Hoeveel punten moet ik 't dan geven bij mensen die hem niet in de lijst hebben opgenomen?quote:Op dinsdag 24 november 2009 13:50 schreef Aisumasen het volgende:
Nee, da's niet eerlijk. Ook al was ik het er niet mee eens, kon je vanaf het begin op die verzameling stemmen. Je kunt "Past Masters" beter opnemen in het overzicht, en dan gewoon negeren. Het is immers geen album.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:26 schreef Ruud het volgende:
[..]
Ok![]()
PM sla ik dan ook even over
Abbey Road (1969)
The Beatles (The White Album) (1968)
Revolver (1966)
Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band (1967)
Magical Mystery Tour (U.S., 1967 / U.K., 1976)
Rubber Soul (1965)
Help! (1965)
Let It Be (1970)
A Hard Day's Night (1964)
0quote:Op dinsdag 24 november 2009 14:13 schreef blckbb het volgende:
[..]
Hoeveel punten moet ik 't dan geven bij mensen die hem niet in de lijst hebben opgenomen?
Is dan wel oneerlijk in mijns inzien omdat de andere albums minder beurten hebben gekregen... maar oke, doen we 't your way, ik heb de uitslag bijnaquote:Op dinsdag 24 november 2009 16:47 schreef Arn0 het volgende:
Ik zie het probleem niet echt.. Bij Ruud's lijstje bijvoorbeeld krijgt Abbey Road 14 punten, A Hard Day's Night 6 punten en de niet vermeldde albums niets. Als iemand bewust een album niet in zijn lijst zet, lijkt me wel dat diegene er geen punten aan wilt toekennen.
Tja, ze hebben minder beurten gekregen voor een reden lijkt me.quote:Op dinsdag 24 november 2009 18:09 schreef blckbb het volgende:
[..]
Is dan wel oneerlijk in mijns inzien omdat de andere albums minder beurten hebben gekregen... maar oke, doen we 't your way, ik heb de uitslag bijna
Tjaquote:Op dinsdag 24 november 2009 18:26 schreef Aisumasen het volgende:
...aldus de mensen die op die manier gestemd hebben.
Ik heb de uitslag lekker alquote:Op dinsdag 24 november 2009 18:28 schreef Arn0 het volgende:
[..]
TjaMaar ik denk dat 'mijn' manier wel het eerlijkste is, niet?
Wanneer komt de uitslag, blckbb? Morgen?
Rubber Soul zou idd de terechte winnaar zijn, op enkele albums naquote:Op woensdag 25 november 2009 16:11 schreef methodmich het volgende:
Blijkbaar toch eerder gaan slapen.
Verstandig! Maar ben wel benieuwd of Rubber Soul terecht gewonnen heeft.
Kan dat nog een verrassing zijn danquote:Op woensdag 25 november 2009 16:17 schreef Arn0 het volgende:
Ik ben stiekem toch ook wel benieuwd naar de hekkensluiter
Het was een heads-up tussen Yellow Submarine en Past Masters, als ik het goed heb begrepenquote:Op woensdag 25 november 2009 16:18 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Kan dat nog een verrassing zijn dan?
Revolver staat ook op 1 in de Fok! RYM top100, dus op zichquote:Op woensdag 25 november 2009 16:14 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Rubber Soul zou idd de terechte winnaar zijn, op enkele albums naIkzelf hoop toch nog steeds op Revolver en die kans is best reëel.
Graag gedaanquote:Op woensdag 25 november 2009 17:02 schreef Arn0 het volgende:
![]()
Goede uitslag, ik heb exact dezelfde top 3. En Past Masters laatste, nu kan ik met een gerust hart gaan slapen!
Bedankt voor het organiseren, blckbb
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |