Sociaal hierquote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:07 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Telefoonnummers van vestigingen krijg je als buitenstaander niet. Als je geluk hebt werkt er iemand van dit topic in de vestiging waar je gesoliciteerd hebt, die kan dan intern navragen. Dus als je even zegt waar je gesolliciteerd hebt...
Whaha grapjasquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:20 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Ik heb altijd een kar achter de fiets met daarop alle blauwe en rode bakken. Dan pak ik uit het rode bakje de goede straat en pak ik de post voor die straat uit de blauwe bakken. ( moet je wel ff alle blauwe bakken naast elkaar zetten zodat je het er makkelijk uit kunt pakken ) En dan al lopend zet ik de blauwe bakken - post tussen de rode bakjes - post.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:01 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Ik heb even een gemaakt met mijn mobiel van Viper86 die de nieuwe efficiente werkmethode (lopend/rijdend sorteren) uitprobeert.
(vanaf ongeveer 2.00 min.....)
Hehe, leuk filmpje, ben nu ook de andere delen aan het kijken. Die postbode heeft wel een conditie zeg, hij sleurt z`n fiets mee op een heuvel om ook nog eens een stel wielrenners in te halen in het 11e filmpje.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:01 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Ik heb even een filmpje gemaakt met mijn mobiel van Viper86 die de nieuwe efficiente werkmethode (lopend/rijdend sorteren) uitprobeert.
(vanaf ongeveer 2.00 min.....)
(Jacques Tati)quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:19 schreef ultra_ivo het volgende:
Louis de Funès blijft geniaal.
Ze zullen de tijdelijke pas op een gegeven moment ook weer nodig hebben, mja uit eigen ervaring weet ik dat je sowieso overal zelf even achteraan moet zitten. Als je iets tegen mijn tc zegt gaat het soms het ene oor in en tien seconden later ontglipt het stiekem het andere oor.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:23 schreef Bloemhof het volgende:
Ik werk er nu sinds eind vorige maand, maar zou al 2 weken terug iets van een pas krijgen. Ik had al een pasfoto bij mijn postbode + ingeleverd. Maar niks meer iets van gehoord.
Kan je toch weer twee kauwgompjes halen bij de sigarenboerquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:30 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Vandaag was de koffie gratis op het werk, dat is toch weer 10 cent winst.
Tss, verkapte ik-heb-een-iphone-postquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 01:23 schreef Viper86 het volgende:
Ik zal morgen beter antwoorden, op mijn iphone kan ik niet zo goed meerdere berichten quoten.
Alleen in het westen gelukkigquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:27 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Tss, verkapte ik-heb-een-iphone-post![]()
Morgen gaat het regenen las ik, terwijl het de hele week droog is geweest
xDquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:27 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Tss, verkapte ik-heb-een-iphone-post![]()
Morgen gaat het regenen las ik, terwijl het de hele week droog is geweest
Hou je mondquote:
xD xD Oke xPquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:20 schreef Viper86 het volgende:
[..]
xD
Bij mij is iphone synoniem voor gsm. Dat woord gebruik eigenlijk nooit meer. xP
Maar ik zal wat voorzichtiger proberen te zijn met het woord iphone.
Die smileys heb ik van een zaterdagwerkster waar ik wel veel mee sms en msn. En die gebruikt die smileys vet vaak. xD xP xO .-. D; n.nquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:59 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Hou je mond![]()
[..]
xD xD Oke xP
Sorry, zo flauw
Ik heb medelijden met jequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:43 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Die smileys heb ik van een zaterdagwerkster waar ik wel veel mee sms en msn. En die gebruikt die smileys vet vaak. xD xP xO .-. D; n.n
Nee, je wordt gestraft. Meestal loopt deze persoon dan een dag of 2 met jou mee, en omdat jouw wijken vervolgens de enige wijken zijn die hij/zij kent, ben jij je wijkjes kwijt.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:57 schreef elManiaco het volgende:
Krijg je als medewerker van TNT een bonus of iets als je een nieuwe werknemer binnen haalt?
Waar een verhoogde hartslag al niet goed voor isquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:25 schreef Peterselieman het volgende:
Bij ons op kantoor waren wat afwezigen, waardoor ik de post pas om 13.10 had. Heb me wat kwaad gemaakt en was daardoor inclusief reclame in 2:35 klaar, terwijl ik er normaal drie uur over doe
Die was niet veel hoger dan normaalquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:28 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Waar een verhoogde hartslag al niet goed voor is
Je maakt jezelf normaal ook kwaad?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:41 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die was niet veel hoger dan normaal
nooit eigenlijkquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:42 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Je maakt jezelf normaal ook kwaad?
Nou, mooi tochquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:25 schreef Peterselieman het volgende:
Bij ons op kantoor waren wat afwezigen, waardoor ik de post pas om 13.10 had. Heb me wat kwaad gemaakt en was daardoor inclusief reclame in 2:35 klaar, terwijl ik er normaal drie uur over doe
Het eerste loonstrookje geeft aan wat je in een maand verdient met je contracturen. Overwerk komt een maand later erbij. Je moet je tijden zelf doorgeven aan je teamcoach. Er is voor elke wijk wel vastgesteld hoelang je er maximaal over mag doen, maar als nieuweling lukt dat niet, dus zie dat als een strevenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:01 schreef RidiculeJvP het volgende:
Ik had een aantal vraagjes,
hoe werkt het precies met uren?
Ik hoorde iets met het aantal uren dat ze denken dat je erover doet ofzo?
dat is wel zuur want ik ben net nieuw en doe dus overal wat langer over![]()
En ik wil nog even zeuren over het feit dat je bij TNT niet in avonden kan werken
kan wel wat extra uren gebruiken:P
Oja, ik kreeg ook al loon voordat ik zelfs gewerkt had, waar is dit voor? staat niet op het loonstrookje...
Kan wel, bij de businessbalue bv. Is alleen niet zon leuk werkquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:01 schreef RidiculeJvP het volgende:
En ik wil nog even zeuren over het feit dat je bij TNT niet in avonden kan werken
kan wel wat extra uren gebruiken:P
Oja, ik kreeg ook al loon voordat ik zelfs gewerkt had, waar is dit voor? staat niet op het loonstrookje...
Ja. dat kan volgens mij wel. Maar inleveren bij postkantoor kan ook.quote:Op zondag 1 november 2009 16:23 schreef CHEVHB het volgende:
Ik vroeg me even af, heb hier een pakket die ik wil laten versturen. Aangetekend.. nu heb ik alles verpakt.. kan ik nu morgen/dinsdag naar de TNT gaan en dit afgeven? Dat ik daar betaal voor het geld om te versturen?
Da's wel flauw jaquote:Op maandag 2 november 2009 09:42 schreef tntster het volgende:
bij ons zaterdag redelijk wat post, alles was om 12 uur klaar met natuurlijk de c1000 h.a.h.
Wel vreemd dat op sommige kantoren de zaw-ers een kadobon hebben gekregen voor de h.a.h. en bij ons dus weer net niet![]()
Wtfquote:Op maandag 2 november 2009 18:00 schreef CHEVHB het volgende:
Ik zag gisteren om 19.30 nog een collega fietsen die pas op de helft van zijn wijk was.. terwijl er geen HAH was.. NIETS. Maar hij is nooit voor 18.00 uur klaar
Er gaan al geruchten rond dat hij ontslagen gaat wordenquote:Op maandag 2 november 2009 18:03 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
WtfJe moet toch voor 17.00 uur klaar zijn?
Half acht, da's toch raar als je dan pas post in de bus krijgt
Ah. Hij is gewoon überlangzaam dus. Als je nou in de KNJ-periode laat klaar bent, oke, maar niet deze dagen. Je bedoelde zeker ipv gisteren zaterdag?quote:Op maandag 2 november 2009 18:04 schreef CHEVHB het volgende:
[..]
Er gaan al geruchten rond dat hij ontslagen gaat worden
Wat een kneusquote:Op maandag 2 november 2009 22:46 schreef CHEVHB het volgende:
Zijn post staat om 10.45 klaar, en hij begint om 14.00 uur
Neem dan zelf ontslagquote:Op maandag 2 november 2009 23:30 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Hoelang werkt hij er al dan? Misschien werkt die man er al jaren en doet nu juist zijn best om ontslagen te worden.
Haha ik moest lachen! hij is nu 32! Hij werkt er al ik dacht 20 jaar ofzo..quote:Op maandag 2 november 2009 23:30 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Hoelang werkt hij er al dan? Misschien werkt die man er al jaren en doet nu juist zijn best om ontslagen te worden.
+ het VBG/bestelgebied waar je onder valt? Of is dat weer te privé.quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:21 schreef xxiessiexx het volgende:
De OP is trouwens hevig aan vernieuwing toe... Misschien leuk om een lijstje te maken met de mensen die hier vaak rondhangen?
Ja ik zat te denken aan je nickname met daarachter je voornaam en inderdaad eventueel waar je werkt (kan ook in provincies opgedeeld worden als er mensen zijn die niet gevonden willen worden door hun werkgeverquote:Op dinsdag 3 november 2009 17:47 schreef Viper86 het volgende:
[..]
+ het VBG/bestelgebied waar je onder valt? Of is dat weer te privé.
Nog steeds niet gebeld?quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:28 schreef richbitch het volgende:
Mensen die in Groningen-stad werken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |