abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 26 oktober 2009 @ 11:10:09 #1
150363 Wii-Style
Ba-Lue Bolivar Ba-Lues-Are
pi_74071606
Linkse theedrinkende criminelenknuffelaar.
  maandag 26 oktober 2009 @ 11:14:03 #2
254851 Susteren
SPELINGSFREEK
pi_74071743
wow, en nu?
Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Op donderdag 9 december 2010 13:44 schreef Rectum het volgende:
Mijn ode aan Susteren. :')
pi_74072093
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 11:14 schreef Susteren het volgende:
wow, en nu?
Heb je je fiets al terug?
  maandag 26 oktober 2009 @ 11:53:27 #4
254851 Susteren
SPELINGSFREEK
pi_74073024
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 11:25 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

nee
Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Op donderdag 9 december 2010 13:44 schreef Rectum het volgende:
Mijn ode aan Susteren. :')
pi_74075335
tvp
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_74075445
Oh ik had niet zoveel prei moeten eten vanochtend!1!!:d:d;d
pi_74083252
Nieuw deeltje alweer!
pi_74083632
tvp voor dit fantastische spel.
  maandag 26 oktober 2009 @ 17:55:35 #9
150363 Wii-Style
pi_74084627
Na 40+ uur is dit spel voor mij eindelijk saai geworden... Alhoewel ik GTA Chinatown Wars een hoger cijfer zou geven, is dit mijn GOTY.
pi_74088828
Ik doe het spel zonder guides: 93% and counting. Wel jammer dat die challenges meetellen om 100% te halen op een game. Ik zie ze meer als minigame eigenlijk. Zo haal ik never nooit niet die laatste in het rijtje. Wat combat challenges zijn echt niet mijn ding, met grove moeite haal ik in de eerste 11k De tweede al niet eens meer

De predatorchallenges daarentegen zijn echt tof, ik heb maar meteen de downloadables ook gedaan, echt leuk om te doen. 3 henchmen slaan en geen damage pakken in het hele level Ik ben eerst 10 minuten aan een gargoyle gaan hangen om uit te denken hoe ik dat ging doen
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_74090421
Ik kan verdomme in 1 van de gebouwen geen joker teeth meer vinden, die ik nog wel nodig heb. Ik heb hem heel grondig uitgepluisd. Als dat een bug is haal ik nooit de 100%
  maandag 26 oktober 2009 @ 21:07:08 #12
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_74091771
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 20:32 schreef lkb9000 het volgende:
Ik kan verdomme in 1 van de gebouwen geen joker teeth meer vinden, die ik nog wel nodig heb. Ik heb hem heel grondig uitgepluisd. Als dat een bug is haal ik nooit de 100%
Waar?
Ik heb het met de medical treatment. Daar moet nog 1 joker teeth zijn, maar ik kan hem echt niet vinden

Verder alleen nog de botanic gardens en the mansion uitpluizen voor riddles.
Ik kijk altijd even bij de walktroughs waar de riddle-map van dat gedeelte ligt en dan doe ik alles gewoon volgens de regeltjes.
Niet 100 eerlijk, maar ik heb geen zin om uren overal langs te gaan om die kaart te zoeken.

Ik zit er over te denken om opnieuw te beginnen als ik alle riddles heb. Die challenges zijn leuk maar niet leuk genoeg om daar zo lang op te zitten totdat ik het een keer haal.
Het verhaal vind ik toch het leukste om te spelen
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_74092542
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 21:07 schreef Komakie het volgende:

[..]

Waar?
Ik heb het met de medical treatment. Daar moet nog 1 joker teeth zijn, maar ik kan hem echt niet vinden

Ik kijk altijd even bij de walktroughs waar de riddle-map van dat gedeelte ligt en dan doe ik alles gewoon volgens de regeltjes.
Niet 100 eerlijk, maar ik heb geen zin om uren overal langs te gaan om die kaart te zoeken.

Ik zit er over te denken om opnieuw te beginnen als ik alle riddles heb. Die challenges zijn leuk maar niet leuk genoeg om daar zo lang op te zitten totdat ik het een keer haal.
In The Mansion was dat, maar ik heb hem al gevonden, ik had even gegoogled of het een bug was of niet, maar bleek dat ik gewoon niet goed genoeg had gezocht.

Ik had tijdens het spelen alle riddle maps al gevonden dus ik heb nu alles zonder internet gedaan, op die ene joker teeth na dan (toch jammer )
pi_74094169
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 21:07 schreef Komakie het volgende:

[..]

Waar?

Van mij had die Riddler kaart er uit gemogen, dat maakt het juist zo makkelijk. Maar ja, je moet het pakken uiteindelijk, want het is ook een van de nodige dingen om 100% te halen
  maandag 26 oktober 2009 @ 22:45:15 #15
24652 tisauch
Don't mention the war
pi_74095284
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 11:25 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

quote:
Op maandag 26 oktober 2009 11:53 schreef Susteren het volgende:

[..]

nee
En meteen op zijn nummer gezet.
Qui habet aures audiendi audiat
  maandag 26 oktober 2009 @ 22:48:43 #16
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_74095406
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 21:27 schreef lkb9000 het volgende:

[..]

In The Mansion was dat, maar ik heb hem al gevonden, ik had even gegoogled of het een bug was of niet, maar bleek dat ik gewoon niet goed genoeg had gezocht.

Ik had tijdens het spelen alle riddle maps al gevonden dus ik heb nu alles zonder internet gedaan, op die ene joker teeth na dan (toch jammer )
Heb je hem nu inmiddels wel of nog steeds niet?
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
  maandag 26 oktober 2009 @ 22:49:40 #17
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_74095442
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 22:14 schreef Pheno het volgende:

[..]

Van mij had die Riddler kaart er uit gemogen, dat maakt het juist zo makkelijk. Maar ja, je moet het pakken uiteindelijk, want het is ook een van de nodige dingen om 100% te halen
Aan de ene kant misschien wel, maar aan de andere kant is het anders ook bijna onmogelijk om ze allemaal te verzinnen.
pi_74095803
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 22:48 schreef Komakie het volgende:

[..]

Heb je hem nu inmiddels wel of nog steeds niet?
Ja ik heb nu alle riddles opgelost, nu nog dat spirit of arkham gedoe geen idee waar ik moet zoeken
pi_74096207
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 22:58 schreef lkb9000 het volgende:

[..]

Ja ik heb nu alle riddles opgelost, nu nog dat spirit of arkham gedoe geen idee waar ik moet zoeken
Staat toch ook gewoon aangegeven op die Riddler maps, in welke general area die dingen zijn?
Doe eens niet.
pi_74096828
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 23:08 schreef Necrodeath het volgende:

[..]

Staat toch ook gewoon aangegeven op die Riddler maps, in welke general area die dingen zijn?
Al die stenen wel ja, maar die heb ik al.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 26 oktober 2009 @ 23:29:50 #21
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_74097009
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 23:24 schreef lkb9000 het volgende:

[..]

Al die stenen wel ja, maar die heb ik al.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat heb ik nog niet eerder gehoord
Hoe zou dat dan in elkaar moeten zitten?
pi_74097090
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 23:29 schreef Komakie het volgende:

[..]

Dat heb ik nog niet eerder gehoord
Hoe zou dat dan in elkaar moeten zitten?
Als je in het menu kijkt van al die 'profielen' van alle personages heb je rechtsonder de spirit of arkham staan. Als je alle stenen van die spirit hebt gevonden staat dr wat informatie over bij dat menu. Maar ik weet niet waar ik zou moeten zijn
  maandag 26 oktober 2009 @ 23:42:45 #23
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_74097407
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 23:32 schreef lkb9000 het volgende:

[..]

Als je in het menu kijkt van al die 'profielen' van alle personages heb je rechtsonder de spirit of arkham staan. Als je alle stenen van die spirit hebt gevonden staat dr wat informatie over bij dat menu. Maar ik weet niet waar ik zou moeten zijn
Hmmm ik moet er nog een stuk of 4. Dus binnen niet al te lange tijd weet ik het
pi_74097956
pi_74100003
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 23:32 schreef lkb9000 het volgende:

[..]

Als je ze allemaal hebt weet je ook wie erachter zit toch? In ieder geval van wat ik me kan herinneren werd het me richting het eind wel duidelijk wie het was.
SPOILER: Mocht je willen weten wie en waar het is
Doe eens niet.
pi_74100764
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 23:08 schreef Necrodeath het volgende:

[..]

Een staat er niet. Zoals bij elk spel is er altijd een 101% om maar orgineel uit de hoek te komen

Al is het niet zo lastig, als je de stem kan herkennen
pi_74104447
Heb er afgelopen week wat tijd ingestoken, tof spel. Zit nog maar op 17%, dus ik kan nog heel veel moois verwachten . Wist eigenlijk niet zoveel over het Batman universum behalve de twee meest recente films die zijn verschenen, maar moet zeggen dat al die bad guys erg tof bedacht zijn.
Amen.
pi_74107404
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 02:07 schreef Necrodeath het volgende:

[..]

Als je ze allemaal hebt weet je ook wie erachter zit toch? In ieder geval van wat ik me kan herinneren werd het me richting het eind wel duidelijk wie het was.
SPOILER: Mocht je willen weten wie en waar het is
SPOILER
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 14:00:58 #29
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_74110054
Eindelijk allemaal gevonden

Nu nog de challenges
SPOILER
Nu nog een paar van de challenges.
pi_74110264
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 14:00 schreef Komakie het volgende:
Eindelijk allemaal gevonden

Nu nog de challenges
SPOILER
Nu nog een paar van de challenges.
SPOILER
Doe eens niet.
pi_74110908
Ik haat challenges. De predator zijn goed te doen, alleen kan ik ze niet zo snel als ik die leaderboards zie 30 sec, wtf

Die combat challenges snap ik helemaal niet. Hoe de neuk haal je 18k punten op de eerste
Al word ik niet geraakt in de 4 ronden: 10k max.
Ik snap het combosysteem niet helemaal geloof ik Ook de reden dat ik de trophy voor 40+ combo en die all variation combo niet heb, ik zou niet eens weten welke variaties er zijn
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 14:37:45 #32
150363 Wii-Style
pi_74111365
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 14:24 schreef Pheno het volgende:
Ik haat challenges. De predator zijn goed te doen, alleen kan ik ze niet zo snel als ik die leaderboards zie 30 sec, wtf

Die combat challenges snap ik helemaal niet. Hoe de neuk haal je 18k punten op de eerste
Al word ik niet geraakt in de 4 ronden: 10k max.
Ik snap het combosysteem niet helemaal geloof ik Ook de reden dat ik de trophy voor 40+ combo en die all variation combo niet heb, ik zou niet eens weten welke variaties er zijn
Over die predator challenges hoef je niet zorgen om te maken dat ze zo snel zijn gedaan... het is een beetje flauw zeg maar, hoe dat kan gebeuren. Het is veel leuker om niet ontdekt te worden. Je moet gewoon de drie medailles halen, die zijn voor elke predator challenge anders, en dat is het leuke. Ik heb dus dankzij die challenges dingen geleerd die ik anders niet wist. (Ledge Takedown! )

Over combat: je hebt een combat multiplier en dat is belangrijk. Als je slaat, slaat, slaat enzovoorts totdat je x5 hebt kan je een speciale combo doen: combo takedown of combo throw. Combo takedown kan je gasten onmiddelijk mee uitschakelen. Combo throw kan je andere gasten mee neerslaan omdat je dus iemand op hen gooit. Volgens mij geldt een speciale combo ook als een +1 voor je combo multiplier. Heb je x5, doe je combo takedown, dan staat er x6.

Je moet dus proberen je combo multiplier zo hoog mogelijk te houden. Dat kan alleen als je aan een stuk door blijft gaan. Je moet dus constant slaan, ontwijken en meer om je combo dinges zo hoog mogelijk te houden. Als je dan mensen neerslaat krijg je punten, zo krijg je veel punten. Stel je voor dat je combo ding op x20 staat, en er zijn drie gasten die over zijn. Doe een combo batarang (x21), dan liggen ze allemaal op de grond (als ze tenminste bij elkaar staan). Doe dan op alle drie Ground Takedown, ook wel Ground Pound genoemd. Dat doe je bij elke gast, je hoeft dus niet naar ze toe te rennen. Als je een hoge combo multiplier hebt, dan kan Batman die ruimte makkelijker overbruggen door te springen / vliegen. Ok, dus die gasten liggen op de grond en je hebt x21 staan (was x20 maar je deed combo batarang en dat telt mee). Je doet ground pound op alle drie, bij mijn X360 controller druk ik op Rechter Trigger+Y. Eerste ground pound (x22) is dan 22x100=2200 punten waard. Tweede keer is dat 2300 punten waard (23x100), derde keer is dat 2400 punten waard (24x100). Als je ze zou uitschakelen door ze gewoon een klap te geven is dat volgens mij 10 punten waard of 25 punten... weet ik niet helemaal zeker. Maar als het 25 punten was, dan krijg je gelijk 4 keer minder punten. Gewoon flink ground pounden dus... En niet vergeten dat je variatie moet gebruiken want dan krijg je bonus punten, hooguit 5000 punten in een ronde als je alles doet.
pi_74112352
Die predatorchallenges zijn tof, ook de DLC. Allemaal ook met 3 ranks in 1 game gehaald.
En inderdaad, ik kwam er achter dat ik bv die ledge nooit gebruikt had, om maar niet te spreken van die remote batarang of sonic batarang

De combat challenges ga ik eens proberen, maar ik heb moeite met ontwijken. Vooral die messentrekkers komen als gekken om me af

[ Bericht 100% gewijzigd door Pheno op 27-10-2009 15:08:16 ]
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 16:13:05 #34
150363 Wii-Style
pi_74114803
Die gozers met messen moet je gewoon in de gaten houden en gewoon veel Cape Stun gebruiken. Wat ik doe is die gasten onmiddellijk opruimen. Zodra ik x5 heb, hup, gelijk die gast zijn been/arm breken.
pi_74115808
Vergeet niet dat je voor een perfect getimede slag 2x bij je multiplier opkrijgt ipv 1, dat maakt alles nog veel soepeler
pi_74117204
Perfect getimed hoeft niet eens je moet alleen niet de knopjes bashen.
Als je 1x drukt om aan te vallen per aanval, krijg je al een crit (x2 erbij).
Doe eens niet.
pi_74117376
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 17:17 schreef Necrodeath het volgende:
Perfect getimed hoeft niet eens je moet alleen niet de knopjes bashen.
Als je 1x drukt om aan te vallen per aanval, krijg je al een crit (x2 erbij).
Ah ok!
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 19:46:51 #38
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_74123947
Wat ik alleen moeilijk vind is om de counterattack te gebruiken. Vaak ben ik dan te laat of reageert hij gewoon niet ofzo. Ik weet niet waarom, ik zal wel iets fout doen ofzo...
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 20:08:02 #39
150363 Wii-Style
pi_74125019
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 19:46 schreef Komakie het volgende:
Wat ik alleen moeilijk vind is om de counterattack te gebruiken. Vaak ben ik dan te laat of reageert hij gewoon niet ofzo. Ik weet niet waarom, ik zal wel iets fout doen ofzo...
Als je die tekentje boven zo'n gozer ziet, dan moet je gewoon Counter gebruiken. Werkt altijd, tenzij je gewoon te laat bent en zo.
pi_74138064
Maar counter werkt niet voor je combostrike. Je gaat weer naar combo#1. Dus spaarzaam gebruiken.
pi_74141690
Counter telt gewoon mee hoor
pi_74143150
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_74143391
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 10:46 schreef lkb9000 het volgende:
Counter telt gewoon mee hoor
100% zeker van niet, want gisteren moest ik die een paar keer inzetten en je teller gaat vol op 0. Of 1 dan
pi_74145474
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 11:33 schreef Pheno het volgende:

[..]

100% zeker van niet, want gisteren moest ik die een paar keer inzetten en je teller gaat vol op 0. Of 1 dan
Ik twijfelde en heb het net nog even geprobeerd, en het lukte, dus 100% zeker van wel
pi_74145992
Ik wil vanavond nog een paar keer proberen, maar ook op Google zie ik dat er gezegd wordt dat de counter je combostrike stopt? Welke console heb je?
pi_74146701
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 12:45 schreef Pheno het volgende:
Ik wil vanavond nog een paar keer proberen, maar ook op Google zie ik dat er gezegd wordt dat de counter je combostrike stopt? Welke console heb je?
xbox 360
  woensdag 28 oktober 2009 @ 15:53:21 #47
150363 Wii-Style
pi_74153048
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 12:45 schreef Pheno het volgende:
Link? Counter stopt je combo niet. Je combo stopt alleen als je niet vloeiend bezig bent. Als je bij voorbeeld aan het vechten bent en dan doe je even niks voor een seconde of twee, dan is je combo weg. Je moet dus constant bezig zijn. Als je aan het vechten bent, en je bent heel even inactief, en dan doe je counter, ja dan is je combo weg. Maar dat is dan omdat je te laat bent, niet omdat je counter de combo deed vervallen. Counter telt mee als 1 combo, dus van x5 naar x6 door een counter te gebruiken, bij voorbeeld.

Het mag wel duidelijk zijn dat je een behoorlijke noob bent, Pheno. Counters zijn cruciaal bij het halen van een hoge combo multiplier, omdat je bent omringd door vijanden. Om de paar seconden doe je wel een counter, omdat je steeds wordt aangevallen. Als je een combo hebt en je wordt geraakt: combo weg. Altijd counteren dus.

Heb je Batman al uitgespeeld dan? Ik begreep de combat alleen toen ik het voor de tweede keer ging spelen.
pi_74153747
Ik heb batman al uitgespeeld op normal en hard, 84%. Op hard nu 93% omdat ik nu wel met de challenges bezig ben

En ja, ik zeg toch dat ik een n00b op vechten ben Ik zal het linkje nog even opzoeken als ik thuis ben, maar het stond op gamefaqs oid. Ik heb een PS3 overigens, misschien hebben ze het simpeler gemaakt voor XBox (niet happen ). Gisteren heb ik wel een 21 combo zonder counters gehaald, maar ik ga eens kijken hoeveel sec er tussen een combo en een counter bij mij zit, misschien is dat het wel
  woensdag 28 oktober 2009 @ 16:16:05 #49
150363 Wii-Style
pi_74153835
Je moet ook niet wachten voor een counter, blijf gewoon vechten totdat je zo'n tekentje ziet, en dan gelijk counteren. Jij zelf moet niet bepalen wanneer je wilt counteren en zo, zij moeten jou aanvallen. Maar dat maakt het ook spannend.
pi_74153918
Op hard zie je die hulptekentjes toch niet, dacht ik? Eigenlijk nooit meer opgevallen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')