je meent utquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 09:00 schreef static het volgende:
Carry on. Ik was te snel met het sluiten van die topics, my bad.
(zag ergens een goede reactie ) Hij kruipt er weer in bij Huubquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 09:29 schreef Mylene het volgende:
DGK Eric twitterde gisteren:
ErictMannetje Waar of niet waar, maar hoe @ClaireRecourt @DitisHuub te kakken zet bij @rtl_boulevard vind ik stuitend & erg laag! http://bit.ly/2cHqTa
42 minutes ago from web
en:
ErictMannetje Snap niet waar 't goed voor is om dit via de media te spelen. Denk aan je kind & los het lekker met z'n 2en op ipv 'n trap na te geven! Bah!
39 minutes ago from web
Niets is zeker, wat zeker is:quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 09:54 schreef liesje1979 het volgende:
Ik dacht dat dat al zeker was maar het is dus helemaal niet duidelijk of het de nieuwe liefde van Huub is?
Claire heeft haar mond eerst wel gehouden, hetgeen ik al erg knap vond, gezien de publiekelijke vernedering.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:04 schreef yvonne het volgende:
En wij maar denken dat Lieke de golddigster was.
Nee, dat is dus Claire.
Ondanks de vele muntjes van Papa Claire was ze niet in staat een zinvol bestaan op te bouwen laat staan enige bekendheid te kweken.
Dan komt daar dé kans, DGK, Huub is de publiekslieveling én gevoelig voor vrouwen dus het is voor een vrouw met wat berekende hersen een fluitje van een cent.
Ze is bekend, bekender dan ze ooit op eigen kracht zou worden.
En ze is sluw, sluwer dan wij denken. ( "sluw al dan niet met de hulp van de Recourtjes die even niet vergeten gewoon keiharde zakenlui zijn)
Nu begint het spel:
van Huub bestaat een beeld, een beeld door DGK, een beeld dat WIJ DENKEN TE KENNEN.
Maar waarvan we nu heus wel weten ( jaar later) dat er ook doelbewust beelden van mensen zo werden neergezet, script, nou ja eigenlijk gewoon tv maken ( jezou schrikken als je alles wist hoe eea werkt)
Goed, dit vasthouden, het door DGK gecreeerde beeld van Huub, Huub zelf die hier toch vaak zat een ander beeld neerzette.
Er komt een krak in het sprookjeshuwelijk en men gaat uiteen, dat is geen ramp, dat gebeurt wel vaker.
Maar! Er zal geld mee gemoeid zijn en men zal absoluut niet willen dat Claire de kwaaie pier is.
Nu treed zakenkliek Recourt meteen in beeld, zakenlui die iig weten hoe de echte wereld werkt,
er zal voor een gunstige scheiding ( lees veel geld) zo snel mogelijk met modder gegooid moeten worden naar de tegenpartij.
Waar Huub keer op keer stelt er niet over te willen praten want privé, weet de tegenpartij niet hoe snel ze in de publiciteit moeten komen.
En in feite hoeven ze niet veel te doen, want bij hoeveel bestaat nog DAT beeld van Huub door DGK neergezet?
Hoe makkelijk worden dus leugens over hem klakkeloos geloofd?
Hier al door 99%, die slag hebben de recourtjes al binnen.
Dit wordt een smerige medogenloze strijd die Huub niet kan en niet zal winnen.
Ik lees vanavond wel weer bij maar ik ga nu ff wat leuks doen voordat ik in slaap val van dit soort posts.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:04 schreef yvonne het volgende:
En wij maar denken dat Lieke de golddigster was.
Nee, dat is dus Claire.
Ondanks de vele muntjes van Papa Claire was ze niet in staat een zinvol bestaan op te bouwen laat staan enige bekendheid te kweken.
Dan komt daar dé kans, DGK, Huub is de publiekslieveling én gevoelig voor vrouwen dus het is voor een vrouw met wat berekende hersen een fluitje van een cent.
Ze is bekend, bekender dan ze ooit op eigen kracht zou worden.
En ze is sluw, sluwer dan wij denken. ( "sluw al dan niet met de hulp van de Recourtjes die even niet vergeten gewoon keiharde zakenlui zijn)
Nu begint het spel:
van Huub bestaat een beeld, een beeld door DGK, een beeld dat WIJ DENKEN TE KENNEN.
Maar waarvan we nu heus wel weten ( jaar later) dat er ook doelbewust beelden van mensen zo werden neergezet, script, nou ja eigenlijk gewoon tv maken ( jezou schrikken als je alles wist hoe eea werkt)
Goed, dit vasthouden, het door DGK gecreeerde beeld van Huub, Huub zelf die hier toch vaak zat een ander beeld neerzette.
Er komt een krak in het sprookjeshuwelijk en men gaat uiteen, dat is geen ramp, dat gebeurt wel vaker.
Maar! Er zal geld mee gemoeid zijn en men zal absoluut niet willen dat Claire de kwaaie pier is.
Nu treed zakenkliek Recourt meteen in beeld, zakenlui die iig weten hoe de echte wereld werkt,
er zal voor een gunstige scheiding ( lees veel geld) zo snel mogelijk met modder gegooid moeten worden naar de tegenpartij.
Waar Huub keer op keer stelt er niet over te willen praten want privé, weet de tegenpartij niet hoe snel ze in de publiciteit moeten komen.
En in feite hoeven ze niet veel te doen, want bij hoeveel bestaat nog DAT beeld van Huub door DGK neergezet?
Hoe makkelijk worden dus leugens over hem klakkeloos geloofd?
Hier al door 99%, die slag hebben de recourtjes al binnen.
Dit wordt een smerige medogenloze strijd die Huub niet kan en niet zal winnen.
C'mon, het is toch een mening? Iemand heeft er een andere kijk op. Je hoeft het er niet eens mee te zijn.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:15 schreef sandra17 het volgende:
[..]
Ik lees vanavond wel weer bij maar ik ga nu ff wat leuks doen voordat ik in slaap val van dit soort posts.
![]()
idd, dus begin er maar meequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:14 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Al met al, zullen we iedereen dan maar als slachtoffers van het hokje betitelen? Dan mogen er veel excuusjes komen aan het adres van mensen als Brian, Dennis, Amanda en niet te vergeten aan Jaap.
Een mening die nergens op slaatquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:16 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
C'mon, het is toch een mening?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |