Bel even van tevorenquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:43 schreef Vixxen het volgende:
Wil morgen een nieuwe Imac kopen.... First time mac user
Zouden ze die gewoon op voorraad hebben, de standard 27 inch model dan?? Bij de appel store
Online met 8% studentenkorting bestellen? tenminste als je dat ding niet meteen hoeft maar wel op je deurmat wil hebben.quote:[quote]Op zondag 25 oktober 2009 20:45 schreef Vixxen het volgende:
haha ja ik ga alleen morgen ochtend en ik betwijfel of ik nu nog kan bellen ^^, heb net besloten het te gaan doen en ik sta zeker weten morgen voor openingstijd voor de winkel
Vergeet niet voor een tientje die HP printer erbij te bestellen als je online via de Apple Store bestelt. Nu 70 euro korting op HP-printers daarquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:50 schreef Vixxen het volgende:
Ja als ze het morgen niet op voorraad hebben bij de apple store zal ik inderdaad tot internetkoop overgaan, maar of ik nou nu bestel via internet of morgen ochtend iets later maakt niet uit, en als ik mazzel heb hebben ze hem gewoon op voorraad
Zeker nice zal ik doen ! Is deze aanbieding alleen geldig bij een internetaankoop??quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Vergeet niet voor een tientje die HP printer erbij te bestellen als je online via de Apple Store bestelt. Nu 70 euro korting op HP-printers daar. Je betaalt dat bedrag in eerste instantie en kunt dit via een bon terugkrijgen
.
Dat wil ik ook!quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:24 schreef jakkop het volgende:
Weet je wat relaxed is? Een iMac die teruggebracht is kopen met 45% korting. Het probleem? Een zachte brom als de kleuren niet op de hoogste kwaliteit staan
En daarom krijgt IE8 ook een vinkje bij Customizabilityquote:Sure, Firefox may win in sheer number of add-ons, but many of the customizations you'd want to download for Firefox are already a part of Internet Explorer 8 – right out of the box.
Ja Christ, iedere web-developer weet dat je IE niet serieus kan nemen..quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:00 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
En daarom krijgt IE8 ook een vinkje bij Customizability
Ze geven zichzelf een vinkje bij "web standards", want andere browsers zijn weliswaar verder als het gaat om moderne standaarden als HTML5, maar IE houdt zich mooi wel aan CSS2 uit 1998quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:43 schreef Mr.Noodle het volgende:
http://www.microsoft.com/(...)wser-comparison.aspx
Ik moest echt 3x serieus even naar de link kijken of het niet toevallig 1 of andere Hoax/phishing site las toen ik het tabelletje zag..
Vindt ze soms wel handig, maar gebruik ze niet echt heel vaak.quote:Op maandag 26 oktober 2009 00:41 schreef TwyLight het volgende:
Gebruiken mensen hier het dashboard veel? ik gebruikte het eerder nooooit maar de laatste tijd steeds meer
mijne:
[ afbeelding ]
die post-it's gebruik ik voor als ik een tof nr hoor op de radio, dan plemp ik em daar neer zodat ik ze later kan downloaden
Denk dat het bij dat filmpje een beetje aan dat scherm ligt eerlijk gezegdquote:
Dit is wel super sadquote:Op zondag 25 oktober 2009 22:43 schreef Mr.Noodle het volgende:
http://www.microsoft.com/(...)wser-comparison.aspx
Ik moest echt 3x serieus even naar de link kijken of het niet toevallig 1 of andere Hoax/phishing site las toen ik het tabelletje zag..
Maar bij een Acid3 test loopt hij al bij 12/100 raar te doen en bij 20/100 zit ie helemaal vastquote:The Real Deal: Internet Explorer 8 passes more of the World Wide Web Consortium's test cases than any other browser.
Welcome to the club.quote:Op maandag 26 oktober 2009 09:53 schreef Svyatagor het volgende:
Ik heb om van mijn gadgetjeuk af te komen maar een poor man's iMac gekocht. I.e. een 24" scherm voor aan mijn MBP.
Wat benchmarks: http://www.tomshardware.com/reviews/intel-core-i5,2410-10.html (helaas niet met de 2.8 GHz i7)quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:30 schreef Walter_Sobchak het volgende:
iMac-besteltijd: Quad core 2.66 of Quad core 2.8? Wat jullie?
Ja, dat laatste zag ik ook al. Dat maakte het voor mij al makkelijk om voor de i5 te kiezen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:36 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Wat benchmarks: http://www.tomshardware.com/reviews/intel-core-i5,2410-10.html (helaas niet met de 2.8 GHz i7)
Verder betaal je ¤ 180 meer om te upgraden van een processor die ¤ 160 kost naar een die ¤ 230 kost.
Deze natuurlijk: 2.8GHz Quad-Core Intel Core i7quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:30 schreef Walter_Sobchak het volgende:
iMac-besteltijd: Quad core 2.66 of Quad core 2.8? Wat jullie?
Het wordt eerder een keuze 3.06 vs i5 dan i5 vs i7.quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:39 schreef Junkie het volgende:
[..]
Deze natuurlijk: 2.8GHz Quad-Core Intel Core i7![]()
Ik neem aan dat je de brute kracht nodig hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |