Sociaal hierquote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:07 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Telefoonnummers van vestigingen krijg je als buitenstaander niet. Als je geluk hebt werkt er iemand van dit topic in de vestiging waar je gesoliciteerd hebt, die kan dan intern navragen. Dus als je even zegt waar je gesolliciteerd hebt...
Whaha grapjasquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:20 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Ik heb altijd een kar achter de fiets met daarop alle blauwe en rode bakken. Dan pak ik uit het rode bakje de goede straat en pak ik de post voor die straat uit de blauwe bakken. ( moet je wel ff alle blauwe bakken naast elkaar zetten zodat je het er makkelijk uit kunt pakken ) En dan al lopend zet ik de blauwe bakken - post tussen de rode bakjes - post.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:01 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Ik heb even een gemaakt met mijn mobiel van Viper86 die de nieuwe efficiente werkmethode (lopend/rijdend sorteren) uitprobeert.
(vanaf ongeveer 2.00 min.....)
Hehe, leuk filmpje, ben nu ook de andere delen aan het kijken. Die postbode heeft wel een conditie zeg, hij sleurt z`n fiets mee op een heuvel om ook nog eens een stel wielrenners in te halen in het 11e filmpje.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:01 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Ik heb even een filmpje gemaakt met mijn mobiel van Viper86 die de nieuwe efficiente werkmethode (lopend/rijdend sorteren) uitprobeert.
(vanaf ongeveer 2.00 min.....)
(Jacques Tati)quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:19 schreef ultra_ivo het volgende:
Louis de Funès blijft geniaal.
Ze zullen de tijdelijke pas op een gegeven moment ook weer nodig hebben, mja uit eigen ervaring weet ik dat je sowieso overal zelf even achteraan moet zitten. Als je iets tegen mijn tc zegt gaat het soms het ene oor in en tien seconden later ontglipt het stiekem het andere oor.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:23 schreef Bloemhof het volgende:
Ik werk er nu sinds eind vorige maand, maar zou al 2 weken terug iets van een pas krijgen. Ik had al een pasfoto bij mijn postbode + ingeleverd. Maar niks meer iets van gehoord.
Kan je toch weer twee kauwgompjes halen bij de sigarenboerquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:30 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Vandaag was de koffie gratis op het werk, dat is toch weer 10 cent winst.
Tss, verkapte ik-heb-een-iphone-postquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 01:23 schreef Viper86 het volgende:
Ik zal morgen beter antwoorden, op mijn iphone kan ik niet zo goed meerdere berichten quoten.
Alleen in het westen gelukkigquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:27 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Tss, verkapte ik-heb-een-iphone-post![]()
Morgen gaat het regenen las ik, terwijl het de hele week droog is geweest
xDquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:27 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Tss, verkapte ik-heb-een-iphone-post![]()
Morgen gaat het regenen las ik, terwijl het de hele week droog is geweest
Hou je mondquote:
xD xD Oke xPquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:20 schreef Viper86 het volgende:
[..]
xD
Bij mij is iphone synoniem voor gsm. Dat woord gebruik eigenlijk nooit meer. xP
Maar ik zal wat voorzichtiger proberen te zijn met het woord iphone.
Die smileys heb ik van een zaterdagwerkster waar ik wel veel mee sms en msn. En die gebruikt die smileys vet vaak. xD xP xO .-. D; n.nquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:59 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Hou je mond![]()
[..]
xD xD Oke xP
Sorry, zo flauw
Ik heb medelijden met jequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:43 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Die smileys heb ik van een zaterdagwerkster waar ik wel veel mee sms en msn. En die gebruikt die smileys vet vaak. xD xP xO .-. D; n.n
Nee, je wordt gestraft. Meestal loopt deze persoon dan een dag of 2 met jou mee, en omdat jouw wijken vervolgens de enige wijken zijn die hij/zij kent, ben jij je wijkjes kwijt.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:57 schreef elManiaco het volgende:
Krijg je als medewerker van TNT een bonus of iets als je een nieuwe werknemer binnen haalt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |