Ik vind 't een spannende strijd tussen Past Masters en Yellow Submarinequote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:34 schreef Arn0 het volgende:
Ik denk dat het slechtste album al bekend is
Ohja, Past Masters, die was ik vergeten, maar die negeer ik toch in de uitslagquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:44 schreef blckbb het volgende:
[..]
Ik vind 't een spannende strijd tussen Past Masters en Yellow Submarine
Pff haterquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:45 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ohja, Past Masters, die was ik vergeten, maar die negeer ik toch in de uitslag
Toch vind ik dat nummers als It's Only A Northern Song en It's All Too Much helemaal niet slecht zijn. Die instrumentale meuk maakt van Yellow Submarine een minder album wat mij betreft, maar de songs zijn best in orde.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:44 schreef blckbb het volgende:
[..]
Ik vind 't een spannende strijd tussen Past Masters en Yellow Submarine
Daarnaast komt een groot deel van de nummers die wel van The Beatles zijn van andere albums, werkt ook niet echt in het voordeel. ik ben trouwens wel benieuwd naar de remake van de Yellow Submarine film (beste 'Beatles' film naar mijn mening) die in 2012 komtquote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:42 schreef psychedelicate het volgende:
Op Yellow Submarine en Only A Northern Song vind ik het album ook best in orde. De instrumentale meuk vind ik ook nog wel meevallen, het zijn alleen niet the Beatles.
Toch maar een? (in de US twee, dat wel)quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:05 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Daarnaast komt een groot deel van de nummers die wel van The Beatles zijn van andere albums, werkt ook niet echt in het voordeel.
Past Masters is anders ook niet zo slecht met nummers als Hey Jude, Day Tripper, She Loves You, Rain, Revolver, Don't Let Me Down, Lady Madonna, I Want To Hold Your Hand, Paperback Writer, From Me To You... Maar ja, het is geen album en dus vind men het blijkbaar slechter dan de rest. Persoonlijk vind ik als een album geen album vormt het nog niet per definitie een slecht album, het zijn toch boven alles de nummers op het album die het album maken, al mag het dan een bende singletjes en B-kantjes op één hoop zijn.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:22 schreef methodmich het volgende:
[..]
Toch vind ik dat nummers als It's Only A Northern Song en It's All Too Much helemaal niet slecht zijn. Die instrumentale meuk maakt van Yellow Submarine een minder album wat mij betreft, maar de songs zijn best in orde.
Natuurlijk is het geen slecht album, verre van, maar het is geen écht album. Daarom stem ik er niet op. Als je aan iemand een lijstje met de beste beatles albums vraagt, lijkt het mij niet meer dan logisch dat je alle UK studioalbums uit de jaren 60 geeft en niets anders. Goed, MMT is een uitzondering maar later wel door Apple toevoegd aan de catalogus.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:09 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Past Masters is anders ook niet zo slecht met nummers als Hey Jude, Day Tripper, She Loves You, Rain, Revolver, Don't Let Me Down, Lady Madonna, I Want To Hold Your Hand, Paperback Writer, From Me To You... Maar ja, het is geen album en dus vind men het blijkbaar slechter dan de rest. Persoonlijk vind ik als een album geen album vormt het nog niet per definitie een slecht album, het zijn toch boven alles de nummers op het album die het album maken, al mag het dan een bende singletjes en B-kantjes op één hoop zijn.
Hmmm ja volgensmij heb je gelijk, maar het is dan wel meteen de titeltrackquote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:07 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Toch maar een? (in de US twee, dat wel)
Dit dus.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:11 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Natuurlijk is het geen slecht album, verre van, maar het is geen écht album. Daarom stem ik er niet op.
Juist. Anders is dit mijn favoriete Beatles album:quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:11 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Natuurlijk is het geen slecht album, verre van, maar het is geen écht album. Daarom stem ik er niet op. Als je aan iemand een lijstje met de beste beatles albums vraagt, lijkt het mij niet meer dan logisch dat je alle UK studioalbums uit de jaren 60 geeft en niets anders. Goed, MMT is een uitzondering maar later wel door Apple toevoegd aan de catalogus.
Die heb ik een tijd op vinyl gehadquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:55 schreef cafca het volgende:
[..]
Juist. Anders is dit mijn favoriete Beatles album:
[ afbeelding ]
Daar heb ik the Beatles mee leren kennen. Daarom vind ik het nog steeds lastig om de Beatles-albums op volgorde te zetten. 4 en 7 waren mijn favorieten, geloof ikquote:
Ik ook jaquote:Op maandag 2 november 2009 21:14 schreef cafca het volgende:
[..]
Daar heb ik the Beatles mee leren kennen. Daarom vind ik het nog steeds lastig om de Beatles-albums op volgorde te zetten. 4 en 7 waren mijn favorieten, geloof ik
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |