Bel even van tevorenquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:43 schreef Vixxen het volgende:
Wil morgen een nieuwe Imac kopen.... First time mac user
Zouden ze die gewoon op voorraad hebben, de standard 27 inch model dan?? Bij de appel store
Online met 8% studentenkorting bestellen? tenminste als je dat ding niet meteen hoeft maar wel op je deurmat wil hebben.quote:[quote]Op zondag 25 oktober 2009 20:45 schreef Vixxen het volgende:
haha ja ik ga alleen morgen ochtend en ik betwijfel of ik nu nog kan bellen ^^, heb net besloten het te gaan doen en ik sta zeker weten morgen voor openingstijd voor de winkel
Vergeet niet voor een tientje die HP printer erbij te bestellen als je online via de Apple Store bestelt. Nu 70 euro korting op HP-printers daarquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:50 schreef Vixxen het volgende:
Ja als ze het morgen niet op voorraad hebben bij de apple store zal ik inderdaad tot internetkoop overgaan, maar of ik nou nu bestel via internet of morgen ochtend iets later maakt niet uit, en als ik mazzel heb hebben ze hem gewoon op voorraad
Zeker nice zal ik doen ! Is deze aanbieding alleen geldig bij een internetaankoop??quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Vergeet niet voor een tientje die HP printer erbij te bestellen als je online via de Apple Store bestelt. Nu 70 euro korting op HP-printers daar. Je betaalt dat bedrag in eerste instantie en kunt dit via een bon terugkrijgen
.
Dat wil ik ook!quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:24 schreef jakkop het volgende:
Weet je wat relaxed is? Een iMac die teruggebracht is kopen met 45% korting. Het probleem? Een zachte brom als de kleuren niet op de hoogste kwaliteit staan
En daarom krijgt IE8 ook een vinkje bij Customizabilityquote:Sure, Firefox may win in sheer number of add-ons, but many of the customizations you'd want to download for Firefox are already a part of Internet Explorer 8 – right out of the box.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |