Ik ben het helemaal met je eens vrouw.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:24 schreef sandra17 het volgende:
[..]
Bovendien zij heeft haar mond gehouden, toen kwam het eerste artikel in de Party dat de scheiding aan haar lag door heimwee, eigen zaak ed. , party neemt contact met huub op of het klopt hij ontkent niet zegt alleen ik kan er niet dieper op in gaan en verder geen commentaar. Zo dat is straatje schoonvegen. Hij had ook kunnen zeggen niet waar en verder geen commentaar. Dat de bron van het artikel een bekende van huub was lijkt me duidelijk.
En nu ga ik echt
eensch of zoals ik het zet 1squote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, ik mag het hele zooitje niet
Nee, en het is een beetje tegenwicht bij het bij voorbaat al opknopen van Huub de afgelopen topics.
Godverdomme ............quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:04 schreef yvonne het volgende:
En wij maar denken dat Lieke de golddigster was.
Nee, dat is dus Claire.
Ondanks de vele muntjes van Papa Claire was ze niet in staat een zinvol bestaan op te bouwen laat staan enige bekendheid te kweken.
Nu begint het spel:
Hoe makkelijk worden dus leugens over hem klakkeloos geloofd?
Hier al door 99%, die slag hebben de recourtjes al binnen.
Dit wordt een smerige medogenloze strijd die Huub niet kan en niet zal winnen.
Ach, het is toch niet anders, toen met Brian is hij ook tot de grond afgebrand (heb het toen niet echt gevolgd omdat ik minder tijd had, maar af en toe wel even gelezen. Het is ook logisch.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, ik mag het hele zooitje niet
Nee, en het is een beetje tegenwicht bij het bij voorbaat al opknopen van Huub de afgelopen topics.
Team niemandquote:
dito (alhoewel huub tegenover alle Recourtjes blijkt te staan)quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:39 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Team niemand
o, wacht, team vrouwenharten![]()
Kijk, DAT weten we dus juist niet, dat nemen we aan, en ik hou daar zeker rekening mee, want als familie doe je dat wel snel. Je wil die MF het liefst in de hel zien branden.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:41 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
dito (alhoewel huub tegenover alle Recourtjes blijkt te staan)
Ik ga ook maar iets nuttigs doen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:41 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
dito (alhoewel huub tegenover alle Recourtjes blijkt te staan)
* Wijnneus nu boodschapjes gaat doen![]()
Maar haar familie heeft net zo goed op haar ingepraat en dat heeft blijbaar minder gewicht gehad dan de anderen die op haar aan het inpraten waren.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
De combinatie van DGK, verliefdheid (want ze was verliefd), Huub en de FEBO die op haar ingepraat hebben maken dat ze toen absoluut niet in staat was om een goede keus te maken.
Huub is daarentegen voorzien van een goed verstand en dat alleen maakt al dat je hem alles tien keer zwaarder aan kunt rekenen.
Is Claire echt dom ?? Zijn de Recourtjes echt dom ? "Geen enkele vrouw laat zich zo op tv vernederen", dus ook Claire niet .............!? Precies !, als het loopt als een hond, blaft als een hond, kwispelt als een hond, ruikt als een hond, dan is het hond ! Lieke wilde niet, Sjon wilde de 1e RLS-bruiloft, Claire kwam de kooi in als aanstaande bruid, dat wist ze al toen ze binnenstapte, believe it ! Dat was de deal waarin Sjon kreeg wat hij wilde en Claire en de rest van de Recourtjes kregen wat ze wilden. Claire en de Recourtjes zagen in de trouwerij met Huub de opstap naar een goede marketingcampagne voor een eigen Studio voor Claire, met de daarbij behorende produkten van Pappie plus wat Hard-Cash als startkapitaal ! Voor deze zakelijke deal hadden ze veel over ! Het is niet precies gegaan zoals ze gehoopt hadden en Sophie was een ongelukje !quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:14 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik vond Claire geen golddigger, maar wel een beetje dom. Geen enkele vrouw laat zich zo op tv vernederen, zoals zij gedaan heeft in DGK. Het feit dat men Lieke een golddigger noemde vind ik al onbegrijpelijk.
`quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 09:29 schreef Mylene het volgende:
DGK Eric twitterde gisteren:
ErictMannetje Waar of niet waar, maar hoe @ClaireRecourt @DitisHuub te kakken zet bij @rtl_boulevard vind ik stuitend & erg laag! http://bit.ly/2cHqTa
42 minutes ago from web
en:
ErictMannetje Snap niet waar 't goed voor is om dit via de media te spelen. Denk aan je kind & los het lekker met z'n 2en op ipv 'n trap na te geven! Bah!
39 minutes ago from web
*zuht* , DGK was een spel misshien .quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:59 schreef Estherdv het volgende:
en wie zegt dat huub zo braaf is, kijk alleen maar wat hij in de gouden kooi heeft gedaan...
claire moest zonodig praten met rtl nadat de party in de winkel lag, dat lag er wel heel erg dik boven op .quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 09:49 schreef sandra17 het volgende:
[..]
(zag ergens een goede reactie ) Hij kruipt er weer in bij Huub.
Bovendien het eerste artikel in de Party dat de oorzaak van de scheiding eigenlijk allemaal aan claire lag (eigen zaak, heimwee etc) waarop huub door de party is benaderd om te kijken of het verhaal klopte en zijn antwoord daarop was "ik kan er nu niet verder op ingaan, dus geen commentaar" was wel goed?. Had Huub toen niet kunnen zeggen "niet waar en verder geen commentaar", nee dat was niet natrappen?
Toen het tweede artikel "claire verlaten voor een ander" en hij vol trots met zijn nieuwe scharrel op de voorpagina staat, dat is denken aan je kind?.
Beetje hypocriet Eric?
Preccies !!!!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Is Claire echt dom ?? Zijn de Recourtjes echt dom ? "Geen enkele vrouw laat zich zo op tv vernederen", dus ook Claire niet .............!? Precies !, als het loopt als een hond, blaft als een hond, kwispelt als een hond, ruikt als een hond, dan is het hond ! Lieke wilde niet, Sjon wilde de 1e RLS-bruiloft, Claire kwam de kooi in als aanstaande bruid, dat wist ze al toen ze binnenstapte, believe it ! Dat was de deal waarin Sjon kreeg wat hij wilde en Claire en de rest van de Recourtjes kregen wat ze wilden. Claire en de Recourtjes zagen in de trouwerij met Huub de opstap naar een goede marketingcampagne voor een eigen Studio voor Claire, met de daarbij behorende produkten van Pappie plus wat Hard-Cash als startkapitaal ! Voor deze zakelijke deal hadden ze veel over ! Het is niet precies gegaan zoals ze gehoopt hadden en Sophie was een ongelukje !
Conclusie Als je een valse hond in huis neemt om zijn gouden halsband, moet je niet raar opkijken als ie je op een gegeven moment in je fikken bijt.\
Hoplakeequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Is Claire echt dom ?? Zijn de Recourtjes echt dom ? "Geen enkele vrouw laat zich zo op tv vernederen", dus ook Claire niet .............!? Precies !, als het loopt als een hond, blaft als een hond, kwispelt als een hond, ruikt als een hond, dan is het hond ! Lieke wilde niet, Sjon wilde de 1e RLS-bruiloft, Claire kwam de kooi in als aanstaande bruid, dat wist ze al toen ze binnenstapte, believe it ! Dat was de deal waarin Sjon kreeg wat hij wilde en Claire en de rest van de Recourtjes kregen wat ze wilden. Claire en de Recourtjes zagen in de trouwerij met Huub de opstap naar een goede marketingcampagne voor een eigen Studio voor Claire, met de daarbij behorende produkten van Pappie plus wat Hard-Cash als startkapitaal ! Voor deze zakelijke deal hadden ze veel over ! Het is niet precies gegaan zoals ze gehoopt hadden en Sophie was een ongelukje !
Conclusie Als je een valse hond in huis neemt om zijn gouden halsband, moet je niet raar opkijken als ie je op een gegeven moment in je fikken bijt.\
Dus not.........na een laatste hyvesverslag op 4 augustus, waarin alle roze wolken er nog waren. (dus 4 weken na de bevalling en 2 weken na een vermeend incident) en geen spoortje angst te bekennen. Een en al roze wolk, werd er constant gevraagd wanneer de zaak weer open zou gaan. De invallende kapster Esmeralda zou toch de zaak waarnemen? Is ws niet op komen dagen vanwege achterstallig loon. Maar goed, dat terzijde, er kwam geen enkel antwoord en de roep werd steeds luider. Tot er een bericht verscheen van een boze klant die voor een gesloten deur stond en een afgesloten telefoon, en waren de vragen helemaal niet meer van de lucht. En toen verscheen er een bericht aan alle hyvesvriendjes over vreemdgaan en mishandeling. Een ontkenning omdat de site gehacked zou zijn. Ja zeker gehacked.....het bericht was wel heeeeeeeeeeeeeeeel erg in dezelfde trant als een eerder smsje. Ik ben er dan ook van overtuigd dat daar een familie(lid) achter zat. Het hyvesbericht was dus wel degelijk het 1e naar buiten brengen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:24 schreef sandra17 het volgende:
[..]
Bovendien zij heeft haar mond gehouden, toen kwam het eerste artikel in de Party dat de scheiding aan haar lag door heimwee, eigen zaak ed. , party neemt contact met huub op of het klopt hij ontkent niet zegt alleen ik kan er niet dieper op in gaan en verder geen commentaar. Zo dat is straatje schoonvegen. Hij had ook kunnen zeggen niet waar en verder geen commentaar. Dat de bron van het artikel een bekende van huub was lijkt me duidelijk.
En nu ga ik echt
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Huub heeft achter de schermen volop meegewerkt aan TBO, zo zijn Talpa agenda dat toeliet.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:24 schreef sunny16947 het volgende:
Huub deugde voor geen meter, maar mocht wel voor het bunkerproject op komen draven bij broer Bram. Toen Huub daar geen 3 dagen wilde zitten omdat dat zijn carriëre misschien zou schaden was het commentaar niet van de lucht.
Blijkbaar is alleen jou mening van toe doenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:18 schreef sandra17 het volgende:
[..]
Een mening die nergens op slaat
Ff denken hoor getrouwd onder voorwaarden van IJSKOUDE UITSLUITING of hoe dit ook mag heten. Met andere woorden er valt helemaal geen geld te halen.
Alleen allimentatie voor hun kleine meid, nou dat is niet meer als normaal.
Nou ga ik echt, veel plezier vandaag
Ik neem deze even mee naar een TTK-topic.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:35 schreef JEEtjuuh het volgende:
Blijkbaar is alleen jou mening van toe doen
Wel buiten beeld. Maar Huub had toch de trekpleister moeten worden door er 3 dagen te gaan zitten.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Huub heeft achter de schermen volop meegewerkt aan TBO, zo zijn Talpa agenda dat toeliet.
T to the V to the P.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |