Whow hoe dik is dat.quote:Op donderdag 17 december 2009 09:41 schreef Mopst3r het volgende:
Iemand trouwens deze al gezien, http://www.gametrailers.com/video/spike-vga-batman-arkham/59829
of www.arkhamhasmoved.com
Beloofd ERG veel goeds![]()
*Pssst*quote:Op donderdag 17 december 2009 13:08 schreef Komakie het volgende:
[..]
Whow hoe dik is dat.
Maar is dit een nieuwe game ofzo? Ik heb ff snel gekeken dus ben nog niet zo geinformeerd.
Wel enigzins jammer dat het weer de Joker is. Er zijn nog best een paar vette villians die nog niet langs zijn gekomen. Twoface bijvoorbeeld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe eens niet.
Hij is nog lang niet uit hoorquote:Op donderdag 17 december 2009 23:45 schreef Komakie het volgende:
Wel heel snel nadat het spel uitgekomen is...
Nee ok, maar ze hebben toch wel heel erg snel een trailer uitgebracht van een opvolger.quote:
Ogh het is maar een teaser om het publiek warm te houden. Ik kan in ieder geval niet wachten op de opvolger! Al hoop ik wel dat ze hun tijd er voor nemen, en het een waardige opvolger wordt!quote:Op donderdag 24 december 2009 01:04 schreef Komakie het volgende:
[..]
Nee ok, maar ze hebben toch wel heel erg snel een trailer uitgebracht van een opvolger.
Ja ik, heb het gisteren gekocht en het is toch best leuk. Weliswaar kleurverlies vanwege rood/groen maar toch, best een aardig 3d effectquote:Op vrijdag 16 april 2010 14:14 schreef Mopst3r het volgende:
Iemand die de GOTY (met 3d) versie van dit spel al gespeeld heeft?
http://www.mediaoffer.nl/playstation_3/448
Maar heeft het ook een beetje meerwaarde?quote:Op zondag 18 april 2010 18:51 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ja ik, heb het gisteren gekocht en het is toch best leuk. Weliswaar kleurverlies vanwege rood/groen maar toch, best een aardig 3d effect
Gewoon op de Xbox trouwens.
Ik zie dit nu pasquote:Op vrijdag 18 december 2009 00:30 schreef lkb9000 het volgende:
Komt waarschijnlijk door de transformatie ja, zeiden ze ook op gametrailers in hun popblock stukje over die trailer
Edit: Ah mn normale internet doet het weer
http://www.gametrailers.c(...)-batman-arkham/60076
Nuja, het geeft wel een aardig 3d gevoel. Het is optioneel dus je kan het ook in de gewone mode spelen maar ik vind het een leuke gimmick. Weet alleen niet of ik het hele spel in rood/groen ga spelen trouwens.quote:Op maandag 19 april 2010 08:21 schreef Komakie het volgende:
[..]
Maar heeft het ook een beetje meerwaarde?
Ok wiki klopt niet altijd helemaal, maar het is een mooi gerucht en Batman AA2 moet dus dit jaar nog uit komenquote:Arleen Sorkin reprises her role of Harley Quinn in Batman: Arkham Asylum, as one of the main antagonists of the game, here with a new costume. Quinn was also seen in the initial teaser trailer for the still unnamed sequel of Batman: Arkham Asylum set to be launched in 2010, alongside the Joker, with Sorkin reprising her role once again.
Die is helaas al best wel oud.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |