abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 november 2009 @ 00:07:49 #151
278076 TheTruth2oo9
Vrede moet wederzijds zijn
pi_74371378
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 23:49 schreef Meki het volgende:

[..]

1. De Koran is het woord van Allah en Allah is god. Allah waarschuwt ons voor de duivels die op deze wereld rondlopen waarin de duivels proberen om de mensen naar het kwaad te zoeken.
Wij geloven in de echte bijbel ( Injiel ). Maar die is al tientallen keren herschreven en misleidt. Het werk van de duivels. De koran is het woord van god. en de Koran is het laatste boek die de god naar de aarde heeft gestuurd.

2. Hou toch op man. onschuldigen vermoorden is verboden in de Islam je bevestigt mischien je haat jegens de islam en je onwetendheid. Je haalt je informatie van de extreem rechtse hetvrijevolk dat gaat je alleen nog verder dwalen. Niemand keurt de 11/9 goed die is gepleegd door de regering van Amerika om zó middenoosten aan te vallen.

3. Nogmaals. Kijk om je heen vraag de moslims wat ze van hun geloof hebben en vraag aan ze of ze mischien ongelovig willen worden. dat weigeren ze kijk hoe lang de moslims in Nederland leven en binnen 20 jaar tot 1.000.000 moslims zijn gegroeigd. Waarom komen er Autochtone Nederlanders bij als de Islam haat en gewelddadig is ?
1) dat is jouw visie Meki (samen met die van andere moslims). Er is geen enkel factueel bewijs wat aantoont dat de Koran letterlijk het woord van Allah is. Wat wel aan te tonen is, is dat de inhoud van de Koran aanzet tot het inferieur zien van de niet-moslim, wat een gevaarlijk fascistisch denkbeeld is.

2) Het is in de Koran verboden voor moslims andere moslims te vermoorden. Het is NIET verboden voor moslims om niet-moslims te doden als zij een gevaar vormen voor moslims. De Koran verheerlijkt het doden van de opstandige ongelovigen in naam van Allah. Dit is iets wat me zeker stoort omdat dit niet zo erg humanistisch over komt (zacht uitgedrukt).

3) Het aantal is voornamelijk gegroeid door de toenemende Islamitische immigranten. Veel autochtone Nederlanders zijn zeer onwetend over Islam en daardoor is er een kans om ze te lokken tot dit geloof als de religie als een vredelievende religie verkondigd wordt. Dit is dus NIET waar omdat de Koran dit principe alleen laat gelden voor moslims ten op zichte van andere moslims. Het is discriminerend en haatdragend op basis van geloofsovertuiging. Veel van dit soort mensen krijgen dan het gevoel ergens bij te horen (een principe waar elke sekte dankbaar gebruik van maakt) maar hebben ondertussen geen flauw benul waar ze werkelijk aan beginnen.
Proud to be a Kafir!
pi_74371423
voor/ nadelen?

het heeft alleen maar nadelen!!!
pi_74371586
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 23:59 schreef Meki het volgende:

[..]

Aach een moslimhater komt met deze leugens. Je maakt je hiermee enkel belachelijk.
Je weet niks van de Islam af, je kent enkel de onwaarheden die je leest op vele extreem rechtse websites.
Je gaat toch niet ontkennen dat die profeet van je geen agressief ventje was? Wat een gotspe.

Ziekelijke verering .
pi_74371605
quote:
Op woensdag 4 november 2009 00:07 schreef TheTruth2oo9 het volgende:

[..]

1) dat is jouw visie Meki (samen met die van andere moslims). Er is geen enkel factueel bewijs wat aantoont dat de Koran letterlijk het woord van Allah is. Wat wel aan te tonen is, is dat de inhoud van de Koran aanzet tot het inferieur zien van de niet-moslim, wat een gevaarlijk fascistisch denkbeeld is.

2) Het is in de Koran verboden voor moslims andere moslims te vermoorden. Het is NIET verboden voor moslims om niet-moslims te doden als zij een gevaar vormen voor moslims. De Koran verheerlijkt het doden van de opstandige ongelovigen in naam van Allah. Dit is iets wat me zeker stoort omdat dit niet zo erg humanistisch over komt (zacht uitgedrukt).

3) Het aantal is voornamelijk gegroeid door de toenemende Islamitische immigranten. Veel autochtone Nederlanders zijn zeer onwetend over Islam en daardoor is er een kans om ze te lokken tot dit geloof om de religie als een vredelievende religie te verkondigen. Dit is dus NIET waar omdat de Koran dit principe alleen laat gelden voor moslims ten op zichte van andere moslims. Het is discriminerend en haatdragend op basis van geloofsovertuiging. Veel van dit soort mensen krijgen dan het gevoel ergens bij te horen (een principe waar elke sekte dankbaar gebruik van maakt) maar hebben ondertussen geen flauw benul waar ze werkelijk aan beginnen.
1. Nee de vissie van de Moslims en de Islam. Ik neem aan dat jij ongelovig bent ? niet waar ?.
Fascistisch hahahah.. je maakt ze jezelf belachelijk. Islam is een geloof met 1,6 miljarden moslims en er komen dagelijks velen erbij. Zijn dat allemaal fasicsten. Je bent onwetend en je reageert enkel van haat.

2. Wanneer vormen zij een gevaar?, dat is natuurlijk oorlogen en kolonisaties dan is dat rechtvaardig omdat zij worden aangevallen. Zie 11/9 en Irak zie de kolonisaties van christelijke en westerse landen bijna heel noord-Afrika en midden-oosten zie Frankrijk in Algerije.

3. Klopt maar ook door de toenemene bekeerlingen. Hahaha dus de bekeerlingen zijn onwetend. De bekeerlingen hebben meer onderzoek gedaan dan wat jij in je leven hebt gedaan. De mensen die zich bekeren bekeren zich omdat de Islam voor hun de juiste weg is omdat het duidelijk is. Jij daartegen hebt geen kritiek maar haat tegen de Islam en je zit bol vol met onwetendheid en het verbaast me niet als je een stemmer bent van Wilders.
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_74371630
quote:
Op woensdag 4 november 2009 00:16 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Je gaat toch niet ontkennen dat die profeet van je geen agressief ventje was? Wat een gotspe.

Ziekelijke verering .
Dit is ook zo'n voorbeeld. Klakkeloos overnemen van anderen en gelijk erin meegaan.
Islam is slecht en de profeet is slecht en de moslims is slecht.

We zien het allemaal wel in als we dood zijn wie toch gelijk had
pi_74371673

Een verhaal van een bekeerling..
pi_74371754
quote:
Op woensdag 4 november 2009 00:18 schreef Meki het volgende:

[..]

Dit is ook zo'n voorbeeld. Klakkeloos overnemen van anderen en gelijk erin meegaan.
Islam is slecht en de profeet is slecht en de moslims is slecht.
Wat een onzin. Het is toch een feit dat die profeet van je oorlog heeft gevoerd en mensen (onder zijn leiding) zijn gedood? Als jij dat vreedzaam noemt, soit ik denk er het mijne van.
quote:
We zien het allemaal wel in als we dood zijn wie toch gelijk had
Wat een dooddoener .
pi_74371800
quote:
Op woensdag 4 november 2009 00:16 schreef Meki het volgende:
1. Nee de vissie van de Moslims en de Islam. Ik neem aan dat jij ongelovig bent ? niet waar ?.
Fascistisch hahahah.. je maakt ze jezelf belachelijk. Islam is een geloof met 1,6 miljarden moslims en er komen dagelijks velen erbij. Zijn dat allemaal fasicsten. Je bent onwetend en je reageert enkel van haat.

2. Wanneer vormen zij een gevaar?, dat is natuurlijk oorlogen en kolonisaties dan is dat rechtvaardig omdat zij worden aangevallen. Zie 11/9 en Irak zie de kolonisaties van christelijke en westerse landen bijna heel noord-Afrika en midden-oosten zie Frankrijk in Algerije.

3. Klopt maar ook door de toenemene bekeerlingen. Hahaha dus de bekeerlingen zijn onwetend. De bekeerlingen hebben meer onderzoek gedaan dan wat jij in je leven hebt gedaan. De mensen die zich bekeren bekeren zich omdat de Islam voor hun de juiste weg is omdat het duidelijk is. Jij daartegen hebt geen kritiek maar haat tegen de Islam en je zit bol vol met onwetendheid en het verbaast me niet als je een stemmer bent van Wilders.
Je hanteert een dubbele standaard. Noord-Afrikanen zijn altijd moslim geweest? Volgens mij zijn de Arabieren daar gekomen en hebben de islam meegebracht. Klinkt als kolonisatie maar waarom val je daar niet over?
  woensdag 4 november 2009 @ 00:28:53 #159
278076 TheTruth2oo9
pi_74371812
Meki, je bent een levend voorbeeld van hoe gevaarlijk de Koran kan zijn.
Jouw denkbeelden zijn al in een zodanig stadium dat je alleen nog maar onderscheid maakt tussen moslims en niet-moslims. Dit is precies het fascistische aspect van de Koran waar ik voor probeer te waarschuwen. Je objectieve visie van zaken is al zover vertroebeld door de ideologie van de Koran dat je dit niet in kan zien.
Proud to be a Kafir!
pi_74371818
quote:
Op woensdag 4 november 2009 00:25 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Wat een onzin. Het is toch een feit dat die profeet van je oorlog heeft gevoerd en mensen (onder zijn leiding) zijn gedood? Als jij dat vreedzaam noemt, soit ik denk er het mijne van.
[..]

Wat een dooddoener .
Dat is net als "de aarde is plat " en je gaat ermee door en je weet dat het niet waar is..
Kijk The Message ( Rissalaah ) voor een andere kijk op de Islam.
pi_74371852
quote:
Op woensdag 4 november 2009 00:28 schreef TheTruth2oo9 het volgende:
Meki, je bent een levend voorbeeld van hoe gevaarlijk de Koran kan zijn.
Jouw denkbeelden zijn al in een zodanig stadium dat je alleen nog maar onderscheid maakt tussen moslims en niet-moslims. Dit is precies het fascistische aspect van de Koran waar ik voor probeer te waarschuwen. Je objectieve visie van zaken is al zover vertroebeld door de ideologie van de Koran dat je dit niet in kan zien.
Mij van gevaar betittelen terwijl jij zelf enkel vol haat zit tegen de moslims en de Islam.
Voor mij is iedereen gelijk en ik maak geen onderscheid tussen mensen. Ik heb de Koran en ik ken de Koran uit me hoofd. Het is voor mij de waarheid en de toegangskaartje voor het paradijs.
pi_74371886
quote:
Op woensdag 4 november 2009 00:28 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Je hanteert een dubbele standaard. Noord-Afrikanen zijn altijd moslim geweest? Volgens mij zijn de Arabieren daar gekomen en hebben de islam meegebracht. Klinkt als kolonisatie maar waarom val je daar niet over?
Arabieren zijn daar gekomen met een brief. terwijl de Fransen daar waren gekomen voor heerschappij en bloed en oorlog.

Frankrijk heeft meer dan 1,5 miljoen moslims vermoordt in Algerije
Spanje heeft meer dan velen moslims vermoordt in Marokko
Italie, Het Christelijke basisland heeft meer honderdduizenden moslims vermoord in Libie.

en ik kan zo verder doorgaan.
  woensdag 4 november 2009 @ 00:37:28 #163
278076 TheTruth2oo9
pi_74371944
quote:
Op woensdag 4 november 2009 00:31 schreef Meki het volgende:

[..]

Mij van gevaar betittelen terwijl jij zelf enkel vol haat zit tegen de moslims en de Islam.
Voor mij is iedereen gelijk en ik maak geen onderscheid tussen mensen. Ik heb de Koran en ik ken de Koran uit me hoofd. Het is voor mij de waarheid en de toegangskaartje voor het paradijs.
Ik betitel jou niet van gevaar, ik betitel de Koran van gevaar, dat is iets anders. Ik koester geen haat tegen moslims omdat ik moslims gewoon als mensen zie zoals jij en ik. Ik heb wel kritiek op de Koran omdat de Koran niet-moslims als inferieur beschouwt. Ik vind het mooi dat jij iedereen als gelijk ziet. Helaas ziet de Koran dit niet zo, vele verzen uit de Koran zijn zeer duidelijk in de denigrerende beschrijving van ongelovigen.
Proud to be a Kafir!
pi_74371987
[quote]Op zaterdag 24 oktober 2009 20:08 schreef Bam-Bam het volgende:
Nu hebben we een aantal maanden geleden het "Gregorius Nekschot" incident gehad. Meneer de striptekenaar werd in de ochtend luwte van zijn bed gelicht door een grote groep speciaal uitgeruste politie agenten. Omdat: hij tekende er vrolijk op los. Moslims, Christenen en overheidsdienaren werden op creatieve wijze door Nekschot in beeld gebracht en op het wereldwijdeweb gezet.

Eerder was er het voorval van de Deense cartoonist de met zijn zwarte pen een afbeelding van Mohamed had getekend. Dit zorgde voor veel opschudding in de Arabische wereld, vlaggen werden verbrand en kogels in de lucht geschoten. Het was goed mis.
[q]
En toen kondigde Geert Wilders ook nog eens aan om een film over de islam te maken. Dit was voor de Nederlandse politiek de druppel die de emmer deed overlopen. Hoe zou ons multicultureel volkje hierop reageren? Konden we dit er nog wel bij gebruiken?

documentatie over alle getoonde beelden over de gehele wereld in elkaar plakken...is geen docu maken ....
dat is kleuterwerk

Was er sprake van paniek-politiek, was men bang voor de Islam en zijn volgelingen?

Maakt niet uit welk onderwerp je hier in dit land aanhaalt.... het is bijna allemaal paniek....

mexicaanse griep
baarmoederkankervaccinaties
krediet..toestanden....

Van de islam lig ik het minst wakker
film:
en die cartoons...is gewoon humor en als je dat niet kan inzien...dat beetje zelfspot...dan weet ik het ook niet meer en hoop ik dat de maya's gelijk krijgen...
2012 it is
Thank Drunk I'm a Goddess!
pi_74372004
quote:
Op woensdag 4 november 2009 00:33 schreef Meki het volgende:

[..]

Arabieren zijn daar gekomen met een brief. terwijl de Fransen daar waren gekomen voor heerschappij en bloed en oorlog.

Frankrijk heeft meer dan 1,5 miljoen moslims vermoordt in Algerije
Spanje heeft meer dan velen moslims vermoordt in Marokko
Italie, Het Christelijke basisland heeft meer honderdduizenden moslims vermoord in Libie.

en ik kan zo verder doorgaan.
De Arabieren zijn in Noord-Afrika alleen gekomen met een brief en niet voor heerschappij en zonder bloedvergieten en oorlog?
pi_74372118
quote:
Op woensdag 4 november 2009 00:37 schreef TheTruth2oo9 het volgende:

[..]

Ik betitel jou niet van gevaar, ik betitel de Koran van gevaar, dat is iets anders. Ik koester geen haat tegen moslims omdat ik moslims gewoon als mensen zie zoals jij en ik. Ik heb wel kritiek op de Koran omdat de Koran niet-moslims als inferieur beschouwt. Ik vind het mooi dat jij iedereen als gelijk ziet. Helaas ziet de Koran dit niet zo, vele verzen uit de Koran zijn zeer duidelijk in de denigrerende beschrijving van ongelovigen.
De moslims hebben wel allemaal de Koran en de Koran samen met de Sunnah van de profeet Mohammed vzmh de leidraden van de Islam.

De Koran voorspelt de toekomst en beschrijft wat wat er zal gebeuren zowel in deze korte wereldse leven en het hiernamaals. Allah zal iedereen individu beoordelen en straffen of belonen. Verder is het verplicht voor de moslims iedereen met respect te behandelen.

Zo zie ik de Koran
( Nederlands ondertitteld )
pi_74372133
quote:
Op woensdag 4 november 2009 00:41 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

De Arabieren zijn in Noord-Afrika alleen gekomen met een brief en niet voor heerschappij en zonder bloedvergieten en oorlog?
Klopt. Zelfs in Spanje zijn ze gekomen met het schrift en via de tong
pi_74372224
quote:
Op woensdag 4 november 2009 00:49 schreef Meki het volgende:

[..]

Het wordt steeds mooier jammer genoeg neemt de geloofwaardigheid ook af. Spanje is door de moslims met geweld veroverd dus doen alsof moslim het synoniem zijn voor pacifisme is echt absurd. Slechte troll poging .
pi_74372290
quote:
Op woensdag 4 november 2009 00:56 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Het wordt steeds mooier jammer genoeg neemt de geloofwaardigheid ook af. Spanje is door de moslims met geweld veroverd dus doen alsof moslim het synoniem zijn voor pacifisme is echt absurd. Slechte troll poging .
Ik geef je nog de mogelijkheid om nog met een bron te komen.. Alhoewel die niet bestaat wil ik je de kans geven!.
  woensdag 4 november 2009 @ 01:02:11 #170
278076 TheTruth2oo9
pi_74372306
quote:
Op woensdag 4 november 2009 00:49 schreef Meki het volgende:

[..]

http://en.wikipedia.org/wiki/Martyrs_of_C%C3%B3rdoba
Proud to be a Kafir!
pi_74372341
quote:
Wikipedia kan je herschrijven en wijzigen.
  woensdag 4 november 2009 @ 01:07:15 #172
278076 TheTruth2oo9
pi_74372387
quote:
Op woensdag 4 november 2009 01:04 schreef Meki het volgende:

[..]

Wikipedia kan je herschrijven en wijzigen.
Accepteer je alleen quotes uit de Koran?

http://www.crf-usa.org/bill-of-rights-in-action/bria-20-1-b.html

Ik citeer een stuk uit dit artikel:

"From Arabia to Spain

After Muhammad died in 632, he was succeeded by a leader called a caliph (meaning "successor"). The caliph was the political and religious leader, but was not a prophet. The first caliph faced the daunting task of keeping all the Bedouin tribes under his control, but a war of "reconversion" succeeded. Then to keep the warrior Bedouins from fighting each other, subsequent caliphs launched military operations beyond Arabia. Over a period of about 30 years, Arab warriors, riding fast horses and camels, conquered the entire Persian empire and much of the Byzantine. The conquered lands included Egypt, Syria, Iran, Iraq, and much of Afghanistan and Baluchistan.

Arab warriors were filled with confidence that God destined them for victory. They believed that if they died in battle for God, they would become martyrs, rewarded for eternity in paradise. They did not fear death, which made them fierce fighters. Those Arab warriors who survived battle benefited from the loot, women, and slaves they captured. The caliph was always entitled to one-fifth of the spoils of war.

The people conquered by the Muslims usually faced a choice. They could denounce their religion and convert to Islam, pay a tax to continue practicing their beliefs, become a slave, or be executed. Most chose to convert. But many people paid the tax."

Nu weer terug de schoolbankjes in om je geschiedeniskennis bij te spijkeren Meki
Proud to be a Kafir!
pi_74372405
quote:
Op woensdag 4 november 2009 01:07 schreef TheTruth2oo9 het volgende:

[..]

Accepteer je alleen quotes uit de Koran?
Ik accepteer alle bronnen maar niet bronnen die gewijzigd en herschreven kunnen worden !.
pi_74372522
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 23:50 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

En daarmee stijgt het aantal radicale moslims dus ook. En wanneer dat aantal groot genoeg is (in jaar X), voelen radicale moslims zich sterk genoeg om delen van de islam door te drukken op onze samenleving.
Weet ik niet, sinds 9/11 wordt er veel strenger gecontroleerd op salafisme en extremistische vormen van de islam.
  woensdag 4 november 2009 @ 01:33:44 #175
278076 TheTruth2oo9
pi_74372716
"What is fascism?

The word “fascism” stands for: Dictatorship, one party government, autocracy, totalitarianism, racism, Nazism, Hitlerism (Webster’s NewWorld Thesaurus). More precisely the word “fascism” stands for: A philosophy or system of government that is marked by stringent social and economical control headed by a dictator (The American heritage Dictionary). Fascism is a form of government headed by a dictator which involves total government control of political, economical, cultural, religious and social activities (World Book). But the question is why the president of America named those al-Qaeda terrorists as the “Islamo-fascists”?

What is Islam?

Islam is a politically motivated Arab imperialism in the garb of religion. Surprisingly Islam does not possess much spiritualism in a real sense; rather, Islam is a totalitarianism which attempts to control human’s mind and body in its entirety. That is why Islam is widely known as the so called ‘code of life’ which is strictly articulated and governs by the ‘Islamic Shariaah’ the very constitution of Islamic state. Islamic Shariaah was originally formulated by the strict scriptural dictums from Holy Quran (the words of Allah) and Ahadiths (Sunnah of the Prophet). Now, if we do the detail analysis of the Shariaah-based state called Islamic state then clearly we can learn that actually an Islamic state is more dangerous then the all known fascist states of the world. Because, Islam does not have any regard for human life or human freedom; Islam only cares obligation of obeying Allah and His prophet.

A true Islamic Sharriaat or Islamic Hudud laws strictly controls or dictate every single affair of human lives. Islamic Sharraiat or so called Islamic ‘code of life’ is bound to control political, economical, cultural, family-life, business, personal life, sexual life, dress-codes, food habits, etc. etc. That is Islamic code will dictate people—what politics they can do or can not do, what they can eat or can not eat, how to greet or whom they can not greet, how to dress or what they can not dress, when to pray or what not to pray, how to do sex, how to wash their body or face, how to do business, what to produce or not to produce, what man can do or can not do, what women can do or can not do, what to sing or not to sing, what musical instrument can or can not be used, how to cry or not to cry, whom to marry or not marry, what to play or not to play etc. etc. Islamic shariaah-based nation will control almost every affair of citizen lives (from the day of birth until the day of death/grave) by the strict rules prescribed by the Islamic Allah and Prophet Muhammad.

A few examples will clarify this matter more vividly:

Religious practice: Only Islam will be allowed to practice freely and all other religions will be strongly persecuted, discouraged or allowed with very limited privilege. Because Islam does not recognize or respect any other religion on earth (Quran-3:85). Non-Muslims will lead the life of second class citizens and will reside in the country as dhimmitudes.

[Islam divides human race into three main groups: 1. The believers (Muslims-slaves of Allah); 2. The dhimmis (Christians, Jews, Buddhists, Zoroastrians); 3. The kaffirs (all polytheists such as Hindus, animists and atheists). The group-2 is considered dhimmitude and can live with very limited opportunity; but group-3 must either be converted to Islam or be brutally killed]"

Gequoteerd uit: http://faithfreedom.org/d(...)zi%E2%80%99s-fascism

Willen we dit in Nederland?

Het wordt tijd dat we eens wakker worden. Hoe meer mensen hier geloven in de Koran, hoe meer zij zullen eisen dat Nederland zich zal conformeren aan Islamitische wetten. Voor- of nadeel? Vorm zelf uw mening.

3:85. En wie een andere godsdienst zoekt dan de Islam, het zal van hem niet worden aanvaard en hij zal in het Hiernamaals onder de verliezers zijn.

Vrijheid van meningsuiting?

Een relatie moet altijd van twee kanten komen. De ruimte die Islam hier in Nederland krijgt, moet het ook geven in Islamitische staten aan anders gelovigen. Dit gebeurt NIET. Deze relatie is NIET wederzijds. Islam ziet alle andere geloven als inferieur en verbindt daar concrete sancties aan in de Koran. Dit is NIET wenselijk in Nederland en we kunnen ons er alleen voor behoeden door mensen beter in te lichten over de Koran.

[ Bericht 0% gewijzigd door TheTruth2oo9 op 04-11-2009 02:00:44 ]
Proud to be a Kafir!
  woensdag 4 november 2009 @ 21:20:17 #176
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_74400526
quote:
Op woensdag 4 november 2009 01:33 schreef TheTruth2oo9 het volgende:
"What is fascism?

The word “fascism” stands for: Dictatorship, one party government, autocracy, totalitarianism, racism, Nazism, Hitlerism (Webster’s NewWorld Thesaurus). More precisely the word “fascism” stands for: A philosophy or system of government that is marked by stringent social and economical control headed by a dictator (The American heritage Dictionary). Fascism is a form of government headed by a dictator which involves total government control of political, economical, cultural, religious and social activities (World Book). But the question is why the president of America named those al-Qaeda terrorists as the “Islamo-fascists”?

What is Islam?

Islam is a politically motivated Arab imperialism in the garb of religion. Surprisingly Islam does not possess much spiritualism in a real sense; rather, Islam is a totalitarianism which attempts to control human’s mind and body in its entirety. That is why Islam is widely known as the so called ‘code of life’ which is strictly articulated and governs by the ‘Islamic Shariaah’ the very constitution of Islamic state. Islamic Shariaah was originally formulated by the strict scriptural dictums from Holy Quran (the words of Allah) and Ahadiths (Sunnah of the Prophet). Now, if we do the detail analysis of the Shariaah-based state called Islamic state then clearly we can learn that actually an Islamic state is more dangerous then the all known fascist states of the world. Because, Islam does not have any regard for human life or human freedom; Islam only cares obligation of obeying Allah and His prophet.

A true Islamic Sharriaat or Islamic Hudud laws strictly controls or dictate every single affair of human lives. Islamic Sharraiat or so called Islamic ‘code of life’ is bound to control political, economical, cultural, family-life, business, personal life, sexual life, dress-codes, food habits, etc. etc. That is Islamic code will dictate people—what politics they can do or can not do, what they can eat or can not eat, how to greet or whom they can not greet, how to dress or what they can not dress, when to pray or what not to pray, how to do sex, how to wash their body or face, how to do business, what to produce or not to produce, what man can do or can not do, what women can do or can not do, what to sing or not to sing, what musical instrument can or can not be used, how to cry or not to cry, whom to marry or not marry, what to play or not to play etc. etc. Islamic shariaah-based nation will control almost every affair of citizen lives (from the day of birth until the day of death/grave) by the strict rules prescribed by the Islamic Allah and Prophet Muhammad.

A few examples will clarify this matter more vividly:

Religious practice: Only Islam will be allowed to practice freely and all other religions will be strongly persecuted, discouraged or allowed with very limited privilege. Because Islam does not recognize or respect any other religion on earth (Quran-3:85). Non-Muslims will lead the life of second class citizens and will reside in the country as dhimmitudes.

[Islam divides human race into three main groups: 1. The believers (Muslims-slaves of Allah); 2. The dhimmis (Christians, Jews, Buddhists, Zoroastrians); 3. The kaffirs (all polytheists such as Hindus, animists and atheists). The group-2 is considered dhimmitude and can live with very limited opportunity; but group-3 must either be converted to Islam or be brutally killed]"

Gequoteerd uit: http://faithfreedom.org/d(...)zi%E2%80%99s-fascism

Willen we dit in Nederland?

Het wordt tijd dat we eens wakker worden. Hoe meer mensen hier geloven in de Koran, hoe meer zij zullen eisen dat Nederland zich zal conformeren aan Islamitische wetten. Voor- of nadeel? Vorm zelf uw mening.

3:85. En wie een andere godsdienst zoekt dan de Islam, het zal van hem niet worden aanvaard en hij zal in het Hiernamaals onder de verliezers zijn.

Vrijheid van meningsuiting?

Een relatie moet altijd van twee kanten komen. De ruimte die Islam hier in Nederland krijgt, moet het ook geven in Islamitische staten aan anders gelovigen. Dit gebeurt NIET. Deze relatie is NIET wederzijds. Islam ziet alle andere geloven als inferieur en verbindt daar concrete sancties aan in de Koran. Dit is NIET wenselijk in Nederland en we kunnen ons er alleen voor behoeden door mensen beter in te lichten over de Koran.
Die bron

Jij bent ook zo'n angsthaas die denkt dat binnen de korste keren hier iedereen met een boerka loopt en nederland omgedoopt is tot moslimland. Dat is nou precies wat Wilders wil, en dat is bij jou gelukt!

Ben je ooit welleens met een moslim in aanraking gekomen, nee zkr... Het zijn gewone mensen hor. En het zijn hele vredelievende mensen, maar krijgen door mensen zoals jij een stempel "extremist of terrorist".

In alle geloven zitten haatzaaiende teksten tegenover niet gelovigen of anders gelovigen. Maar dat komt omdat die boeken destijds in een andere tijd zijn geschreven.

Waar jij werkelijk bang voor bent is die kleine % moslims die extremisten zijn, maar die heb je ook met andere geloofsovertuigingen. En trouwens die hebben niks met het geloof te maken, want hun overtreden alle regels van wat het geloof vertelt.

Kijk nogmaals, mensen moeten kunnen geloven wat ze willen of dat nou God, Allah of Jaweh is moet niet uitmaken. En gelukkig mag dat hier.
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
  woensdag 4 november 2009 @ 22:11:04 #177
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_74402917
quote:
Op woensdag 4 november 2009 01:33 schreef TheTruth2oo9 het volgende:
More precisely the word “fascism” stands for: A philosophy or system of government that is marked by stringent social and economical control headed by a dictator (The American heritage Dictionary).
Ja, dag. Dat is helemaal niet "more precisely", integendeel, de auteur parafraseert en laat daarnaast nog een heel belangrijk stuk van de definitie weg. Er staat namelijk:
quote:
fas·cism
a. A system of government marked by centralization of authority under a dictator, stringent socioeconomic controls, suppression of the opposition through terror and censorship, and typically a policy of belligerent nationalism and racism.

The American Heritage® Dictionary of the English Language, Fourth Edition copyright ©2000 by Houghton Mifflin Company. Updated in 2009. Published by Houghton Mifflin Company. All rights reserved.
Als je op deze manier gaat beginnen wordt de term wel erg breed toepasbaar, niet? Dat deze zelfgekozen definitie van fascisme de auteur goed van pas komt in zijn betoog snap ik, maar dit is echt te simpel.
  woensdag 4 november 2009 @ 22:15:09 #178
278076 TheTruth2oo9
pi_74403108
quote:
Op woensdag 4 november 2009 21:20 schreef Killaht het volgende:

[..]

Die bron

Jij bent ook zo'n angsthaas die denkt dat binnen de korste keren hier iedereen met een boerka loopt en nederland omgedoopt is tot moslimland. Dat is nou precies wat Wilders wil, en dat is bij jou gelukt!

Ben je ooit welleens met een moslim in aanraking gekomen, nee zkr... Het zijn gewone mensen hor. En het zijn hele vredelievende mensen, maar krijgen door mensen zoals jij een stempel "extremist of terrorist".

In alle geloven zitten haatzaaiende teksten tegenover niet gelovigen of anders gelovigen. Maar dat komt omdat die boeken destijds in een andere tijd zijn geschreven.

Waar jij werkelijk bang voor bent is die kleine % moslims die extremisten zijn, maar die heb je ook met andere geloofsovertuigingen. En trouwens die hebben niks met het geloof te maken, want hun overtreden alle regels van wat het geloof vertelt.

Kijk nogmaals, mensen moeten kunnen geloven wat ze willen of dat nou God, Allah of Jaweh is moet niet uitmaken. En gelukkig mag dat hier.

Ik herken mezelf in jouw mening van hoe ik ongeveer een jaar geleden tegenover dit onderwerp stond . Ikzelf wist toen echter niets of nauwelijks iets af van de concrete inhoud waar Islam daadwerkelijk voor staat. Het was toen ik in aanraking kwam met een moslima dat ik me zelf ging verdiepen in de Koran. De hele politiek rondom Wilders heb ik eigenlijk nauwelijks gevolgd.

Ik baseer mijn standpunt niet op het standpunt van een politicus, ik baseer het op de Koran zelf. Ik heb tevens nooit verkondigd dat alle moslims extremisten of terroristen zijn; dat het gewoon mensen zijn is voor mij ook duidelijk .

De ruimte die jij schetst dat mensen mogen geloven waar ze in willen geloven is inderdaad gewenst. Deze ruimte is niet wederzijds aanwezig in Islamitische staten. Hoe verder de Islamitisering hier in Nederland doorslaat, hoe groter de wens zal worden om ook Nederland te laten conformeren aan Islamitische wetten (Sharia). Als dat ooit het geval wordt (ik mag absoluut hopen van niet) dan zal het juist gedaan zijn met die vrijheid die jij en ik zo waarderen, omdat de Koran die wederzijdse vrijheid NIET tolereert ten op zichte van anders gelovigen. Lees de Koran en vorm je eigen mening hierover.

Het meest duidelijke voorbeeld dat ik je kan geven is om te kijken naar andere landen waar al een Islamitische staat gerealiseerd is; daar is GEEN sprake van gelijke behandeling van mensen op basis van religie. Of dit een voor- of nadeel is als hetzelfde in Nederland zou gebeuren laat ik aan je zelf over.

Islam is geen religie maar een fascistische politieke ideologie.

[ Bericht 3% gewijzigd door TheTruth2oo9 op 04-11-2009 22:48:58 ]
Proud to be a Kafir!
pi_74405272
quote:
Op woensdag 4 november 2009 22:15 schreef TheTruth2oo9 het volgende:

[..]

Ik herken mezelf in jouw mening van hoe ik ongeveer een jaar geleden tegenover dit onderwerp stond . Ikzelf wist toen echter niets of nauwelijks iets af van de concrete inhoud waar Islam daadwerkelijk voor staat. Het was toen ik in aanraking kwam met een moslima dat ik me zelf ging verdiepen in de Koran. De hele politiek rondom Wilders heb ik eigenlijk nauwelijks gevolgd.

Ik baseer mijn standpunt niet op het standpunt van een politicus, ik baseer het op de Koran zelf. Ik heb tevens nooit verkondigd dat alle moslims extremisten of terroristen zijn; dat het gewoon mensen zijn is voor mij ook duidelijk .

De ruimte die jij schetst dat mensen mogen geloven waar ze in willen geloven is inderdaad gewenst. Deze ruimte is niet wederzijds aanwezig in Islamitische staten. Hoe verder de Islamitisering hier in Nederland doorslaat, hoe groter de wens zal worden om ook Nederland te laten conformeren aan Islamitische wetten (Sharia). Als dat ooit het geval wordt (ik mag absoluut hopen van niet) dan zal het juist gedaan zijn met die vrijheid die jij en ik zo waarderen, omdat de Koran die wederzijdse vrijheid NIET tolereert ten op zichte van anders gelovigen. Lees de Koran en vorm je eigen mening hierover.

Het meest duidelijke voorbeeld dat ik je kan geven is om te kijken naar andere landen waar al een Islamitische staat gerealiseerd is; daar is GEEN sprake van gelijke behandeling van mensen op basis van religie. Of dit een voor- of nadeel is als hetzelfde in Nederland zou gebeuren laat ik aan je zelf over.

Je vergelijkt landen die niet gelovig zijn met landen die 99 % Islamitisch
Maak je eerst druk om landen als China en Noord Korea
  woensdag 4 november 2009 @ 23:11:02 #180
278076 TheTruth2oo9
pi_74405398
Als deze presentatrice, die een moslimkind interviewt, naar Nederland komt, zie ik het als een verrijking: ze is namelijk reuze knap

"The Pepsi company." Wel een heel schattig kind hoor
Proud to be a Kafir!
  woensdag 4 november 2009 @ 23:11:48 #181
278076 TheTruth2oo9
pi_74405429
Misschien is een extra Islamitisch TV-kanaal voor kinderen op de lokale buis een verrijking voor Nederland? (Ik zou er af en toe naar kijken )

Sinds wanneer is Mickey Mouse geconverteerd naar Islam?

[ Bericht 98% gewijzigd door TheTruth2oo9 op 04-11-2009 23:22:03 ]
Proud to be a Kafir!
pi_74406085
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 19:38 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Dat vind ik niet vooral niet als ze in leger pakjes rond marcheren
Leger dan wat?
  woensdag 4 november 2009 @ 23:38:51 #183
278076 TheTruth2oo9
pi_74406197
Voordeel: geen vrouwen achter het stuur

Proud to be a Kafir!
pi_74406296
quote:

[..]

In de koran staat ook over het aanspreken van anders-gelovigen, dat je ze moet proberen de krioan te laten zien en als ze dan niet willen, moet je zeggen: "Wacht, wij wachten met U.". Veel toleranter kan ik het me niet voorstellen, het christendom is niet zo vrijlatend, in elk geval.

In islamitische staten heerst de islam, in communistische staten het communisme, in de joodse staat het jodendom (en nog een agressieve versie ook!), in christelijke staten het christendom (bestaan die niet? En de VSvA dan?), in kapitalistische staten het kapitalisme.
  woensdag 4 november 2009 @ 23:43:58 #185
278076 TheTruth2oo9
pi_74406326
Nog een voordeel: eindelijk is het gewoon toegestaan om je vrouw een welverdiende spankbeurt te geven

Ik begin nu serieus te overwegen om moslim te worden
Proud to be a Kafir!
pi_74406353
Ik ben agnost en heb het niet zo op sterke religies. Al die gasten claimen te weten wat hun god wil, en dat vind ik toch wel stuitende hoogmoed.
Maar de moslims die ik ken, vallen best wel mee. Net katholieken of protestanten eigenlijk.
pi_74406553
Net zoveel verrijking als elk andere groep die hier niet van oorsprong leefde als je het mij vraagt. Waarom moet er per se overal goed nieuws komen in een vorm van dat het compenseert met hetgene wat de media juist de hele tijd opzoekt omdat het toevallig speelt...

Zat mensen die moslim zijn die ik mag en geweldig zijn en sommige niet, net zoals bij elk ander volk/type dat hier woont.
pi_74406763

[ Bericht 100% gewijzigd door Meki op 04-11-2009 23:58:20 ]
pi_74406829
quote:
Op woensdag 4 november 2009 23:43 schreef TheTruth2oo9 het volgende:
Nog een voordeel: eindelijk is het gewoon toegestaan om je vrouw een welverdiende spankbeurt te geven

Ik begin nu serieus te overwegen om moslim te worden
Mijn favoriete Sheikh

Stiekem heb je wel wat met de Islam.. Anders zou je niet ( kijkend op je posthistory ) alleen over de Islam praten
pi_74406975
Jou haat zit erg diep he...
Tijd voor een andere geluid...

Ouders in de Islam

De zusters in de Islam
  donderdag 5 november 2009 @ 00:08:39 #191
278076 TheTruth2oo9
pi_74407100
quote:
Op woensdag 4 november 2009 23:59 schreef Meki het volgende:

[..]

Mijn favoriete Sheikh

Stiekem heb je wel wat met de Islam.. Anders zou je niet ( kijkend op je posthistory ) alleen over de Islam praten
Ja inderdaad Meki, ik vind dat het af en toe kunnen betuchtigen van de vrouw moet kunnen. Je hebt me daar te pakken
Proud to be a Kafir!
  donderdag 5 november 2009 @ 00:19:40 #192
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_74407335
quote:

[..]

Als je logisch nadenkt weet je dat "islamitisering" een woord is dat verzonnen is om de mensen angst in te bezoemen. Bij jou is duidelijk die angst terug te zien in je woorden. Je bent duidelijk beinvloed door onze geblondeerde spindoctor zionist.

Jij vindt de islam een fascistische politieke ideologie..., maar je vindt de moslims gewoon mensen... Als elke moslim het boek zou interpeteren zoals jij, hadden we nu wereldoorlogen. Gelukkig snapt 95% van de moslims het boek wel op een positieve manier. Trek een keer het oude testament open, de bijbel is ook een fasistisch boek, oh en de Tora ook..

Het slaat natuurlijk nergens op om Nederland te gaan vergelijken met een land als Saudie Arabië. Dat is appels met peren vergelijken.

Heb je welleens van de wet gehoord of de grondwet of de mensenrechten hier? Al zou er een moslim partij opgericht zijn of van welk geloof dan ook, ze moeten zich aan de wet houden! En gelukkig wordt hier religie en politiek gescheiden gehouden, anders hadden we nu dezelfde wetten als in Saudie Arabië, alleen dan door de SGP. Dus wees maar gerust je kan rustig gaan slapen.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
  donderdag 5 november 2009 @ 00:20:44 #193
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_74407355
quote:
Op woensdag 4 november 2009 23:51 schreef koffiegast het volgende:
Net zoveel verrijking als elk andere groep die hier niet van oorsprong leefde als je het mij vraagt. Waarom moet er per se overal goed nieuws komen in een vorm van dat het compenseert met hetgene wat de media juist de hele tijd opzoekt omdat het toevallig speelt...

Zat mensen die moslim zijn die ik mag en geweldig zijn en sommige niet, net zoals bij elk ander volk/type dat hier woont.
amen!
  donderdag 5 november 2009 @ 00:22:03 #194
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_74407388
quote:
Op woensdag 4 november 2009 23:38 schreef TheTruth2oo9 het volgende:
Voordeel: geen vrouwen achter het stuur

Dat heeft niks met de Islam te maken.
  donderdag 5 november 2009 @ 00:29:49 #195
278076 TheTruth2oo9
pi_74407527
quote:
Op donderdag 5 november 2009 00:04 schreef Meki het volgende:
Jou haat zit erg diep he...
Tijd voor een andere geluid...

Ouders in de Islam

De zusters in de Islam
"zij voeren karate en kung-fu tegen hun ouders uit!" 3m25. Ok, ik lag toen echt ff krom

Ik deel je mening over het respecteren van de ouders. Als de Koran zich zou focussen op dit soort onderwerpen, zou ik tevens de Koran respecteren. Het tegendeel is echter waar: de Koran focust zich op het zaaien van angst (het aantal keren dat er gedreigd wordt met het hellevuur in de Koran is werkelijk fantastisch), het schetsen van een enorm zwart-wit beeld door mensen te definieren op basis van geloof (Mein Kampf doet hetzelfde maar dan op basis van ras, minstens net zo gevaarlijk), het niet toekennen aan gelijke rechten tussen man en vrouw, het toekennen van allerlei inferieure denigrerende hatelijke attributen aan niet-moslims etc. Dit zijn geen loze statements maar gebaseerd op Koran-teksten zelf waarvan steeds meer mensen zich bewust worden. Het wordt tijd dat we inzien dat deze ideologie (religie is de naam hoe het zichzelf tracht te presenteren) niet gebaseerd is op vrede maar op haat waar het enkel respect toont voor haar eigen leden (een eigenschap dat elke sekte hanteert). Dit is niet de oplossing, gelukkig kunnen we leren van wat er in Nazi-Duitsland gebeurd is.

En blijf wel je ouders respecteren Meki. Goed punt.

[ Bericht 3% gewijzigd door TheTruth2oo9 op 05-11-2009 00:37:31 ]
Proud to be a Kafir!
pi_74408436
quote:
Op donderdag 5 november 2009 00:29 schreef TheTruth2oo9 het volgende:

[..]

"zij voeren karate en kung-fu tegen hun ouders uit!" 3m25. Ok, ik lag toen echt ff krom

Ik deel je mening over het respecteren van de ouders. Als de Koran zich zou focussen op dit soort onderwerpen, zou ik tevens de Koran respecteren. Het tegendeel is echter waar: de Koran focust zich op het zaaien van angst (het aantal keren dat er gedreigd wordt met het hellevuur in de Koran is werkelijk fantastisch), het schetsen van een enorm zwart-wit beeld door mensen te definieren op basis van geloof (Mein Kampf doet hetzelfde maar dan op basis van ras, minstens net zo gevaarlijk), het niet toekennen aan gelijke rechten tussen man en vrouw, het toekennen van allerlei inferieure denigrerende hatelijke attributen aan niet-moslims etc. Dit zijn geen loze statements maar gebaseerd op Koran-teksten zelf waarvan steeds meer mensen zich bewust worden. Het wordt tijd dat we inzien dat deze ideologie (religie is de naam hoe het zichzelf tracht te presenteren) niet gebaseerd is op vrede maar op haat waar het enkel respect toont voor haar eigen leden (een eigenschap dat elke sekte hanteert). Dit is niet de oplossing, gelukkig kunnen we leren van wat er in Nazi-Duitsland gebeurd is.

En blijf wel je ouders respecteren Meki. Goed punt.
Je kunt daar wel op door blijven hameren, maar dan blijf ik er ook op doorhameren dat ditzelfde beeld ook te geven is van de bijbel.
  donderdag 5 november 2009 @ 04:17:16 #197
278076 TheTruth2oo9
pi_74408843
quote:
Op donderdag 5 november 2009 01:58 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Je kunt daar wel op door blijven hameren, maar dan blijf ik er ook op doorhameren dat ditzelfde beeld ook te geven is van de bijbel.
Sinds de 17e eeuw begon steeds meer het besef te groeien dat de Bijbel NIET het letterlijke woord van God is, slechts geinspireerd door God (vraag niet aan mij of dit zo is, ik ben geen Christen). Helaas lopen de aanhangers van Islam in dat opzicht een paar eeuwen achter.

Het is goed om van het verleden te leren en ook te kijken naar het leed wat uit naam van de Bijbel is veroorzaakt. We dienen te leren van deze fouten en deze informatie te gebruiken om deze fouten niet in de toekomst te herhalen.

Moslims dienen ANNO 2009 zonder uitzondering nog steeds aan te nemen dat de Koran het letterlijke woord van Allah is. Een ieder die dit NIET zal beweren is per definitie geen moslim! Geen enkele moslim zal beweren dat de Koran NIET het letterlijke woord van Allah is.

Wat is het probleem? Laat ze geloven wat ze willen geloven. Desnoods aanbid je stoeptegels in je eigen straat aan, wat is het probleem??

Islam is een ideologie dat GEEN respect zal tonen tegenover andere 'visies' als Islamitische wetten worden doorgevoerd. Het respect wat wij dienen op te brengen tegenover moslims zal NIET wederzijds zijn als deze moslims de meerderheid vormen in een staat. Elke huidige staat waarin moslims de meerderheid vormen is het levende bewijs van dit feit. In geen enkele huidige Islamitische staat zie je dat de rechten van de andersdenkende mens gelijk zijn aan die van de moslim. Hoeveel bewijzen hebben we nodig dat het niet beperken van verdere Islamitisering in Nederland daardoor NIET gewenst is? Dat dit niet politiek correct mag klinken is niet onze hoogste prioriteit. Realiteit is niet altijd politiek correct. Dit zullen we pas inzien als we met zijn allen NIETS doen tegen deze verdere Islamitisering van Nederland en spijt zullen hebben als we Sharia wetten in Nederland krijgen. Kijk naar wat er al in Engeland gebeurt: er zijn daar al rechtbanken gebaseerd op de Sharia. Dit is GEEN doemdenkerij, dit is een realistisch beeld van de werkelijkheid!

Ik kan het niet vaak genoeg blijven onderstrepen. Lees de Koran. Lees desnoods de Bijbel als je deze boeken over een kam wil scheren. Vorm je eigen mening, laat politieke correctheid niet je woord overheersen maar laat je woord door je hart inspreken, dit is een actuele kwestie die een ieder van ons aangaat.

[ Bericht 0% gewijzigd door TheTruth2oo9 op 05-11-2009 04:54:43 ]
Proud to be a Kafir!
pi_74417621
Van de Nederlandse bevolking is ongeveer 5 % moslim. Hoeveel procent was ook al weer homo?

Toen ik de koran aan het lezen was werd ik op eenderde ook angstig. Tot ik me realiseerde dat inderdaad de helft bestaat uit uitleg van het lot van onrechtvaardigen. En ik me realiseerde dat herhaling de kracht van reclame is. Toen was het over.

Verder vond ik het wel meevallen, met de koran. Het oude testament is een stuk misdadiger: moord en doodslag, list en bedrog, oplichting en overspel.
pi_74418084
Als de Islam hier de ruimte krijgt denk ik dat er veel voordelen zijn.
Er kan dan een gematigder vorm van islam ontstaan met zijn eigen theologie die bepaalde zaken kan relativeren.
Veel van de moslims in Nederland, vooral die uit staten in het midden-oosten zijn uit hun landen gevlucht vanwege de extremistische islam. Zij zijn nog steeds moslims maar zien in dat de manier waarop de religie in hun land vorm krijgt niet de juiste is.
Hopelijk ontstaat daaruit een gematigde islam die voor zichzelf de noodzaak ziet van herinterpretatie van de Koran.
Vrijheid kan je toch niet bewijzen!
pi_74427410
quote:
Op donderdag 5 november 2009 13:34 schreef O0tje het volgende:
Van de Nederlandse bevolking is ongeveer 5 % moslim. Hoeveel procent was ook al weer homo?

Toen ik de koran aan het lezen was werd ik op eenderde ook angstig. Tot ik me realiseerde dat inderdaad de helft bestaat uit uitleg van het lot van onrechtvaardigen. En ik me realiseerde dat herhaling de kracht van reclame is. Toen was het over.

Verder vond ik het wel meevallen, met de koran. Het oude testament is een stuk misdadiger: moord en doodslag, list en bedrog, oplichting en overspel.
De Koran beschrijft de straf van de onrechtvaardigen.
Dat is helaas zo.. kijk maar wat de onrechtvaardigen allemaal doen, Kijk enkel de 11/9 door de regering van Amerika om zo Irak aan te vallen..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')