Wtfquote:Op maandag 2 november 2009 18:00 schreef CHEVHB het volgende:
Ik zag gisteren om 19.30 nog een collega fietsen die pas op de helft van zijn wijk was.. terwijl er geen HAH was.. NIETS. Maar hij is nooit voor 18.00 uur klaar
Er gaan al geruchten rond dat hij ontslagen gaat wordenquote:Op maandag 2 november 2009 18:03 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
WtfJe moet toch voor 17.00 uur klaar zijn?
Half acht, da's toch raar als je dan pas post in de bus krijgt
Ah. Hij is gewoon überlangzaam dus. Als je nou in de KNJ-periode laat klaar bent, oke, maar niet deze dagen. Je bedoelde zeker ipv gisteren zaterdag?quote:Op maandag 2 november 2009 18:04 schreef CHEVHB het volgende:
[..]
Er gaan al geruchten rond dat hij ontslagen gaat worden
Wat een kneusquote:Op maandag 2 november 2009 22:46 schreef CHEVHB het volgende:
Zijn post staat om 10.45 klaar, en hij begint om 14.00 uur
Neem dan zelf ontslagquote:Op maandag 2 november 2009 23:30 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Hoelang werkt hij er al dan? Misschien werkt die man er al jaren en doet nu juist zijn best om ontslagen te worden.
Haha ik moest lachen! hij is nu 32! Hij werkt er al ik dacht 20 jaar ofzo..quote:Op maandag 2 november 2009 23:30 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Hoelang werkt hij er al dan? Misschien werkt die man er al jaren en doet nu juist zijn best om ontslagen te worden.
+ het VBG/bestelgebied waar je onder valt? Of is dat weer te privé.quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:21 schreef xxiessiexx het volgende:
De OP is trouwens hevig aan vernieuwing toe... Misschien leuk om een lijstje te maken met de mensen die hier vaak rondhangen?
Ja ik zat te denken aan je nickname met daarachter je voornaam en inderdaad eventueel waar je werkt (kan ook in provincies opgedeeld worden als er mensen zijn die niet gevonden willen worden door hun werkgeverquote:Op dinsdag 3 november 2009 17:47 schreef Viper86 het volgende:
[..]
+ het VBG/bestelgebied waar je onder valt? Of is dat weer te privé.
Nog steeds niet gebeld?quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:28 schreef richbitch het volgende:
Mensen die in Groningen-stad werken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |