Bel even van tevorenquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:43 schreef Vixxen het volgende:
Wil morgen een nieuwe Imac kopen.... First time mac user
Zouden ze die gewoon op voorraad hebben, de standard 27 inch model dan?? Bij de appel store
Online met 8% studentenkorting bestellen? tenminste als je dat ding niet meteen hoeft maar wel op je deurmat wil hebben.quote:[quote]Op zondag 25 oktober 2009 20:45 schreef Vixxen het volgende:
haha ja ik ga alleen morgen ochtend en ik betwijfel of ik nu nog kan bellen ^^, heb net besloten het te gaan doen en ik sta zeker weten morgen voor openingstijd voor de winkel
Vergeet niet voor een tientje die HP printer erbij te bestellen als je online via de Apple Store bestelt. Nu 70 euro korting op HP-printers daarquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:50 schreef Vixxen het volgende:
Ja als ze het morgen niet op voorraad hebben bij de apple store zal ik inderdaad tot internetkoop overgaan, maar of ik nou nu bestel via internet of morgen ochtend iets later maakt niet uit, en als ik mazzel heb hebben ze hem gewoon op voorraad
Zeker nice zal ik doen ! Is deze aanbieding alleen geldig bij een internetaankoop??quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Vergeet niet voor een tientje die HP printer erbij te bestellen als je online via de Apple Store bestelt. Nu 70 euro korting op HP-printers daar. Je betaalt dat bedrag in eerste instantie en kunt dit via een bon terugkrijgen
.
Dat wil ik ook!quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:24 schreef jakkop het volgende:
Weet je wat relaxed is? Een iMac die teruggebracht is kopen met 45% korting. Het probleem? Een zachte brom als de kleuren niet op de hoogste kwaliteit staan
En daarom krijgt IE8 ook een vinkje bij Customizabilityquote:Sure, Firefox may win in sheer number of add-ons, but many of the customizations you'd want to download for Firefox are already a part of Internet Explorer 8 – right out of the box.
Ja Christ, iedere web-developer weet dat je IE niet serieus kan nemen..quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:00 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
En daarom krijgt IE8 ook een vinkje bij Customizability
Ze geven zichzelf een vinkje bij "web standards", want andere browsers zijn weliswaar verder als het gaat om moderne standaarden als HTML5, maar IE houdt zich mooi wel aan CSS2 uit 1998quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:43 schreef Mr.Noodle het volgende:
http://www.microsoft.com/(...)wser-comparison.aspx
Ik moest echt 3x serieus even naar de link kijken of het niet toevallig 1 of andere Hoax/phishing site las toen ik het tabelletje zag..
Vindt ze soms wel handig, maar gebruik ze niet echt heel vaak.quote:Op maandag 26 oktober 2009 00:41 schreef TwyLight het volgende:
Gebruiken mensen hier het dashboard veel? ik gebruikte het eerder nooooit maar de laatste tijd steeds meer
mijne:
[ afbeelding ]
die post-it's gebruik ik voor als ik een tof nr hoor op de radio, dan plemp ik em daar neer zodat ik ze later kan downloaden
Denk dat het bij dat filmpje een beetje aan dat scherm ligt eerlijk gezegdquote:
Dit is wel super sadquote:Op zondag 25 oktober 2009 22:43 schreef Mr.Noodle het volgende:
http://www.microsoft.com/(...)wser-comparison.aspx
Ik moest echt 3x serieus even naar de link kijken of het niet toevallig 1 of andere Hoax/phishing site las toen ik het tabelletje zag..
Maar bij een Acid3 test loopt hij al bij 12/100 raar te doen en bij 20/100 zit ie helemaal vastquote:The Real Deal: Internet Explorer 8 passes more of the World Wide Web Consortium's test cases than any other browser.
Welcome to the club.quote:Op maandag 26 oktober 2009 09:53 schreef Svyatagor het volgende:
Ik heb om van mijn gadgetjeuk af te komen maar een poor man's iMac gekocht. I.e. een 24" scherm voor aan mijn MBP.
Wat benchmarks: http://www.tomshardware.com/reviews/intel-core-i5,2410-10.html (helaas niet met de 2.8 GHz i7)quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:30 schreef Walter_Sobchak het volgende:
iMac-besteltijd: Quad core 2.66 of Quad core 2.8? Wat jullie?
Ja, dat laatste zag ik ook al. Dat maakte het voor mij al makkelijk om voor de i5 te kiezen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:36 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Wat benchmarks: http://www.tomshardware.com/reviews/intel-core-i5,2410-10.html (helaas niet met de 2.8 GHz i7)
Verder betaal je ¤ 180 meer om te upgraden van een processor die ¤ 160 kost naar een die ¤ 230 kost.
Deze natuurlijk: 2.8GHz Quad-Core Intel Core i7quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:30 schreef Walter_Sobchak het volgende:
iMac-besteltijd: Quad core 2.66 of Quad core 2.8? Wat jullie?
Het wordt eerder een keuze 3.06 vs i5 dan i5 vs i7.quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:39 schreef Junkie het volgende:
[..]
Deze natuurlijk: 2.8GHz Quad-Core Intel Core i7![]()
Ik neem aan dat je de brute kracht nodig hebt
Heb je de snellere videokaart nodig? Anders zou ik een hoop geld in mijn zak houden en de basis 27" nemen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:45 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Het wordt eerder een keuze 3.06 vs i5 dan i5 vs i7.
Beetje meer power kan idd geen kwaad, maar het ECU-verschil tussen de i5 en i7 is voor mij niet te rechtvaardigen.
feliquote:Op maandag 26 oktober 2009 14:32 schreef katerwater het volgende:
Ik groet u vanop mijn splinternieuwe 21,5" Imac
Ja, hij moet er wel voor open staan om OS X te gebruiken. Gedwongen overstappen is nooit een goed idee, dat wekt alleen maar frustratie op.quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:42 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Mn vader heeft de laatste maanden veel gezeik met zijn oude DELL computertje (like duh)
Ik wil hem dus overhalen een Mac te kopen
27 inch is overdreven.
maar 21.5 vond ik wel een mooie maat.
Zijn er verder nog dingen waar ik op moet letten?
quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:44 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Ja, hij moet er wel voor open staan om OS X te gebruiken. Gedwongen overstappen is nooit een goed idee, dat wekt alleen maar frustratie op.
Let wel: ik heb hem met numeriek deel, maar die is niet draadloos!quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:45 schreef TwyLight het volgende:
Ik zou (maar dat ben ik) bij een nieuwe Mac goed opletten wat voor toetsenbord je er bij neemt, namelijk ééntje zonder numpad of eentje mét.
Ik kan echt niet zonder mijn numpad!
Had ik inderdaad al gezien.quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:45 schreef TwyLight het volgende:
Ik zou (maar dat ben ik) bij een nieuwe Mac goed opletten wat voor toetsenbord je er bij neemt, namelijk ééntje zonder numpad of eentje mét.
Ik kan echt niet zonder mijn numpad!
Dat is geen rampquote:Op maandag 26 oktober 2009 14:47 schreef katerwater het volgende:
[..]
Let wel: ik heb hem met numeriek deel, maar die is niet draadloos!
Hoezo kan die numeriek dan niet draadloosquote:Op maandag 26 oktober 2009 14:50 schreef katerwater het volgende:
[..]
Nee, maar ik bij het uitpakken vond ik het wel spijtig.
De cltr knop is het 'appletje' geworden.quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:52 schreef Semmm het volgende:
Ik wil zeer binnenkort dus ook iMac kopen maar ik photoshop veel op Windows, kan ik gewoon die bestanden openen op de Mac en is het een beetje makkelijk overstappen van Photoshop voor Windows naar Photoshop voor osx of zijn er veel dingen anders?
Danku
Zeker. Bij Apple Premium Retailers krijg je vaak een paar procent korting, in de Apple Education Store 6% en als je op surfspot.nl inlogt en bij Partner Shops kijkt kan je afhankelijk van je instelling meer korting krijgen (tot 12 %)quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:47 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Maakt het bijv. nog uit of ik hem in de winkel haal of via internet.
Ik ben een student, dus ik weet niet of er nog acties zijn met studentenkorting
[..]
Oke maar het programma zelf is verder gewoon exact het zelfde?quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:52 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
De cltr knop is het 'appletje' geworden.
maar de bestanden zijn precies hetzelfde (PSD)
Die kun je gewoon openen en PS is gewoon hetzelfde.quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:52 schreef Semmm het volgende:
Ik wil zeer binnenkort dus ook iMac kopen maar ik photoshop veel op Windows, kan ik gewoon die bestanden openen op de Mac en is het een beetje makkelijk overstappen van Photoshop voor Windows naar Photoshop voor osx of zijn er veel dingen anders?
Danku
Oke Superquote:Op maandag 26 oktober 2009 14:55 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die kun je gewoon openen en PS is gewoon hetzelfde.
het toetsenbord met numpad bestaat ook geen draadloze versie van (helaas)quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:50 schreef katerwater het volgende:
[..]
Nee, maar ik bij het uitpakken vond ik het wel spijtig.
Ik ga voor de i5 Quad-core, mits ie niet pas over drie weken te leveren is. Dat houden mijn gadget-genen niet vol.quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:38 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Heb je de snellere videokaart nodig? Anders zou ik een hoop geld in mijn zak houden en de basis 27" nemen.
Het kan gratis, als je iemand weet die een iMac wil aanschaffen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:10 schreef DirtyHarry het volgende:
Weet iemand een winkel waar ik zo goedkoop mogelijk een Mac Mini kan aanschaffen? Demo model of EOL model is allemaal prima. Had er al een gezien voor 439,- bij A-Mac, 2GHz met intel gma950, 120gig HD, 1gig mem, superdrive. Kan het nog goedkoper of is dit echt de bodem van de put?
quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:18 schreef Maravilla het volgende:
[..]
Het kan gratis, als je iemand weet die een iMac wil aanschaffen.
http://link.marktplaats.nl/290248591
Nu zijn de hoge prijzen klote, maar als je eenmaal een mac hebt is het goedkoop upgraden. Vraag maar aan Walterquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:29 schreef DirtyHarry het volgende:
[..]
Nah laat maarIk wil er wel een met een core 2 processor
Tweedehands wordt er ook schandalig veel gegeven voor die apparaten. Sommige mensen bieden gewoon 400,- voor een apparaat wat 2 jaar oud is, terwijl je voor 4 tientjes meer een nieuwe hebtMaarja eigenlijk wil ik er wel een voor 275 a 300,- tweedehands, maar dat wil vooralsnog niet lukken
Klinkt alsof er een leuk verhaal achter zitquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:30 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Nu zijn de hoge prijzen klote, maar als je eenmaal een mac hebt is het goedkoop upgraden. Vraag maar aan Walter
Meeneem prijsjequote:Op maandag 26 oktober 2009 15:18 schreef Maravilla het volgende:
[..]
Het kan gratis, als je iemand weet die een iMac wil aanschaffen.
http://link.marktplaats.nl/290248591
1125 euro voor mijn oude gevangenquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:30 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Nu zijn de hoge prijzen klote, maar als je eenmaal een mac hebt is het goedkoop upgraden. Vraag maar aan Walter
www.nzbindex.nl ?:Pquote:Op maandag 26 oktober 2009 16:36 schreef nelisb het volgende:
Iemand hier die met zijn NL credit card gebruikt maakt van de Amerikaanse Itunes store?
Wil eigenlijk wel wat series kopen/downloaden,maar dat kan nog niet in europa.
Ehm, gewoon via eBay, een iTunes Gift Cards kopen? Zo doe ik het iig.quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:36 schreef nelisb het volgende:
Iemand hier die met zijn NL credit card gebruikt maakt van de Amerikaanse Itunes store?
Waarom zijn Mac's zo fucking duur? Part Deuxquote:Op maandag 26 oktober 2009 16:35 schreef Mr.Noodle het volgende:
Waarom zijn Mac's zo fucking duur?
Ik wil hier eigenlijk nog een laatste reactie op geven, maar ik heb geen zin om er nog een topic voor te openen, die vervolgens weer vraagt om 300 reacties..
Er is een handige manier om een US-account aan te maken (heb de link niet bij de hand, maar is eenvoudig te googlen) en dan via eBay iTunes giftcards te kopen voor de US Store. Werkt prima!quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:36 schreef nelisb het volgende:
640,-quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:48 schreef nelisb het volgende:
Dan wacht ik wel even, zit over 3 weken in Miami.
Wat kan ik krijgen voor mijn MacBook van juni 2008. Geen Apple care.
2.4 GHz Intel Core 2 duo
2 gb 667 DDR 2
MacBook 4,1
160 gig schijf
inclusief origineel snow leopoard en Ilife 09.
Zit in Miami over 3 weken en wil dan de nieuwe versie wel kopen,mits ik mijn oude al heb kunnen verkopen.
preferences bij audio kan je de input omschakelen naar line input.quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:02 schreef -Menn0- het volgende:
Nou heb ik net zo'n kabeltje gekocht dat ik m'n gitaar kabel kan aansluiten op m'n macbook. Maar garageband wil maar niet werken via dit kabeltje, hij blijft maar microfoon gebruiken
Weet iemand waar ik kan instellen dat hij via die kabel moet opnemen?
Dat zou betekenen dat mijn 1e generatie Macbook uit 2006 nog ¤460,- waard zou zijn..quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:07 schreef DirtyHarry het volgende:
[..]
640,-
http://www.mac2sell.net/p(...)9294352612a53ca86c38
Ik zeg meteen doen!!!quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:10 schreef nelisb het volgende:
Dat is aardig zon site maar hoe serieus kan ik het nemen?
Een nieuwe kost 1075 dollar(999usd + tax Florida) in Miami, omgerekend nu 725¤.
De mijne weg voor 625¤ ofzo, 100¤ erbij en ik heb weer een nieuwe.
Die van mij 930.quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:10 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat mijn 1e generatie Macbook uit 2006 nog ¤460,- waard zou zijn..![]()
Ik zou me schamen en tegelijkertijdquote:Op maandag 26 oktober 2009 17:15 schreef nelisb het volgende:
[..]
ik ook, maar dan moet ik wel zeker weten dat 600/625 en beetje reëel is.
Vooral Marktplaats proberen. Er zitten echt "idioten" bij.quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:15 schreef nelisb het volgende:
[..]
ik ook, maar dan moet ik wel zeker weten dat 600/625 en beetje reëel is.
En een MacBook unibody nog maar ¤ 570quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:10 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat mijn 1e generatie Macbook uit 2006 nog ¤460,- waard zou zijn..![]()
[..]
Ik zeg meteen doen!!!
zal wel even een advertentie maken eerdaags. Heb nog even de tijd voordat ik over 3 weken in Miami zit.quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:19 schreef Maravilla het volgende:
[..]
Vooral Marktplaats proberen. Er zitten echt "idioten" bij.
Die van mij 1030: heb ik er toch mooi 95 euro bij gesobchaktquote:Op maandag 26 oktober 2009 17:07 schreef DirtyHarry het volgende:
[..]
640,-
http://www.mac2sell.net/p(...)9294352612a53ca86c38
Maar ik heb dus windowsquote:Op maandag 26 oktober 2009 18:50 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik doe dit gewoon met m'n iPod Touch, Mac staat op het bureau, Remote App starten op je iPod Touch of iPhone, terwijl je in bed ligt te ronken en je kan gewoon je iTunes vanuit je bed bedienen!!!OMG OMG
ojaquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:07 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Dan heb je wel een iPod touch of iPhone nodig, en hij heeft een iPod video.
mijn HP beeldscherm heeft geen infrarood poortquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:04 schreef nelisb het volgende:
Ja remote installeren dan kan je iTunes op windows pc ook bedienen. Probeer maar!
Dat dacht ik ook al toen ik adviezen kreeg over appsquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:07 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
32 is te weinig. zit nu al op de 44GB, en die 64 GB is 380 euro oidquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:08 schreef Mr.Noodle het volgende:
iPod Touch is toch niet meer zo duur..
Oja ....quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:07 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Maar snap ik het nou goed dat je een Windows PC ergens in je kamer hebt staan, een Windows netbook op bed en een iPod video? Je kunt via iets als VNC het bureaublad van je PC op je netbook krijgen, en dan de muziek besturen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:10 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
mijn HP beeldscherm heeft geen infrarood poort, als ik een Docking station aansluit, heb ik die wel
?
[..]
Dat dacht ik ook al toen ik adviezen kreeg over apps
[..]
32 is te weinig. zit nu al op de 44GB, en die 64 GB is 380 euro oid
Dat heb je goed jaquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:13 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Maar snap ik het nou goed dat je een Windows PC ergens in je kamer hebt staan, een Windows netbook op bed en een iPod video?
Ik vond die remote + Ontvanger de beste optie, aangezien ik niet altijd mn netbook aan hebquote:Je kunt via iets als VNC het bureaublad van je PC op je netbook krijgen, en dan de muziek besturen.
Je kunt ook proberen ergens een remote + ontvanger voor je pc te vinden.
Ik denk niet dat de mac store je hier kan helpen, dit is meer een windows specifiek iets.quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:14 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Dat heb je goed ja
[..]
Ik vond die remote + Ontvanger de beste optie, aangezien ik niet altijd mn netbook aan heb
(+ het ziet er stoer uit)
Dus heb ik al lopen zoeken maar kon zo 1,2,3, niet iets vinden
zal ik de mac store voor advies vragen?
Draadloos toetsenbord een optie? Of muis met programmeerbare knoppen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:14 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Dat heb je goed ja
[..]
Ik vond die remote + Ontvanger de beste optie, aangezien ik niet altijd mn netbook aan heb
(+ het ziet er stoer uit)
Dus heb ik al lopen zoeken maar kon zo 1,2,3, niet iets vinden
zal ik de mac store voor advies vragen?
Zo, dit is best netjes voor mn 2 jarige zwarte MacBookje. Zou ik meer kunnen vragen omdat hij zwart is.quote:MacBook 13 inch Intel Core 2 Duo 2,00 GHz 2048 / 320 GB / superdrive
De Mac2Sell-waarde van uw computer is : 580 euro
quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:09 schreef fyah het volgende:
[..]
preferences bij audio kan je de input omschakelen naar line input.
Ik raad je aan eens op marktplaats rond te kijken. Genoeg idioten daar die veel te veel over hebben voor alles waar een apple logo op zit. I've seen themquote:Op maandag 26 oktober 2009 21:33 schreef Junkie het volgende:
[..]
Zo, dit is best netjes voor mn 2 jarige zwarte MacBookje. Zou ik meer kunnen vragen omdat hij zwart is.![]()
Nu nog iemand een idioot vinden die het ervoor overheeft.
Op tweedehandsmac.nl zitten volgens mij wel zat mensen die dat ervoor over hebbenquote:Op maandag 26 oktober 2009 21:33 schreef Junkie het volgende:
[..]
Zo, dit is best netjes voor mn 2 jarige zwarte MacBookje. Zou ik meer kunnen vragen omdat hij zwart is.![]()
Nu nog iemand een idioot vinden die het ervoor overheeft.
Hoe lang geleden was dat? Want er is pas een fix uitgekomen voor dat probleem.quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:34 schreef Mr.Noodle het volgende:
Vriend van me had "hangers" met een eigen ingebouwde 7200rpm schijf, maar dat was met Windows en OS X, uiteindelijk de HD weer vervangen door een 5400rpm model en dat werkte dus weer prima. Waarschijnlijk was het een combinatie en slechte schijf en teveel warmte..
Volgens mij was dat met het 3e generatie-model. En ik weet over welke fix je het had, maar het zorgde voor complete systeem lockups in OS X en in Windows de blauwschermen. Vandaar dat ik em er op wijsde dat het misschien wel die 7200 rpm HD was..quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:35 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Hoe lang geleden was dat? Want er is pas een fix uitgekomen voor dat probleem.
Heb het nu met Teamviewer, en werkt heerlijkquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:46 schreef Svyatagor het volgende:
Als je een telefoon met Bluetooth hebt, kun je die vaak ook wel instellen als remote voor Powerpoint en muziek enzo. Ik had ooit een Sony Ericson waarmee dat kon.
Mailservers die er even uitliggen, time-outs, heb ik ook wel es is na een paar uur meestal weer over..quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:38 schreef koffiekoekje het volgende:
Waarom blijft mail de hele tijd om wachtwoorden vragenIemand bekend mee?
Probeer gewoon even een andere HD, misschien dat het gewoon een gare schijf is. Dat een aantal platters naar het mallegootje zijn.. Time Machine Backup, heb je?quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:37 schreef no1uknow het volgende:
Bullshit, ik heb never te nooit iets aan m'n Mac gedaan, en hij is standaard al geleverd met een 7200rpm schijf ik krijg nu tijdens het typen nu zelfs strandballetjes, bij alles wat ik doe. Zelfs bij het logonscherm kreeg ik een strandballetje. Ik begin echt moedeloos te worden.
Ik heb er met m'n XP partitie totaal geen last van. Leuk, Snow Leopard.
Early 2008 model iMac hier staan. Het is nu echt zo ver al dat bij elke actie die ik uitvoer, of ik nou op het quote knopje klik op FOK! of ik Mail opstart, m'n Mac vind het blijkbaar nodig om ff een paar seconden te hangen bij alles.quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:37 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Volgens mij was dat met het 3e generatie-model. En ik weet over welke fix je het had, maar het zorgde voor complete systeem lockups in OS X en in Windows de blauwschermen. Vandaar dat ik em er op wijsde dat het misschien wel die 7200 rpm HD was..
Ik ga m'n iMac niet zomaar openmaken heurquote:Op maandag 26 oktober 2009 22:40 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Probeer gewoon even een andere HD, misschien dat het gewoon een gare schijf is. Dat een aantal platters naar het mallegootje zijn.. Time Machine Backup, heb je?
Ik heb het ookquote:Op maandag 26 oktober 2009 22:37 schreef no1uknow het volgende:
Bullshit, ik heb never te nooit iets aan m'n Mac gedaan, en hij is standaard al geleverd met een 7200rpm schijf ik krijg nu tijdens het typen nu zelfs strandballetjes, bij alles wat ik doe. Zelfs bij het logonscherm kreeg ik een strandballetje. Ik begin echt moedeloos te worden.
Ik heb er met m'n XP partitie totaal geen last van. Leuk, Snow Leopard.
Toch niet zo raar, als je een gare HD hebtquote:Op maandag 26 oktober 2009 22:41 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Early 2008 model iMac hier staan. Het is nu echt zo ver al dat bij elke actie die ik uitvoer, of ik nou op het quote knopje klik op FOK! of ik Mail opstart, m'n Mac vind het blijkbaar nodig om ff een paar seconden te hangen bij alles.
Maar daarnet, toen ik even postte vanaf mijn XP partitie kreeg ik inderdaad een lockup waar ik niet meer uit kon.
Hoe moet ik in godsnaam Mac's gaan verkopen als ze dit bij mij flikken!
Hoe weet ik/jij zeker dat het een gare HD is? Meer mensen hebben er last van, en allemaal sinds SL.quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:43 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Toch niet zo raar, als je een gare HD hebt
Of je wacht even op de 10.6.2 update. Maar ik zou alvast een Time Machine Backup maken van alle belangrijke data die je nu hebt...quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:45 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Hoe weet ik/jij zeker dat het een gare HD is? Meer mensen hebben er last van, en allemaal sinds SL.
quote:
-edit-quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:39 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Mailservers die er even uitliggen, time-outs, heb ik ook wel es is na een paar uur meestal weer over..
ik doe meequote:Op maandag 26 oktober 2009 22:48 schreef no1uknow het volgende:
Ik sla zometeen met m'n hoofd door m'n Mac heen ben ik bang.
quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:39 schreef nelisb het volgende:
Even lachen mensen! Komt 16% veilingkosten bij en 10% btw! 1 MacBook weg voor 1850¤ hahaha
http://bva-auctions.com/auction/category/1462/70598
4 macminis voor ongeveer 1900¤! Fucking oude modellen haha.
4 'Apple' Mini-mac's (1.25G4/512 MB/40 GB/combo/modem, 3 adapters, 5 toetsenborden, div.
Hey, de home-video van Marco B. en Leontien moet toch wel minimaal ¤1000,- waard zijn...quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:39 schreef nelisb het volgende:
Even lachen mensen! Komt 16% veilingkosten bij en 19% btw! 1 MacBook weg voor 1850¤ hahaha
http://bva-auctions.com/auction/category/1462/70598
4 macminis voor ongeveer 1900¤! Fucking oude modellen haha.
4 'Apple' Mini-mac's (1.25G4/512 MB/40 GB/combo/modem, 3 adapters, 5 toetsenborden, div.
Nu moet ik persoonlijk zeggen dat ik Exchange Entourage een nog groter rot programma vind dan Outlook, al is het maar omdat hij bij elke herstart weer komt met dat upgraden van profielen, kan iemand mij uitleggen hoe ik dat wegkrijg want ik word er echt knettergek van. (niet dat ik vaak herstart maar soms kan je niet anders dan een herstart forceren omdat er iets vastloopt)quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:46 schreef Mr.Noodle het volgende:
Tja jammer, ligt idd maar net aan waarvoor je het gebruikt. Maar als ik zoals vandaag weer zie hoe gefrustreerd mensen raken als ze bijvoorbeeld een MS Exchange account moeten instellen in Outlook 2007 en na een half uur nog niet lukt, dan moet ik toch enigzins wel in mezelf "" ben blij dat het bij mij wel soepel gaat
Je haalt even wat door de war, MS Exchange is een servertoepassing voor bedrijfsmatige mail/agenda/planning doeleinden, Outlook 2007 kan dan weer communiceren met MS Exchange en bevat dus onderdelen, die daar gebruik van kunnen maken. Tegenwoordig zit het ook in Apple Mail. Als ik het in Apple Mail instel heb ik iig. geen problemen. Maar het ligt er ook een beetje aan hoe het bedrijf de MS Exchange Configuratie heeft gedaan..quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:49 schreef DJJoris het volgende:
[..]
Nu moet ik persoonlijk zeggen dat ik Exchange een nog groter rot programma vind dan Outlook, al is het maar omdat hij bij elke herstart weer komt met dat upgraden van profielen, kan iemand mij uitleggen hoe ik dat wegkrijg want ik word er echt knettergek van. (niet dat ik vaak herstart maar soms kan je niet anders dan een herstart forceren omdat er iets vastloopt)
Ik gebruikte Entourage dus als gewone mail toepassing (niet voor mijn primaire mail adres, daarvoor gebruikte ik Mail, deze scheiding was puur om te voorkomen dat ik bepaalde dingen niet door elkaar haalde) en echt bij elke keer dat ik mijn Macbook opnieuw opstartte kreeg ik dus de melding dat hij de profielen ging updaten, nu deed ik dat opnieuw opstarten niet zo vaak gelukkig maar keer op keer deed hij dat. Waardoor ik soms een paar minuten moest wachten eer ik iets kon doen, die melding bleef terug komen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:55 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Je haalt even wat door de war, MS Exchange is een servertoepassing voor bedrijfsmatige mail/agenda/planning doeleinden, Outlook 2007 kan dan weer communiceren met MS Exchange en bevat dus onderdelen, die daar gebruik van kunnen maken. Tegenwoordig zit het ook in Apple Mail. Als ik het in Apple Mail instel heb ik iig. geen problemen. Maar het ligt er ook een beetje aan hoe het bedrijf de MS Exchange Configuratie heeft gedaan..
En eerlijk gezegd snap ik echt niet wat je bedoeld met het updaten van profielen? Want het is 1x instellen en de gegevens worden pas bijgewerkt als het profiel in het programma is geladen..
Hehehe. Ach, het zat bij Office en ik dacht dat het zou werken als Outlook. Niet dusquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 01:18 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ja maar Entourage is ook een ontzettend bout-programma..dat wil je niet op je Mac zetten. Ik heb enkel MS Word 2008 en zelfs dat vind ik een grafprogramma...
quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:32 schreef Junkie het volgende:
[ afbeelding ]
Mac OS 10.6.2 Leaks New Core i5/i7 MacBook Pros?
Wellicht kun je beter eerst even de laatste combo-update er overheen gooien ipv een verse installatie. Anders is het aanmaken van een nieuwe account ook nog een optie.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:17 schreef DaMook het volgende:
gvd mijn muizen nog steeds niet via bluetooth aan de gang gekregen, begin echt te denken dat de bluetooth chip in mijn imac overleden is. Hij zoekt nog wel naar muizen, maar hij vind ze geen van beide (MM en logitech muis). Binnenkort maar eens OSX opnieuw installeren en kijken of het dan werkt.
Dank. Ook maar eens updaten, zit nog op versie 1.x volgens mijquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:42 schreef Walter_Sobchak het volgende:
VMWare Fusion 3.0 komt vandaag uit
Of ook: ligt al bij de torrentboer
Wordt in iPhone-topic ook over gesproken. Zie Apple iPhone #54: Waar de Steve Jobs fanboys verder mogenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:47 schreef Christiaan het volgende:
Onder Windows had ik een programma dat automatisch je iTunes-library checkt en de lyrics toevoegt. Onder OS X vind ik alleen apps die dat doen als je het betreffende liedje luistert. Wie weet hoe ik het met de hele playlist kan doen?
Combo update ?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:20 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Wellicht kun je beter eerst even de laatste combo-update er overheen gooien ipv een verse installatie. Anders is het aanmaken van een nieuwe account ook nog een optie.
Uit de comments daar:quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:32 schreef Junkie het volgende:
[ afbeelding ]
Mac OS 10.6.2 Leaks New Core i5/i7 MacBook Pros?
Op zich een best goed punt.quote:As much as I'd love a Core i7 MBP to replace my late 2006 Core 2 Duo 2.33 GHz MBP, I'm not touching any laptop upgrade until they come with USB 3.0/Bluetooth 3.0. Anyone looking to upgrade their laptops really needs to be a little patient at a time like now...
Alleen Windows daar.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Wordt in iPhone-topic ook over gesproken. Zie Apple iPhone #54: Waar de Steve Jobs fanboys verder mogen
Same here... In één jaar tijd 2 serive packs en weet ik wat nog meer uitbrengen en is het nog steeds zo instabiel als ik weet niet wat.... Als ik Spaans als taal selecteer klapt ie er zelfs helemaal uit bij een spellingscontrole...quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 01:18 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ja maar Entourage is ook een ontzettend bout-programma..dat wil je niet op je Mac zetten. Ik heb enkel MS Word 2008 en zelfs dat vind ik een grafprogramma...
Heb het op het Tweakers-fora over interresante Apple-software wel vorbij zien komen, zal er binnenkort even naar kijken. (Ben van plan any time soon een MBP te kopen dus alvast op zoek naar apps)quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:47 schreef Christiaan het volgende:
Onder Windows had ik een programma dat automatisch je iTunes-library checkt en de lyrics toevoegt. Onder OS X vind ik alleen apps die dat doen als je het betreffende liedje luistert. Wie weet hoe ik het met de hele playlist kan doen?
Ging het over een Acer?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:20 schreef Tijn het volgende:
God zeg, krijg ik net een PM van die Acer-boy van gisteren dat het wel degelijk een goeie laptop is en de concurrentie met een MBP wel aan kan... ja, daar zit ik op te wachten
Ja, vertel het lekker aan meer mensen..quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:53 schreef TwyLight het volgende:
Jongens vanavond tussen 19:00 en 19:09 gratis eten bestellen bij www.thuisbezorgd.nl hè! (tot 15 euro)
De site doet het toch al niet meer.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:54 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ja, vertel het lekker aan meer mensen..
De mensen uit deze reeks gun ik dat welquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:54 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ja, vertel het lekker aan meer mensen..
Tof van jequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:16 schreef TwyLight het volgende:
[..]
De mensen uit deze reeks gun ik dat wel
Yepquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:55 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Wat is er met thuisbezorgd aan de hand dan? Gratis happen?
Ja, als je tussen 19:00 en 19:09 op de site kunt komen, kunt bestellen, aan kunt geven dat je van de actie gebruik wilt maken en aan kunt geven dat je de nieuwsbrief wilt ontvangen, zonder ook maar één wegvallende connectie, kun je tot een waarde van maximaal 15 euro gratis eten bestellen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:55 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Wat is er met thuisbezorgd aan de hand dan? Gratis happen?
Dan is het maar goed dat ik al gegeten heb.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:01 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ja, als je tussen 19:00 en 19:09 op de site kunt komen, kunt bestellen, aan kunt geven dat je van de actie gebruik wilt maken en aan kunt geven dat je de nieuwsbrief wilt ontvangen, zonder ook maar één wegvallende connectie, kun je tot een waarde van maximaal 15 euro gratis eten bestellen.
Ik acht de kans klein dat het lukt overigens, omdat de site al een half uur plat ligt en de actie nog niet eens begonnen is
Doet me denken aan de site van DSB die schijnbaar op het 'juiste' moment plat lagquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:01 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ja, als je tussen 19:00 en 19:09 op de site kunt komen, kunt bestellen, aan kunt geven dat je van de actie gebruik wilt maken en aan kunt geven dat je de nieuwsbrief wilt ontvangen, zonder ook maar één wegvallende connectie, kun je tot een waarde van maximaal 15 euro gratis eten bestellen.
Ik acht de kans klein dat het lukt overigens, omdat de site al een half uur plat ligt en de actie nog niet eens begonnen is
Ach, hier geven ze tenminste van te voren nog toe dat het aan de grote drukte kan liggenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:03 schreef TheEgoHasLanded het volgende:
[..]
Doet me denken aan de site van DSB die schijnbaar op het 'juiste' moment plat lag
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:51 schreef Semmm het volgende:
Eetsmakelijk, mijn 2x kebab en 1x turkse piza is hier
Voor jou alleen?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:51 schreef Semmm het volgende:
Eetsmakelijk, mijn 2x kebab en 1x turkse piza is hier
Psies. Metselenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:55 schreef TwyLight het volgende:
[..]
alsof je voor 6 euro gaat bestellen als het tot 15 euro gratis is
Even vergetenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:55 schreef TwyLight het volgende:
[..]
alsof je voor 6 euro gaat bestellen als het tot 15 euro gratis is
2 kapsalons en een pizza hawaiiquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:00 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Even vergeten
Dat is trouwens een kapsalon die je daar hebt, lijkt me
ik krijg honger als ik die 2 bakjes zie gekquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:54 schreef TwyLight het volgende:
aaaiiiiiigggghhhhhhtttttttt
[ afbeelding ]
Pfff, nu heb ik ook trek.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:04 schreef TwyLight het volgende:
Normaal eet ik echt vet weinig (eet opzich wel veel, maar over de dag verspreid) maar met een kapsalon rek ik mijn maag altijd mega opblijf eten van die shit
![]()
![]()
![]()
![]()
zelfs ik wist het en ik woon in Belgiequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:11 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Pfff, nu heb ik ook trek.
Hoe wisten jullie trouwens van de actie?
Op alle nederlandse websites die ook maar van enige waarde zijn stond het opquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:11 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Pfff, nu heb ik ook trek.
Hoe wisten jullie trouwens van de actie?
Ik zit toch niet als een mongol de hele dag nieuwssites af te struinenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:12 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Op alle nederlandse websites die ook maar van enige waarde zijn stond het op
geenstijl, fok, nu.nl, nos.nl, etc etc
alsof dat moet, nettttttttt zo veel mensen wisten ditquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:18 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ik zit toch niet als een mongol de hele dag nieuwssites af te struinen
Op zich best een prestatie om dit gemist te hebben.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:18 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ik zit toch niet als een mongol de hele dag nieuwssites af te struinen
Maar hoe kom je op de site bij die actie?
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:18 schreef TwyLight het volgende:
[..]
alsof dat moet, nettttttttt zo veel mensen wisten dit
Er is echt niemand in mijn omgeving die dit wistquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:18 schreef Jarno het volgende:
[..]
Op zich best een prestatie om dit gemist te hebben.
Mij is het ook gelukt hoor. Ik las het ook vanavond hier voor het eerst.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:18 schreef Jarno het volgende:
[..]
Op zich best een prestatie om dit gemist te hebben.
Neu, helemaal niks. Normaal krijg ik wel vrij snel een mailtje of een belletje van Domino, met de bevestinging of ik dat wel besteld heb... Overigens lijken ze ook op de site te checken op IP-adres. Maar gelukkig is dat makkelijk te omzeilen..quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:18 schreef TwyLight het volgende:
ja heb wel mail gehad, heb je wel wat gekregen dan? of niks?
je kan nu nog steeds bestellen trouwens
Ik denk het niet, eigenlijk. Je moest als betaalmethode 'De Baas Betaalt' oid opgeven, als je dat niet kon doen is het gewoon een normale bestelling vrees ik.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:36 schreef elfzesendertig het volgende:
Ik kreeg wel een email. Maar daar staat wel een prijs in van ¤14,75, terwijl op de site duidelijk aangegeven werd dat het gratis zou zijn. Ik hoop op het besteIk kon ook geen betalingsmethode opgeven bijvoorbeeld, dus ik denk dat het wel goed komt
Nee, normaal geef je een betalingsmethode op. Die optie was er nu helemaal niet en er stond duidelijk een plaatje bij met dat de bestelling gratis was.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:38 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik denk het niet, eigenlijk. Je moest als betaalmethode 'De Baas Betaalt' oid opgeven, als je dat niet kon doen is het gewoon een normale bestelling vrees ik.
Als die optie er niet was is dat waarschijnlijk een technisch probleem. Maar in de voorwaarden stond dat je die ene betaalwijze moest kiezen (en daarnaast lid moest worden van de nieuwsbrief). Als je dat niet hebt gedaan en ook nog eens een eindbedrag krijgt (ipv gratis) in je e-mail is er dus blijkbaar iets niet goed gegaan.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:39 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Nee, normaal geef je een betalingsmethode op. Die optie was er nu helemaal niet en er stond duidelijk een plaatje bij met dat de bestelling gratis was.
Zie editquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:42 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Als die optie er niet was is dat waarschijnlijk een technisch probleem. Maar in de voorwaarden stond dat je die ene betaalwijze moest kiezen (en daarnaast lid moest worden van de nieuwsbrief). Als je dat niet hebt gedaan en ook nog eens een eindbedrag krijgt (ipv gratis) in je e-mail is er dus blijkbaar iets niet goed gegaan.
Ja, we zullen wel moeten. Mac-nieuws is er niet meer en komt er niet meer dit jaar: http://www.macrumors.com/(...)-products-this-year/quote:
Hmmm, gevoelsmatig vind ik het toch nog wel wat vroeg voor een complete holiday lineup. Moet eigenlijk nog wel wat aankomen... (maar dat dacht ik vorig jaar ook geloof ik).quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:44 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ja, we zullen wel moeten. Mac-nieuws is er niet meer en komt er niet meer dit jaar: http://www.macrumors.com/(...)-products-this-year/
Hehe, oke. Dan mag hetquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:44 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ja, we zullen wel moeten. Mac-nieuws is er niet meer en komt er niet meer dit jaar: http://www.macrumors.com/(...)-products-this-year/
Eerste bevestiging eindelijk binnen...quote:Thuisbezorgd.NL is genomineerd voor Website van het Jaar 2009. Stem nu op Thuisbezorgd.NL en maak kans op een Samsung 26 inch HD televisie of een PSP Go! http://www.websitevanhetjaar.nl/vote.php?id=180
Geachte heer/mevrouw XXXXX,
Bedankt voor uw bestelling bij Thuisbezorgd.NL
Uw ordernummer is AK1RGX
Wij geven uw bestelling direct door aan New York Pizza. Als u vragen of opmerkingen heeft over de door u geplaatste bestelling willen wij u met klem vragen het restaurant zelf te bellen op xxxxxxxxx. Voor minder spoedeisende vragen aan Thuisbezorgd.NL zelf kunt u hier klikken . Let op: u kunt niet per e-mail reageren!
De kans is aanwezig dat u door New York Pizza gebeld zult worden. Blijft u dus bereikbaar op het door u opgegeven telefoonnummer en houd ook u e-mail goed in de gaten.
Bezorging is (afhankelijk van het bezorgrestaurant!) meestal binnen 45-60 minuten. Op zon- en feestdagen kan dit helaas wat langer duren. Ook kunnen specifieke weersomstandigheden de bezorging lastiger maken. New York Pizza zal u echter meestal informeren als het wat langer duurt.
Thuisbezorgd.NL heeft helaas geen invloed op het tijdstip van de bezorging.
U heeft het volgende besteld:
1x
[Ben & jerry's 500ml] Vanilla toffee crunch
¤6,45
1x
[Ben & jerry's 500ml] Cookie dough
¤6,45
Bezorging: GRATIS
Totale prijs: ¤12,90
Tijdstip bezorging: zo snel mogelijk
Gekozen betaalmethode: De Baas Betaalt
De door u opgegeven adresinformatie is:
xxxxxxxxxxx
Telefoonnr 06xxxxxxxx
Klopt er iets niet belt u dan zo snel mogelijk New York Pizza (xxx-xxxxxxx).
Namens New York Pizza willen wij u hartelijk danken voor het plaatsen van uw bestelling!
Thuisbezorgd.NL BV
Nou ja, dit is geen gericht of zo, maar gewoon bevestigd door Shiller, dus ik ben bang dat het inderdaad alles is. Maar wat verwacht of mis je nog dan?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:49 schreef Jarno het volgende:
[..]
Hmmm, gevoelsmatig vind ik het toch nog wel wat vroeg voor een complete holiday lineup. Moet eigenlijk nog wel wat aankomen... (maar dat dacht ik vorig jaar ook geloof ik).
Nouja, het artikel op iPhoneclub leest wel iets positiever. Dus wie weet. En persoonlijk mis ik niks, maar met al die MBP geruchten (en de MB die echt enorm dicht tegen de MBP aan zit nu) had ik daar nog wel wat verwacht.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:03 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Nou ja, dit is geen gericht of zo, maar gewoon bevestigd door Shiller, dus ik ben bang dat het inderdaad alles is. Maar wat verwacht of mis je nog dan?
Quad-core MBP in aantocht, J. De Russische nierensite klinkt nu ineens een stuk beter, vind je niet?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:11 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nouja, het artikel op iPhoneclub leest wel iets positiever. Dus wie weet. En persoonlijk mis ik niks, maar met al die MBP geruchten (en de MB die echt enorm dicht tegen de MBP aan zit nu) had ik daar nog wel wat verwacht.
Als de 13 inch quad core wordt verkoop ik een arm ofzo.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:31 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Quad-core MBP in aantocht, J. De Russische nierensite klinkt nu ineens een stuk beter, vind je niet?
Of je sperma, want als je die ooit op schoot gaat gebruiken is dat verder je laatste kans.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:32 schreef Jarno het volgende:
[..]
Als de 13 inch quad core wordt verkoop ik een arm ofzo.
Maar ik wil er geen Exposé aan toewijzen maar voor/achteruit.quote:
Ik denk dat je tweede zin het wel samenvat. Excel, en eigenlijk heel Office, is een draak om te gebruiken onder OSX.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:40 schreef Bravebart het volgende:
Waarom werkt Excel for Mac zo moeizaamLigt dat aan het feit dat Microsoft weigert om het voor OS X te optimaliseren? Als ik een beetje volle sheets gebruik hapert hij als een malle en crasht constant
Ja, ik kreeg om 21:30 heel snel achter elkaar ¤45,- aan bestellingen langsgebrachtquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:16 schreef TwyLight het volgende:
en, binnen noodle?
Dat vreesde ik al. Misschien toch maar eens Numbers gaan proberen danquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:13 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ik denk dat je tweede zin het wel samenvat. Excel, en eigenlijk heel Office, is een draak om te gebruiken onder OSX.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:16 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ja, ik kreeg om 21:30 heel snel achter elkaar ¤45,- aan bestellingen langsgebrachtvan 3 verschillende bedrijven binnen zonder een orderbevestiging, maar wel gewoon via 3 verschillende IP-adressen besteld..
En de bezorgers keken me toch een potje chagerijnig uit te ogen. Daarom ook maar geen fooi gegeven..
En nu uitbuiken...![]()
Mijn bezorgster was ook niet echt vrolijk, normaal komen ze op een scooter en nu met auto (Hele auto lag vol). Wat eeen shagerijnig wijfquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:16 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ja, ik kreeg om 21:30 heel snel achter elkaar ¤45,- aan bestellingen langsgebrachtvan 3 verschillende bedrijven binnen zonder een orderbevestiging, maar wel gewoon via 3 verschillende IP-adressen besteld..
En de bezorgers keken me toch een potje chagerijnig uit te ogen. Daarom ook maar geen fooi gegeven..
En nu uitbuiken...![]()
Wtfquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:16 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
En nu uitbuiken...![]()
Ja ik heb ook een appeltje bij m'n kebab besteldquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:11 schreef no1uknow het volgende:
Ik dacht dat dit het Apple topic was?
Met een draaiende regenboog pizzaquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:11 schreef no1uknow het volgende:
Die shoarma ging nog wel, de Spareribs, hamburgers, Pizza en Ben & Jerry's ijs heb ik maar met m'n huisgenootjes gedeeld..quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:09 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Wtfalles wel binnen kunnen houden?
Ja en ik kreeg er een opblaas strandbal bijquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:13 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Met een draaiende regenboog pizza
Hey, alles vanaf m'n Appletje besteld...quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:11 schreef no1uknow het volgende:
Dan is 'ie toch al te koop?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:21 schreef Kremers het volgende:
Is die magic mouse nu al ergens te koop? Op apple.nl staat nog steeds 5-7 werkdagen....
nicequote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:34 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Dan is 'ie toch al te koop?
HAHAHHA-HA-HA. Ha.![]()
Misschien werkt dit: USB Overdrivequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:54 schreef Christiaan het volgende:
Weet iemand hoe ik de knoppen aan de linkerkant van mijn Logitech G5 kan gebruiken? Nu werken ze niet zoals ze horen.
Lekker, ik trakteer pas weer bij de 30.000quote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:04 schreef fyah het volgende:
Graag trakteer ik jullie met mijn 2000e post op taart
[ afbeelding ]
Geen Torrent wel wat anders..quote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:11 schreef fyah het volgende:
Als iemand een t*rrent van Fusion 3 heeft hou ik van je..
Geen appeltaart?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:04 schreef fyah het volgende:
Graag trakteer ik jullie met mijn 2000e post op taart
[ afbeelding ]
Dat touchscreen staat gewoon uit volgens mij. Ook erg mooi dat de Japanner die verantwoordelijk is voor de touch-demo blijkbaar niet met de muis kan omgaan, want daar moet iemand anders voor langskomenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:08 schreef Walter_Sobchak het volgende:
W7 demo.
http://www.youtube.com/user/opql1#p/u/1/DbJGzyYV_X8
Ik vraag me af of het uberhaupt een touchscreen isquote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:26 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat touchscreen staat gewoon uit volgens mij. Ook erg mooi dat de Japanner die verantwoordelijk is voor de touch-demo blijkbaar niet met de muis kan omgaan, want daar moet iemand anders voor langskomen
Dat kan ook inderdaad. Wel mooi dat ze tussendoor nog ergens een tape hebben gevonden van iemand die op een ander scherm een beetje met venstertjes heen en weer schuift.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:29 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik vraag me af of het uberhaupt een touchscreen is
Je sig.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:32 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat kan ook inderdaad. Wel mooi dat ze tussendoor nog ergens een tape hebben gevonden van iemand die op een ander scherm een beetje met venstertjes heen en weer schuift.
Kijk, als je het al zo vraagt...quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:38 schreef Tally het volgende:
Hier zitten vast wel lieve Apple nerds die me even kunnen helpen
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:43 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Kijk, als je het al zo vraagt...
Ctrl-Alt-Fn-Backspace
Dat is vervelend. En ik deed nog wel zo m'n bestquote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:46 schreef Tally het volgende:
Als ik dus opstart in Windows alleen werkt dat niet
Owh dat werkt goed!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:49 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat is vervelend. En ik deed nog wel zo m'n best
Wat is dat ReFit waar je het over had? Werkt het met 'gewoon' BootCamp wel?
Mooi, graag gedaan hoorquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:02 schreef Tally het volgende:
Ja het installeren van die drivers hebben geholpen. Nu doet hij het wel buiten OSX.
Dank jeDe_Hertog
Staat er bij jullie trouwens ook "light"? als in "vmware-fusion-3.0.0-204229-light". Wat is datquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:45 schreef koffiekoekje het volgende:
Vusion 3 ook via nzb te bemachtigen
Dat je er niet zo dik van wordt.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:49 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Staat er bij jullie trouwens ook "light"? als in "vmware-fusion-3.0.0-204229-light". Wat is dat
Nee, rlsgroup is Core..quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:51 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat je er niet zo dik van wordt.
Geen idee, misschien de releasegroup?
Ja, als je Bootcamp hebt, waarom zou je nog Fusion draaien?quote:
Om in Mac OSX ook je Windows te kunnen gebruiken?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:52 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ja, als je Bootcamp hebt, waarom zou je nog Fusion draaien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |