je meent utquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 09:00 schreef static het volgende:
Carry on. Ik was te snel met het sluiten van die topics, my bad.
(zag ergens een goede reactie ) Hij kruipt er weer in bij Huubquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 09:29 schreef Mylene het volgende:
DGK Eric twitterde gisteren:
ErictMannetje Waar of niet waar, maar hoe @ClaireRecourt @DitisHuub te kakken zet bij @rtl_boulevard vind ik stuitend & erg laag! http://bit.ly/2cHqTa
42 minutes ago from web
en:
ErictMannetje Snap niet waar 't goed voor is om dit via de media te spelen. Denk aan je kind & los het lekker met z'n 2en op ipv 'n trap na te geven! Bah!
39 minutes ago from web
Niets is zeker, wat zeker is:quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 09:54 schreef liesje1979 het volgende:
Ik dacht dat dat al zeker was maar het is dus helemaal niet duidelijk of het de nieuwe liefde van Huub is?
Claire heeft haar mond eerst wel gehouden, hetgeen ik al erg knap vond, gezien de publiekelijke vernedering.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:04 schreef yvonne het volgende:
En wij maar denken dat Lieke de golddigster was.
Nee, dat is dus Claire.
Ondanks de vele muntjes van Papa Claire was ze niet in staat een zinvol bestaan op te bouwen laat staan enige bekendheid te kweken.
Dan komt daar dé kans, DGK, Huub is de publiekslieveling én gevoelig voor vrouwen dus het is voor een vrouw met wat berekende hersen een fluitje van een cent.
Ze is bekend, bekender dan ze ooit op eigen kracht zou worden.
En ze is sluw, sluwer dan wij denken. ( "sluw al dan niet met de hulp van de Recourtjes die even niet vergeten gewoon keiharde zakenlui zijn)
Nu begint het spel:
van Huub bestaat een beeld, een beeld door DGK, een beeld dat WIJ DENKEN TE KENNEN.
Maar waarvan we nu heus wel weten ( jaar later) dat er ook doelbewust beelden van mensen zo werden neergezet, script, nou ja eigenlijk gewoon tv maken ( jezou schrikken als je alles wist hoe eea werkt)
Goed, dit vasthouden, het door DGK gecreeerde beeld van Huub, Huub zelf die hier toch vaak zat een ander beeld neerzette.
Er komt een krak in het sprookjeshuwelijk en men gaat uiteen, dat is geen ramp, dat gebeurt wel vaker.
Maar! Er zal geld mee gemoeid zijn en men zal absoluut niet willen dat Claire de kwaaie pier is.
Nu treed zakenkliek Recourt meteen in beeld, zakenlui die iig weten hoe de echte wereld werkt,
er zal voor een gunstige scheiding ( lees veel geld) zo snel mogelijk met modder gegooid moeten worden naar de tegenpartij.
Waar Huub keer op keer stelt er niet over te willen praten want privé, weet de tegenpartij niet hoe snel ze in de publiciteit moeten komen.
En in feite hoeven ze niet veel te doen, want bij hoeveel bestaat nog DAT beeld van Huub door DGK neergezet?
Hoe makkelijk worden dus leugens over hem klakkeloos geloofd?
Hier al door 99%, die slag hebben de recourtjes al binnen.
Dit wordt een smerige medogenloze strijd die Huub niet kan en niet zal winnen.
Ik lees vanavond wel weer bij maar ik ga nu ff wat leuks doen voordat ik in slaap val van dit soort posts.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:04 schreef yvonne het volgende:
Nee, dat is dus Claire.
Ondanks de vele muntjes van Papa Claire was ze niet in staat een zinvol bestaan op te bouwen laat staan enige bekendheid te kweken.
Dan komt daar dé kans, DGK, Huub is de publiekslieveling én gevoelig voor vrouwen dus het is voor een vrouw met wat berekende hersen een fluitje van een cent.
En ze is sluw, sluwer dan wij denken. ( "sluw al dan niet met de hulp van de Recourtjes die even niet vergeten gewoon keiharde zakenlui zijn)
Nu begint het spel:
van Huub bestaat een beeld, een beeld door DGK, een beeld dat WIJ DENKEN TE KENNEN.
Maar waarvan we nu heus wel weten ( jaar later) dat er ook doelbewust beelden van mensen zo werden neergezet, script, nou ja eigenlijk gewoon tv maken ( jezou schrikken als je alles wist hoe eea werkt)
Goed, dit vasthouden, het door DGK gecreeerde beeld van Huub, Huub zelf die hier toch vaak zat een ander beeld neerzette.
Er komt een krak in het sprookjeshuwelijk en men gaat uiteen, dat is geen ramp, dat gebeurt wel vaker.
Maar! Er zal geld mee gemoeid zijn en men zal absoluut niet willen dat Claire de kwaaie pier is.
Nu treed zakenkliek Recourt meteen in beeld, zakenlui die iig weten hoe de echte wereld werkt,
er zal voor een gunstige scheiding ( lees veel geld) zo snel mogelijk met modder gegooid moeten worden naar de tegenpartij.
Waar Huub keer op keer stelt er niet over te willen praten want privé, weet de tegenpartij niet hoe snel ze in de publiciteit moeten komen.
En in feite hoeven ze niet veel te doen, want bij hoeveel bestaat nog DAT beeld van Huub door DGK neergezet?
C'mon, het is toch een mening? Iemand heeft er een andere kijk op. Je hoeft het er niet eens mee te zijn.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:15 schreef sandra17 het volgende:
[..]
Ik lees vanavond wel weer bij maar ik ga nu ff wat leuks doen voordat ik in slaap val van dit soort posts.
![]()
idd, dus begin er maar meequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:14 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Al met al, zullen we iedereen dan maar als slachtoffers van het hokje betitelen? Dan mogen er veel excuusjes komen aan het adres van mensen als Brian, Dennis, Amanda en niet te vergeten aan Jaap.
Een mening die nergens op slaatquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:16 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
C'mon, het is toch een mening?
Ik ben het er niet mee eens, dus ik begin nergens mee. Iedereen was er zelf bij. En ik hou al rekening met het feit dat er tv bij betrokken was, ik ben niet achterlijk.quote:
Je bent dus toch lievvvvvquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:16 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
C'mon, het is toch een mening? Iemand heeft er een andere kijk op. Je hoeft het er niet eens mee te zijn.
Zij is ook niet eens met anderen. Dat is juist de bedoeling van. Iedereen reageert anders, het hoeft niet de waarheid te zijn? Het is een zienswijze.
I know, I know, het kan soms hard zijn, maar het leven is hard en oneerlijk.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:18 schreef sandra17 het volgende:
[..]
Een mening die nergens op slaat
Ff denken hoor getrouwd onder voorwaarden van IJSKOUDE UITSLUITING of hoe dit ook mag heten. Met andere woorden er valt helemaal geen geld te halen.
Alleen allimentatie voor hun kleine meid, nou dat is niet meer als normaal.
Nou ga ik echt, veel plezier vandaag
Ik heb zeker mijn momenten.quote:
En zoiets heet nou een forumquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:16 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
C'mon, het is toch een mening? Iemand heeft er een andere kijk op. Je hoeft het er niet eens mee te zijn.
Zij is ook niet eens met anderen. Dat is juist de bedoeling van. Iedereen reageert anders, het hoeft niet de waarheid te zijn? Het is een zienswijze.
Ooow, dus dat is belangrijk voor recoer !?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:18 schreef sandra17 het volgende:
[..]
Ff denken hoor getrouwd onder voorwaarden van IJSKOUDE UITSLUITING of hoe dit ook mag heten. Met andere woorden er valt helemaal geen geld te halen.
Bovendien zij heeft haar mond gehouden, toen kwam het eerste artikel in de Party dat de scheiding aan haar lag door heimwee, eigen zaak ed. , party neemt contact met huub op of het klopt hij ontkent niet zegt alleen ik kan er niet dieper op in gaan en verder geen commentaar. Zo dat is straatje schoonvegen. Hij had ook kunnen zeggen niet waar en verder geen commentaar. Dat de bron van het artikel een bekende van huub was lijkt me duidelijk.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:18 schreef sandra17 het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, en ik ben blij dat het kan, want als iedereen hetzelfde moet blaten, dan gaat het snel vervelen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
En zoiets heet nou een forum
Ik zeg nergens dat dit Dé waarheid is, maar een andere kant waar ik m'n gedachten over laat gaan.
nee dat zegt ze in haar post dat claire een golddigger is en dat is niet aan de orde omdat ze zo getrouwd zijn. waar haal jij trouwend uit mijn post op dat ik dat ermee bedoel, staat nergens.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:23 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
Ooow, dus dat is belangrijk voor recoer !?
Nee, ik mag het hele zooitje nietquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:25 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, en ik ben blij dat het kan, want als iedereen hetzelfde moet blaten, dan gaat het snel vervelen.
En wie weet, misschien verander je nog wel van gedachten. Dat vind ik dus WEL leuk aan reacties die ergens over gaan. Er valt op dingen te reageren, al is het later in de tijd.
Ik vind het wel jammer dat je zoveel credits geeft aan Huub, maar goed, misschien is het voor een beetje evenwicht wel goed. Ik weet dat je geen sopper bent, want anders was je allang met een reddingsboei in gesprongen om hem te redden.
Ik ben het helemaal met je eens vrouw.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:24 schreef sandra17 het volgende:
[..]
Bovendien zij heeft haar mond gehouden, toen kwam het eerste artikel in de Party dat de scheiding aan haar lag door heimwee, eigen zaak ed. , party neemt contact met huub op of het klopt hij ontkent niet zegt alleen ik kan er niet dieper op in gaan en verder geen commentaar. Zo dat is straatje schoonvegen. Hij had ook kunnen zeggen niet waar en verder geen commentaar. Dat de bron van het artikel een bekende van huub was lijkt me duidelijk.
En nu ga ik echt
eensch of zoals ik het zet 1squote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, ik mag het hele zooitje niet
Nee, en het is een beetje tegenwicht bij het bij voorbaat al opknopen van Huub de afgelopen topics.
Godverdomme ............quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:04 schreef yvonne het volgende:
Nee, dat is dus Claire.
Nu begint het spel:
Ach, het is toch niet anders, toen met Brian is hij ook tot de grond afgebrand (heb het toen niet echt gevolgd omdat ik minder tijd had, maar af en toe wel even gelezen. Het is ook logisch.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, ik mag het hele zooitje niet
Nee, en het is een beetje tegenwicht bij het bij voorbaat al opknopen van Huub de afgelopen topics.
Team niemandquote:
dito (alhoewel huub tegenover alle Recourtjes blijkt te staan)quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:39 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Team niemand
o, wacht, team vrouwenharten![]()
Kijk, DAT weten we dus juist niet, dat nemen we aan, en ik hou daar zeker rekening mee, want als familie doe je dat wel snel. Je wil die MF het liefst in de hel zien branden.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:41 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
dito (alhoewel huub tegenover alle Recourtjes blijkt te staan)
Ik ga ook maar iets nuttigs doen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:41 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
dito (alhoewel huub tegenover alle Recourtjes blijkt te staan)
* Wijnneus nu boodschapjes gaat doen![]()
Maar haar familie heeft net zo goed op haar ingepraat en dat heeft blijbaar minder gewicht gehad dan de anderen die op haar aan het inpraten waren.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
De combinatie van DGK, verliefdheid (want ze was verliefd), Huub en de FEBO die op haar ingepraat hebben maken dat ze toen absoluut niet in staat was om een goede keus te maken.
Huub is daarentegen voorzien van een goed verstand en dat alleen maakt al dat je hem alles tien keer zwaarder aan kunt rekenen.
Is Claire echt dom ?? Zijn de Recourtjes echt dom ? "Geen enkele vrouw laat zich zo op tv vernederen", dus ook Claire niet .............!? Precies !, als het loopt als een hond, blaft als een hond, kwispelt als een hond, ruikt als een hond, dan is het hond ! Lieke wilde niet, Sjon wilde de 1e RLS-bruiloft, Claire kwam de kooi in als aanstaande bruid, dat wist ze al toen ze binnenstapte, believe it ! Dat was de deal waarin Sjon kreeg wat hij wilde en Claire en de rest van de Recourtjes kregen wat ze wilden. Claire en de Recourtjes zagen in de trouwerij met Huub de opstap naar een goede marketingcampagne voor een eigen Studio voor Claire, met de daarbij behorende produkten van Pappie plus wat Hard-Cash als startkapitaal ! Voor deze zakelijke deal hadden ze veel over ! Het is niet precies gegaan zoals ze gehoopt hadden en Sophie was een ongelukje !quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:14 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik vond Claire geen golddigger, maar wel een beetje dom. Geen enkele vrouw laat zich zo op tv vernederen, zoals zij gedaan heeft in DGK. Het feit dat men Lieke een golddigger noemde vind ik al onbegrijpelijk.
`quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 09:29 schreef Mylene het volgende:
DGK Eric twitterde gisteren:
ErictMannetje Waar of niet waar, maar hoe @ClaireRecourt @DitisHuub te kakken zet bij @rtl_boulevard vind ik stuitend & erg laag! http://bit.ly/2cHqTa
42 minutes ago from web
en:
ErictMannetje Snap niet waar 't goed voor is om dit via de media te spelen. Denk aan je kind & los het lekker met z'n 2en op ipv 'n trap na te geven! Bah!
39 minutes ago from web
*zuht* , DGK was een spel misshien .quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:59 schreef Estherdv het volgende:
en wie zegt dat huub zo braaf is, kijk alleen maar wat hij in de gouden kooi heeft gedaan...
claire moest zonodig praten met rtl nadat de party in de winkel lag, dat lag er wel heel erg dik boven op .quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 09:49 schreef sandra17 het volgende:
[..]
(zag ergens een goede reactie ) Hij kruipt er weer in bij Huub.
Bovendien het eerste artikel in de Party dat de oorzaak van de scheiding eigenlijk allemaal aan claire lag (eigen zaak, heimwee etc) waarop huub door de party is benaderd om te kijken of het verhaal klopte en zijn antwoord daarop was "ik kan er nu niet verder op ingaan, dus geen commentaar" was wel goed?. Had Huub toen niet kunnen zeggen "niet waar en verder geen commentaar", nee dat was niet natrappen?
Toen het tweede artikel "claire verlaten voor een ander" en hij vol trots met zijn nieuwe scharrel op de voorpagina staat, dat is denken aan je kind?.
Beetje hypocriet Eric?
Preccies !!!!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Is Claire echt dom ?? Zijn de Recourtjes echt dom ? "Geen enkele vrouw laat zich zo op tv vernederen", dus ook Claire niet .............!? Precies !, als het loopt als een hond, blaft als een hond, kwispelt als een hond, ruikt als een hond, dan is het hond ! Lieke wilde niet, Sjon wilde de 1e RLS-bruiloft, Claire kwam de kooi in als aanstaande bruid, dat wist ze al toen ze binnenstapte, believe it ! Dat was de deal waarin Sjon kreeg wat hij wilde en Claire en de rest van de Recourtjes kregen wat ze wilden. Claire en de Recourtjes zagen in de trouwerij met Huub de opstap naar een goede marketingcampagne voor een eigen Studio voor Claire, met de daarbij behorende produkten van Pappie plus wat Hard-Cash als startkapitaal ! Voor deze zakelijke deal hadden ze veel over ! Het is niet precies gegaan zoals ze gehoopt hadden en Sophie was een ongelukje !
Conclusie Als je een valse hond in huis neemt om zijn gouden halsband, moet je niet raar opkijken als ie je op een gegeven moment in je fikken bijt.\
Hoplakeequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Is Claire echt dom ?? Zijn de Recourtjes echt dom ? "Geen enkele vrouw laat zich zo op tv vernederen", dus ook Claire niet .............!? Precies !, als het loopt als een hond, blaft als een hond, kwispelt als een hond, ruikt als een hond, dan is het hond ! Lieke wilde niet, Sjon wilde de 1e RLS-bruiloft, Claire kwam de kooi in als aanstaande bruid, dat wist ze al toen ze binnenstapte, believe it ! Dat was de deal waarin Sjon kreeg wat hij wilde en Claire en de rest van de Recourtjes kregen wat ze wilden. Claire en de Recourtjes zagen in de trouwerij met Huub de opstap naar een goede marketingcampagne voor een eigen Studio voor Claire, met de daarbij behorende produkten van Pappie plus wat Hard-Cash als startkapitaal ! Voor deze zakelijke deal hadden ze veel over ! Het is niet precies gegaan zoals ze gehoopt hadden en Sophie was een ongelukje !
Conclusie Als je een valse hond in huis neemt om zijn gouden halsband, moet je niet raar opkijken als ie je op een gegeven moment in je fikken bijt.\
Dus not.........na een laatste hyvesverslag op 4 augustus, waarin alle roze wolken er nog waren. (dus 4 weken na de bevalling en 2 weken na een vermeend incident) en geen spoortje angst te bekennen. Een en al roze wolk, werd er constant gevraagd wanneer de zaak weer open zou gaan. De invallende kapster Esmeralda zou toch de zaak waarnemen? Is ws niet op komen dagen vanwege achterstallig loon. Maar goed, dat terzijde, er kwam geen enkel antwoord en de roep werd steeds luider. Tot er een bericht verscheen van een boze klant die voor een gesloten deur stond en een afgesloten telefoon, en waren de vragen helemaal niet meer van de lucht. En toen verscheen er een bericht aan alle hyvesvriendjes over vreemdgaan en mishandeling. Een ontkenning omdat de site gehacked zou zijn. Ja zeker gehacked.....het bericht was wel heeeeeeeeeeeeeeeel erg in dezelfde trant als een eerder smsje. Ik ben er dan ook van overtuigd dat daar een familie(lid) achter zat. Het hyvesbericht was dus wel degelijk het 1e naar buiten brengen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:24 schreef sandra17 het volgende:
[..]
Bovendien zij heeft haar mond gehouden, toen kwam het eerste artikel in de Party dat de scheiding aan haar lag door heimwee, eigen zaak ed. , party neemt contact met huub op of het klopt hij ontkent niet zegt alleen ik kan er niet dieper op in gaan en verder geen commentaar. Zo dat is straatje schoonvegen. Hij had ook kunnen zeggen niet waar en verder geen commentaar. Dat de bron van het artikel een bekende van huub was lijkt me duidelijk.
En nu ga ik echt
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Huub heeft achter de schermen volop meegewerkt aan TBO, zo zijn Talpa agenda dat toeliet.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:24 schreef sunny16947 het volgende:
Huub deugde voor geen meter, maar mocht wel voor het bunkerproject op komen draven bij broer Bram. Toen Huub daar geen 3 dagen wilde zitten omdat dat zijn carriëre misschien zou schaden was het commentaar niet van de lucht.
Blijkbaar is alleen jou mening van toe doenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:18 schreef sandra17 het volgende:
[..]
Ik neem deze even mee naar een TTK-topic.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:35 schreef JEEtjuuh het volgende:
Blijkbaar is alleen jou mening van toe doen
Wel buiten beeld. Maar Huub had toch de trekpleister moeten worden door er 3 dagen te gaan zitten.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Huub heeft achter de schermen volop meegewerkt aan TBO, zo zijn Talpa agenda dat toeliet.
T to the V to the P.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Wie roept er hier dan "steeds" dat Huub zo geweldig is en dat hij hun idool is?![]()
Ik zie maar een páár mensen die er voetstoots vanuit gaan dat hem (nauwelijks) blaam treft.
Verder zie ik een grote groep die er al helemaal vanuit gaat dat-ie Claire in elkaar beuken als hobby had.
Beide meningen zijn m.i. slecht gefundeerd. Maar vaak wel vermakelijk hoor.
En je hebt ook een een paar users die stellen dat Claire het deels aan zichzelf te wijten heeft. Omdat er genoeg signalen waren dat Huub agressief kan worden, zeker met een slok op.
Maar dat constateren, wil natuurlijk helemaal niet zeggen dat je het dús goedpraat als Huub haar in elkaar geslagen heeft.
Een wat extremer voorbeeld: als je als lekker wijf in je lingerie in een achterbuurt gaat lopen 's nachts, vraag je om moeilijkheden. Vind ik. Praat ik daarmee de de dader schoon? Nee, die moeten ze ophangen aan z'n ballen.
Dat telefoonvliegen en die gaten in deuren stonden toch in de Party.... en dan volgens de lezers hier gemeld door iemand uit kamp Huub....quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:22 schreef Gert het volgende:
We zullen wel zien wat het OM-onderzoek (niet) naar voren brengt.
Ik denk dat het telefoonvliegen en het gat in de deur de wapenfeiten zijn. Want wat me opvalt: Claire neemt het woord "slaan" of "schoppen" niet in de mond. Het gaat omfloerster: "Het heeft te maken met agressie".
Dus je nodigt een roddelprogramma met meer dan een miljoen kijkers per dag uit om je te interviewen, want het moet maar eens gezegd worden allemaal, en dan blijft het bij zulke vage beschuldigingen?
The plot thickensquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:35 schreef sunny16947 het volgende:
Kan me ook nog het geschil herinneren toen Mandy furieus was omdat zij uit het niets aan de kant werd geschoven voor de Schwartzkopf-producten. Waar Claire ook al tussenin stond. De producten verdwenen uit de kapsalone. Maar dat zal ook niet zomaar gebeurd zijn. Daar zal wel een vergoeding tegenover hebben gestaan.
Dat was al na de "vermeende" mishandelingsberichtenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat telefoonvliegen en die gaten in deuren stonden toch in de Party.... en dan volgens de lezers hier gemeld door iemand uit kamp Huub....
Waarom?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik neem deze even mee naar een TTK-topic.
Nee hoor. Het was zeker leuk geweest als ook hij er bij kon zijn, maar dat bleek niet te kunnen vanwege zijn werk dus end of story.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:37 schreef sunny16947 het volgende:
Maar Huub had toch de trekpleister moeten worden door er 3 dagen te gaan zitten.
de recourtjes of vrienden van recourtjes lezen gerust wel mee hier en geven dat door aan de kliek recourtquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:38 schreef Toverheks het volgende:
vind het jammer, en totaal niet sjiek van claire om met haar hoofd bij rtl te gaan zitten, maar denk nog steeds dat ouders recourt de aanwijzingen gaven en geven van wat ze wel kan doen en wat ze niet kan doen (zeggen) en dat vader recourt nu wat op zijn twitter heeft gezet ( richting huub) wist ie van te voren iedereen die H&C volgt krijgt zoiets te lezen, is gewoon uitdagen van die man, is ook gewoon een hele foute man.
Sorry hoor, maar dit vind ik zo'n BS.... ze heeft toch gezegd dat hij telkens zijn excuses weer aanbood?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:24 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Dus not.........na een laatste hyvesverslag op 4 augustus, waarin alle roze wolken er nog waren. (dus 4 weken na de bevalling en 2 weken na een vermeend incident) en geen spoortje angst te bekennen. Een en al roze wolk,
Omdat ik de verhaspeling grappig vind.quote:
Misschien in jouw optiek. Maar in de aanloop werd er geroepen dat Huub zou komen en de animo om te gaan kijken was des te groter. Ik weet wel zeker dat toen Huub niet kwam er heel veel mensen (aan de reacties) afhaakte.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee hoor. Het was zeker leuk geweest als ook hij er bij kon zijn, maar dat bleek niet te kunnen vanwege zijn werk dus end of story.
natuurlijk lezen die wel mee, ook de ballegooitjes lezen alles wat los en vast staat ( denk zus van huub die alles meeleest echt wel op der handen af en toe moet gaan zitten om geen commentaar te geven)quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:42 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
de recourtjes of vrienden van recourtjes lezen gerust wel mee hier en geven dat door aan de kliek recourt
Claire gaf zelf aan dat het incident 2 weken na de bevalling de druppel was.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar dit vind ik zo'n BS.... ze heeft toch gezegd dat hij telkens zijn excuses weer aanbood?
De meeste vrouwen gaan niet gelijk weg na incident # 1, zeker niet als er spijt betuigd is. Ze claimt dat ze 2 weken na de bevalling weer bang voor hem was, en kennelijk had hij toen weer spijt betuigd.
Op een gegeven moment is de emmer vol en besluit je dat je het niet meer accepteert en je vertrekt.
Maar omdat je tussen een vorig incident en het incident wat de emmer doet overlopen nog kusjes en andere dingen getwitterd hebt, is het dus allemaal nooit gebeurd en was het rozengeur en manenschijn??
Welkom to the real world
Ik herinner me nog dat papa in de kooi kwam, en claire maar sprak ja papa, maar papa enzovoorts geheel nederig aan dr vader die blijkbaar haar hele leven uitstippelde.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:38 schreef Toverheks het volgende:
vind het jammer, en totaal niet sjiek van claire om met haar hoofd bij rtl te gaan zitten, maar denk nog steeds dat ouders recourt de aanwijzingen gaven en geven van wat ze wel kan doen en wat ze niet kan doen (zeggen) en dat vader recourt nu wat op zijn twitter heeft gezet ( richting huub) wist ie van te voren iedereen die H&C volgt krijgt zoiets te lezen, is gewoon uitdagen van die man, is ook gewoon een hele foute man.
Ja, want Copycat liep daar maar achter de schermen rond, dus die heeft het vast niet zo goed begrepen als al die mensen die alleen maar posten op FOK!, daar van alles veronderstelden, die veronderstellingen "waarheid" werden omdat ze vaak genoeg herhaald werden.quote:[b]Op zaterdag 24 oktober 2009 11:44 schreef sunny16947 het volgende:[/b
[..]
Misschien in jouw optiek. Maar in de aanloop werd er geroepen dat Huub zou komen en de animo om te gaan kijken was des te groter. Ik weet wel zeker dat toen Huub niet kwam er heel veel mensen (aan de reacties) afhaakte.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Omdat ik de verhaspeling grappig vind.
Ja, achteraf..... ze is toch niet direct na dat incident vertrokken?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:47 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Claire gaf zelf aan dat het incident 2 weken na de bevalling de druppel was.
Volgens de hardnekkige geruchten is er ook nog altijd een meisje van 16 in het spel..quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 09:54 schreef liesje1979 het volgende:
Ik dacht dat dat al zeker was maar het is dus helemaal niet duidelijk of het de nieuwe liefde van Huub is?
WIl best in je hele relaas mee maarrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:04 schreef yvonne het volgende:
Nee, dat is dus Claire.
Nu begint het spel:
En terecht blijkt welquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:47 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Ik herinner me nog dat papa in de kooi kwam, en claire maar sprak ja papa, maar papa enzovoorts geheel nederig aan dr vader die blijkbaar haar hele leven uitstippelde.
Nah, "bagatelliseren" is weer wat anders. Dan zou ik beweerd moeten hebben dat dit heel normaal is of zo. En dat is het niet, het is paupergedrag. Zal-ie zelf ook vinden trouwens. Ik zeg alleen dat ik de aangifte een beetje wantrouw. Net zoals anderen er vanuit gaan dat Huub haar regelmatig in elkaar heeft geschopt, want in DGK was het ook zo'n driftkikker etc, meen IK dat er redenen zijn om je vraagtekens te zetten bij deze aangifte en de timing ervan. Het blijft speculatie want er hingen nou eenmaal geen camera's in het huis in Hilversum.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat telefoonvliegen en die gaten in deuren stonden toch in de Party.... en dan volgens de lezers hier gemeld door iemand uit kamp Huub....
En tsja, je kunt dat telefoonvliegen en gaten in deuren trappen wel bagatelliseren en zeggen dat er verder nooit wat gebeurd is (en nou zal er wel weer iemand voor de tigduizendste keer de symptomen van huiselijk geweld posten) maar ook al valt het niet onder de genoemde voorbeelden van huiselijk geweld, vind ik het wel vrij serieus. En dan zeker als iemand (hoog)zwanger of net bevallen is.
En Claire claimt idd niet dat ze geschopt of geslagen is, maar dat wil niet zeggen dat er geen sprake is van agressie.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:45 schreef yvonne het volgende:
Mar begreep ik nou van die littlemaminta of weetikveel hoe ze heet,
dat de recourtjes hier meepostten?
Ik ben het met beide wel eens hoor. Ik geloof Cc als ze zegt dat Huub geen trekpleister hoefde te zijn, maar ik geloof Sunny ook wel als ze zegt dat er met Huub wat meer mensen naar de kick off zouden hebben gekeken. Gaat wellicht niet om een hele grote groep mensen, maar denk wel dat er een handvol meer gekeken zou hebben mét huub.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, want Copycat liep daar maar achter de schermen rond, dus die heeft het vast niet zo goed begrepen als al die mensen die alleen maar posten op FOK!, daar van alles veronderstelden, die veronderstellingen "waarheid" werden omdat ze vaak genoeg herhaald werden.
Ik denk dat je gelijk hebt en Copycat het op het hoofdkwartier zelf idd niet helemaal goed begrepen heeft
Leuke meid die Esmeralda ...quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:24 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Dus not.........na een laatste hyvesverslag op 4 augustus, waarin alle roze wolken er nog waren. (dus 4 weken na de bevalling en 2 weken na een vermeend incident) en geen spoortje angst te bekennen. Een en al roze wolk, werd er constant gevraagd wanneer de zaak weer open zou gaan. De invallende kapster Esmeralda zou toch de zaak waarnemen? Is ws niet op komen dagen vanwege achterstallig loon. Maar goed, dat terzijde, er kwam geen enkel antwoord en de roep werd steeds luider. Tot er een bericht verscheen van een boze klant die voor een gesloten deur stond en een afgesloten telefoon, en waren de vragen helemaal niet meer van de lucht. En toen verscheen er een bericht aan alle hyvesvriendjes over vreemdgaan en mishandeling. Een ontkenning omdat de site gehacked zou zijn. Ja zeker gehacked.....het bericht was wel heeeeeeeeeeeeeeeel erg in dezelfde trant als een eerder smsje. Ik ben er dan ook van overtuigd dat daar een familie(lid) achter zat. Het hyvesbericht was dus wel degelijk het 1e naar buiten brengen.
Probeerde Huub er misschien met Claire nog uit te komen, maar werden de poten onder zijn stoel vandaan gezaagd?
Was de aanleiding van eventueel gooi en smijtwerk dit zagen, of de geflopte zaak en het willen terugkeren naar Tilburg? Terwijl Huub voor zijn ambitie en carriëre in hilversum wilde blijven?
Gooi en smijtwerk omdat de familie constant in dat huwelijk zaten te roeren en aan Claire te trekken?
Niet in gemeenschap van goederen getrouwd. Maar vonden ze dat Huub niet genoeg in Claire's zaak investeerde?
Huub deugde voor geen meter, maar mocht wel voor het bunkerproject op komen draven bij broer Bram. Toen Huub daar geen 3 dagen wilde zitten omdat dat zijn carriëre misschien zou schaden was het commentaar niet van de lucht.
Ik zeg niet dat dit de redenen zijn,En als Huub zijn handen heeft gebruikt moet hij maar een werkstraf krijgen of i.d. Maar er kan dus veel meer achter zitten dan alleen maar. Hij heeft haar mishandeld. En niemand weet wat en hoe Claire op dit alles heeft gereageerd en hoe haar rol in dit alles was.
ja ik denk ook dat de baby niet gepland was ( wie ben ik he) maar denk eerder.....................quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:47 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Ik herinner me nog dat papa in de kooi kwam, en claire maar sprak ja papa, maar papa enzovoorts geheel nederig aan dr vader die blijkbaar haar hele leven uitstippelde.
Wat zeker is dat Sophie niet gepalnd was , dat heeft niet in eht script gestaan , wie zegt neit dat hun huwelijk een jaar heeft moeten duren na DGK voor een vegoeding o.i.d. sta er niet van te kijken namelijkals dat waar mocht blijken te zijn.
Dus omdat het OM een onderzoek heeft ingesteld, is Huub al schuldig. Da's lekker makkelijk, kunnen er meteen weer wat rechters die boven de Balkenende-norm zitten naar het UWV geschopt worden.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
WIl best in je hele relaas mee maarrrrrrrrrrrrrrrr
"Het OM heeft inmiddels een onderzoek ingesteld."
Ik weet hoe lax en traag het OM is in dit soort gevallen en WANNEER ze pas een onderzoek instellen. In mijn bescheiden optiek zal er nu geen modder genoeg zijn om Huub af te maken want er moet iets ergs gebeurt zijn, hij moet haar te grazen hebben genomen op een manier waar na een aangifte, een lang intakegesprek en vooronderzoek het OM het nu heeft overgenomen.
Ik kan met de beste wil van de wereld dus niet anders dan zeggen Huub is een klootzak die elke druppel stront die over hem heenkomt nu verdient!
Het OM neemt zelden een zaak in handen tenzij er wat te halen is om het maar even sarcastisch te zeggen. Dat is niet alleen mijn ervaring maar ook de ervaring van politie.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Dus omdat het OM een onderzoek heeft ingesteld, is Huub al schuldig. Da's lekker makkelijk, kunnen er meteen weer wat rechters die boven de Balkenende-norm zitten naar het UWV geschopt worden.![]()
Jij beroept je op jouw eigen ervaring met het OM. Mijn ervaring met de combinatie OM + BN, is dat ze er maar wat happig op zijn om dit soort zaken ontvankelijk te verklaren. Het zijn net mensen daar.
Misschien bedoelde ze wel dat de politie een onderzoek instelt. Maar OM klinkt natuurlijk veel gewichtiger.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
Het OM neemt zelden een zaak in handen tenzij er wat te halen is om het maar even sarcastisch te zeggen. Dat is niet alleen mijn ervaring maar ook de ervaring van politie.
