Goeiequote:Op woensdag 4 november 2009 18:35 schreef Arn0 het volgende:
Bump for great justice
Nog iemand een lijstje?
Dat dusquote:Op woensdag 4 november 2009 18:35 schreef Arn0 het volgende:
Bump for great justice
Nog iemand een lijstje?
Ik denk dat iedereen het te druk heeft met hun Katy Perry en Lady GaGa lijstjes.quote:
Uiteraard kan dat, er zijn ook een aantal mensen die Past Masters niet in hun lijst hebben, ook daar geen problemenquote:Op dinsdag 17 november 2009 18:12 schreef Ruud het volgende:
Kan ik, net als de vorige keer, een top 10 inzenden? Een paar albums uit de beginperiode ken ik niet zo goed, dus kan (wil) ik er ook niet echt over oordelen.
Okquote:Op dinsdag 17 november 2009 18:21 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Uiteraard kan dat, er zijn ook een aantal mensen die Past Masters niet in hun lijst hebben, ook daar geen problemen
quote:
Hoezo vaag?quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:57 schreef Arn0 het volgende:
[..]
![]()
Sowieso heb je een erg vaag lijstje, maar goed
Schaam je.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:48 schreef belsen het volgende:Yellow Submarine (1969) Please Please Me (1963) With the Beatles (1963) Past Masters 1 & 2 (1988)
Ik zal hem vanmiddag even uitleggen, dat had ik gisteren geen zin in en nu geen tijd voor.quote:
Ja, op Fok zitten er nu eenmaal verstandige mensenquote:Op woensdag 18 november 2009 10:51 schreef Gillingham het volgende:
Opvallend dat Sgt. Pepper het op Fok zo slecht doet.
Het is inderdaad een revolutionair album, maar dat is Revolver toch ook. Voor de rest vind ik het inderdaad ook niet echt een bijzonder album.. Alleen A Day In The Life vind ik echt goed.quote:Op woensdag 18 november 2009 10:51 schreef Gillingham het volgende:
Opvallend dat Sgt. Pepper het op Fok zo slecht doet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |