abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 09:00:10 #1
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_74008379
Carry on. Ik was te snel met het sluiten van die topics, my bad.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  One tough cookie zaterdag 24 oktober 2009 @ 09:01:41 #2
169210 liesje1979
pi_74008388
Tof static!
Tvp!
pi_74008400

Gouden Kooi-Claire doet aangifte van huiselijk geweld van onze redactie

AMSTERDAM - Gouden Kooi-deelneemster Claire heeft aangifte gedaan wegens huiselijk geweld tegen haar verse ex Huub...
Bracht het stel eerder nog naar buiten in goed overleg te gaan scheiden, inmiddels laat Claire Recourt aan RTL Boulevard weten dat ze wegging omdat ze te bang was om bij Huub van Ballegooy te blijven...

Zelfs zodanig dat ze aangifte heeft gedaan wegens huiselijk geweld. Het OM heeft inmiddels een onderzoek ingesteld.

Claire vertelt: "Er zijn gewoon dingen gebeurd die niet te accepteren zijn. Dat heeft te maken met agressie. Dan werd hij woedend, en had daarna spijt. Maar als het zich daarna nog een paar keer voordoet, en je twee weken na je bevalling opnieuw heel erg bang moet zijn voor je man dan vind ik dat een hele goede reden om weg te gaan."

Gisteren verschenen er in weekblad Party foto's van Huub hand in hand met een brunette. Claire maakt er korte metten mee: "Dat is gewoon walgelijk! Hij houdt er geen seconde rekening mee wat zoiets over tien jaar voor effect heeft op onze dochter Sophie. Hij is volledig onvoorspelbaar en alleen met zichzelf bezig."

Huub laat weten dat hij niets weet van een aangifte en dat Claire's verhaal niet waar is.

Eerder verscheen er een bericht op Hyves waarin stond dat Huub was vreemdgegaan. Ook zou hij Claire hebben geslagen. "Onzin", liet een bron toe weten. "Er is wel eens een gat in de deur geschopt en er vloog wel eens een telefoon door de huiskamer, maar van fysiek geweld is mij niks bekend."

Admin zaterdag 24 oktober 2009 @ 09:04:38 #4
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_74008408
Helleuh!
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  One tough cookie zaterdag 24 oktober 2009 @ 09:06:47 #5
169210 liesje1979
pi_74008427
Met OP zelfs, blijft deze open?
Hi Yvonne!
  Admin zaterdag 24 oktober 2009 @ 09:21:29 #6
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_74008531
Jup, we gaan weer verder
Mogguh!

Kom maar op
Maar Huubkes twitter is inderdaad weg.
Radiostilte op advies advocaat stel ik me zo voor.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

pi_74008596
DGK Eric twitterde gisteren:

ErictMannetje Waar of niet waar, maar hoe @ClaireRecourt @DitisHuub te kakken zet bij @rtl_boulevard vind ik stuitend & erg laag! http://bit.ly/2cHqTa
42 minutes ago from web

en:

ErictMannetje Snap niet waar 't goed voor is om dit via de media te spelen. Denk aan je kind & los het lekker met z'n 2en op ipv 'n trap na te geven! Bah!
39 minutes ago from web
pi_74008604
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 09:00 schreef static het volgende:
Carry on. Ik was te snel met het sluiten van die topics, my bad.
je meent ut
pi_74008823
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 09:29 schreef Mylene het volgende:
DGK Eric twitterde gisteren:

ErictMannetje Waar of niet waar, maar hoe @ClaireRecourt @DitisHuub te kakken zet bij @rtl_boulevard vind ik stuitend & erg laag! http://bit.ly/2cHqTa
42 minutes ago from web

en:

ErictMannetje Snap niet waar 't goed voor is om dit via de media te spelen. Denk aan je kind & los het lekker met z'n 2en op ipv 'n trap na te geven! Bah!
39 minutes ago from web
(zag ergens een goede reactie ) Hij kruipt er weer in bij Huub .

Bovendien het eerste artikel in de Party dat de oorzaak van de scheiding eigenlijk allemaal aan claire lag (eigen zaak, heimwee etc) waarop huub door de party is benaderd om te kijken of het verhaal klopte en zijn antwoord daarop was "ik kan er nu niet verder op ingaan, dus geen commentaar" was wel goed?. Had Huub toen niet kunnen zeggen "niet waar en verder geen commentaar", nee dat was niet natrappen?

Toen het tweede artikel "claire verlaten voor een ander" en hij vol trots met zijn nieuwe scharrel op de voorpagina staat, dat is denken aan je kind?.

Beetje hypocriet Eric?
  Admin zaterdag 24 oktober 2009 @ 09:50:51 #10
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_74008850
Sorry hoor, maar ik kan met de beste wereld uit die foto niet halen dat er een nieuwe scharrel is.

One tough cookie zaterdag 24 oktober 2009 @ 09:54:36 #11
169210 liesje1979
pi_74008899
Ik dacht dat dat al zeker was maar het is dus helemaal niet duidelijk of het de nieuwe liefde van Huub is?
pi_74009005
Het artikel bij de foto (met dank aan Eef999):

Admin zaterdag 24 oktober 2009 @ 10:04:54 #13
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_74009024
En wij maar denken dat Lieke de golddigster was.
Nee, dat is dus Claire.
Ondanks de vele muntjes van Papa Claire was ze niet in staat een zinvol bestaan op te bouwen laat staan enige bekendheid te kweken.
Dan komt daar dé kans, DGK, Huub is de publiekslieveling én gevoelig voor vrouwen dus het is voor een vrouw met wat berekende hersen een fluitje van een cent.
Ze is bekend, bekender dan ze ooit op eigen kracht zou worden.

En ze is sluw, sluwer dan wij denken. ( "sluw al dan niet met de hulp van de Recourtjes die even niet vergeten gewoon keiharde zakenlui zijn)
Nu begint het spel:

van Huub bestaat een beeld, een beeld door DGK, een beeld dat WIJ DENKEN TE KENNEN.
Maar waarvan we nu heus wel weten ( jaar later) dat er ook doelbewust beelden van mensen zo werden neergezet, script, nou ja eigenlijk gewoon tv maken ( jezou schrikken als je alles wist hoe eea werkt)

Goed, dit vasthouden, het door DGK gecreeerde beeld van Huub, Huub zelf die hier toch vaak zat een ander beeld neerzette.

Er komt een krak in het sprookjeshuwelijk en men gaat uiteen, dat is geen ramp, dat gebeurt wel vaker.
Maar! Er zal geld mee gemoeid zijn en men zal absoluut niet willen dat Claire de kwaaie pier is.
Nu treed zakenkliek Recourt meteen in beeld, zakenlui die iig weten hoe de echte wereld werkt,
er zal voor een gunstige scheiding ( lees veel geld) zo snel mogelijk met modder gegooid moeten worden naar de tegenpartij.
Waar Huub keer op keer stelt er niet over te willen praten want privé, weet de tegenpartij niet hoe snel ze in de publiciteit moeten komen.
En in feite hoeven ze niet veel te doen, want bij hoeveel bestaat nog DAT beeld van Huub door DGK neergezet?
Hoe makkelijk worden dus leugens over hem klakkeloos geloofd?
Hier al door 99%, die slag hebben de recourtjes al binnen.

Dit wordt een smerige medogenloze strijd die Huub niet kan en niet zal winnen.

pi_74009102
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 09:54 schreef liesje1979 het volgende:
Ik dacht dat dat al zeker was maar het is dus helemaal niet duidelijk of het de nieuwe liefde van Huub is?
Niets is zeker, wat zeker is:
  • Huub en Claire zijn uit elkaar

• huub was uit eten met dochter (van Joegoslaaf ofzo) uit Quote 500
    in het eettentje waar claire altijd met huub ging eten, (zuuuuuur vond Claire)

• Ron R. twittert en claire hyved, ondanks mediastilte

• Huub veranderd achtergrondfoto van hyves

• hyves en twitter van huub zijn niet actief

• via twitter schijnt het door te gaan

• sandra17 en littlemamita gaan het vandaag hier uitleggen
    don't correct me if i'm wrong
  • pi_74009126
    Owja, de kapperszaak flopte totaal, er moest geld bij ,
    geen gering detail
      zaterdag 24 oktober 2009 @ 10:14:22 #16
    177711 ThunderBitch
    "You know I Can"
    pi_74009165
    quote:
    Op zaterdag 24 oktober 2009 10:04 schreef yvonne het volgende:
    Nee, dat is dus Claire.
    Ondanks de vele muntjes van Papa Claire was ze niet in staat een zinvol bestaan op te bouwen laat staan enige bekendheid te kweken.
    Dan komt daar dé kans, DGK, Huub is de publiekslieveling én gevoelig voor vrouwen dus het is voor een vrouw met wat berekende hersen een fluitje van een cent.

En ze is sluw, sluwer dan wij denken. ( "sluw al dan niet met de hulp van de Recourtjes die even niet vergeten gewoon keiharde zakenlui zijn)
    Nu begint het spel:

van Huub bestaat een beeld, een beeld door DGK, een beeld dat WIJ DENKEN TE KENNEN.
    Maar waarvan we nu heus wel weten ( jaar later) dat er ook doelbewust beelden van mensen zo werden neergezet, script, nou ja eigenlijk gewoon tv maken ( jezou schrikken als je alles wist hoe eea werkt)

Goed, dit vasthouden, het door DGK gecreeerde beeld van Huub, Huub zelf die hier toch vaak zat een ander beeld neerzette.

Er komt een krak in het sprookjeshuwelijk en men gaat uiteen, dat is geen ramp, dat gebeurt wel vaker.
    Maar! Er zal geld mee gemoeid zijn en men zal absoluut niet willen dat Claire de kwaaie pier is.
    Nu treed zakenkliek Recourt meteen in beeld, zakenlui die iig weten hoe de echte wereld werkt,
    er zal voor een gunstige scheiding ( lees veel geld) zo snel mogelijk met modder gegooid moeten worden naar de tegenpartij.
    Waar Huub keer op keer stelt er niet over te willen praten want privé, weet de tegenpartij niet hoe snel ze in de publiciteit moeten komen.
    En in feite hoeven ze niet veel te doen, want bij hoeveel bestaat nog DAT beeld van Huub door DGK neergezet?

Claire heeft haar mond eerst wel gehouden, hetgeen ik al erg knap vond, gezien de publiekelijke vernedering.
    Huub is wie die is. Mensen met een beetje verstand weten ondertussen wel wat overdreven kan zijn.
    Als je iemand anderhalf jaar volgt, en ik heb ook hier Huub in actie gezien, hij is wie hij is, met of zonder de beelden van DGK.

Ik vond Claire geen golddigger, maar wel een beetje dom. Geen enkele vrouw laat zich zo op tv vernederen, zoals zij gedaan heeft in DGK. Het feit dat men Lieke een golddigger noemde vind ik al onbegrijpelijk.

Al met al, zullen we iedereen dan maar als slachtoffers van het hokje betitelen? Dan mogen er veel excuusjes komen aan het adres van mensen als Brian, Dennis, Amanda en niet te vergeten aan Jaap.
    [b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
    [b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
    pi_74009177
    quote:
    Op zaterdag 24 oktober 2009 10:04 schreef yvonne het volgende:
    Nee, dat is dus Claire.

Nu begint het spel:

Ik lees vanavond wel weer bij maar ik ga nu ff wat leuks doen voordat ik in slaap val van dit soort posts.

zaterdag 24 oktober 2009 @ 10:16:14 #18
    177711 ThunderBitch
    "You know I Can"
    pi_74009187
    quote:
    Op zaterdag 24 oktober 2009 10:15 schreef sandra17 het volgende:

[..]

Ik lees vanavond wel weer bij maar ik ga nu ff wat leuks doen voordat ik in slaap val van dit soort posts.

C'mon, het is toch een mening? Iemand heeft er een andere kijk op. Je hoeft het er niet eens mee te zijn.
    Zij is ook niet eens met anderen. Dat is juist de bedoeling van. Iedereen reageert anders, het hoeft niet de waarheid te zijn? Het is een zienswijze.
    pi_74009190
    quote:
    Op zaterdag 24 oktober 2009 10:14 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Al met al, zullen we iedereen dan maar als slachtoffers van het hokje betitelen? Dan mogen er veel excuusjes komen aan het adres van mensen als Brian, Dennis, Amanda en niet te vergeten aan Jaap.
    idd, dus begin er maar mee
    pi_74009232
    quote:
    Op zaterdag 24 oktober 2009 10:16 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

C'mon, het is toch een mening?
    Een mening die nergens op slaat

Ff denken hoor getrouwd onder voorwaarden van IJSKOUDE UITSLUITING of hoe dit ook mag heten. Met andere woorden er valt helemaal geen geld te halen.

Alleen allimentatie voor hun kleine meid, nou dat is niet meer als normaal.

Nou ga ik echt, veel plezier vandaag
      zaterdag 24 oktober 2009 @ 10:19:04 #21
    177711 ThunderBitch
    "You know I Can"
    pi_74009234
    quote:
    Op zaterdag 24 oktober 2009 10:16 schreef Wijnneus het volgende:

[..]

idd, dus begin er maar mee
    Ik ben het er niet mee eens, dus ik begin nergens mee. Iedereen was er zelf bij. En ik hou al rekening met het feit dat er tv bij betrokken was, ik ben niet achterlijk.
    pi_74009241
    quote:

[..]

C'mon, het is toch een mening? Iemand heeft er een andere kijk op. Je hoeft het er niet eens mee te zijn.
    Zij is ook niet eens met anderen. Dat is juist de bedoeling van. Iedereen reageert anders, het hoeft niet de waarheid te zijn? Het is een zienswijze.
    Je bent dus toch lievvvvv
      zaterdag 24 oktober 2009 @ 10:21:37 #23
    177711 ThunderBitch
    "You know I Can"
    pi_74009275
    quote:
    Op zaterdag 24 oktober 2009 10:18 schreef sandra17 het volgende:

[..]

Ff denken hoor getrouwd onder voorwaarden van IJSKOUDE UITSLUITING of hoe dit ook mag heten. Met andere woorden er valt helemaal geen geld te halen.

I know, I know, het kan soms hard zijn, maar het leven is hard en oneerlijk.
    Je zult maar in de situatie van Claire zitten. Ik ben benieuwd wat al die mensen gedaan zouden hebben.
    Ik vraag me af of ze het rustig over zich heen zouden laten komen. Ik ben blij dat ze het eindelijk niet pikt.
    Ze heeft teveel gepikt, had niet gemoeten, maar die klojo zou menig vrouw op de kast krijgen met zijn gedrag zo kort na de fysieke scheiding.
      zaterdag 24 oktober 2009 @ 10:22:18 #24
    177711 ThunderBitch
    "You know I Can"
    pi_74009286
    quote:
    Op zaterdag 24 oktober 2009 10:19 schreef Wijnneus het volgende:

[..]

Je bent dus toch lievvvvv
    Ik heb zeker mijn momenten.
      Admin zaterdag 24 oktober 2009 @ 10:22:20 #25
    2589 crew  yvonne
    On(t)deugend
    pi_74009287
    quote:

[..]

En zoiets heet nou een forum

Ik zeg nergens dat dit Dé waarheid is, maar een andere kant waar ik m'n gedachten over laat gaan.

pi_74009300
    quote:

[..]

Ooow, dus dat is belangrijk voor recoer !?
    pi_74009321
    quote:

[..]

Bovendien zij heeft haar mond gehouden, toen kwam het eerste artikel in de Party dat de scheiding aan haar lag door heimwee, eigen zaak ed. , party neemt contact met huub op of het klopt hij ontkent niet zegt alleen ik kan er niet dieper op in gaan en verder geen commentaar. Zo dat is straatje schoonvegen. Hij had ook kunnen zeggen niet waar en verder geen commentaar. Dat de bron van het artikel een bekende van huub was lijkt me duidelijk.

En nu ga ik echt
      zaterdag 24 oktober 2009 @ 10:25:50 #28
    177711 ThunderBitch
    "You know I Can"
    pi_74009336
    quote:
    Op zaterdag 24 oktober 2009 10:22 schreef yvonne het volgende:

[..]

En zoiets heet nou een forum

Ik zeg nergens dat dit Dé waarheid is, maar een andere kant waar ik m'n gedachten over laat gaan.
    Ja, inderdaad, en ik ben blij dat het kan, want als iedereen hetzelfde moet blaten, dan gaat het snel vervelen.
    En wie weet, misschien verander je nog wel van gedachten. Dat vind ik dus WEL leuk aan reacties die ergens over gaan. Er valt op dingen te reageren, al is het later in de tijd.

Ik vind het wel jammer dat je zoveel credits geeft aan Huub, maar goed, misschien is het voor een beetje evenwicht wel goed. Ik weet dat je geen sopper bent, want anders was je allang met een reddingsboei in gesprongen om hem te redden.
    pi_74009362
    quote:
    Op zaterdag 24 oktober 2009 10:23 schreef Wijnneus het volgende:

[..]

Ooow, dus dat is belangrijk voor recoer !?
    nee dat zegt ze in haar post dat claire een golddigger is en dat is niet aan de orde omdat ze zo getrouwd zijn. waar haal jij trouwend uit mijn post op dat ik dat ermee bedoel, staat nergens.

ok nu ben ik echt klaar , veel plezier vandaag
      Admin zaterdag 24 oktober 2009 @ 10:28:06 #30
    2589 crew  yvonne
    On(t)deugend
    pi_74009377
    quote:
    Op zaterdag 24 oktober 2009 10:25 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ja, inderdaad, en ik ben blij dat het kan, want als iedereen hetzelfde moet blaten, dan gaat het snel vervelen.
    En wie weet, misschien verander je nog wel van gedachten. Dat vind ik dus WEL leuk aan reacties die ergens over gaan. Er valt op dingen te reageren, al is het later in de tijd.

Ik vind het wel jammer dat je zoveel credits geeft aan Huub, maar goed, misschien is het voor een beetje evenwicht wel goed. Ik weet dat je geen sopper bent, want anders was je allang met een reddingsboei in gesprongen om hem te redden.
    Nee, ik mag het hele zooitje niet

Nee, en het is een beetje tegenwicht bij het bij voorbaat al opknopen van Huub de afgelopen topics.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')