abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 25 oktober 2009 @ 16:54:31 #1
267150 Q.E.D.
qat erat ad vundum
pi_74047283
Hetgeen bewezen en beklonken moest worden.
  zondag 25 oktober 2009 @ 17:03:55 #2
19194 Oversight
◢◤
pi_74047596
chips pakt.
◢◤
  zondag 25 oktober 2009 @ 17:10:34 #3
267150 Q.E.D.
qat erat ad vundum
pi_74047779
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 17:03 schreef Oversight het volgende:
chips pakt.
Hij maakt wel betere films dan Michael Moore
pi_74047951
Michael Moore is a fat blob
Free people own guns! Slaves do not!
pi_74048030
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 16:54 schreef Q.E.D. het volgende:
Alex Jones is een oplichter
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 17:15 schreef Vampier het volgende:
Michael Moore is a fat blob
water is nat

edit: sorry dacht dat dit de grote pleonasme-thread was
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  zondag 25 oktober 2009 @ 17:41:31 #6
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_74048660
Die man moet ook zijn geld verdienen, en hoe beter dan over de rug van domme mensen?
pi_74049200
Nah... er is niks mis Alex Jones, het enigste wat me stoort aan hem is zijn idiote enthousiaste gedrag. Gelukkig is daar in zijn laatste documentaire niks van te merken.

Waar ik me wel aan stoor is het feit dat Michael Moore een film maakte over Capitalism, om mensen vervolgens daarover te informeren, maar hij slaat er eerst wel een behoorlijk slaatje uit voordat ie het op internet/DVD uit brengt. Iets wat bij Alex Jones het tegenovergestelde is.
You always admire what you really don't understand.
  zondag 25 oktober 2009 @ 18:36:23 #8
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_74050131
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 18:03 schreef Moaklee het volgende:
Nah... er is niks mis Alex Jones, het enigste wat me stoort aan hem is zijn idiote enthousiaste gedrag. Gelukkig is daar in zijn laatste documentaire niks van te merken.

Waar ik me wel aan stoor is het feit dat Michael Moore een film maakte over Capitalism, om mensen vervolgens daarover te informeren, maar hij slaat er eerst wel een behoorlijk slaatje uit voordat ie het op internet/DVD uit brengt. Iets wat bij Alex Jones het tegenovergestelde is.

http://infowars-shop.stores.yahoo.net/faofreprofba.html

"Order now, order now, order now"
pi_74050353
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 18:36 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

http://infowars-shop.stores.yahoo.net/faofreprofba.html

"Order now, order now, order now"
Ja natuurlijk, in deze wereld heeft iedereen geld nodig, ook Alex Jones. Maar naast dat ie het verkoopt zet ie het wel op internet, dat zie ik Michael Moore niet doen.
pi_74050395
Lastercampagnes
pi_74050443
Fall of the Republic is gratis te bekijken op Jewtube.

pi_74051047
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 18:45 schreef Salvad0R het volgende:
Lastercampagnes
Als je tien dingen kunt vinden die Alex Jones heeft gezegd die informatief en niet speculatief blijken te zijn zal ik een maand lang in mijn sig zetten dat Alex Jones mijn grote held is.
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_74052030
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 19:05 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Als je tien dingen kunt vinden die Alex Jones heeft gezegd die informatief en niet speculatief blijken te zijn zal ik een maand lang in mijn sig zetten dat Alex Jones mijn grote held is.
Als jij nou eens tien dingen opnoemt die Alex Jones heeft gezegd die speculatief en niet informatief blijken te zijn.
  zondag 25 oktober 2009 @ 19:32:43 #14
267150 Q.E.D.
qat erat ad vundum
pi_74052051
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 19:32 schreef Moaklee het volgende:

[..]

Als jij nou eens tien dingen opnoemt die Alex Jones heeft gezegd die speculatief en niet informatief blijken te zijn.
Alles. Elk filmpje.
pi_74052116
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 19:32 schreef Q.E.D. het volgende:

[..]

Alles. Elk filmpje.
Kom eens met voorbeelden dan, waar heb jij je twijfels over.
pi_74052751
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 19:32 schreef Moaklee het volgende:

[..]

Je bedoelt of neem ik aan.

De claim die ik namelijk eigenlijk maak is dat alles wat hij zegt of speculatief of niet informatief is.
Beiden is een beetje moeilijk behalve als je dan weer heel subjectief wil gaan kissebissen over wat informatief is.
Was meer om te voorkomen dat je zou posten "hallo ik ben Alex Jones" wat natuurlijk een ware quote is.
  zondag 25 oktober 2009 @ 20:00:57 #17
19194 Oversight
◢◤
pi_74053152
Heeft ie eigenlijk wel een geboortecertificaat ?
◢◤
pi_74055215
  zondag 25 oktober 2009 @ 20:59:58 #19
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_74056235
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 20:42 schreef oompaloompa het volgende:

- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_74057274
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 20:42 schreef oompaloompa het volgende:

We hebben er al 1
pi_74064245
Denk dat dit wel waar is.

Alex Jones als bron alleen is niet voldoende, maar kan wel up to date informatie geven.
pi_74067105
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 19:05 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Die tien dingen kun je zelf ook vinden op http://youtube.com/TheAlexJonesChannel.

Alsof mij het interesseert wie jouw grote held is en wat jij niet informatief en speculatief acht, .
pi_74068287
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 01:59 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Die tien dingen kun je zelf ook vinden op http://youtube.com/TheAlexJonesChannel.

Alsof mij het interesseert wie jouw grote held is en wat jij niet informatief en speculatief acht, .
Jij noemt het een lastercampagne, maar inhoudelijk kun je dus geen tegengas geven?
  maandag 26 oktober 2009 @ 09:13:10 #24
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_74068875
Ik denk dat de Bohemian Grove toch wel een flinke boost heeft gekregen door Jones.
Als hij niet geïnfiltreerd was, hadden er nog steeds een hoop vragen geweest.

Ik kan nu de uil in het washington straten plan, de dollar en in de grove aan elkaar koppelen.
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_74070428
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 09:13 schreef Ticker het volgende:
Ik denk dat de Bohemian Grove toch wel een flinke boost heeft gekregen door Jones.
Als hij niet geïnfiltreerd was, hadden er nog steeds een hoop vragen geweest.

Ik kan nu de uil in het washington straten plan, de dollar en in de grove aan elkaar koppelen.
The Obama deception en zijn laatste docu geven ook veel informatie. Hoe Obama een leugenaar is en vooral de CFR en Wall Street de touwtjes in handen hebben.

Maar zoals in 1 van de youtube filmpjes ook gezegd wordt, de ECHTE powermongerers worden niet behandeld, de Rooms Katholieke infiltranten, Jezuieten, ridders van Malta. Daar spreekt hij niet over, en wellicht omdat hij er zelf voor werkt en bewust een rol speelt om een gewelddadige revolutie op gang te zetten, als antithese tegen de overheid, welke een synthese tot gevolg zal hebben voor de massa's, Luciferianisme, aldus Albert Pike:

"The Third World War must be fomented by taking advantage of the differences caused by the "agentur" of the "Illuminati" between the political Zionists and the leaders of Islamic World. The war must be conducted in such a way that Islam (the Moslem Arabic World) and political Zionism (the State of Israel) mutually destroy each other. Meanwhile the other nations, once more divided on this issue will be constrained to fight to the point of complete physical, moral, spiritual and economical exhaustion…We shall unleash the Nihilists and the atheists, and we shall provoke a formidable social cataclysm which in all its horror will show clearly to the nations the effect of absolute atheism, origin of savagery and of the most bloody turmoil. Then everywhere, the citizens, obliged to defend themselves against the world minority of revolutionaries, will exterminate those destroyers of civilization, and the multitude, disillusioned with Christianity, whose deistic spirits will from that moment be without compass or direction, anxious for an ideal, but without knowing where to render its adoration, will receive the true light through the universal manifestation of the pure doctrine of Lucifer, brought finally out in the public view. This manifestation will result from the general reactionary movement which will follow the destruction of Christianity and atheism, both conquered and exterminated at the same time." 4

Maar het zal nog een tijdje duren voordat er wereldwijd revolutionaire bewegingen op gang komen die met geweld de boel willen veranderen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')