neequote:
Waar?quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:32 schreef lkb9000 het volgende:
Ik kan verdomme in 1 van de gebouwen geen joker teeth meer vinden, die ik nog wel nodig heb. Ik heb hem heel grondig uitgepluisd. Als dat een bug is haal ik nooit de 100%
In The Mansion was dat, maar ik heb hem al gevonden, ik had even gegoogled of het een bug was of niet, maar bleek dat ik gewoon niet goed genoeg had gezocht.quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:07 schreef Komakie het volgende:
[..]
Waar?
Ik heb het met de medical treatment. Daar moet nog 1 joker teeth zijn, maar ik kan hem echt niet vinden
Verder alleen nog de botanic gardens en the mansion uitpluizen voor riddles.
Ik kijk altijd even bij de walktroughs waar de riddle-map van dat gedeelte ligt en dan doe ik alles gewoon volgens de regeltjes.
Niet 100 eerlijk, maar ik heb geen zin om uren overal langs te gaan om die kaart te zoeken.
Ik zit er over te denken om opnieuw te beginnen als ik alle riddles heb. Die challenges zijn leuk maar niet leuk genoeg om daar zo lang op te zitten totdat ik het een keer haal.
Het verhaal vind ik toch het leukste om te spelen
Van mij had die Riddler kaart er uit gemogen, dat maakt het juist zo makkelijk. Maar ja, je moet het pakken uiteindelijk, want het is ook een van de nodige dingen om 100% te halenquote:Op maandag 26 oktober 2009 21:07 schreef Komakie het volgende:
[..]
Waar?
Ik heb het met de medical treatment. Daar moet nog 1 joker teeth zijn, maar ik kan hem echt niet vinden
Verder alleen nog de botanic gardens en the mansion uitpluizen voor riddles.
Ik kijk altijd even bij de walktroughs waar de riddle-map van dat gedeelte ligt en dan doe ik alles gewoon volgens de regeltjes.
Niet 100 eerlijk, maar ik heb geen zin om uren overal langs te gaan om die kaart te zoeken.
Ik zit er over te denken om opnieuw te beginnen als ik alle riddles heb. Die challenges zijn leuk maar niet leuk genoeg om daar zo lang op te zitten totdat ik het een keer haal.
Het verhaal vind ik toch het leukste om te spelen
Heb je hem nu inmiddels wel of nog steeds niet?quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:27 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
In The Mansion was dat, maar ik heb hem al gevonden, ik had even gegoogled of het een bug was of niet, maar bleek dat ik gewoon niet goed genoeg had gezocht.
Ik had tijdens het spelen alle riddle maps al gevonden dus ik heb nu alles zonder internet gedaan, op die ene joker teeth na dan (toch jammer)
Aan de ene kant misschien wel, maar aan de andere kant is het anders ook bijna onmogelijk om ze allemaal te verzinnen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Van mij had die Riddler kaart er uit gemogen, dat maakt het juist zo makkelijk. Maar ja, je moet het pakken uiteindelijk, want het is ook een van de nodige dingen om 100% te halen
Jaquote:Op maandag 26 oktober 2009 22:48 schreef Komakie het volgende:
[..]
Heb je hem nu inmiddels wel of nog steeds niet?
Staat toch ook gewoon aangegeven op die Riddler maps, in welke general area die dingen zijn?quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:58 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Jaik heb nu alle riddles opgelost, nu nog dat spirit of arkham gedoe
geen idee waar ik moet zoeken
Al die stenen wel ja, maar die heb ik al.quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:08 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Staat toch ook gewoon aangegeven op die Riddler maps, in welke general area die dingen zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:24 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Al die stenen wel ja, maar die heb ik al.Dat heb ik nog niet eerder gehoordSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe zou dat dan in elkaar moeten zitten?Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
Als je in het menu kijkt van al die 'profielen' van alle personages heb je rechtsonder de spirit of arkham staan. Als je alle stenen van die spirit hebt gevonden staat dr wat informatie over bij dat menu. Maar ik weet niet waar ik zou moeten zijnquote:Op maandag 26 oktober 2009 23:29 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dat heb ik nog niet eerder gehoord
Hoe zou dat dan in elkaar moeten zitten?
Hmmm ik moet er nog een stuk of 4. Dus binnen niet al te lange tijd weet ik hetquote:Op maandag 26 oktober 2009 23:32 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Als je in het menu kijkt van al die 'profielen' van alle personages heb je rechtsonder de spirit of arkham staan. Als je alle stenen van die spirit hebt gevonden staat dr wat informatie over bij dat menu. Maar ik weet niet waar ik zou moeten zijn
Als je ze allemaal hebt weet je ook wie erachter zit toch? In ieder geval van wat ik me kan herinneren werd het me richting het eind wel duidelijk wie het was.quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:32 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Als je in het menu kijkt van al die 'profielen' van alle personages heb je rechtsonder de spirit of arkham staan. Als je alle stenen van die spirit hebt gevonden staat dr wat informatie over bij dat menu. Maar ik weet niet waar ik zou moeten zijn
SPOILER: Mocht je willen weten wie en waar het isOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe eens niet.
Een staat er niet. Zoals bij elk spel is er altijd een 101% om maar orgineel uit de hoek te komenquote:Op maandag 26 oktober 2009 23:08 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Staat toch ook gewoon aangegeven op die Riddler maps, in welke general area die dingen zijn?
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 02:07 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Als je ze allemaal hebt weet je ook wie erachter zit toch? In ieder geval van wat ik me kan herinneren werd het me richting het eind wel duidelijk wie het was.SPOILER: Mocht je willen weten wie en waar het isOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu nog een paar van de challenges.Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:00 schreef Komakie het volgende:
Eindelijk allemaal gevonden
Nu nog de challengesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu nog een paar van de challenges.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe eens niet.
Over die predator challenges hoef je niet zorgen om te maken dat ze zo snel zijn gedaan... het is een beetje flauw zeg maar, hoe dat kan gebeuren. Het is veel leuker om niet ontdekt te worden. Je moet gewoon de drie medailles halen, die zijn voor elke predator challenge anders, en dat is het leuke. Ik heb dus dankzij die challenges dingen geleerd die ik anders niet wist. (Ledge Takedown!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:24 schreef Pheno het volgende:
Ik haat challenges. De predator zijn goed te doen, alleen kan ik ze niet zo snel als ik die leaderboards zie 30 sec, wtf
Die combat challenges snap ik helemaal niet. Hoe de neuk haal je 18k punten op de eerste
Al word ik niet geraakt in de 4 ronden: 10k max.
Ik snap het combosysteem niet helemaal geloof ikOok de reden dat ik de trophy voor 40+ combo en die all variation combo niet heb, ik zou niet eens weten welke variaties er zijn
Ah ok!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:17 schreef Necrodeath het volgende:
Perfect getimed hoeft niet eensje moet alleen niet de knopjes bashen.
Als je 1x drukt om aan te vallen per aanval, krijg je al een crit (x2 erbij).
Als je die tekentje boven zo'n gozer ziet, dan moet je gewoon Counter gebruiken. Werkt altijd, tenzij je gewoon te laat bent en zo.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:46 schreef Komakie het volgende:
Wat ik alleen moeilijk vind is om de counterattack te gebruiken. Vaak ben ik dan te laat of reageert hij gewoon niet ofzo. Ik weet niet waarom, ik zal wel iets fout doen ofzo...
100% zeker van niet, want gisteren moest ik die een paar keer inzetten en je teller gaat vol op 0. Of 1 danquote:
Ik twijfelde en heb het net nog even geprobeerd, en het lukte, dus 100% zeker van welquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
100% zeker van niet, want gisteren moest ik die een paar keer inzetten en je teller gaat vol op 0. Of 1 dan
xbox 360quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:45 schreef Pheno het volgende:
Ik wil vanavond nog een paar keer proberen, maar ook op Google zie ik dat er gezegd wordt dat de counter je combostrike stopt? Welke console heb je?
Link? Counter stopt je combo niet. Je combo stopt alleen als je niet vloeiend bezig bent. Als je bij voorbeeld aan het vechten bent en dan doe je even niks voor een seconde of twee, dan is je combo weg. Je moet dus constant bezig zijn. Als je aan het vechten bent, en je bent heel even inactief, en dan doe je counter, ja dan is je combo weg. Maar dat is dan omdat je te laat bent, niet omdat je counter de combo deed vervallen. Counter telt mee als 1 combo, dus van x5 naar x6 door een counter te gebruiken, bij voorbeeld.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:45 schreef Pheno het volgende:
Ik wil vanavond nog een paar keer proberen, maar ook op Google zie ik dat er gezegd wordt dat de counter je combostrike stopt? Welke console heb je?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |