abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74009389
ik ben ont-sopt- en ont-dgk-ed, is gewoon leuk om tevolgen hier
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 10:29:19 #32
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_74009398
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 10:24 schreef sandra17 het volgende:

[..]

Bovendien zij heeft haar mond gehouden, toen kwam het eerste artikel in de Party dat de scheiding aan haar lag door heimwee, eigen zaak ed. , party neemt contact met huub op of het klopt hij ontkent niet zegt alleen ik kan er niet dieper op in gaan en verder geen commentaar. Zo dat is straatje schoonvegen. Hij had ook kunnen zeggen niet waar en verder geen commentaar. Dat de bron van het artikel een bekende van huub was lijkt me duidelijk.

En nu ga ik echt
Ik ben het helemaal met je eens vrouw.
Geef dat dan aan, ga er tegenin, sabel het neer, dat is juist de bedoeling, tegengas.
Ik ben ook geen Clairefan, simpelweg omdat ze zich met Huub heeft ingelaten. Het was wat mij betreft, wachten op dit soort ellende. Niet perse wrede mishandeling, maar wel wat daaronder ligt, want hij is ertoe in staat, of hij is de grootste leugenaar allertijden. Ik kijk nl niet alleen wat er in DGK gebeurd is, maar ik neem vooral zijn eigen uitspraken en gedrag mee, na DGK.

Maar goed, misschien even afstand nemen, is soms ook goed, omdat het je blijkbaar best aan het hart gaat misschien. Wel snel terugkomen hoor.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_74009415
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 10:28 schreef yvonne het volgende:

[..]

Nee, ik mag het hele zooitje niet

Nee, en het is een beetje tegenwicht bij het bij voorbaat al opknopen van Huub de afgelopen topics.
eensch of zoals ik het zet 1s
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 10:33:55 #34
241662 Jian
Well, well, well
pi_74009455
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 10:04 schreef yvonne het volgende:
En wij maar denken dat Lieke de golddigster was.
Nee, dat is dus Claire.
Ondanks de vele muntjes van Papa Claire was ze niet in staat een zinvol bestaan op te bouwen laat staan enige bekendheid te kweken.

Nu begint het spel:

Hoe makkelijk worden dus leugens over hem klakkeloos geloofd?
Hier al door 99%, die slag hebben de recourtjes al binnen.

Dit wordt een smerige medogenloze strijd die Huub niet kan en niet zal winnen.
Godverdomme ............

Team Huub
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 10:34:15 #35
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_74009461
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 10:28 schreef yvonne het volgende:

[..]

Nee, ik mag het hele zooitje niet

Nee, en het is een beetje tegenwicht bij het bij voorbaat al opknopen van Huub de afgelopen topics.
Ach, het is toch niet anders, toen met Brian is hij ook tot de grond afgebrand (heb het toen niet echt gevolgd omdat ik minder tijd had, maar af en toe wel even gelezen. Het is ook logisch.
Dit is FOK!, hier gebeurt het, hier worden mensen afgebrand, hier hebben mensen pech, dus ook Huub.
Er wordt nou eenmaal gechargeerd, tot de uiteindelijke versie boven tafel komt.

Ik zie het ook als tegenwicht, maar ik ben blij dat ik het niet hoef te doen.
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 10:39:10 #36
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_74009548
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 10:33 schreef Jian het volgende:

[..]

Godverdomme ............

Team Huub
Team niemand

o, wacht, team vrouwenharten
pi_74009578
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 10:39 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Team niemand

o, wacht, team vrouwenharten
dito (alhoewel huub tegenover alle Recourtjes blijkt te staan)
* Wijnneus nu boodschapjes gaat doen
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 10:43:34 #38
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_74009613
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 10:41 schreef Wijnneus het volgende:

[..]

Kijk, DAT weten we dus juist niet, dat nemen we aan, en ik hou daar zeker rekening mee, want als familie doe je dat wel snel. Je wil die MF het liefst in de hel zien branden.
En ook Huub wist in welke familie hij trouwde, een familie met hechte banden.
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 10:45:03 #39
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_74009633
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 10:41 schreef Wijnneus het volgende:

[..]

* Wijnneus nu boodschapjes gaat doen
Ik ga ook maar iets nuttigs doen.
pi_74009672
Was Huub dan toch slim in, omdat dit huwelijk tijdens DGK gesloten is...en meer voor de kijkcijfers was.
Waarom zou hij zijn leven lang dan voor zijn televisie vrouw moeten betalen.

Tja , dat meisje, wat geboren is,,dat heeft alle rechten, maar dat komt wel goed.

En Claire zal weer zelf aan de bak moeten, en hopenlijk gaat die familie eens een radio stilte inlassen, wat een vertoning,
pi_74009840
en wie zegt dat huub zo braaf is, kijk alleen maar wat hij in de gouden kooi heeft gedaan...
pi_74009931
tvp
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 11:06:32 #43
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_74009962
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 13:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]
De combinatie van DGK, verliefdheid (want ze was verliefd), Huub en de FEBO die op haar ingepraat hebben maken dat ze toen absoluut niet in staat was om een goede keus te maken.

Huub is daarentegen voorzien van een goed verstand en dat alleen maakt al dat je hem alles tien keer zwaarder aan kunt rekenen.
Maar haar familie heeft net zo goed op haar ingepraat en dat heeft blijbaar minder gewicht gehad dan de anderen die op haar aan het inpraten waren.
Ja, het is Huub zwaarder aan te rekenen, ook omdat hij de gene is die slaat, maar Claire gaat gewoon niet helemaal vrijuit, of ze nou slachtoffer is of niet. Niet alle slachtoffers zijn 100% onschuldig. Maar goed, dat zeg je ook niet, maar dat het hem meer aan te rekenen is dan haar, eens.
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 11:11:22 #44
241662 Jian
Well, well, well
pi_74010048
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 10:14 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ik vond Claire geen golddigger, maar wel een beetje dom. Geen enkele vrouw laat zich zo op tv vernederen, zoals zij gedaan heeft in DGK. Het feit dat men Lieke een golddigger noemde vind ik al onbegrijpelijk.

Is Claire echt dom ?? Zijn de Recourtjes echt dom ? "Geen enkele vrouw laat zich zo op tv vernederen", dus ook Claire niet .............!? Precies !, als het loopt als een hond, blaft als een hond, kwispelt als een hond, ruikt als een hond, dan is het hond ! Lieke wilde niet, Sjon wilde de 1e RLS-bruiloft, Claire kwam de kooi in als aanstaande bruid, dat wist ze al toen ze binnenstapte, believe it ! Dat was de deal waarin Sjon kreeg wat hij wilde en Claire en de rest van de Recourtjes kregen wat ze wilden. Claire en de Recourtjes zagen in de trouwerij met Huub de opstap naar een goede marketingcampagne voor een eigen Studio voor Claire, met de daarbij behorende produkten van Pappie plus wat Hard-Cash als startkapitaal ! Voor deze zakelijke deal hadden ze veel over ! Het is niet precies gegaan zoals ze gehoopt hadden en Sophie was een ongelukje !
Conclusie Als je een valse hond in huis neemt om zijn gouden halsband, moet je niet raar opkijken als ie je op een gegeven moment in je fikken bijt. \
pi_74010081
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 09:29 schreef Mylene het volgende:
DGK Eric twitterde gisteren:

ErictMannetje Waar of niet waar, maar hoe @ClaireRecourt @DitisHuub te kakken zet bij @rtl_boulevard vind ik stuitend & erg laag! http://bit.ly/2cHqTa
42 minutes ago from web

en:

ErictMannetje Snap niet waar 't goed voor is om dit via de media te spelen. Denk aan je kind & los het lekker met z'n 2en op ipv 'n trap na te geven! Bah!
39 minutes ago from web
`

helemaal mee eens.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij verstaat.
pi_74010082
goedenmorgen..........

nou, waar blijven de vette roddels, de achterklap, de speculaasje, de ditjes&datjes,de wistje&weetjes
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_74010150
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 10:59 schreef Estherdv het volgende:
en wie zegt dat huub zo braaf is, kijk alleen maar wat hij in de gouden kooi heeft gedaan...
*zuht* , DGK was een spel misshien .
pi_74010194
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 09:49 schreef sandra17 het volgende:

[..]

(zag ergens een goede reactie ) Hij kruipt er weer in bij Huub .

Bovendien het eerste artikel in de Party dat de oorzaak van de scheiding eigenlijk allemaal aan claire lag (eigen zaak, heimwee etc) waarop huub door de party is benaderd om te kijken of het verhaal klopte en zijn antwoord daarop was "ik kan er nu niet verder op ingaan, dus geen commentaar" was wel goed?. Had Huub toen niet kunnen zeggen "niet waar en verder geen commentaar", nee dat was niet natrappen?

Toen het tweede artikel "claire verlaten voor een ander" en hij vol trots met zijn nieuwe scharrel op de voorpagina staat, dat is denken aan je kind?.

Beetje hypocriet Eric?
claire moest zonodig praten met rtl nadat de party in de winkel lag, dat lag er wel heel erg dik boven op .
pi_74010209
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 11:11 schreef Jian het volgende:

[..]

Is Claire echt dom ?? Zijn de Recourtjes echt dom ? "Geen enkele vrouw laat zich zo op tv vernederen", dus ook Claire niet .............!? Precies !, als het loopt als een hond, blaft als een hond, kwispelt als een hond, ruikt als een hond, dan is het hond ! Lieke wilde niet, Sjon wilde de 1e RLS-bruiloft, Claire kwam de kooi in als aanstaande bruid, dat wist ze al toen ze binnenstapte, believe it ! Dat was de deal waarin Sjon kreeg wat hij wilde en Claire en de rest van de Recourtjes kregen wat ze wilden. Claire en de Recourtjes zagen in de trouwerij met Huub de opstap naar een goede marketingcampagne voor een eigen Studio voor Claire, met de daarbij behorende produkten van Pappie plus wat Hard-Cash als startkapitaal ! Voor deze zakelijke deal hadden ze veel over ! Het is niet precies gegaan zoals ze gehoopt hadden en Sophie was een ongelukje !
Conclusie Als je een valse hond in huis neemt om zijn gouden halsband, moet je niet raar opkijken als ie je op een gegeven moment in je fikken bijt. \
Preccies !!!!
  Admin zaterdag 24 oktober 2009 @ 11:21:51 #50
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_74010242
quote:

[..]

Hoplakee
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Moderator zaterdag 24 oktober 2009 @ 11:22:56 #51
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_74010268
We zullen wel zien wat het OM-onderzoek (niet) naar voren brengt.

Ik denk dat het telefoonvliegen en het gat in de deur de wapenfeiten zijn. Want wat me opvalt: Claire neemt het woord "slaan" of "schoppen" niet in de mond. Het gaat omfloerster: "Het heeft te maken met agressie".
Dus je nodigt een roddelprogramma met meer dan een miljoen kijkers per dag uit om je te interviewen, want het moet maar eens gezegd worden allemaal, en dan blijft het bij zulke vage beschuldigingen?
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 11:24:41 #52
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_74010303
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 10:24 schreef sandra17 het volgende:

[..]

Bovendien zij heeft haar mond gehouden, toen kwam het eerste artikel in de Party dat de scheiding aan haar lag door heimwee, eigen zaak ed. , party neemt contact met huub op of het klopt hij ontkent niet zegt alleen ik kan er niet dieper op in gaan en verder geen commentaar. Zo dat is straatje schoonvegen. Hij had ook kunnen zeggen niet waar en verder geen commentaar. Dat de bron van het artikel een bekende van huub was lijkt me duidelijk.

En nu ga ik echt
Dus not.........na een laatste hyvesverslag op 4 augustus, waarin alle roze wolken er nog waren. (dus 4 weken na de bevalling en 2 weken na een vermeend incident) en geen spoortje angst te bekennen. Een en al roze wolk, werd er constant gevraagd wanneer de zaak weer open zou gaan. De invallende kapster Esmeralda zou toch de zaak waarnemen? Is ws niet op komen dagen vanwege achterstallig loon. Maar goed, dat terzijde, er kwam geen enkel antwoord en de roep werd steeds luider. Tot er een bericht verscheen van een boze klant die voor een gesloten deur stond en een afgesloten telefoon, en waren de vragen helemaal niet meer van de lucht. En toen verscheen er een bericht aan alle hyvesvriendjes over vreemdgaan en mishandeling. Een ontkenning omdat de site gehacked zou zijn. Ja zeker gehacked.....het bericht was wel heeeeeeeeeeeeeeeel erg in dezelfde trant als een eerder smsje. Ik ben er dan ook van overtuigd dat daar een familie(lid) achter zat. Het hyvesbericht was dus wel degelijk het 1e naar buiten brengen.

Probeerde Huub er misschien met Claire nog uit te komen, maar werden de poten onder zijn stoel vandaan gezaagd?
Was de aanleiding van eventueel gooi en smijtwerk dit zagen, of de geflopte zaak en het willen terugkeren naar Tilburg? Terwijl Huub voor zijn ambitie en carriëre in hilversum wilde blijven?
Gooi en smijtwerk omdat de familie constant in dat huwelijk zaten te roeren en aan Claire te trekken?
Niet in gemeenschap van goederen getrouwd. Maar vonden ze dat Huub niet genoeg in Claire's zaak investeerde?
Huub deugde voor geen meter, maar mocht wel voor het bunkerproject op komen draven bij broer Bram. Toen Huub daar geen 3 dagen wilde zitten omdat dat zijn carriëre misschien zou schaden was het commentaar niet van de lucht.
Ik zeg niet dat dit de redenen zijn,En als Huub zijn handen heeft gebruikt moet hij maar een werkstraf krijgen of i.d. Maar er kan dus veel meer achter zitten dan alleen maar. Hij heeft haar mishandeld. En niemand weet wat en hoe Claire op dit alles heeft gereageerd en hoe haar rol in dit alles was.
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
pi_74010385
Iedereen is nog steeds in dit land onschuldig totdat het tegendeel bewezen is ......en idd wat heeft claire nu echt gezegd....ze was bang en voelde zich bedreigd ( wat op zich al erg genoeg is als het waar is) maar ze heeft niet daadwerkelijk gezegd dat ze klappen van huub heeft gehad....
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 11:30:17 #54
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_74010419
quote:

[..]

Admin zaterdag 24 oktober 2009 @ 11:31:33 #55
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_74010452
Wow, deze is wel héél erg goed!
Slimme recourtjes
Wat een schitterend rookgordijn rondom een gestrande zaak ( vast met schulden)
Briljant!
Bedrijfsvoering ging lijden onder de gespannen situatie
Wedden?!

Briljant! En Huub is de lul.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 11:33:18 #56
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_74010497
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 11:24 schreef sunny16947 het volgende:

Huub deugde voor geen meter, maar mocht wel voor het bunkerproject op komen draven bij broer Bram. Toen Huub daar geen 3 dagen wilde zitten omdat dat zijn carriëre misschien zou schaden was het commentaar niet van de lucht.
Huub heeft achter de schermen volop meegewerkt aan TBO, zo zijn Talpa agenda dat toeliet.

T to the V to the P.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_74010546
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 10:18 schreef sandra17 het volgende:

[..]

Een mening die nergens op slaat

Ff denken hoor getrouwd onder voorwaarden van IJSKOUDE UITSLUITING of hoe dit ook mag heten. Met andere woorden er valt helemaal geen geld te halen.

Alleen allimentatie voor hun kleine meid, nou dat is niet meer als normaal.

Nou ga ik echt, veel plezier vandaag
Blijkbaar is alleen jou mening van toe doen
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 11:35:54 #58
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_74010561
Kan me ook nog het geschil herinneren toen Mandy furieus was omdat zij uit het niets aan de kant werd geschoven voor de Schwartzkopf-producten. Waar Claire ook al tussenin stond. De producten verdwenen uit de kapsalone. Maar dat zal ook niet zomaar gebeurd zijn. Daar zal wel een vergoeding tegenover hebben gestaan.
Snooker is top!!!
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 11:37:19 #59
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_74010587
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 11:35 schreef JEEtjuuh het volgende:
Blijkbaar is alleen jou mening van toe doen
Ik neem deze even mee naar een TTK-topic.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 11:37:36 #60
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_74010593
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 11:33 schreef Copycat het volgende:

[..]

Huub heeft achter de schermen volop meegewerkt aan TBO, zo zijn Talpa agenda dat toeliet.

T to the V to the P.
Wel buiten beeld. Maar Huub had toch de trekpleister moeten worden door er 3 dagen te gaan zitten.
Snooker is top!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')