Bel even van tevorenquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:43 schreef Vixxen het volgende:
Wil morgen een nieuwe Imac kopen.... First time mac user
Zouden ze die gewoon op voorraad hebben, de standard 27 inch model dan?? Bij de appel store
Online met 8% studentenkorting bestellen? tenminste als je dat ding niet meteen hoeft maar wel op je deurmat wil hebben.quote:[quote]Op zondag 25 oktober 2009 20:45 schreef Vixxen het volgende:
haha ja ik ga alleen morgen ochtend en ik betwijfel of ik nu nog kan bellen ^^, heb net besloten het te gaan doen en ik sta zeker weten morgen voor openingstijd voor de winkel
Vergeet niet voor een tientje die HP printer erbij te bestellen als je online via de Apple Store bestelt. Nu 70 euro korting op HP-printers daarquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:50 schreef Vixxen het volgende:
Ja als ze het morgen niet op voorraad hebben bij de apple store zal ik inderdaad tot internetkoop overgaan, maar of ik nou nu bestel via internet of morgen ochtend iets later maakt niet uit, en als ik mazzel heb hebben ze hem gewoon op voorraad
Zeker nice zal ik doen ! Is deze aanbieding alleen geldig bij een internetaankoop??quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Vergeet niet voor een tientje die HP printer erbij te bestellen als je online via de Apple Store bestelt. Nu 70 euro korting op HP-printers daar. Je betaalt dat bedrag in eerste instantie en kunt dit via een bon terugkrijgen
.
Dat wil ik ook!quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:24 schreef jakkop het volgende:
Weet je wat relaxed is? Een iMac die teruggebracht is kopen met 45% korting. Het probleem? Een zachte brom als de kleuren niet op de hoogste kwaliteit staan
En daarom krijgt IE8 ook een vinkje bij Customizabilityquote:Sure, Firefox may win in sheer number of add-ons, but many of the customizations you'd want to download for Firefox are already a part of Internet Explorer 8 – right out of the box.
Ja Christ, iedere web-developer weet dat je IE niet serieus kan nemen..quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:00 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
En daarom krijgt IE8 ook een vinkje bij Customizability
Ze geven zichzelf een vinkje bij "web standards", want andere browsers zijn weliswaar verder als het gaat om moderne standaarden als HTML5, maar IE houdt zich mooi wel aan CSS2 uit 1998quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:43 schreef Mr.Noodle het volgende:
http://www.microsoft.com/(...)wser-comparison.aspx
Ik moest echt 3x serieus even naar de link kijken of het niet toevallig 1 of andere Hoax/phishing site las toen ik het tabelletje zag..
Vindt ze soms wel handig, maar gebruik ze niet echt heel vaak.quote:Op maandag 26 oktober 2009 00:41 schreef TwyLight het volgende:
Gebruiken mensen hier het dashboard veel? ik gebruikte het eerder nooooit maar de laatste tijd steeds meer
mijne:
[ afbeelding ]
die post-it's gebruik ik voor als ik een tof nr hoor op de radio, dan plemp ik em daar neer zodat ik ze later kan downloaden
Denk dat het bij dat filmpje een beetje aan dat scherm ligt eerlijk gezegdquote:
Dit is wel super sadquote:Op zondag 25 oktober 2009 22:43 schreef Mr.Noodle het volgende:
http://www.microsoft.com/(...)wser-comparison.aspx
Ik moest echt 3x serieus even naar de link kijken of het niet toevallig 1 of andere Hoax/phishing site las toen ik het tabelletje zag..
Maar bij een Acid3 test loopt hij al bij 12/100 raar te doen en bij 20/100 zit ie helemaal vastquote:The Real Deal: Internet Explorer 8 passes more of the World Wide Web Consortium's test cases than any other browser.
Welcome to the club.quote:Op maandag 26 oktober 2009 09:53 schreef Svyatagor het volgende:
Ik heb om van mijn gadgetjeuk af te komen maar een poor man's iMac gekocht. I.e. een 24" scherm voor aan mijn MBP.
Wat benchmarks: http://www.tomshardware.com/reviews/intel-core-i5,2410-10.html (helaas niet met de 2.8 GHz i7)quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:30 schreef Walter_Sobchak het volgende:
iMac-besteltijd: Quad core 2.66 of Quad core 2.8? Wat jullie?
Ja, dat laatste zag ik ook al. Dat maakte het voor mij al makkelijk om voor de i5 te kiezen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:36 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Wat benchmarks: http://www.tomshardware.com/reviews/intel-core-i5,2410-10.html (helaas niet met de 2.8 GHz i7)
Verder betaal je ¤ 180 meer om te upgraden van een processor die ¤ 160 kost naar een die ¤ 230 kost.
Deze natuurlijk: 2.8GHz Quad-Core Intel Core i7quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:30 schreef Walter_Sobchak het volgende:
iMac-besteltijd: Quad core 2.66 of Quad core 2.8? Wat jullie?
Het wordt eerder een keuze 3.06 vs i5 dan i5 vs i7.quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:39 schreef Junkie het volgende:
[..]
Deze natuurlijk: 2.8GHz Quad-Core Intel Core i7![]()
Ik neem aan dat je de brute kracht nodig hebt
Heb je de snellere videokaart nodig? Anders zou ik een hoop geld in mijn zak houden en de basis 27" nemen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:45 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Het wordt eerder een keuze 3.06 vs i5 dan i5 vs i7.
Beetje meer power kan idd geen kwaad, maar het ECU-verschil tussen de i5 en i7 is voor mij niet te rechtvaardigen.
feliquote:Op maandag 26 oktober 2009 14:32 schreef katerwater het volgende:
Ik groet u vanop mijn splinternieuwe 21,5" Imac
Ja, hij moet er wel voor open staan om OS X te gebruiken. Gedwongen overstappen is nooit een goed idee, dat wekt alleen maar frustratie op.quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:42 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Mn vader heeft de laatste maanden veel gezeik met zijn oude DELL computertje (like duh)
Ik wil hem dus overhalen een Mac te kopen
27 inch is overdreven.
maar 21.5 vond ik wel een mooie maat.
Zijn er verder nog dingen waar ik op moet letten?
quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:44 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Ja, hij moet er wel voor open staan om OS X te gebruiken. Gedwongen overstappen is nooit een goed idee, dat wekt alleen maar frustratie op.
Let wel: ik heb hem met numeriek deel, maar die is niet draadloos!quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:45 schreef TwyLight het volgende:
Ik zou (maar dat ben ik) bij een nieuwe Mac goed opletten wat voor toetsenbord je er bij neemt, namelijk ééntje zonder numpad of eentje mét.
Ik kan echt niet zonder mijn numpad!
Had ik inderdaad al gezien.quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:45 schreef TwyLight het volgende:
Ik zou (maar dat ben ik) bij een nieuwe Mac goed opletten wat voor toetsenbord je er bij neemt, namelijk ééntje zonder numpad of eentje mét.
Ik kan echt niet zonder mijn numpad!
Dat is geen rampquote:Op maandag 26 oktober 2009 14:47 schreef katerwater het volgende:
[..]
Let wel: ik heb hem met numeriek deel, maar die is niet draadloos!
Hoezo kan die numeriek dan niet draadloosquote:Op maandag 26 oktober 2009 14:50 schreef katerwater het volgende:
[..]
Nee, maar ik bij het uitpakken vond ik het wel spijtig.
De cltr knop is het 'appletje' geworden.quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:52 schreef Semmm het volgende:
Ik wil zeer binnenkort dus ook iMac kopen maar ik photoshop veel op Windows, kan ik gewoon die bestanden openen op de Mac en is het een beetje makkelijk overstappen van Photoshop voor Windows naar Photoshop voor osx of zijn er veel dingen anders?
Danku
Zeker. Bij Apple Premium Retailers krijg je vaak een paar procent korting, in de Apple Education Store 6% en als je op surfspot.nl inlogt en bij Partner Shops kijkt kan je afhankelijk van je instelling meer korting krijgen (tot 12 %)quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:47 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Maakt het bijv. nog uit of ik hem in de winkel haal of via internet.
Ik ben een student, dus ik weet niet of er nog acties zijn met studentenkorting
[..]
Oke maar het programma zelf is verder gewoon exact het zelfde?quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:52 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
De cltr knop is het 'appletje' geworden.
maar de bestanden zijn precies hetzelfde (PSD)
Die kun je gewoon openen en PS is gewoon hetzelfde.quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:52 schreef Semmm het volgende:
Ik wil zeer binnenkort dus ook iMac kopen maar ik photoshop veel op Windows, kan ik gewoon die bestanden openen op de Mac en is het een beetje makkelijk overstappen van Photoshop voor Windows naar Photoshop voor osx of zijn er veel dingen anders?
Danku
Oke Superquote:Op maandag 26 oktober 2009 14:55 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die kun je gewoon openen en PS is gewoon hetzelfde.
het toetsenbord met numpad bestaat ook geen draadloze versie van (helaas)quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:50 schreef katerwater het volgende:
[..]
Nee, maar ik bij het uitpakken vond ik het wel spijtig.
Ik ga voor de i5 Quad-core, mits ie niet pas over drie weken te leveren is. Dat houden mijn gadget-genen niet vol.quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:38 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Heb je de snellere videokaart nodig? Anders zou ik een hoop geld in mijn zak houden en de basis 27" nemen.
Het kan gratis, als je iemand weet die een iMac wil aanschaffen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:10 schreef DirtyHarry het volgende:
Weet iemand een winkel waar ik zo goedkoop mogelijk een Mac Mini kan aanschaffen? Demo model of EOL model is allemaal prima. Had er al een gezien voor 439,- bij A-Mac, 2GHz met intel gma950, 120gig HD, 1gig mem, superdrive. Kan het nog goedkoper of is dit echt de bodem van de put?
quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:18 schreef Maravilla het volgende:
[..]
Het kan gratis, als je iemand weet die een iMac wil aanschaffen.
http://link.marktplaats.nl/290248591
Nu zijn de hoge prijzen klote, maar als je eenmaal een mac hebt is het goedkoop upgraden. Vraag maar aan Walterquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:29 schreef DirtyHarry het volgende:
[..]
Nah laat maarIk wil er wel een met een core 2 processor
Tweedehands wordt er ook schandalig veel gegeven voor die apparaten. Sommige mensen bieden gewoon 400,- voor een apparaat wat 2 jaar oud is, terwijl je voor 4 tientjes meer een nieuwe hebtMaarja eigenlijk wil ik er wel een voor 275 a 300,- tweedehands, maar dat wil vooralsnog niet lukken
Klinkt alsof er een leuk verhaal achter zitquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:30 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Nu zijn de hoge prijzen klote, maar als je eenmaal een mac hebt is het goedkoop upgraden. Vraag maar aan Walter
Meeneem prijsjequote:Op maandag 26 oktober 2009 15:18 schreef Maravilla het volgende:
[..]
Het kan gratis, als je iemand weet die een iMac wil aanschaffen.
http://link.marktplaats.nl/290248591
1125 euro voor mijn oude gevangenquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:30 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Nu zijn de hoge prijzen klote, maar als je eenmaal een mac hebt is het goedkoop upgraden. Vraag maar aan Walter
www.nzbindex.nl ?:Pquote:Op maandag 26 oktober 2009 16:36 schreef nelisb het volgende:
Iemand hier die met zijn NL credit card gebruikt maakt van de Amerikaanse Itunes store?
Wil eigenlijk wel wat series kopen/downloaden,maar dat kan nog niet in europa.
Ehm, gewoon via eBay, een iTunes Gift Cards kopen? Zo doe ik het iig.quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:36 schreef nelisb het volgende:
Iemand hier die met zijn NL credit card gebruikt maakt van de Amerikaanse Itunes store?
Waarom zijn Mac's zo fucking duur? Part Deuxquote:Op maandag 26 oktober 2009 16:35 schreef Mr.Noodle het volgende:
Waarom zijn Mac's zo fucking duur?
Ik wil hier eigenlijk nog een laatste reactie op geven, maar ik heb geen zin om er nog een topic voor te openen, die vervolgens weer vraagt om 300 reacties..
Er is een handige manier om een US-account aan te maken (heb de link niet bij de hand, maar is eenvoudig te googlen) en dan via eBay iTunes giftcards te kopen voor de US Store. Werkt prima!quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:36 schreef nelisb het volgende:
640,-quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:48 schreef nelisb het volgende:
Dan wacht ik wel even, zit over 3 weken in Miami.
Wat kan ik krijgen voor mijn MacBook van juni 2008. Geen Apple care.
2.4 GHz Intel Core 2 duo
2 gb 667 DDR 2
MacBook 4,1
160 gig schijf
inclusief origineel snow leopoard en Ilife 09.
Zit in Miami over 3 weken en wil dan de nieuwe versie wel kopen,mits ik mijn oude al heb kunnen verkopen.
preferences bij audio kan je de input omschakelen naar line input.quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:02 schreef -Menn0- het volgende:
Nou heb ik net zo'n kabeltje gekocht dat ik m'n gitaar kabel kan aansluiten op m'n macbook. Maar garageband wil maar niet werken via dit kabeltje, hij blijft maar microfoon gebruiken
Weet iemand waar ik kan instellen dat hij via die kabel moet opnemen?
Dat zou betekenen dat mijn 1e generatie Macbook uit 2006 nog ¤460,- waard zou zijn..quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:07 schreef DirtyHarry het volgende:
[..]
640,-
http://www.mac2sell.net/p(...)9294352612a53ca86c38
Ik zeg meteen doen!!!quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:10 schreef nelisb het volgende:
Dat is aardig zon site maar hoe serieus kan ik het nemen?
Een nieuwe kost 1075 dollar(999usd + tax Florida) in Miami, omgerekend nu 725¤.
De mijne weg voor 625¤ ofzo, 100¤ erbij en ik heb weer een nieuwe.
Die van mij 930.quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:10 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat mijn 1e generatie Macbook uit 2006 nog ¤460,- waard zou zijn..![]()
Ik zou me schamen en tegelijkertijdquote:Op maandag 26 oktober 2009 17:15 schreef nelisb het volgende:
[..]
ik ook, maar dan moet ik wel zeker weten dat 600/625 en beetje reëel is.
Vooral Marktplaats proberen. Er zitten echt "idioten" bij.quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:15 schreef nelisb het volgende:
[..]
ik ook, maar dan moet ik wel zeker weten dat 600/625 en beetje reëel is.
En een MacBook unibody nog maar ¤ 570quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:10 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat mijn 1e generatie Macbook uit 2006 nog ¤460,- waard zou zijn..![]()
[..]
Ik zeg meteen doen!!!
zal wel even een advertentie maken eerdaags. Heb nog even de tijd voordat ik over 3 weken in Miami zit.quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:19 schreef Maravilla het volgende:
[..]
Vooral Marktplaats proberen. Er zitten echt "idioten" bij.
Die van mij 1030: heb ik er toch mooi 95 euro bij gesobchaktquote:Op maandag 26 oktober 2009 17:07 schreef DirtyHarry het volgende:
[..]
640,-
http://www.mac2sell.net/p(...)9294352612a53ca86c38
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |