abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 25 oktober 2009 @ 16:54:31 #1
267150 Q.E.D.
qat erat ad vundum
pi_74047283
Hetgeen bewezen en beklonken moest worden.
  zondag 25 oktober 2009 @ 17:03:55 #2
19194 Oversight
◢◤
pi_74047596
chips pakt.
◢◤
  zondag 25 oktober 2009 @ 17:10:34 #3
267150 Q.E.D.
qat erat ad vundum
pi_74047779
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 17:03 schreef Oversight het volgende:
chips pakt.
Hij maakt wel betere films dan Michael Moore
pi_74047951
Michael Moore is a fat blob
Free people own guns! Slaves do not!
pi_74048030
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 16:54 schreef Q.E.D. het volgende:
Alex Jones is een oplichter
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 17:15 schreef Vampier het volgende:
Michael Moore is a fat blob
water is nat

edit: sorry dacht dat dit de grote pleonasme-thread was
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  zondag 25 oktober 2009 @ 17:41:31 #6
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_74048660
Die man moet ook zijn geld verdienen, en hoe beter dan over de rug van domme mensen?
pi_74049200
Nah... er is niks mis Alex Jones, het enigste wat me stoort aan hem is zijn idiote enthousiaste gedrag. Gelukkig is daar in zijn laatste documentaire niks van te merken.

Waar ik me wel aan stoor is het feit dat Michael Moore een film maakte over Capitalism, om mensen vervolgens daarover te informeren, maar hij slaat er eerst wel een behoorlijk slaatje uit voordat ie het op internet/DVD uit brengt. Iets wat bij Alex Jones het tegenovergestelde is.
You always admire what you really don't understand.
  zondag 25 oktober 2009 @ 18:36:23 #8
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_74050131
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 18:03 schreef Moaklee het volgende:
Nah... er is niks mis Alex Jones, het enigste wat me stoort aan hem is zijn idiote enthousiaste gedrag. Gelukkig is daar in zijn laatste documentaire niks van te merken.

Waar ik me wel aan stoor is het feit dat Michael Moore een film maakte over Capitalism, om mensen vervolgens daarover te informeren, maar hij slaat er eerst wel een behoorlijk slaatje uit voordat ie het op internet/DVD uit brengt. Iets wat bij Alex Jones het tegenovergestelde is.

http://infowars-shop.stores.yahoo.net/faofreprofba.html

"Order now, order now, order now"
pi_74050353
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 18:36 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

http://infowars-shop.stores.yahoo.net/faofreprofba.html

"Order now, order now, order now"
Ja natuurlijk, in deze wereld heeft iedereen geld nodig, ook Alex Jones. Maar naast dat ie het verkoopt zet ie het wel op internet, dat zie ik Michael Moore niet doen.
pi_74050395
Lastercampagnes
pi_74050443
Fall of the Republic is gratis te bekijken op Jewtube.

pi_74051047
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 18:45 schreef Salvad0R het volgende:
Lastercampagnes
Als je tien dingen kunt vinden die Alex Jones heeft gezegd die informatief en niet speculatief blijken te zijn zal ik een maand lang in mijn sig zetten dat Alex Jones mijn grote held is.
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_74052030
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 19:05 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Als je tien dingen kunt vinden die Alex Jones heeft gezegd die informatief en niet speculatief blijken te zijn zal ik een maand lang in mijn sig zetten dat Alex Jones mijn grote held is.
Als jij nou eens tien dingen opnoemt die Alex Jones heeft gezegd die speculatief en niet informatief blijken te zijn.
  zondag 25 oktober 2009 @ 19:32:43 #14
267150 Q.E.D.
qat erat ad vundum
pi_74052051
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 19:32 schreef Moaklee het volgende:

[..]

Als jij nou eens tien dingen opnoemt die Alex Jones heeft gezegd die speculatief en niet informatief blijken te zijn.
Alles. Elk filmpje.
pi_74052116
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 19:32 schreef Q.E.D. het volgende:

[..]

Alles. Elk filmpje.
Kom eens met voorbeelden dan, waar heb jij je twijfels over.
pi_74052751
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 19:32 schreef Moaklee het volgende:

[..]

Je bedoelt of neem ik aan.

De claim die ik namelijk eigenlijk maak is dat alles wat hij zegt of speculatief of niet informatief is.
Beiden is een beetje moeilijk behalve als je dan weer heel subjectief wil gaan kissebissen over wat informatief is.
Was meer om te voorkomen dat je zou posten "hallo ik ben Alex Jones" wat natuurlijk een ware quote is.
  zondag 25 oktober 2009 @ 20:00:57 #17
19194 Oversight
◢◤
pi_74053152
Heeft ie eigenlijk wel een geboortecertificaat ?
◢◤
pi_74055215
  zondag 25 oktober 2009 @ 20:59:58 #19
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_74056235
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 20:42 schreef oompaloompa het volgende:

- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_74057274
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 20:42 schreef oompaloompa het volgende:

We hebben er al 1
pi_74064245
Denk dat dit wel waar is.

Alex Jones als bron alleen is niet voldoende, maar kan wel up to date informatie geven.
pi_74067105
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 19:05 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Die tien dingen kun je zelf ook vinden op http://youtube.com/TheAlexJonesChannel.

Alsof mij het interesseert wie jouw grote held is en wat jij niet informatief en speculatief acht, .
pi_74068287
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 01:59 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Die tien dingen kun je zelf ook vinden op http://youtube.com/TheAlexJonesChannel.

Alsof mij het interesseert wie jouw grote held is en wat jij niet informatief en speculatief acht, .
Jij noemt het een lastercampagne, maar inhoudelijk kun je dus geen tegengas geven?
  maandag 26 oktober 2009 @ 09:13:10 #24
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_74068875
Ik denk dat de Bohemian Grove toch wel een flinke boost heeft gekregen door Jones.
Als hij niet geïnfiltreerd was, hadden er nog steeds een hoop vragen geweest.

Ik kan nu de uil in het washington straten plan, de dollar en in de grove aan elkaar koppelen.
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_74070428
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 09:13 schreef Ticker het volgende:
Ik denk dat de Bohemian Grove toch wel een flinke boost heeft gekregen door Jones.
Als hij niet geïnfiltreerd was, hadden er nog steeds een hoop vragen geweest.

Ik kan nu de uil in het washington straten plan, de dollar en in de grove aan elkaar koppelen.
The Obama deception en zijn laatste docu geven ook veel informatie. Hoe Obama een leugenaar is en vooral de CFR en Wall Street de touwtjes in handen hebben.

Maar zoals in 1 van de youtube filmpjes ook gezegd wordt, de ECHTE powermongerers worden niet behandeld, de Rooms Katholieke infiltranten, Jezuieten, ridders van Malta. Daar spreekt hij niet over, en wellicht omdat hij er zelf voor werkt en bewust een rol speelt om een gewelddadige revolutie op gang te zetten, als antithese tegen de overheid, welke een synthese tot gevolg zal hebben voor de massa's, Luciferianisme, aldus Albert Pike:

"The Third World War must be fomented by taking advantage of the differences caused by the "agentur" of the "Illuminati" between the political Zionists and the leaders of Islamic World. The war must be conducted in such a way that Islam (the Moslem Arabic World) and political Zionism (the State of Israel) mutually destroy each other. Meanwhile the other nations, once more divided on this issue will be constrained to fight to the point of complete physical, moral, spiritual and economical exhaustion…We shall unleash the Nihilists and the atheists, and we shall provoke a formidable social cataclysm which in all its horror will show clearly to the nations the effect of absolute atheism, origin of savagery and of the most bloody turmoil. Then everywhere, the citizens, obliged to defend themselves against the world minority of revolutionaries, will exterminate those destroyers of civilization, and the multitude, disillusioned with Christianity, whose deistic spirits will from that moment be without compass or direction, anxious for an ideal, but without knowing where to render its adoration, will receive the true light through the universal manifestation of the pure doctrine of Lucifer, brought finally out in the public view. This manifestation will result from the general reactionary movement which will follow the destruction of Christianity and atheism, both conquered and exterminated at the same time." 4

Maar het zal nog een tijdje duren voordat er wereldwijd revolutionaire bewegingen op gang komen die met geweld de boel willen veranderen.
pi_74071116
Ik vind het overigens wel grappig Ali, de een noemt de Joden hierin de "bron van het kwaad" en anderen geven juist het boetekleed aan de Rooms-Katholieken.

The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_74071317
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 10:54 schreef Dragorius het volgende:
Ik vind het overigens wel grappig Ali, de een noemt de Joden hierin de "bron van het kwaad" en anderen geven juist het boetekleed aan de Rooms-Katholieken.

Niet de Rooms Katholieken, maar het Vaticaan en al zijn minions.

Ik kan me overigens geen tijd herinneren waarin de Joden het voor het zeggen gehad hebben. Voor het Vaticaan, en het Romeinse Rijk in het algemeen, is dat wel anders geweest.
pi_74071552
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 11:00 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Niet de Rooms Katholieken, maar het Vaticaan en al zijn minions.

Ik kan me overigens geen tijd herinneren waarin de Joden het voor het zeggen gehad hebben. Voor het Vaticaan, en het Romeinse Rijk in het algemeen, is dat wel anders geweest.
Nou als men kijkt naar de financiele wereld wordt vaak gegooid met Joodse namen die verantwoordelijk zouden worden gehouden voor al deze ontwikkelingen.

Valt mij gewoon op als neutrale buitenstaander, meer niet
Mr. Prolapse 2009
  maandag 26 oktober 2009 @ 11:17:57 #29
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_74071868
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 11:08 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Nou als men kijkt naar de financiele wereld wordt vaak gegooid met Joodse namen die verantwoordelijk zouden worden gehouden voor al deze ontwikkelingen.

Valt mij gewoon op als neutrale buitenstaander, meer niet
Ali zegt ook niet dat 'die namen' nergens in het spel betrokken zijn.
pi_74071928
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 11:17 schreef Ticker het volgende:

[..]

Ali zegt ook niet dat 'die namen' nergens in het spel betrokken zijn.
Ik heb het meer over de religieuze botsing qua theorieën lieve jongen.
Mr. Prolapse 2009
  maandag 26 oktober 2009 @ 11:25:56 #31
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_74072102
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 11:19 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Ik heb het meer over de religieuze botsing qua theorieën lieve jongen.
Ik bedoelde het ook echt niet verkeerd, meer als informatief.

De 'grote' joodse jongens doen ook wel mee in het NWO verhaal.
T'is alleen voornamelijk een lagen systeem, religie laag waar manipulatie plaats vindt, dus dan praat ik over een christelijk geloof wat wordt voorgetrokken door mensen die lijnrecht handelen tegenover de woorden die zij prijzen uit de bijbel.
Zelfde met het joodse geloof, hoe dieper je in dat systeem komt, hoe meer je terug valt naar de Kaballa.
En dan heb je het politieke systeem waar geld bij komt kijken. Dit is dan ook weer grotendeels in joodse handen, maar dan praat je dus over de financiële joden. Moneymakers onder het bewind van religie.. ingenesteld in de lagen van de maatschappij om overal een vinger in de pap te hebben zowel wel op politiek als financieël niveau.
En dan heb je de oorlog laag, die ligt het meest voor de hand.
Kijk bijvoorbeeld naar het spel met Saddam en zijn 'weapons of mass destruction'. Zelfde spel als wat Iran nu ook voor zijn kiezen krijgt.
pi_74072328
De joden waar hier over gesproken wordt dienen eerder zionisten genoemd te worden. En zionisme is weer een creatie van vrijmetselarij en anderen.

Zionisme speelt wel een rol maar staat niet aan de top, is mijn conclusie. Heb een tijd wel geloofd dat zionisme de grootste rol speelde, maar 1 ding bleef maar wringen en dat was het feit dat de rooms katholieke kerk zoveel overeenkomsten leek te vertonen met paganisme en zelfs satanisme. Maar later er dus achter gekomen dat zionisme een creatie van henzelf is, met specifieke doeleinden.
pi_74073738
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 08:35 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Jij noemt het een lastercampagne, maar inhoudelijk kun je dus geen tegengas geven?
Ik hoef geen tegengas te geven aan spookrijders als jij. Mensen denken voor zichzelf, niet wat jij wil dat ze denken.
  maandag 26 oktober 2009 @ 12:55:50 #34
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_74074748
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 12:17 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Ik hoef geen tegengas te geven aan spookrijders als jij. Mensen denken voor zichzelf, niet wat jij wil dat ze denken.
Kom dan gewoon niet met zulke opmerkingen over laster...
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_74074873
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 12:55 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Dat is het in feite, Tuinhek.

Alex Jones is geen perfecte individu. Natuurlijk maakt hij fouten, dat is menselijk, maar de insteek van Alex Jones is oprecht, hij maakt zich oprecht zorgen over de staat van huidige geopolitieke situatie.

Door te stellen dat hij een oplichter is, wat niet alleen gewoon leugens zijn, maar ook gebaseerd is op gebakken lucht, wordt getracht de man aan te vallen, in plaats van de informatie die hij geeft.
  maandag 26 oktober 2009 @ 13:00:53 #36
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_74074905
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 12:58 schreef _Led_ het volgende:

[..]

"Huuu, ik noem iets een lastercampagne maar ik heb heulemaal geen argumenten !"
Ja dat dus
Onikaan ni ov dovah
pi_74074966
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 12:59 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Dat is het in feite, Tuinhek.

Alex Jones is geen perfecte individu. Natuurlijk maakt hij fouten, dat is menselijk, maar de insteek van Alex Jones is oprecht, hij maakt zich oprecht zorgen over de staat van huidige geopolitieke situatie.

Door te stellen dat hij een oplichter is, wat niet alleen gewoon leugens zijn, maar ook gebaseerd is op gebakken lucht, wordt getracht de man aan te vallen, in plaats van de informatie die hij geeft.
En dan is de tegenvraag dus, noem eens tien dingen die hij gezegd heeft die geen speculatie of onzin zijn. Ticker heeft er al 1 gegeven over die grove mensen.
pi_74075050
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 13:03 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

En dan is de tegenvraag dus, noem eens tien dingen die hij gezegd heeft die geen speculatie of onzin zijn. Ticker heeft er al 1 gegeven over die grove mensen.
Gast, in elke dagelijkse 4 uur durende radioshow van hem, noemt hij honderden dingen die geen speculatie en onzin zijn, allemaal onderbouwd met bronnen.
Mij te vragen 10 van die honderden dingen op een rij te zetten getuigt van luiheid van jouw kant.
Beter ga je die radioshows luisteren.

http://www.infowars.com/stream.pls
pi_74075073
Een echte Alex Jones adept kan zo 10 dingen noemen zonder maar door te verwijzen naar een radioshow
Mr. Prolapse 2009
pi_74075223
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 13:07 schreef Dragorius het volgende:
Een echte Alex Jones adept kan zo 10 dingen noemen zonder maar door te verwijzen naar een radioshow
Waarom zou ik?

Om een figuur te overtuigen die vantevoren al heeft besloten Alex Jones aan te vallen?

Nee bedankt, ik spaar mijn energie liever voor mensen die het wel waard zijn.
pi_74075229
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 12:59 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Dat is dus de vraag. Op basis van de informatie gegeven in de filmpjes zou daar aan getwijfeld kunnen worden.
quote:
Ik denk toch dat je om dit te bewijzen de gegeven bronnen dient te behandelen.

Ik vind ook dat hij goeie informatie geeft, maar tegelijkertijd is het niet volledig. Dit kan een doel hebben, om de hele beweging te kapen en voor eigen doeleinden te gebruiken, door ze in het duister te laten over de gehele waarheid.
pi_74075294
Alex Jones is gewoon een goede desinformant.
Mr. Prolapse 2009
  maandag 26 oktober 2009 @ 13:16:12 #43
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_74075349
Zoals ik al schreef:
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 12:55 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Onikaan ni ov dovah
  maandag 26 oktober 2009 @ 13:17:28 #44
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_74075393
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 13:14 schreef Dragorius het volgende:
Alex Jones is gewoon een goede desinformant.
Je gelooft niet in complotten, maar wel in desinformatie.. ?
pi_74075427
In het eerste filmpje van Alex Jones uit juli 2001, geeft hij aan dat alle informatieve bronnen (media, overheid, etc) erop wijzen dat er een terroristische aanval op de VS uitgevoerd gaat worden.
De text die erdoorheen wordt gespammed is waardeloos.

Natuurlijk heeft Alex Jones geld nodig. Hij is geen Glenn Beck die jaarlijks miljoenen vangt van de establishment om leugens en propaganda te verspreiden. Alles wat Alex Jones doet, betaalt hij uit eigen zak, van de verkoop van zijn DVD's. Het is dan ook niet verwonderlijk dat hij geregeld een oproep doet voor financiële hulp, zonder dat zou hij zijn werk niet kunnen voortzetten.

Dat derde filmpje is een concurrerende radioshow maker die zonder Alex Jones helemaal niets heeft om over te vertellen. Spreekt voor zich.
pi_74075443
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 13:17 schreef Ticker het volgende:

[..]

Je gelooft niet in complotten, maar wel in desinformatie.. ?
Ik ben de laatste die "niet" in complotten gelooft hoor.
Mr. Prolapse 2009
  maandag 26 oktober 2009 @ 13:47:40 #47
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_74076279
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 13:19 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Ik ben de laatste die "niet" in complotten gelooft hoor.
Zoals welke complot dan?
Geen flame ofzo, maar serieuze vraag.
pi_74076307
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 13:47 schreef Ticker het volgende:

[..]

Zoals welke complot dan?
Geen flame ofzo, maar serieuze vraag.
Watergate (al is dat meer een samenzwering) en het om de verkeerde redenen Irak binnenvallen, en nog wat andere (kleinere) zaken, maar de grootste "fout" die een NWO heeft gemaakt is internet.
Mr. Prolapse 2009
pi_74076572
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 13:48 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Watergate (al is dat meer een samenzwering) en het om de verkeerde redenen Irak binnenvallen, en nog wat andere (kleinere) zaken, maar de grootste "fout" die een NWO heeft gemaakt is internet.
Internet is onderdeel van de technologische ontwikkeling van de mensheid. De huidige machthebbers staan er inderdaad om bekend dat ze technologie uit buiten voor hun eigen gewin (denk aan olieverbranding).

Als een Jay Rockefeller stelt dat "internet nooit uitgevonden had mogen worden", dan bedoelt hij eigenlijk te zeggen "technologische ontwikkeling van de mensheid zitten wij niet op te wachten."

Het is niet hun "fout", internet is een technologie op aarde die de mensheid kan helpen het juk van middeleeuws feudalisme af te schudden en zich verder te ontwikkelen. Geen wonder dat de uitbuiters en slavendrijvers van het menselijke ras zich er tegen uitspreken, het brengt hun ivoren torentje in gevaar.
pi_74076609
Het punt is meer dat er dus hoogstwaarschijnlijk is besloten dat het tegengaan van technologie niet realistisch is, en dat het dan beter is om een hele dikke vinger in de technologische pap te hebben.
Ya dig?
Mr. Prolapse 2009
pi_74076710
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 13:59 schreef Dragorius het volgende:
Het punt is meer dat er dus hoogstwaarschijnlijk is besloten dat het tegengaan van technologie niet realistisch is, en dat het dan beter is om een hele dikke vinger in de technologische pap te hebben.
Ya dig?
Jep, wat niet gaat werken, omdat die vinger in de pap gebaseerd is op achterhaald beleid. De vinger in de pap zal steeds vervelender worden voor de rest van de pap, tot de rest van de pap zich er van ontdoet.
pi_74076735
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 14:02 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Jep, wat niet gaat werken, omdat die vinger in de pap gebaseerd is op achterhaald beleid. De vinger in de pap zal steeds vervelender worden voor de rest van de pap, tot de rest van de pap zich er van ontdoet.
Of totdat de vinger het kommetje met pap omgooit.

We shall see.
Mr. Prolapse 2009
pi_74076788
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 14:03 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Of totdat de vinger het kommetje met pap omgooit.

We shall see.
Dan kunnen we die vinger beter preventief eraf bijten.
pi_74076851
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 14:04 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Dan kunnen we die vinger beter preventief eraf bijten.
De mensheid is een tandeloos mormel.
Mr. Prolapse 2009
pi_74076881
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 14:06 schreef Dragorius het volgende:

[..]

De mensheid is een tandeloos mormel.
Oh ben je er zo één? Die zijn eigen tekortkomingen op de rest projecteert?
Mijn advies is om er dan zelf een eind aan te maken, in plaats van de rest van de mensheid tot last te zijn.
pi_74076912
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 14:07 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Mijn advies is om er dan zelf een eind aan te maken, in plaats van de rest van de mensheid tot last te zijn.
Neuh, ik ben de neutrale bijstaander
Mr. Prolapse 2009
  maandag 26 oktober 2009 @ 14:08:57 #57
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_74076924
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 13:48 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Ik zou het ook wel knap vinden als je watergate niet als complot zou zien.. het is inmiddels ook toegegeven
  maandag 26 oktober 2009 @ 14:09:01 #58
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_74076926
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 14:07 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Erg subtiel...
Onikaan ni ov dovah
pi_74076929
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 14:08 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Neuh, ik ben de neutrale bijstaander
Met een rozekrans. .
pi_74076933
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 14:08 schreef Ticker het volgende:

[..]

Ik zou het ook wel knap vinden als je watergate niet als complot zou zien.. het is inmiddels ook toegegeven
Net zoals dat mensen overtuigd zijn van repitilians zijn er ook nog mensen die niet in Watergate geloven Ticker
Mr. Prolapse 2009
  maandag 26 oktober 2009 @ 14:10:30 #61
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_74076959
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 14:09 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Net zoals dat mensen overtuigd zijn van repitilians zijn er ook nog mensen die niet in Watergate geloven Ticker

Beetje kromme vergelijking, vind je niet.
pi_74076968
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 14:09 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Met een rozekrans. .
Nope, met een zonnebril en een grijns.
Mr. Prolapse 2009
pi_74076986
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 14:10 schreef Ticker het volgende:

[..]

Beetje kromme vergelijking, vind je niet.
Ach het gaat meer om het idee, ik vind beide theorieën belachelijk, vandaar.
Mr. Prolapse 2009
  maandag 26 oktober 2009 @ 14:49:42 #65
267150 Q.E.D.
qat erat ad vundum
pi_74078193
Klaar, slotje.
  maandag 26 oktober 2009 @ 15:00:20 #67
267150 Q.E.D.
qat erat ad vundum
pi_74078519
  maandag 26 oktober 2009 @ 22:32:51 #68
267150 Q.E.D.
qat erat ad vundum
pi_74094850
Eigenlijk is Obama Deception best wel een goede film.

Maar ik vind de bewijsvoering in Martial Law nog altijd speculatief.
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 00:09:03 #69
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_74098253
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 22:32 schreef Q.E.D. het volgende:
Eigenlijk is Obama Deception best wel een goede film.

Maar ik vind de bewijsvoering in Martial Law nog altijd speculatief.
Ik heb niet genoeg opgelet maar hij zei zoiets dat Obama, de anti-privacy (afluister)-wetten en patriot-act, tijdens zijn campagne zogezegd zou tegenwerken. Maar die heeft Obama toch wél bekrachtigd ofzo.
voorderest overdrijft alex wel heel erg vind ik. ik betrap hem er ettelijke malen op dat hij beweert document x te hebben met 1001x bewijs en dan is dat document nergens te vinden op infowars..
Zijn manier van interviewen is ook ontiegelijk irritant terwijl hij regelmatig erg goede gasten heeft. Dat is jammer. maar in grote lijnen lijkt hij het wel bij het rechte eind te hebben.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_74100936
Op verzoek TS is de TT aangepast.
Mr. Prolapse 2009
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 10:44:36 #71
267150 Q.E.D.
qat erat ad vundum
pi_74104022
Ik vraag me af wie die gasten zijn die met Alex Jones meegaan naar die demonstraties.

Zijn dat vrijwilligers van de internets?
pi_74108112
In het blad Psychology Today is hij afgeschilderd als een paranoide figuur met allerlei stoornissen.

Lees er over in dit artikel (met link naar het desbetreffende artikel)

http://www.infowars.com/p(...)a-psychotic-illness/

En live commentaar

Hij heeft hier zeker een punt.
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 13:04:19 #73
267150 Q.E.D.
qat erat ad vundum
pi_74108278
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 12:59 schreef Ali_Kannibali het volgende:
In het blad Psychology Today is hij afgeschilderd als een paranoide figuur met allerlei stoornissen.

Lees er over in dit artikel (met link naar het desbetreffende artikel)

http://www.infowars.com/p(...)a-psychotic-illness/

En live commentaar

Hij heeft hier zeker een punt.
http://en.wikipedia.org/wiki/Talk:Alex_Jones_%28radio_host%29

pi_74110556
Deze film kan er ook wel bij.

Ben pas een paar min. aan het kijken maar is denk ik wel geschikt voor het topic.
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 18:36:33 #75
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_74119910
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 13:04 schreef Q.E.D. het volgende:

[..]

http://en.wikipedia.org/wiki/Talk:Alex_Jones_%28radio_host%29

Is het enige zwakke aan elex jones inderdaad. ik vind het erg jammer. want hij heeft doorgaans erg goede gasten in zijn radio-show. Van doktoren, schrijvers, filosofen, ex-cia, ziekenbroeders, gouverneurs, politici, economen, etcetera. Toch niet mis.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_74120245
Toch weet hij me niet te overtuigen.
Net die film New World Order afgekeken en he talks the talk, maar ik geloof hem gewoon niet. Ik voel ergens toch andere motieven. Ook zijn grove taalgebruik is nergens voor nodig, hij lijkt toch bewust aan te sturen op geweld, opruiing, aandachttrekkerij, in plaats van een intelligente beweging.

En dat maakt hem voor mij nog steeds verdacht.
pi_74122143
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 18:44 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Net die film New World Order afgekeken en he talks the talk, maar ik geloof hem gewoon niet. Ik voel ergens toch andere motieven. Ook zijn grove taalgebruik is nergens voor nodig, hij lijkt toch bewust aan te sturen op geweld, opruiing, aandachttrekkerij, in plaats van een intelligente beweging.

Een beetje in de lijn van deze post. Is Alex Jones een bedrijf, zijn zijn financien openbaar? Ik lees zo veel tegenstrijdige opmerkingen daarover. De een zegt dat hij superveel verdient met zijn show, de ander juist dat hij geld toe legt.
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 19:18:12 #78
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_74122350
Kijk naar de info en wat hij bereikt waaorm moeten neds weer altijd schoppen tegen de financien. weet je hoeveel bush heeft verdiend aan 9/11 en de oorlog in irak/afghanistan en pakistan en colombia en wherever? O maar dat is niet genoeg bewijs. tjongejongejonge
pi_74122530
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 19:18 schreef Schenkstroop het volgende:
Kijk naar de info en wat hij bereikt waaorm moeten neds weer altijd schoppen tegen de financien. weet je hoeveel bush heeft verdiend aan 9/11 en de oorlog in irak/afghanistan en pakistan en colombia en wherever? O maar dat is niet genoeg bewijs. tjongejongejonge
Je leest meer in mijn post dan er in staat. Ik vraag me gewoon af of dit een baan voor de man is of meer een hobby? Ik keur hem helemaal niet af als hij er op zou verdienen, zou het persoonlijk vreemder vinden als hij er geld aan kwijtraakt.
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 21:00:35 #80
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_74127415
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 18:44 schreef Ali_Kannibali het volgende:

http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&VideoID=18639652
pi_74136640
Waarom maken jullie je zo druk over Alex Jones ? Ik krijg het gevoel dat jullie naar een soort van leider/leraar op zoek zijn om jullie te vertellen hoe het allemaal in elkaar zit. Ik ga niet ontkennen dat ik dit zelf nooit heb gehad hoor, maar laat hem gewoon gaan. Ze hebben allemaal wel hun eigenaardigheden. Alex Jones die er van wordt verdacht connecties te hebben met, en sommige zeggen dat ie zelfs werkt voor, de FBI. David Icke die denkt dat er mensen bestaan die van gedaante kunnen wisselen in een reptiel achtige vorm. Je moet voor jezelf maar uitmaken waar je in geloofd.

Ik ga niet ontkennen dat ik hierdoor niet meer naar documentaires kijk van de beide heren, maar je leert wel een soort van eigen studievorm te ontwikkelen. Waar het op neer komt is dat je gewoon alles in je op moet nemen en de genoemde punten gewoon zelf moet onderzoeken door boeken etc. te gaan lezen.

Maar ieder voor zich natuurlijk . This is just my very humble opinion .
  woensdag 28 oktober 2009 @ 01:19:48 #82
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_74136720
Er zijn meer truth-seekers dan alex inderdaad. Die minder schreeuwen en hun gasten echt het woord geven. al heeft hij soms verdomd goede interviews hoor. die download ik meestal.
pi_74136955
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 01:15 schreef Moaklee het volgende:
Waarom maken jullie je zo druk over Alex Jones ? Ik krijg het gevoel dat jullie naar een soort van leider/leraar op zoek zijn om jullie te vertellen hoe het allemaal in elkaar zit. Ik ga niet ontkennen dat ik dit zelf nooit heb gehad hoor, maar laat hem gewoon gaan. Ze hebben allemaal wel hun eigenaardigheden. Alex Jones die er van wordt verdacht connecties te hebben met, en sommige zeggen dat ie zelfs werkt voor, de FBI. David Icke die denkt dat er mensen bestaan die van gedaante kunnen wisselen in een reptiel achtige vorm. Je moet voor jezelf maar uitmaken waar je in geloofd.

Ik ga niet ontkennen dat ik hierdoor niet meer naar documentaires kijk van de beide heren, maar je leert wel een soort van eigen studievorm te ontwikkelen. Waar het op neer komt is dat je gewoon alles in je op moet nemen en de genoemde punten gewoon zelf moet onderzoeken door boeken etc. te gaan lezen.

Maar ieder voor zich natuurlijk . This is just my very humble opinion .
Ik maak mij gewoon een beetje zorgen om de mensen die hem wel blind volgen, die vatbaar zijn voor opruiing. Kijk die docu 'new world order' van Meyer eens, dan zie je mssn wat ik bedoel. Eerlijke mensen die met hun hart ergens voor willen vechten. Ik acht het niet onmogelijk dat Jones door zijn manier van werken veel mensen dupeert. Dat geldt ook voor Icke trouwens, met zijn psychotische new age wereldbeeld wat hij verkondigt, en gelijk is aan de luciferische doctrines van de elite die hij aanvalt. Maar bij Icke denk ik dat hij vooral misleid is, terwijl Alex Jones het doelbewust lijkt te doen.
  woensdag 28 oktober 2009 @ 03:15:22 #84
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_74137444
Hetzelfde kan gezegd worden over Millieu-freaks die pro-co2-tax zijn ed. Maar een Monsanto dat groenten en fruit verandert en patenteert heel laat. David De Rothschild maakt zich sterk voor anti-global warming met greenpeace en die millieu-freaks als cheerleaders achter hem. Als dan geen alarm afgaat weet ik het ook niet meer. Ik vind die interview met alex wel merkwaardig trouwens. Je kon david door het hele gesprek heen horen lachen en gniffelen. Vraag me af waarom hij zo deed. Of hij had zn mooie chick naast zich terwijl hij cool die interview deed. Of hij weet wat alex zegt niet waar is. of ze hebben het samen gepland en hij kan niet acteren. Ik noem maar wat. Maar rothschild is altijd bad news. Als je niet tot zijn familie behoort of rockefeller ga je er gewoon aan.
pi_74138492
Het probleem is dat veel mensen simpelweg niet inzien wat een macht de Rothschilds hebben. Ook vandaag de dag nog. Als je wilt weten wat er vandaag de dag gebeurt, dan hoef je alleen maar terug te kijken naar vroeger. Ze hebben zo verschrikkelijk veel macht dat je er gewoon bang van wordt.
pi_74139057
Alex Jones is natuurlijk de beste NWO-infiltrant die je je maar kan wensen.
Mr. Prolapse 2009
  woensdag 28 oktober 2009 @ 09:09:11 #87
19194 Oversight
◢◤
pi_74139096
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 19:21 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Je leest meer in mijn post dan er in staat. Ik vraag me gewoon af of dit een baan voor de man is of meer een hobby? Ik keur hem helemaal niet af als hij er op zou verdienen, zou het persoonlijk vreemder vinden als hij er geld aan kwijtraakt.
http://en.wikipedia.org/wiki/Adnan_Khashoggi
◢◤
  woensdag 28 oktober 2009 @ 15:11:01 #88
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_74151365
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 09:07 schreef Dragorius het volgende:
Alex Jones is natuurlijk de beste NWO-infiltrant die je je maar kan wensen.
Hij is zogezegd een infowarrior he. Er zijn wel meer mensen waarnaar je kan speuren en wat ze gezegd hebben (doktoren/politici/economen/geschiedschrijvers/filosofen/). alex jones brengt het alleen ingedikt en en als je nieuwsgierg bent kan je het zelf uitdiepen. De hele "truther movement" in diskrediet brengen dmv alex jones vind ik best wel belachelijk.
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 02:30:32 #89
267150 Q.E.D.
qat erat ad vundum
pi_74211964
pi_74213698
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 02:30 schreef Q.E.D. het volgende:

juli 2001 voorspelt hij 9/11

Hij voorspelt helemaal niets. Hij somt gewoon de heersende teneur in die tijd op. Toen broeide het al, meer niet.

Overigens grappig dat er dan weer zo'n link naar "disabled by vaccine" staat, en dan kom je op een nieuwsitem over een man die helaas last heeft gehad van hevige bijwerkingen na een tetanus en longontstekings-shot ... Niks Mex. Griep
Mr. Prolapse 2009
  zondag 1 november 2009 @ 01:54:22 #91
278074 Alex_Jones
Internet Explorer kloon
  maandag 2 november 2009 @ 13:24:56 #92
278074 Alex_Jones
Internet Explorer kloon
  maandag 2 november 2009 @ 18:03:43 #93
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_74322301
quote:
Op zondag 1 november 2009 01:54 schreef Alex_Jones het volgende:
Ik kom niet meer bij

maandag 2 november 2009 @ 18:27:07 #94
278074 Alex_Jones
Internet Explorer kloon
pi_74357933
Internet en de daarbij horende vrijheid van informatie gaat er niet goed in bij de huidige machthebbers.

Helaas voor hun is het internet onderdeel van de menselijke ontwikkeling (evolutie) op Aarde. Beter raken ze er aan gewend, anders betekent het hun ondergang.
  dinsdag 3 november 2009 @ 18:45:30 #96
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_74358465

Voor uw eigen bestwil. Of wilde Rockefeller gewoon een goed argument/excuus voor congress om deze 'bill' goed te keuren, om iedeeen in de gasten te houden via internet (wat ze toch al deden). Er worden vast voorstanders geboren als zij rockefeller zo aanhoren. Maar leer tussen de regels doortelezen ajb.

[ Bericht 1% gewijzigd door Schenkstroop op 03-11-2009 18:51:46 ]
  donderdag 7 oktober 2010 @ 15:28:44 #97
308876 Relko
A force to be reckoned with.
pi_87286828
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 08:29 schreef Moaklee het volgende:
Het probleem is dat veel mensen simpelweg niet inzien wat een macht de Rothschilds hebben. Ook vandaag de dag nog. Als je wilt weten wat er vandaag de dag gebeurt, dan hoef je alleen maar terug te kijken naar vroeger. Ze hebben zo verschrikkelijk veel macht dat je er gewoon bang van wordt.
True that.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 19:03:46 #98
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_87295254
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 13:03 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Hij heeft een major false flag event to go to war with the middle-east voorspeld, voor aanvang 9/11

Hij heeft obama ontmaskert als een leugen voordat hij president werd, hij zei dat hij werd gegroomed, en dat hij de de oorlog zou voortzetten.

Hij hield glen beck in de gaten en zei dat hij eerst meegaf met het publiek en dan spindocterde, hij had gelijk.

Global wamring is verschuiving van macht en geld naar off-shore banks that are the NWO.. hij heeft wat mij nbetreft gelijk.

Euoprese landen kwamen in gevaar en spanje of griekenland zouden in grote economische crisis verkeren, hij kreeg gelijk.

Grenzen gaan open om racisme uittelokken bij onder burgers (ex machette dat nog niet), hij had gelijk.

Politie wordt langzaam ME en er worden meer militaire controles uitgevoerd zodat de burger kan wennen aan totalitaire facistische gezag met powertrippende plissie, hij kreeg gelijk.

De bailouts gaan naar wallstreet niet naar mainstreet, hij kreeg gelijk

Hij heeft in een video uiteengelegd dat er nu ookl oorlog via ons voedsel heerst en dat dat samen hangt met wereld-populatie reductie. met al dat gif en monsanto in ons eten, hij heeft wat mij betreft gelijk.

Hij voorspelde dat de mexciaanse griep een grote corporatieve stunt was en dat h1n1 gemaakt was, hij kreeg achteraf gelijk

(al zullen tegenhangers zeggen dat 'maar wat als we niet ingrepen em iedereen prikten?' de vragen blijven onbeantwoord en de situatie vaag.)

ik mag zijn stijl trouwens niet, maar afentoe heeft hij echt goede videos en opmerkingen.
pi_87315814
Wie wist hier dat Alex Jones een jood is?
"We are the sheeple of America" - Payze Duez
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 11:10:55 #100
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_87316280
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 10:55 schreef Your_Business_Partner het volgende:
Ik heb me nooit met zijn afkomst beziggehouden, omdat ik dat niet belangrijk vind. Maar jij vindt dat blijkbaar erg belangrijk? Waarom?
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
  Moderator vrijdag 8 oktober 2010 @ 13:08:39 #101
249559 crew  Lavenderr
pi_87319783
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 10:55 schreef Your_Business_Partner het volgende:
Want dat is van belang omdat :?
pi_87322944
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 11:10 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Ik heb me nooit met zijn afkomst beziggehouden, omdat ik dat niet belangrijk vind. Maar jij vindt dat blijkbaar erg belangrijk? Waarom?
Ik heb er geen moeite mee of vind het niet erg. Maar er is toch iets dat in me zegt WAT NOU als hij gewoon bij alles betrokken is. Ik bedoel die man zegt zoveel dingen dan zouden ze hem toch allang af maken. WAT NOU als hij gewoon het spelletje mee speelt.
"We are the sheeple of America" - Payze Duez
  Moderator vrijdag 8 oktober 2010 @ 16:11:53 #103
249559 crew  Lavenderr
pi_87326388
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 14:34 schreef Your_Business_Partner het volgende:

[..]

Ik heb er geen moeite mee of vind het niet erg. Maar er is toch iets dat in me zegt WAT NOU als hij gewoon bij alles betrokken is. Ik bedoel die man zegt zoveel dingen dan zouden ze hem toch allang af maken. WAT NOU als hij gewoon het spelletje mee speelt.
Dan blijft de vraag: waarom is het van belang dat hij Joods is?
pi_87365658
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 16:11 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dan blijft de vraag: waarom is het van belang dat hij Joods is?
Deze vraag heb ik ook wel eens meegemaakt op andere forum-sites;
Het antwoord voor mij is nog niet helemaal duidelijk.

Het heeft misschien iets te maken met DNA en mogelijke afstamming van Ashkenazi joden.
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 22:30:51 #105
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_87367985
Zijn vrouw is Joodse hijzelf niet. Maar dat meen ik mij te herinneren dus kan fout zijn.
  Moderator zaterdag 9 oktober 2010 @ 23:39:15 #106
249559 crew  Lavenderr
pi_87369949
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 22:30 schreef Schenkstroop het volgende:
Zijn vrouw is Joodse hijzelf niet. Maar dat meen ik mij te herinneren dus kan fout zijn.
Maar dan nog, wat heeft het te maken met wat Alex Jones zegt?
Ik begrijp gewoon niet waarom de nadruk zo op het al dan niet Joods ligt.
Wat is de reden daarvan? Een Joods complot of wat?
Voor degenen die hier meer van weten, enlighten me please.
pi_87528472
Hij kan de letter B niet normaal over zn lippen krijgen.
  donderdag 14 oktober 2010 @ 17:32:15 #108
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_87539729
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 23:39 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Maar dan nog, wat heeft het te maken met wat Alex Jones zegt?
Ik begrijp gewoon niet waarom de nadruk zo op het al dan niet Joods ligt.
Wat is de reden daarvan? Een Joods complot of wat?
Voor degenen die hier meer van weten, enlighten me please.
Het maakt mij perswoonlijk ook niets uit, "Your_busines_Partner begon erover. En ik dacht mij te herinneren dat Alex Jones' vrouw Joodse was en hijzelf gewoon redneck/christian.
  donderdag 14 oktober 2010 @ 17:34:50 #109
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_87539821
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 12:16 schreef WeGaanNaarDeKlote het volgende:
Hij kan de letter B niet normaal over zn lippen krijgen.
Wel hoor, hij stottert vaak "but-but-but-but" :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')