Sunny spreekt Cc volgens mij ook helemaal niet tegen, hij zegt alleen dat er mét Huub meer mensen zouden hebben gekeken. Dat zal wel, iéts meer waarschijnlijk, inderdaad. Huub mocht echter niet met z'n kop voor de camera's van z'n baas, dus bleef-ie erachter.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:56 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik ben het met beide wel eens hoor. Ik geloof Cc als ze zegt dat Huub geen trekpleister hoefde te zijn, maar ik geloof Sunny ook wel als ze zegt dat er met Huub wat meer mensen naar de kick off zouden hebben gekeken. Gaat wellicht niet om een hele grote groep mensen, maar denk wel dat er een handvol meer gekeken zou hebben mét huub.
Ik bedoelde eigenlijk dat het in de Party-artikel gebagaelliseerd wasquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Nah, "bagatelliseren" is weer wat anders. Dan zou ik beweerd moeten hebben dat dit heel normaal is of zo. En dat is het niet, het is paupergedrag. Zal-ie zelf ook vinden trouwens. Ik zeg alleen dat ik de aangifte een beetje wantrouw. Net zoals anderen er vanuit gaan dat Huub haar regelmatig in elkaar heeft geschopt, want in DGK was het ook zo'n driftkikker etc, meen IK dat er redenen zijn om je vraagtekens te zetten bij deze aangifte en de timing ervan. Het blijft speculatie want er hingen nou eenmaal geen camera's in het huis in Hilversum.
Waarom is haar website van die studio nog online dan????quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:57 schreef Re het volgende:
[..]
Leuke meid die Esmeralda ...
Claire nog maar ff een smsje getuurd, denk dat ik er weinig response op krijg. Op 15 September waren ze het faillisement van StudioClaire al aan het afhandelen geloof ik.
Er zal misschien wel wat "te hálen" zijn, maar dat hoeft natuurlijk niet te betekenen dat er dus ook fysiek geweld is gepleegd. Met huisraad gooien en deuren intrappen, dat voelt bedreigend en valt ook onder huiselijk geweld. En ik vermoed dat het bij het aannemen van de zaak op z'n minst gehólpen heeft dat het hier om een zaak gaat waarbij BN'ers betrokken zijn.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
Het OM neemt zelden een zaak in handen tenzij er wat te halen is om het maar even sarcastisch te zeggen. Dat is niet alleen mijn ervaring maar ook de ervaring van politie.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Sunny spreekt Cc volgens mij ook helemaal niet tegen, hij zegt alleen dat er mét Huub meer mensen zouden hebben gekeken. Dat zal wel, iéts meer waarschijnlijk, inderdaad. Huub mocht echter niet met z'n kop voor de camera's van z'n baas, dus bleef-ie erachter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O ja? Dat beeld heb ik dan niet gezien... Wat ik vanaf het begin dat hij hier weer postte wel meteen zag was iemand die mensen bij wie hij zijn gelijk niet kon halen uiterst grof bejegende, het hele bord van de polikliniek toewenste, met Zyklon B rondstrooide enz, enz..quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:04 schreef yvonne het volgende:
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:08 schreef Marrije het volgende:
[..]Oooo, vandaar!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
Er zouden misschien wel meer mensen gekeken hebben, maar dat Huub er volop bij betrokken zou zijn is weer typisch zo'n voorbeeld van iets dat "waarheid" werd omdat het hier tig keer herhaald werd..... en dan niet door mensen die er wat van wisten, maar puur wishful thinking.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:56 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik ben het met beide wel eens hoor. Ik geloof Cc als ze zegt dat Huub geen trekpleister hoefde te zijn, maar ik geloof Sunny ook wel als ze zegt dat er met Huub wat meer mensen naar de kick off zouden hebben gekeken. Gaat wellicht niet om een hele grote groep mensen, maar denk wel dat er een handvol meer gekeken zou hebben mét huub.
Ja, hij had moeten voorkomen zo snel met een andere dame te worden gezien. En zeker niet bij Loetje moeten gaan eten want daar aten zij altijd. Oh, en dat ie zo snel over zn liefdesverdriet heen stapt is ook verkeerd. Wat ook weer helemaal nergens op slaat, Huub zal er best nog wel verdriet van hebben, maar dat betekent niet automatisch dat ie dan niet aanpapt met een ander.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb geen inzage in de timing van de aangifte, ik weet alleen dat ze het naar buiten heeft gebracht nadat Huub op de cover van de Party stond met een lang blond ding.... en dat blijft natuurlijk een beetje triest.
Al was het alleen al omdat Claire beter dan wie dan ook weet, dat de bladen schrijven wat ze willen, en de foto zag er niet uit alsof er voor geposeerd was, dus feitelijk neemt Claire hem kwalijk dat hij uit eten gaat en daarbij betrapt is door een fotograaf??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |