quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:18 schreef Pheno het volgende:
Op hard zie je die hulptekentjes toch niet, dacht ik?
Nee, PC. Windows Live heet ik Sitbon.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:35 schreef lkb9000 het volgende:
Wii-Style, heb jij hem op de 360? Zo ja, wat is je gamertag?
Ik heb exact dezelfde overgang gemaaktquote:Op maandag 2 november 2009 12:54 schreef Jivis het volgende:
Storyline uitgespeeld. Erg toffe game. Ben overgegaan op de nieuwe content van GTAIV en wat vallen de graphics me daar tegen als ik het vergelijk met Batman.
Dat brutal legend ben ik echt op afgeknapt. Ik heb het 2x gespeeld ofzo, heb redelijk wat missies gedaan, maar die hele rockstar/metalshit staat me enorm tegen. Ik speel 't niet meer.quote:Op maandag 2 november 2009 12:55 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik heb exact dezelfde overgang gemaakt![]()
Welke game ik nu speel, gta of brutal legend, ik heb steeds de drang iedereen op een batman manier in elkaar te rammen
Ik vind de gameplay van Brutal Legend juist wat tegenvallen, maar ik blijf het spelen om het verhaal, de sfeer en natuurlijk THE METAL!quote:Op maandag 2 november 2009 12:57 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat brutal legend ben ik echt op afgeknapt. Ik heb het 2x gespeeld ofzo, heb redelijk wat missies gedaan, maar die hele rockstar/metalshit staat me enorm tegen. Ik speel 't niet meer.
Ik heb nog wel een redelijke backlog, dus ik zal me de komende tijd nog wel met een hoop andere games vermaken voordat ik weer BL zou gaan spelen.
Dat sfeertje moet je van houden. Ik hou wel van een lekker potje metal, maar ik kan me voorstellen dat als Lemmy je niets zegt je er ook helemaal niets aan hebt.quote:Op maandag 2 november 2009 12:59 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik vind de gameplay van Brutal Legend juist wat tegenvallen, maar ik blijf het spelen om het verhaal, de sfeer en natuurlijk THE METAL!
Misschien was er een lichaam op de pijp zodat je het niet kon vinden. Dat was mij eens gebeurt, maar toch vond ik het (gaat er gewoon doorheen).quote:Op woensdag 11 november 2009 11:01 schreef CoolGuy het volgende:
Hm, misschien binnenkort maar weer eens verder gaan met Batman. Ik ben nog helemaal niet ver. ben nu buiten, dus ik ben uit Arkham Asylum, en ik moet in de buurt van mijn auto naar iets zoeken. Dus ik scande me een ongeluk, maar ik kon maar niks vinden.
In de Mansion zitten die drie waarschijnlijk op de railing in het kantoor van de Warden.quote:Op woensdag 16 december 2009 22:17 schreef RoK het volgende:
Hoe frustrerend is het als je alle riddles hebt gevonden en alleen nog twee Jokerteeth en drie in de Mansion moet vinden. Zoek me een ongeluk, maar kan niets meer vinden.
Dat was inderdaad ook degene die ik op het laatste miste, tussen de kasten verstopt daar bovenquote:Op woensdag 16 december 2009 22:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
In de Mansion zitten die drie waarschijnlijk op de railing in het kantoor van de Warden.
Ik heb 1 gespeeld en dat kon me niet zo heel lang boeien. Zat te weinig vaart in en de afstanden waren te groot.quote:Op donderdag 17 december 2009 09:37 schreef Mopst3r het volgende:
Assasin's Creed II komt aardig in de buurt, helaas niet qua vechten![]()
Deel 2 is echt een verbetering, al koop je het alleen al voor de graphics!quote:Op donderdag 17 december 2009 09:49 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik heb 1 gespeeld en dat kon me niet zo heel lang boeien. Zat te weinig vaart in en de afstanden waren te groot.
Daarnaast was het vechten niet echt cool ofzo.
Het over de daken lopen was wel gruwelijk.
Het is de moeite, geloof mequote:Op donderdag 17 december 2009 10:53 schreef RoK het volgende:
Bedankt ik heb ze nu allemaal! Kwam er alleen achter dat ik nog een zo'n steen met insigne moet scannen. Die laat ik maar, tenzij de 'beloning' de moeite waard is. Kan iemand me - in spoilertags - vertellen wat er dan gebeurt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |