik heb geen zin om uren overal langs te gaan om die kaart te zoeken.

Ik zit er over te denken om opnieuw te beginnen als ik alle riddles heb. Die challenges zijn leuk maar niet leuk genoeg om daar zo lang op te zitten totdat ik het een keer haal.
Het verhaal vind ik toch het leukste om te spelen
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_74092542
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 21:07 schreef Komakie het volgende:

[..]

Waar?
Ik heb het met de medical treatment. Daar moet nog 1 joker teeth zijn, maar ik kan hem echt niet vinden

Ik kijk altijd even bij de walktroughs waar de riddle-map van dat gedeelte ligt en dan doe ik alles gewoon volgens de regeltjes.
Niet 100 eerlijk, maar ik heb geen zin om uren overal langs te gaan om die kaart te zoeken.

Ik zit er over te denken om opnieuw te beginnen als ik alle riddles heb. Die challenges zijn leuk maar niet leuk genoeg om daar zo lang op te zitten totdat ik het een keer haal.
In The Mansion was dat, maar ik heb hem al gevonden, ik had even gegoogled of het een bug was of niet, maar bleek dat ik gewoon niet goed genoeg had gezocht.

Ik had tijdens het spelen alle riddle maps al gevonden dus ik heb nu alles zonder internet gedaan, op die ene joker teeth na dan (toch jammer )
pi_74094169
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 21:07 schreef Komakie het volgende:

[..]

Waar?

Van mij had die Riddler kaart er uit gemogen, dat maakt het juist zo makkelijk. Maar ja, je moet het pakken uiteindelijk, want het is ook een van de nodige dingen om 100% te halen
  maandag 26 oktober 2009 @ 22:45:15 #15
24652 tisauch
Don't mention the war
pi_74095284
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 11:25 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

quote:
Op maandag 26 oktober 2009 11:53 schreef Susteren het volgende:

[..]

nee
En meteen op zijn nummer gezet.
Qui habet aures audiendi audiat
  maandag 26 oktober 2009 @ 22:48:43 #16
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_74095406
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 21:27 schreef lkb9000 het volgende:

[..]

In The Mansion was dat, maar ik heb hem al gevonden, ik had even gegoogled of het een bug was of niet, maar bleek dat ik gewoon niet goed genoeg had gezocht.

Ik had tijdens het spelen alle riddle maps al gevonden dus ik heb nu alles zonder internet gedaan, op die ene joker teeth na dan (toch jammer )
Heb je hem nu inmiddels wel of nog steeds niet?
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
  maandag 26 oktober 2009 @ 22:49:40 #17
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_74095442
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 22:14 schreef Pheno het volgende:

[..]

Van mij had die Riddler kaart er uit gemogen, dat maakt het juist zo makkelijk. Maar ja, je moet het pakken uiteindelijk, want het is ook een van de nodige dingen om 100% te halen
Aan de ene kant misschien wel, maar aan de andere kant is het anders ook bijna onmogelijk om ze allemaal te verzinnen.
pi_74095803
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 22:48 schreef Komakie het volgende:

[..]

Heb je hem nu inmiddels wel of nog steeds niet?
Ja ik heb nu alle riddles opgelost, nu nog dat spirit of arkham gedoe geen idee waar ik moet zoeken
pi_74096207
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 22:58 schreef lkb9000 het volgende:

[..]

Ja ik heb nu alle riddles opgelost, nu nog dat spirit of arkham gedoe geen idee waar ik moet zoeken
Staat toch ook gewoon aangegeven op die Riddler maps, in welke general area die dingen zijn?
Doe eens niet.
pi_74096828
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 23:08 schreef Necrodeath het volgende:

[..]

Staat toch ook gewoon aangegeven op die Riddler maps, in welke general area die dingen zijn?
Al die stenen wel ja, maar die heb ik al.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 26 oktober 2009 @ 23:29:50 #21
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_74097009
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 23:24 schreef lkb9000 het volgende:

[..]

Al die stenen wel ja, maar die heb ik al.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat heb ik nog niet eerder gehoord
Hoe zou dat dan in elkaar moeten zitten?
pi_74097090
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 23:29 schreef Komakie het volgende:

[..]

Dat heb ik nog niet eerder gehoord
Hoe zou dat dan in elkaar moeten zitten?
Als je in het menu kijkt van al die 'profielen' van alle personages heb je rechtsonder de spirit of arkham staan. Als je alle stenen van die spirit hebt gevonden staat dr wat informatie over bij dat menu. Maar ik weet niet waar ik zou moeten zijn
  maandag 26 oktober 2009 @ 23:42:45 #23
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_74097407
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 23:32 schreef lkb9000 het volgende:

[..]

Als je in het menu kijkt van al die 'profielen' van alle personages heb je rechtsonder de spirit of arkham staan. Als je alle stenen van die spirit hebt gevonden staat dr wat informatie over bij dat menu. Maar ik weet niet waar ik zou moeten zijn
Hmmm ik moet er nog een stuk of 4. Dus binnen niet al te lange tijd weet ik het
pi_74097956
pi_74100003
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 23:32 schreef lkb9000 het volgende:

[..]

Als je ze allemaal hebt weet je ook wie erachter zit toch? In ieder geval van wat ik me kan herinneren werd het me richting het eind wel duidelijk wie het was.
SPOILER: Mocht je willen weten wie en waar het is
Doe eens niet.
pi_74100764
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 23:08 schreef Necrodeath het volgende:

[..]

Een staat er niet. Zoals bij elk spel is er altijd een 101% om maar orgineel uit de hoek te komen

Al is het niet zo lastig, als je de stem kan herkennen
pi_74104447
Heb er afgelopen week wat tijd ingestoken, tof spel. Zit nog maar op 17%, dus ik kan nog heel veel moois verwachten . Wist eigenlijk niet zoveel over het Batman universum behalve de twee meest recente films die zijn verschenen, maar moet zeggen dat al die bad guys erg tof bedacht zijn.
Amen.
pi_74107404
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 02:07 schreef Necrodeath het volgende:

[..]

Als je ze allemaal hebt weet je ook wie erachter zit toch? In ieder geval van wat ik me kan herinneren werd het me richting het eind wel duidelijk wie het was.
SPOILER: Mocht je willen weten wie en waar het is
SPOILER
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 14:00:58 #29
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_74110054
Eindelijk allemaal gevonden

Nu nog de challenges
SPOILER
Nu nog een paar van de challenges.
pi_74110264
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 14:00 schreef Komakie het volgende:
Eindelijk allemaal gevonden

Nu nog de challenges
SPOILER
Nu nog een paar van de challenges.
SPOILER
Doe eens niet.
pi_74110908
Ik haat challenges. De predator zijn goed te doen, alleen kan ik ze niet zo snel als ik die leaderboards zie 30 sec, wtf

Die combat challenges snap ik helemaal niet. Hoe de neuk haal je 18k punten op de eerste
Al word ik niet geraakt in de 4 ronden: 10k max.
Ik snap het combosysteem niet helemaal geloof ik Ook de reden dat ik de trophy voor 40+ combo en die all variation combo niet heb, ik zou niet eens weten welke variaties er zijn
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 14:37:45 #32
150363 Wii-Style
pi_74111365
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 14:24 schreef Pheno het volgende:
Ik haat challenges. De predator zijn goed te doen, alleen kan ik ze niet zo snel als ik die leaderboards zie 30 sec, wtf

Die combat challenges snap ik helemaal niet. Hoe de neuk haal je 18k punten op de eerste
Al word ik niet geraakt in de 4 ronden: 10k max.
Ik snap het combosysteem niet helemaal geloof ik Ook de reden dat ik de trophy voor 40+ combo en die all variation combo niet heb, ik zou niet eens weten welke variaties er zijn
Over die predator challenges hoef je niet zorgen om te maken dat ze zo snel zijn gedaan... het is een beetje flauw zeg maar, hoe dat kan gebeuren. Het is veel leuker om niet ontdekt te worden. Je moet gewoon de drie medailles halen, die zijn voor elke predator challenge anders, en dat is het leuke. Ik heb dus dankzij die challenges dingen geleerd die ik anders niet wist. (Ledge Takedown! )

Over combat: je hebt een combat multiplier en dat is belangrijk. Als je slaat, slaat, slaat enzovoorts totdat je x5 hebt kan je een speciale combo doen: combo takedown of combo throw. Combo takedown kan je gasten onmiddelijk mee uitschakelen. Combo throw kan je andere gasten mee neerslaan omdat je dus iemand op hen gooit. Volgens mij geldt een speciale combo ook als een +1 voor je combo multiplier. Heb je x5, doe je combo takedown, dan staat er x6.

Je moet dus proberen je combo multiplier zo hoog mogelijk te houden. Dat kan alleen als je aan een stuk door blijft gaan. Je moet dus constant slaan, ontwijken en meer om je combo dinges zo hoog mogelijk te houden. Als je dan mensen neerslaat krijg je punten, zo krijg je veel punten. Stel je voor dat je combo ding op x20 staat, en er zijn drie gasten die over zijn. Doe een combo batarang (x21), dan liggen ze allemaal op de grond (als ze tenminste bij elkaar staan). Doe dan op alle drie Ground Takedown, ook wel Ground Pound genoemd. Dat doe je bij elke gast, je hoeft dus niet naar ze toe te rennen. Als je een hoge combo multiplier hebt, dan kan Batman die ruimte makkelijker overbruggen door te springen / vliegen. Ok, dus die gasten liggen op de grond en je hebt x21 staan (was x20 maar je deed combo batarang en dat telt mee). Je doet ground pound op alle drie, bij mijn X360 controller druk ik op Rechter Trigger+Y. Eerste ground pound (x22) is dan 22x100=2200 punten waard. Tweede keer is dat 2300 punten waard (23x100), derde keer is dat 2400 punten waard (24x100). Als je ze zou uitschakelen door ze gewoon een klap te geven is dat volgens mij 10 punten waard of 25 punten... weet ik niet helemaal zeker. Maar als het 25 punten was, dan krijg je gelijk 4 keer minder punten. Gewoon flink ground pounden dus... En niet vergeten dat je variatie moet gebruiken want dan krijg je bonus punten, hooguit 5000 punten in een ronde als je alles doet.
pi_74112352
Die predatorchallenges zijn tof, ook de DLC. Allemaal ook met 3 ranks in 1 game gehaald.
En inderdaad, ik kwam er achter dat ik bv die ledge nooit gebruikt had, om maar niet te spreken van die remote batarang of sonic batarang

De combat challenges ga ik eens proberen, maar ik heb moeite met ontwijken. Vooral die messentrekkers komen als gekken om me af

[ Bericht 100% gewijzigd door Pheno op 27-10-2009 15:08:16 ]
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 16:13:05 #34
150363 Wii-Style
pi_74114803
Die gozers met messen moet je gewoon in de gaten houden en gewoon veel Cape Stun gebruiken. Wat ik doe is die gasten onmiddellijk opruimen. Zodra ik x5 heb, hup, gelijk die gast zijn been/arm breken.
pi_74115808
Vergeet niet dat je voor een perfect getimede slag 2x bij je multiplier opkrijgt ipv 1, dat maakt alles nog veel soepeler
pi_74117204
Perfect getimed hoeft niet eens je moet alleen niet de knopjes bashen.
Als je 1x drukt om aan te vallen per aanval, krijg je al een crit (x2 erbij).
Doe eens niet.
pi_74117376
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 17:17 schreef Necrodeath het volgende:
Perfect getimed hoeft niet eens je moet alleen niet de knopjes bashen.
Als je 1x drukt om aan te vallen per aanval, krijg je al een crit (x2 erbij).
Ah ok!
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 19:46:51 #38
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_74123947
Wat ik alleen moeilijk vind is om de counterattack te gebruiken. Vaak ben ik dan te laat of reageert hij gewoon niet ofzo. Ik weet niet waarom, ik zal wel iets fout doen ofzo...
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 20:08:02 #39
150363 Wii-Style
pi_74125019
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 19:46 schreef Komakie het volgende:
Wat ik alleen moeilijk vind is om de counterattack te gebruiken. Vaak ben ik dan te laat of reageert hij gewoon niet ofzo. Ik weet niet waarom, ik zal wel iets fout doen ofzo...
Als je die tekentje boven zo'n gozer ziet, dan moet je gewoon Counter gebruiken. Werkt altijd, tenzij je gewoon te laat bent en zo.
pi_74138064
Maar counter werkt niet voor je combostrike. Je gaat weer naar combo#1. Dus spaarzaam gebruiken.
pi_74141690
Counter telt gewoon mee hoor
pi_74143150
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_74143391
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 10:46 schreef lkb9000 het volgende:
Counter telt gewoon mee hoor
100% zeker van niet, want gisteren moest ik die een paar keer inzetten en je teller gaat vol op 0. Of 1 dan
pi_74145474
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 11:33 schreef Pheno het volgende:

[..]

100% zeker van niet, want gisteren moest ik die een paar keer inzetten en je teller gaat vol op 0. Of 1 dan
Ik twijfelde en heb het net nog even geprobeerd, en het lukte, dus 100% zeker van wel
pi_74145992
Ik wil vanavond nog een paar keer proberen, maar ook op Google zie ik dat er gezegd wordt dat de counter je combostrike stopt? Welke console heb je?
pi_74146701
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 12:45 schreef Pheno het volgende:
Ik wil vanavond nog een paar keer proberen, maar ook op Google zie ik dat er gezegd wordt dat de counter je combostrike stopt? Welke console heb je?
xbox 360
  woensdag 28 oktober 2009 @ 15:53:21 #47
150363 Wii-Style
pi_74153048
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 12:45 schreef Pheno het volgende:
Link? Counter stopt je combo niet. Je combo stopt alleen als je niet vloeiend bezig bent. Als je bij voorbeeld aan het vechten bent en dan doe je even niks voor een seconde of twee, dan is je combo weg. Je moet dus constant bezig zijn. Als je aan het vechten bent, en je bent heel even inactief, en dan doe je counter, ja dan is je combo weg. Maar dat is dan omdat je te laat bent, niet omdat je counter de combo deed vervallen. Counter telt mee als 1 combo, dus van x5 naar x6 door een counter te gebruiken, bij voorbeeld.

Het mag wel duidelijk zijn dat je een behoorlijke noob bent, Pheno. Counters zijn cruciaal bij het halen van een hoge combo multiplier, omdat je bent omringd door vijanden. Om de paar seconden doe je wel een counter, omdat je steeds wordt aangevallen. Als je een combo hebt en je wordt geraakt: combo weg. Altijd counteren dus.

Heb je Batman al uitgespeeld dan? Ik begreep de combat alleen toen ik het voor de tweede keer ging spelen.
pi_74153747
Ik heb batman al uitgespeeld op normal en hard, 84%. Op hard nu 93% omdat ik nu wel met de challenges bezig ben

En ja, ik zeg toch dat ik een n00b op vechten ben Ik zal het linkje nog even opzoeken als ik thuis ben, maar het stond op gamefaqs oid. Ik heb een PS3 overigens, misschien hebben ze het simpeler gemaakt voor XBox (niet happen ). Gisteren heb ik wel een 21 combo zonder counters gehaald, maar ik ga eens kijken hoeveel sec er tussen een combo en een counter bij mij zit, misschien is dat het wel
  woensdag 28 oktober 2009 @ 16:16:05 #49
150363 Wii-Style
pi_74153835
Je moet ook niet wachten voor een counter, blijf gewoon vechten totdat je zo'n tekentje ziet, en dan gelijk counteren. Jij zelf moet niet bepalen wanneer je wilt counteren en zo, zij moeten jou aanvallen. Maar dat maakt het ook spannend.
pi_74153918
Op hard zie je die hulptekentjes toch niet, dacht ik? Eigenlijk nooit meer opgevallen
  woensdag 28 oktober 2009 @ 16:20:10 #51
150363 Wii-Style
pi_74153987
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 16:18 schreef Pheno het volgende:
Op hard zie je die hulptekentjes toch niet, dacht ik?

Bij challenges heb je dat juist wel, dus echt wennen kan je niet. Ik werd er wel gewend aan maar toen ik challenges deed vond ik die tekentjes weer irritant en uiteindelijk werd ik daar aan weer gewend.
pi_74251912
Wii-Style, heb jij hem op de 360? Zo ja, wat is je gamertag?
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 16:44:49 #53
150363 Wii-Style
pi_74254922
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 14:35 schreef lkb9000 het volgende:
Wii-Style, heb jij hem op de 360? Zo ja, wat is je gamertag?
Nee, PC. Windows Live heet ik Sitbon.
pi_74312669
Storyline uitgespeeld. Erg toffe game. Ben overgegaan op de nieuwe content van GTAIV en wat vallen de graphics me daar tegen als ik het vergelijk met Batman .
Amen.
pi_74312703
quote:
Op maandag 2 november 2009 12:54 schreef Jivis het volgende:
Storyline uitgespeeld. Erg toffe game. Ben overgegaan op de nieuwe content van GTAIV en wat vallen de graphics me daar tegen als ik het vergelijk met Batman .
Ik heb exact dezelfde overgang gemaakt

Welke game ik nu speel, gta of brutal legend, ik heb steeds de drang iedereen op een batman manier in elkaar te rammen
  Moderator maandag 2 november 2009 @ 12:57:41 #56
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_74312758
quote:
Op maandag 2 november 2009 12:55 schreef lkb9000 het volgende:

[..]

Ik heb exact dezelfde overgang gemaakt

Welke game ik nu speel, gta of brutal legend, ik heb steeds de drang iedereen op een batman manier in elkaar te rammen
Dat brutal legend ben ik echt op afgeknapt. Ik heb het 2x gespeeld ofzo, heb redelijk wat missies gedaan, maar die hele rockstar/metalshit staat me enorm tegen. Ik speel 't niet meer.

Ik heb nog wel een redelijke backlog, dus ik zal me de komende tijd nog wel met een hoop andere games vermaken voordat ik weer BL zou gaan spelen.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_74312803
quote:
Op maandag 2 november 2009 12:57 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dat brutal legend ben ik echt op afgeknapt. Ik heb het 2x gespeeld ofzo, heb redelijk wat missies gedaan, maar die hele rockstar/metalshit staat me enorm tegen. Ik speel 't niet meer.

Ik heb nog wel een redelijke backlog, dus ik zal me de komende tijd nog wel met een hoop andere games vermaken voordat ik weer BL zou gaan spelen.
Ik vind de gameplay van Brutal Legend juist wat tegenvallen, maar ik blijf het spelen om het verhaal, de sfeer en natuurlijk THE METAL!
  maandag 2 november 2009 @ 18:41:08 #58
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_74323262
quote:
Op maandag 2 november 2009 12:59 schreef lkb9000 het volgende:

[..]

Ik vind de gameplay van Brutal Legend juist wat tegenvallen, maar ik blijf het spelen om het verhaal, de sfeer en natuurlijk THE METAL!
Dat sfeertje moet je van houden. Ik hou wel van een lekker potje metal, maar ik kan me voorstellen dat als Lemmy je niets zegt je er ook helemaal niets aan hebt.

Jammer dat hij niet op de PC uit komt. Ik zou hem zeker wel ff gaan checken
  maandag 9 november 2009 @ 10:45:54 #59
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_74533908
Ik ben nu Star Wars The Force Unleashed aan het spelen. Toch uitgekomen op de PC.
Ik moet zeggen dat ik wel een vergelijkbaar gevoel krijg bij het spel.
Veel kamers en dan meerdere vijanden uitschakelen met coole moves. Steeds beter wordende krachten.
Je hebt ook een paar vijanden die heel groot en sterk zijn (zoals die opgeblazen types bij Batman) die je de hele tijd op dezelfde manier moet verslaan, maar soms toch best lastig zijn.

Alleen het sfeertje is natuurlijk wat anders en ik vond Batman AA beter, maar toch vermakelijk
pi_74533941
hmmm toch wel een beetje benieuwd naar die starwars
  Moderator woensdag 11 november 2009 @ 11:01:44 #61
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_74598060
Hm, misschien binnenkort maar weer eens verder gaan met Batman. Ik ben nog helemaal niet ver. ben nu buiten, dus ik ben uit Arkham Asylum, en ik moet in de buurt van mijn auto naar iets zoeken. Dus ik scande me een ongeluk, maar ik kon maar niks vinden.

Toen ben ik met een andere game even verder gegaan en Batman wat uit het oog verloren, maar ik krijg er nu toch weer zin in, alleen weet iemand waar ik daar ergens moet zijn?
Breitling - Instruments for Professionals
  woensdag 11 november 2009 @ 11:08:45 #62
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_74598285
Daar ligt volgens mij je explosive gel in, en anders is het Gordon's tabak.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_74600967
ff in detective mode rond je auto lopen en op vlekken op de grond letten ofzo, dan vind je wel een spoor denk ik
  woensdag 11 november 2009 @ 14:22:43 #64
150363 Wii-Style
pi_74604445
quote:
Op woensdag 11 november 2009 11:01 schreef CoolGuy het volgende:
Hm, misschien binnenkort maar weer eens verder gaan met Batman. Ik ben nog helemaal niet ver. ben nu buiten, dus ik ben uit Arkham Asylum, en ik moet in de buurt van mijn auto naar iets zoeken. Dus ik scande me een ongeluk, maar ik kon maar niks vinden.
Misschien was er een lichaam op de pijp zodat je het niet kon vinden. Dat was mij eens gebeurt, maar toch vond ik het (gaat er gewoon doorheen).
pi_75707791
Hoe frustrerend is het als je alle riddles hebt gevonden en alleen nog twee Jokerteeth en drie in de Mansion moet vinden. Zoek me een ongeluk, maar kan niets meer vinden.
Just because you're paranoid doesn't mean they're not after you
  woensdag 16 december 2009 @ 22:55:10 #66
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_75709482
quote:
Op woensdag 16 december 2009 22:17 schreef RoK het volgende:
Hoe frustrerend is het als je alle riddles hebt gevonden en alleen nog twee Jokerteeth en drie in de Mansion moet vinden. Zoek me een ongeluk, maar kan niets meer vinden.
In de Mansion zitten die drie waarschijnlijk op de railing in het kantoor van de Warden.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
pi_75709671
quote:
Op woensdag 16 december 2009 22:55 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

In de Mansion zitten die drie waarschijnlijk op de railing in het kantoor van de Warden.
Dat was inderdaad ook degene die ik op het laatste miste, tussen de kasten verstopt daar boven
  donderdag 17 december 2009 @ 00:52:14 #68
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_75713255
Iemand nog een spel wat een beetje vergelijkbaar is met Batman AA?
ik heb The Force Unleashed ook al helemaal uitgespeeld. Dat vond ik nog wel een beetje vergelijkbaar.

Nu ben ik Batman maar met een xbox controller gaan spelen (ik speelde eerst op de pc met muis en toetsenbord).
Helemaal opnieuw begonnen en het verhaal is nog steeds wel vet, jammer alleen dat je het al helemaal kent. Je loopt nu overal zomaar naar toe.
Sommige riddles weet ik ook nog wel en daar loop je dan naar toe en dan is hij opgelost. Dat is toch jammer.
pi_75718288
Assasin's Creed II komt aardig in de buurt, helaas niet qua vechten
pi_75718427
Iemand trouwens deze al gezien, http://www.gametrailers.com/video/spike-vga-batman-arkham/59829

of www.arkhamhasmoved.com

Beloofd ERG veel goeds
  donderdag 17 december 2009 @ 09:49:39 #71
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_75718691
quote:
Op donderdag 17 december 2009 09:37 schreef Mopst3r het volgende:
Assasin's Creed II komt aardig in de buurt, helaas niet qua vechten
Ik heb 1 gespeeld en dat kon me niet zo heel lang boeien. Zat te weinig vaart in en de afstanden waren te groot.
Daarnaast was het vechten niet echt cool ofzo.
Het over de daken lopen was wel gruwelijk.
pi_75719010
quote:
Op donderdag 17 december 2009 09:49 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ik heb 1 gespeeld en dat kon me niet zo heel lang boeien. Zat te weinig vaart in en de afstanden waren te groot.
Daarnaast was het vechten niet echt cool ofzo.
Het over de daken lopen was wel gruwelijk.
Deel 2 is echt een verbetering, al koop je het alleen al voor de graphics!
Het vechten is goed gedaan hoor, het haalt het alleen bij lange na niet bij batman (niet perse negatief over AC II).
pi_75721029
Bedankt ik heb ze nu allemaal! Kwam er alleen achter dat ik nog een zo'n steen met insigne moet scannen. Die laat ik maar, tenzij de 'beloning' de moeite waard is. Kan iemand me - in spoilertags - vertellen wat er dan gebeurt?
pi_75721144
quote:
Op donderdag 17 december 2009 10:53 schreef RoK het volgende:
Bedankt ik heb ze nu allemaal! Kwam er alleen achter dat ik nog een zo'n steen met insigne moet scannen. Die laat ik maar, tenzij de 'beloning' de moeite waard is. Kan iemand me - in spoilertags - vertellen wat er dan gebeurt?
Het is de moeite, geloof me Heb je overigens overal de plattegronden van? Dan kun je precies zien waar je nog dingen mist...

De laatste insigne is waarschijnlijk hier:
SPOILER
pi_75724404
Bedankt. Hebbes.
  donderdag 17 december 2009 @ 13:08:07 #76
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_75726095
quote:
Op donderdag 17 december 2009 09:41 schreef Mopst3r het volgende:
Iemand trouwens deze al gezien, http://www.gametrailers.com/video/spike-vga-batman-arkham/59829

of www.arkhamhasmoved.com

Beloofd ERG veel goeds
Whow hoe dik is dat.

Maar is dit een nieuwe game ofzo? Ik heb ff snel gekeken dus ben nog niet zo geinformeerd.
Wel enigzins jammer dat het weer de Joker is. Er zijn nog best een paar vette villians die nog niet langs zijn gekomen. Twoface bijvoorbeeld
pi_75727053
quote:
Op donderdag 17 december 2009 13:08 schreef Komakie het volgende:

[..]

Whow hoe dik is dat.

Maar is dit een nieuwe game ofzo? Ik heb ff snel gekeken dus ben nog niet zo geinformeerd.
Wel enigzins jammer dat het weer de Joker is. Er zijn nog best een paar vette villians die nog niet langs zijn gekomen. Twoface bijvoorbeeld
*Pssst*
SPOILER
Doe eens niet.
  donderdag 17 december 2009 @ 13:43:47 #78
150363 Wii-Style
pi_75727649
Two-Face zit er in.
  donderdag 17 december 2009 @ 23:45:35 #79
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_75751652
Maar goed, het is dus een v ervolg?

Dikke shit

Wel heel snel nadat het spel uitgekomen is...
  donderdag 17 december 2009 @ 23:48:15 #80
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_75751742
Damn ik zie nu pas het filmpje met geluid. Geniale shit
Joker ziet er ook heel anders uit. Veel ouder. Komt zeker door zijn transformatie in deel 1? (ik ga er maar even vanuit dat we dat niet meer in spoilertags hoeven te zetten)

Het nieuwe Arkham ziet er ook geniaal uit. Zo op het eerste gezicht.
Mag van mij niet snel genoeg uit komen
pi_75752979
Komt waarschijnlijk door de transformatie ja, zeiden ze ook op gametrailers in hun popblock stukje over die trailer

Edit: Ah mn normale internet doet het weer

http://www.gametrailers.c(...)-batman-arkham/60076

[ Bericht 42% gewijzigd door lkb9000 op 18-12-2009 01:02:20 ]
pi_75756732
quote:
Op donderdag 17 december 2009 23:45 schreef Komakie het volgende:
Wel heel snel nadat het spel uitgekomen is...
Hij is nog lang niet uit hoor
  donderdag 24 december 2009 @ 01:04:13 #83
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_75998946
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 07:54 schreef Mopst3r het volgende:

[..]

Hij is nog lang niet uit hoor
Nee ok, maar ze hebben toch wel heel erg snel een trailer uitgebracht van een opvolger.
pi_75999100
quote:
Op donderdag 24 december 2009 01:04 schreef Komakie het volgende:

[..]

Nee ok, maar ze hebben toch wel heel erg snel een trailer uitgebracht van een opvolger.
Ogh het is maar een teaser om het publiek warm te houden. Ik kan in ieder geval niet wachten op de opvolger! Al hoop ik wel dat ze hun tijd er voor nemen, en het een waardige opvolger wordt!
  vrijdag 16 april 2010 @ 14:14:06 #85
179992 Mopst3r
Believe...
pi_80383763
Iemand die de GOTY (met 3d) versie van dit spel al gespeeld heeft?

http://www.mediaoffer.nl/playstation_3/448
  vrijdag 16 april 2010 @ 17:05:33 #86
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_80391104
Ik heb nu al zin in deel 2
  zondag 18 april 2010 @ 18:51:30 #87
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_80453284
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 14:14 schreef Mopst3r het volgende:
Iemand die de GOTY (met 3d) versie van dit spel al gespeeld heeft?

http://www.mediaoffer.nl/playstation_3/448
Ja ik, heb het gisteren gekocht en het is toch best leuk. Weliswaar kleurverlies vanwege rood/groen maar toch, best een aardig 3d effect

Gewoon op de Xbox trouwens.
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  maandag 19 april 2010 @ 08:21:58 #88
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_80470107
quote:
Op zondag 18 april 2010 18:51 schreef Elegy het volgende:

[..]

Ja ik, heb het gisteren gekocht en het is toch best leuk. Weliswaar kleurverlies vanwege rood/groen maar toch, best een aardig 3d effect

Gewoon op de Xbox trouwens.
Maar heeft het ook een beetje meerwaarde?
  FOK!fotograaf maandag 19 april 2010 @ 09:14:58 #89
159915 -Menn0-
MNO
pi_80470810
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 00:30 schreef lkb9000 het volgende:
Komt waarschijnlijk door de transformatie ja, zeiden ze ook op gametrailers in hun popblock stukje over die trailer

Edit: Ah mn normale internet doet het weer

http://www.gametrailers.c(...)-batman-arkham/60076
Ik zie dit nu pas Wel vet
,,/
  maandag 19 april 2010 @ 09:16:52 #90
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_80470844
quote:
Op maandag 19 april 2010 08:21 schreef Komakie het volgende:

[..]

Maar heeft het ook een beetje meerwaarde?
Nuja, het geeft wel een aardig 3d gevoel. Het is optioneel dus je kan het ook in de gewone mode spelen maar ik vind het een leuke gimmick. Weet alleen niet of ik het hele spel in rood/groen ga spelen trouwens.
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  maandag 19 april 2010 @ 10:46:43 #91
179992 Mopst3r
Believe...
pi_80473060
Dus alles ziet er rood/groen achtig uit?
  maandag 19 april 2010 @ 11:22:36 #92
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_80474363
Nou, dat valt eigenlijk best mee. In het begin is het even wennen maar na een kwartiertje spelen oid merk ik het al niet meer. Het geeft zeker wel een diepte effect.

Afgelopen zaterdag was ik naar Clash of the Titans in 3d (een flutfilm, maar dat terzijde) maar heb toen mijn brilletje weer ingeleverd. Eigenlijk had ik het daar eens mee moeten testen aangezien dat geen shutterglass was maar gepolariseerd. Wie weet werkt dat ook wel.
  maandag 26 april 2010 @ 15:22:14 #93
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_80729380
Dit kwam ik ineens tegen op wiki toen ik Harley Quin op zocht.
quote:
Arleen Sorkin reprises her role of Harley Quinn in Batman: Arkham Asylum, as one of the main antagonists of the game, here with a new costume. Quinn was also seen in the initial teaser trailer for the still unnamed sequel of Batman: Arkham Asylum set to be launched in 2010, alongside the Joker, with Sorkin reprising her role once again.
Ok wiki klopt niet altijd helemaal, maar het is een mooi gerucht en Batman AA2 moet dus dit jaar nog uit komen
  FOK!fotograaf dinsdag 17 augustus 2010 @ 20:00:31 #95
159915 -Menn0-
MNO
pi_85407385
,,/
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 20:01:27 #96
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_85407423
Hebben jullie ook nog nieuws?
pi_85407877
Ja, Batman kan nu ook zijn vijanden uitschelden.
pi_85408861
Two-Face *O*

Alleen de vijanden zien er wel weer precies hetzelfde uit, mag wel iets meer variatie in :{
  woensdag 18 augustus 2010 @ 10:11:17 #99
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_85426751
quote:
Die is helaas al best wel oud.

Iets meer afwisselingen in hoe vijanden eruit zien had wel gemogen ja. Aan de andere kant blijven ze lekker om gewoon die gasten flink te asskicken 8-)

Ik ben alleen op die manier wel bang dat je vrij snel door het spel heen loopt als je AA al hebt uitgespeeld.

Volgens mij is het ook het eerste spel in zijn soort wat ik 2 keer helemaal heb uitgespeeld en toen nog echt heel vaak de challenges heb gedaan. Mijn spel van 2009 _O_

Btw, TwoFace op dat plaatje _O_

[ Bericht 26% gewijzigd door Komakie op 18-08-2010 10:16:35 ]
pi_85959455
pi_85973982
Eerste screenshots van Batman: Arkham City

Bazengame uitgespeeld vandaag _O_ Veel te laat aan begonnen (vandaag dus :+)

Heb nu al zin in 2, terwijl ik me nog even op de fight challenges frustreer.

_O_ BAZENGAME _O_
pi_85974019
Ik hoop dat je weer van die vage dromen krijgt.
pi_85974520
Damn deze wil ik nog steeds een keer gaan spelen... toch maar eens scoren...
  donderdag 2 september 2010 @ 12:35:34 #104
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_85981689

Vette beelden _O_

Volgens mij wordt er gewoon heel sterk voort geborduurd op AA en dat is helemaal niet erg :)
Hoewel er wel weer wat kleine dingen bij mogen komen. Een iets andere variatie op het vechten bijvoorbeeld. Vechten was vet in AA, maar ik ben daar nu wel een beetje klaar mee denk ik.
pi_86075786
1000/1000 _O_

Te gekke game, kan niet wachtten op deel 2!
pi_86095472
Vandaag AA toch maar eens gescoord via Marktplaats. Echt een toffe en sfeervolle actiegame!
pi_87320551
Uitgespeeld, was echt heel gaaf inderdaad. Kan begrijpen waarom dit GOTY 2009 was.

Nu wachten op de volgende!
pi_87343840
Ben hem nu ook aan het spelen (ben rond pas bij 16% :') ) maar het is echt een geweldige game met een goede sfeer. Met vlagen vind ik hem ook best wel eng... vooral net ook. Bv. Speel je in een pikdonkere kamer en dan komt er zo een scene met de scarecrow. :'( Heheheh!
pi_87349394
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 23:37 schreef timp0e het volgende:
Speel je in een pikdonkere kamer en dan komt er zo een scene met de scarecrow. :'( Heheheh!
Yup, de sfeer die de makers in het spel hebben weten te stoppen is echt prima! Het vervolg schijnt nog 'donkerder' te worden...
pi_87349836
Van mij mag er alleen wel wat meer bloed in zitten. Al trap je zo'n bad guy gigantisch in elkaar zie je geen druppeltje bloed, alleen van die sterretjes en dat ziet er nogal kinderachtig uit.
pi_87350360
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 09:00 schreef Spaulding het volgende:
Van mij mag er alleen wel wat meer bloed in zitten. Al trap je zo'n bad guy gigantisch in elkaar zie je geen druppeltje bloed, alleen van die sterretjes en dat ziet er nogal kinderachtig uit.
Tsja, die sterretjes is meer om aan te geven dat je een instant takedown kan doen, dat is op zich wel handig. Meer bloed moet daar natuurlijk best bij kunnen. Of het heel veel toevoegd verwacht ik niet.

Sowieso, die non-kill policy van Batman is natuurlijk wel een beetje gay :')
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 14:47:55 #112
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_87356511
Zeker de beste superhero game OOIT. Sowieso GOTY 2009.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_87553493
Damn, je hebt nu een stuk waar ze bommen hebben geplaatst op die gargoyles, dus je moet al die mannetjes silent take-downen oid. Vet moeilijk, kom er niet doorheen! :D Morgen maar weer eens proberen....
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 13:43:24 #114
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_87569453
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 22:45 schreef timp0e het volgende:
Damn, je hebt nu een stuk waar ze bommen hebben geplaatst op die gargoyles, dus je moet al die mannetjes silent take-downen oid. Vet moeilijk, kom er niet doorheen! :D Morgen maar weer eens proberen....
Die vind ik juist wel vet. Via die gargoyles is het vrij makkelijk om ze te verslaan. Op deze manier is het wat moeilijk :)
pi_87577149
Van het weekend ook eens uitgespeeld. Was zeker een vette ervaring, vooral die dromen :9
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 15:23:04 #116
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_87606533
In de Power Unlimited van vorige maand stond een uitgebreide pre-view. Klonk heel erg vet :)
pi_87769416
Uitgespeeld! ^O^ Om 't maar op zijn Foks te zeggen: wat een bazengame! :D
pi_87777881
ik heb arkham asylum nog liggen
binnenkort maar aan beginnen
mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
pi_87778030
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 23:58 schreef sjeppert het volgende:
ik heb arkham asylum nog liggen
binnenkort maar aan beginnen
Zeker doen! DAMN wat is die game geweldig O+

SPOILER
  donderdag 21 oktober 2010 @ 09:58:42 #120
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_87784012
Ik denk dat dit het eerste spel is sinds mijn middelbare school die ik meer dan 1 keer heb uitgespeeld en als ik de tijd had zou ik het zo nog een keer doen. Ben nu alleen een tijdje veel te druk.... :(
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 22:06:41 #121
187674 Sigmund666
Do not feed the Residents
pi_87849639
Absoluut een van de sterkere Batman-games OOIT.
U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
pi_87854149
Zijn er andere goede Batman games geweest dan? (zonder sarcasme, dit is de enige die ik ken, buiten Lego Batman die ik weleens in de schappen heb zien liggen)
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_87857044
Volgens mij heeft de AVGN een heel item besteed aan slechte batman games uit het NES en SNES tijdperk...
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 13:57:52 #124
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_87865179
Op de Orginele gameboy was een Batman game. Die heb ik nog gehad. Was niet echt geweldig :P

Zolang deze en de volgende maar koning zijn _O_
pi_87865883
Het is überhaupt de beste superheldengame.
Amen.
pi_87870052
Batman op NES was gewoon goed ( de eerste). Daarna echter zwaar drama, is ook een AVGN aflevring van.
  zondag 24 oktober 2010 @ 11:29:39 #128
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_87890076
  zondag 24 oktober 2010 @ 12:26:16 #129
187674 Sigmund666
Do not feed the Residents
pi_87891708
Die heb ik dus nog op Gameboy liggen :D
U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')