Yup, de sfeer die de makers in het spel hebben weten te stoppen is echt prima! Het vervolg schijnt nog 'donkerder' te worden...quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:37 schreef timp0e het volgende:
Speel je in een pikdonkere kamer en dan komt er zo een scene met de scarecrow.Heheheh!
Tsja, die sterretjes is meer om aan te geven dat je een instant takedown kan doen, dat is op zich wel handig. Meer bloed moet daar natuurlijk best bij kunnen. Of het heel veel toevoegd verwacht ik niet.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 09:00 schreef Spaulding het volgende:
Van mij mag er alleen wel wat meer bloed in zitten. Al trap je zo'n bad guy gigantisch in elkaar zie je geen druppeltje bloed, alleen van die sterretjes en dat ziet er nogal kinderachtig uit.
Die vind ik juist wel vet. Via die gargoyles is het vrij makkelijk om ze te verslaan. Op deze manier is het wat moeilijkquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:45 schreef timp0e het volgende:
Damn, je hebt nu een stuk waar ze bommen hebben geplaatst op die gargoyles, dus je moet al die mannetjes silent take-downen oid. Vet moeilijk, kom er niet doorheen!Morgen maar weer eens proberen....
quote:Zeker doen! DAMN wat is die game geweldigOp woensdag 20 oktober 2010 23:58 schreef sjeppert het volgende:
ik heb arkham asylum nog liggen
binnenkort maar aan beginnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Daar had ik dus de gameboy versie van
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |