Tijd om een biertje open te trekken dan.quote:
quote:My girlfriend and I went to a Renaissance Fair, and she talked me into wearing a kilt. While we were browsing a shop, some old woman asked what I was wearing underneath it. Without missing a beat, my girlfriend replied “My lipstick.” The old woman turned bright red. IMMD.
quote:
Vanavond maar weer, k ben nu ff een croissantje aan het eten, die lag nog op me te wachtenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Tijd om een biertje open te trekken dan.
Laminaatvloer leggen - heb in minder dan 2 jaar tijd 5 keer een vloer helpen leggen, op een gegeven moment krijg je er gewoon handigheid inquote:
Dit was ook nog eens een hele makkelijke kamer, ik heb totaal in 3 planken hoekjes en sparingen moeten zagen en van de laatste rij planken hoefde ik alleen de groef af te zagen, dus was een eitjequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:34 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Laminaatvloer leggen - heb in minder dan 2 jaar tijd 5 keer een vloer helpen leggen, op een gegeven moment krijg je er gewoon handigheid in
Dat valt inderdaad best meequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:36 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dit was ook nog eens een hele makkelijke kamer, ik heb totaal in 3 planken hoekjes en sparingen moeten zagen en van de laatste rij planken hoefde ik alleen de groef af te zagen, dus was een eitje
I seequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:42 schreef iamredleader het volgende:
[ afbeelding ]
Ter verduidelijking. De linkerkamer is de woonkamer. Die heeft een schouw, waar je dus allemaal kleine inkepingen voor moet maken. Dan is geen enkele muur echt recht. En natuurlijk is de kamer niet vierkant. De woonkamer sluit aan zonder drempel op de hal, die natuurlijk helemaal een aparte vorm heeft. En de hal sluit ook weer aan op de eetkamer.
Voor zo'n 40 vierkante meter zijn we met 4 mensen een volledige dag bezig geweest
Soms...heel soms....I knowquote:
Heb ik ook wel eens last vanquote:
Gefeliciteerd met het missenquote:
baggeraar dat je bentquote:
Ik heb alleen maar hoogstaande kwaliteitspostsquote:
vaffanculo ookquote:
Zijn ze niet aardig tegen alle blonde meisjes?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:54 schreef LadyBlack het volgende:
Maar als je als blond meisje in Italië komt en je spreekt een mondje Italiaans kom je niet zoveel vervelende Italianen tegen heb ik gemerktze zijn allemaal heel aardig en behulpzaam dan opeens
Wat schuift dat?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:57 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben sidekick geworden bij GameZoneRadio![]()
Nee wij zijn liefquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat schuift dat?![]()
En je moet/mag dus nu de hele uitzending grapjes ten koste van de presentator/luisteraar maken?
Lief? Wat doe je dan als sidekick?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:04 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nee wij zijn liefWas wel grappig, geloof dat het nog terug te luisteren is ook
Kunnen luisteraars inbellen?quote:
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:57 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben sidekick geworden bij GameZoneRadio![]()
Neequote:
Misschien dat ik vannacht nog een keer aanschuif, kijk wel evenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:17 schreef LadyBlack het volgende:
[..]dat is cool, eenmalig of krijg je nog meer airtime?
Goed plan, ga ik ook straks bij m'n broer thuis doen, film kijkenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:31 schreef Etcetera het volgende:
Ja dat was ook erg moeilijk
Ik ga maar eens een film kijken denk ik, heb weer genoeg gedownload
quote:
quote:
Wat heeft ie wat onze G5'en niet hebben?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:11 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]Logitech G500, opvolger van de G5 (die ik heb
Paar extra knoppen enzo. Hier een ander plaatje:quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:00 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Wat heeft ie wat onze G5'en niet hebben?
Ik ook niet, mijn G5 werkt primaquote:Op zondag 25 oktober 2009 00:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Paar extra knoppen enzo. Hier een ander plaatje:
[ afbeelding ]
Moet zeggen dat ik dat grijs/zwarte samen mooier vind dan het blauw/zwarte wat wij hebben. Maar ga geen 55 euro neerleggen terwijl mijn G5 nog uitstekend werkt
Ik heb een heel basic Logitech-toetsenbordje, zonder speciale extra functies. Het ding werkt prima, ik ben ook niet van plan een smak geld uit te geven aan een 'gaming' toetsenbordquote:Op zondag 25 oktober 2009 01:23 schreef Etcetera het volgende:
Ja preciesNet zoals dat ik dat Razor Keyboard best gaaf vind, maar mijn G15 is nog láng niet naar de kloten
[ afbeelding ]
Bij een toetsenbord ben ik minder overtuigd van het voordeel dan bij een muis. Dat je de snelheid van de G5 makkelijk kan aanpassen is bijvoorbeeld retehandig bij Photoshoppen. Bij een toetsenbord weet ik dan geen handige extra functiesquote:Op zondag 25 oktober 2009 01:29 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb het wel gedaan, nog steeds geen spijt van
Dat laatste klinkt handigquote:Op zondag 25 oktober 2009 01:39 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb wat G-toetsen die ik kan instellen bij games enzo, heb een lcd schermpje dat info weergeeft over oa games, muziek, cpu, ram, tijd, datum en kan d'r nog wel meer bijbouwen. En wat ik nog steeds handig vind is dat er een windowsknop is, waarmee ik de windowstoets kan locken. Als je dan mis ramt bij CoD ligt je niet meteen uit het spel
Mag ook wel voor 75 euroquote:Op zondag 25 oktober 2009 01:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat laatste klinkt handig. Schermpje is wel grappig maar ik red me ook prima zonder. Maar jij bent blij met je toetsenbord en dat is toch het belangrijkste
Ik heb dat ook in de planningquote:Ik ga tukken. Slaap lekker allemaal
Aiii ja dan wordt het wel vroegquote:Op zondag 25 oktober 2009 06:50 schreef iamredleader het volgende:
mogguh
Baby's don't care for summertime/wintertime![]()
![]()
![]()
Neuh, dat schuift helemaal nietquote:Op zondag 25 oktober 2009 09:10 schreef LadyBlack het volgende:
Aiii ja dan wordt het wel vroeg![]()
![]()
Hopen dat zn ritme snel meeschuift
quote:Op zondag 25 oktober 2009 09:12 schreef iamredleader het volgende:
En zo ligt mijn mannetje nu te slapen. In het grote papa-en-mama-bed![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Jazekerquote:Op zondag 25 oktober 2009 09:15 schreef LadyBlack het volgende:
Is dat heel toevallig een bed van Ikea?
Mjah, dat is niet echt relaxed, neequote:Op zondag 25 oktober 2009 09:18 schreef LadyBlack het volgende:
Mèn, de accu van mijn laptop is echt zo waardeloos aan het worden.... 36% is nog maar 8 minuten
Ben er dus toch te laks mee geweest, alhoewel ik in het begin netjes de stekker eruit trok totdat ie weer leeg was.
Goeie smaakquote:Op zondag 25 oktober 2009 09:21 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Jazekerhopen-serie!
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 25 oktober 2009 09:25 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Goeie smaak
hier staat dus precies hetzelfde bed met hetzelfde dekbedovertrek![]()
quote:Op zondag 25 oktober 2009 10:43 schreef LadyBlack het volgende:Cobra, ook weekend?
Hier ligt een brood te rijzen, over een halfuurtje kan het de oven inDus is het nu tijd voor een lekkere kop cappuccino
Maar ligt er ook zo'n lief kindje in?quote:Op zondag 25 oktober 2009 09:25 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Goeie smaak
hier staat dus precies hetzelfde bed met hetzelfde dekbedovertrek![]()
Tot 2300.quote:Op zondag 25 oktober 2009 14:56 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Z, late dienst dus?
Ik heb er maar zo'n 6 of 7 per maand. Valt dus wel mee.quote:Op zondag 25 oktober 2009 15:00 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Had ik een hekel aan, late diensten. Je hebt dan geen sociaal leven. Vroeg of nacht beviel me dan beter
Ik heb geen problemen met avond diensten. Kan ik tenminste lekker uitslapen.quote:Op zondag 25 oktober 2009 15:11 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
en ik had er telkens 5 achter elkaar. Als het zo af en toe zou zijn of in een 5 ploegen systeem dan zou het minder bezwaarlijk zijn
Idem met weekend diensten. Dankzij die diensten lekker een paar rv dagen terwijl iedereen die een 8 tot 5 baan heeft aan het werk is.quote:
Zo'n pak mix van Koopmans, niet volledig ambachtelijk dus, maar wel ontzettend lekkerquote:Op zondag 25 oktober 2009 10:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Straks weer werken. Morgen heb ik één dag weekend.
Wat voor brood ben je aan het maken?
quote:Op zondag 25 oktober 2009 12:30 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Maar ligt er ook zo'n lief kindje in?
quote:Op zondag 25 oktober 2009 12:45 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Gezien LB's statements hier over dit onderwerp....
Hoe eerder hoe beter
quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:32 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Zo'n pak mix van Koopmans, niet volledig ambachtelijk dus, maar wel ontzettend lekkeroh en dan gewoon op de bakplaat, niet in een broodvorm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |