abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zaterdag 24 oktober 2009 @ 11:22:56 #51
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_74010268
We zullen wel zien wat het OM-onderzoek (niet) naar voren brengt.

Ik denk dat het telefoonvliegen en het gat in de deur de wapenfeiten zijn. Want wat me opvalt: Claire neemt het woord "slaan" of "schoppen" niet in de mond. Het gaat omfloerster: "Het heeft te maken met agressie".
Dus je nodigt een roddelprogramma met meer dan een miljoen kijkers per dag uit om je te interviewen, want het moet maar eens gezegd worden allemaal, en dan blijft het bij zulke vage beschuldigingen?
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 11:24:41 #52
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_74010303
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 10:24 schreef sandra17 het volgende:

[..]

Bovendien zij heeft haar mond gehouden, toen kwam het eerste artikel in de Party dat de scheiding aan haar lag door heimwee, eigen zaak ed. , party neemt contact met huub op of het klopt hij ontkent niet zegt alleen ik kan er niet dieper op in gaan en verder geen commentaar. Zo dat is straatje schoonvegen. Hij had ook kunnen zeggen niet waar en verder geen commentaar. Dat de bron van het artikel een bekende van huub was lijkt me duidelijk.

En nu ga ik echt
Dus not.........na een laatste hyvesverslag op 4 augustus, waarin alle roze wolken er nog waren. (dus 4 weken na de bevalling en 2 weken na een vermeend incident) en geen spoortje angst te bekennen. Een en al roze wolk, werd er constant gevraagd wanneer de zaak weer open zou gaan. De invallende kapster Esmeralda zou toch de zaak waarnemen? Is ws niet op komen dagen vanwege achterstallig loon. Maar goed, dat terzijde, er kwam geen enkel antwoord en de roep werd steeds luider. Tot er een bericht verscheen van een boze klant die voor een gesloten deur stond en een afgesloten telefoon, en waren de vragen helemaal niet meer van de lucht. En toen verscheen er een bericht aan alle hyvesvriendjes over vreemdgaan en mishandeling. Een ontkenning omdat de site gehacked zou zijn. Ja zeker gehacked.....het bericht was wel heeeeeeeeeeeeeeeel erg in dezelfde trant als een eerder smsje. Ik ben er dan ook van overtuigd dat daar een familie(lid) achter zat. Het hyvesbericht was dus wel degelijk het 1e naar buiten brengen.

Probeerde Huub er misschien met Claire nog uit te komen, maar werden de poten onder zijn stoel vandaan gezaagd?
Was de aanleiding van eventueel gooi en smijtwerk dit zagen, of de geflopte zaak en het willen terugkeren naar Tilburg? Terwijl Huub voor zijn ambitie en carriëre in hilversum wilde blijven?
Gooi en smijtwerk omdat de familie constant in dat huwelijk zaten te roeren en aan Claire te trekken?
Niet in gemeenschap van goederen getrouwd. Maar vonden ze dat Huub niet genoeg in Claire's zaak investeerde?
Huub deugde voor geen meter, maar mocht wel voor het bunkerproject op komen draven bij broer Bram. Toen Huub daar geen 3 dagen wilde zitten omdat dat zijn carriëre misschien zou schaden was het commentaar niet van de lucht.
Ik zeg niet dat dit de redenen zijn,En als Huub zijn handen heeft gebruikt moet hij maar een werkstraf krijgen of i.d. Maar er kan dus veel meer achter zitten dan alleen maar. Hij heeft haar mishandeld. En niemand weet wat en hoe Claire op dit alles heeft gereageerd en hoe haar rol in dit alles was.
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
pi_74010385
Iedereen is nog steeds in dit land onschuldig totdat het tegendeel bewezen is ......en idd wat heeft claire nu echt gezegd....ze was bang en voelde zich bedreigd ( wat op zich al erg genoeg is als het waar is) maar ze heeft niet daadwerkelijk gezegd dat ze klappen van huub heeft gehad....
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 11:30:17 #54
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_74010419
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 11:11 schreef Jian het volgende:

[..]

Is Claire echt dom ?? Zijn de Recourtjes echt dom ? "Geen enkele vrouw laat zich zo op tv vernederen", dus ook Claire niet .............!? Precies !, als het loopt als een hond, blaft als een hond, kwispelt als een hond, ruikt als een hond, dan is het hond ! Lieke wilde niet, Sjon wilde de 1e RLS-bruiloft, Claire kwam de kooi in als aanstaande bruid, dat wist ze al toen ze binnenstapte, believe it ! Dat was de deal waarin Sjon kreeg wat hij wilde en Claire en de rest van de Recourtjes kregen wat ze wilden. Claire en de Recourtjes zagen in de trouwerij met Huub de opstap naar een goede marketingcampagne voor een eigen Studio voor Claire, met de daarbij behorende produkten van Pappie plus wat Hard-Cash als startkapitaal ! Voor deze zakelijke deal hadden ze veel over ! Het is niet precies gegaan zoals ze gehoopt hadden en Sophie was een ongelukje !
Conclusie Als je een valse hond in huis neemt om zijn gouden halsband, moet je niet raar opkijken als ie je op een gegeven moment in je fikken bijt. \
  Admin zaterdag 24 oktober 2009 @ 11:31:33 #55
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_74010452
Wow, deze is wel héél erg goed!
Slimme recourtjes
Wat een schitterend rookgordijn rondom een gestrande zaak ( vast met schulden)
Briljant!
Bedrijfsvoering ging lijden onder de gespannen situatie
Wedden?!

Briljant! En Huub is de lul.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 11:33:18 #56
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_74010497
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 11:24 schreef sunny16947 het volgende:

Huub deugde voor geen meter, maar mocht wel voor het bunkerproject op komen draven bij broer Bram. Toen Huub daar geen 3 dagen wilde zitten omdat dat zijn carriëre misschien zou schaden was het commentaar niet van de lucht.
Huub heeft achter de schermen volop meegewerkt aan TBO, zo zijn Talpa agenda dat toeliet.

T to the V to the P.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_74010546
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 10:18 schreef sandra17 het volgende:

[..]

Een mening die nergens op slaat

Ff denken hoor getrouwd onder voorwaarden van IJSKOUDE UITSLUITING of hoe dit ook mag heten. Met andere woorden er valt helemaal geen geld te halen.

Alleen allimentatie voor hun kleine meid, nou dat is niet meer als normaal.

Nou ga ik echt, veel plezier vandaag
Blijkbaar is alleen jou mening van toe doen
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij verstaat.
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 11:35:54 #58
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_74010561
Kan me ook nog het geschil herinneren toen Mandy furieus was omdat zij uit het niets aan de kant werd geschoven voor de Schwartzkopf-producten. Waar Claire ook al tussenin stond. De producten verdwenen uit de kapsalone. Maar dat zal ook niet zomaar gebeurd zijn. Daar zal wel een vergoeding tegenover hebben gestaan.
Snooker is top!!!
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 11:37:19 #59
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_74010587
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 11:35 schreef JEEtjuuh het volgende:
Blijkbaar is alleen jou mening van toe doen
Ik neem deze even mee naar een TTK-topic.
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 11:37:36 #60
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_74010593
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 11:33 schreef Copycat het volgende:

[..]

Huub heeft achter de schermen volop meegewerkt aan TBO, zo zijn Talpa agenda dat toeliet.

T to the V to the P.
Wel buiten beeld. Maar Huub had toch de trekpleister moeten worden door er 3 dagen te gaan zitten.
Snooker is top!!!
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 11:37:55 #61
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_74010601
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 15:45 schreef Gert het volgende:

[..]

Wie roept er hier dan "steeds" dat Huub zo geweldig is en dat hij hun idool is?

Ik zie maar een páár mensen die er voetstoots vanuit gaan dat hem (nauwelijks) blaam treft.
Verder zie ik een grote groep die er al helemaal vanuit gaat dat-ie Claire in elkaar beuken als hobby had.
Beide meningen zijn m.i. slecht gefundeerd. Maar vaak wel vermakelijk hoor.

En je hebt ook een een paar users die stellen dat Claire het deels aan zichzelf te wijten heeft. Omdat er genoeg signalen waren dat Huub agressief kan worden, zeker met een slok op.
Maar dat constateren, wil natuurlijk helemaal niet zeggen dat je het dús goedpraat als Huub haar in elkaar geslagen heeft.

Een wat extremer voorbeeld: als je als lekker wijf in je lingerie in een achterbuurt gaat lopen 's nachts, vraag je om moeilijkheden. Vind ik. Praat ik daarmee de de dader schoon? Nee, die moeten ze ophangen aan z'n ballen.
Je verwoordt precies wat ik bedoel. En aan jouw extremer voorbeeld had ik ook al gedacht om het daarmee duidelijk te maken
pi_74010607
Ik meen me te herinneren dat er zelfs een klant was die een afspraak had voor een kapsel voor haar trouwdag, en die heeft Claire mooi laten zitten, niet afgebeld of niks. Ik zou zeggen pak alles aan als je zaak minder loopt.Maar nee Claire had het te druk met Berga en Sophie.
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 11:38:21 #63
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_74010611
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 11:22 schreef Gert het volgende:
We zullen wel zien wat het OM-onderzoek (niet) naar voren brengt.

Ik denk dat het telefoonvliegen en het gat in de deur de wapenfeiten zijn. Want wat me opvalt: Claire neemt het woord "slaan" of "schoppen" niet in de mond. Het gaat omfloerster: "Het heeft te maken met agressie".
Dus je nodigt een roddelprogramma met meer dan een miljoen kijkers per dag uit om je te interviewen, want het moet maar eens gezegd worden allemaal, en dan blijft het bij zulke vage beschuldigingen?
Dat telefoonvliegen en die gaten in deuren stonden toch in de Party.... en dan volgens de lezers hier gemeld door iemand uit kamp Huub....

En tsja, je kunt dat telefoonvliegen en gaten in deuren trappen wel bagatelliseren en zeggen dat er verder nooit wat gebeurd is (en nou zal er wel weer iemand voor de tigduizendste keer de symptomen van huiselijk geweld posten) maar ook al valt het niet onder de genoemde voorbeelden van huiselijk geweld, vind ik het wel vrij serieus. En dan zeker als iemand (hoog)zwanger of net bevallen is.

En Claire claimt idd niet dat ze geschopt of geslagen is, maar dat wil niet zeggen dat er geen sprake is van agressie.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_74010618
vind het jammer, en totaal niet sjiek van claire om met haar hoofd bij rtl te gaan zitten, maar denk nog steeds dat ouders recourt de aanwijzingen gaven en geven van wat ze wel kan doen en wat ze niet kan doen (zeggen) en dat vader recourt nu wat op zijn twitter heeft gezet ( richting huub) wist ie van te voren iedereen die H&C volgt krijgt zoiets te lezen, is gewoon uitdagen van die man, is ook gewoon een hele foute man.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  Admin zaterdag 24 oktober 2009 @ 11:40:31 #65
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_74010654
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 11:35 schreef sunny16947 het volgende:
Kan me ook nog het geschil herinneren toen Mandy furieus was omdat zij uit het niets aan de kant werd geschoven voor de Schwartzkopf-producten. Waar Claire ook al tussenin stond. De producten verdwenen uit de kapsalone. Maar dat zal ook niet zomaar gebeurd zijn. Daar zal wel een vergoeding tegenover hebben gestaan.
The plot thickens
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

zaterdag 24 oktober 2009 @ 11:41:22 #66
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_74010665
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 11:38 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat telefoonvliegen en die gaten in deuren stonden toch in de Party.... en dan volgens de lezers hier gemeld door iemand uit kamp Huub....
Dat was al na de "vermeende" mishandelingsberichten
Snooker is top!!!
pi_74010666
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 11:37 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik neem deze even mee naar een TTK-topic.
Waarom?
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 11:41:56 #68
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_74010676
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 11:37 schreef sunny16947 het volgende:
Maar Huub had toch de trekpleister moeten worden door er 3 dagen te gaan zitten.
Nee hoor. Het was zeker leuk geweest als ook hij er bij kon zijn, maar dat bleek niet te kunnen vanwege zijn werk dus end of story.
pi_74010696
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 11:38 schreef Toverheks het volgende:
vind het jammer, en totaal niet sjiek van claire om met haar hoofd bij rtl te gaan zitten, maar denk nog steeds dat ouders recourt de aanwijzingen gaven en geven van wat ze wel kan doen en wat ze niet kan doen (zeggen) en dat vader recourt nu wat op zijn twitter heeft gezet ( richting huub) wist ie van te voren iedereen die H&C volgt krijgt zoiets te lezen, is gewoon uitdagen van die man, is ook gewoon een hele foute man.
de recourtjes of vrienden van recourtjes lezen gerust wel mee hier en geven dat door aan de kliek recourt
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 11:43:25 #70
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_74010709
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 11:24 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Dus not.........na een laatste hyvesverslag op 4 augustus, waarin alle roze wolken er nog waren. (dus 4 weken na de bevalling en 2 weken na een vermeend incident) en geen spoortje angst te bekennen. Een en al roze wolk,
Sorry hoor, maar dit vind ik zo'n BS.... ze heeft toch gezegd dat hij telkens zijn excuses weer aanbood?
De meeste vrouwen gaan niet gelijk weg na incident # 1, zeker niet als er spijt betuigd is. Ze claimt dat ze 2 weken na de bevalling weer bang voor hem was, en kennelijk had hij toen weer spijt betuigd.

Op een gegeven moment is de emmer vol en besluit je dat je het niet meer accepteert en je vertrekt.
Maar omdat je tussen een vorig incident en het incident wat de emmer doet overlopen nog kusjes en andere dingen getwitterd hebt, is het dus allemaal nooit gebeurd en was het rozengeur en manenschijn??

Welkom to the real world
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 11:43:40 #71
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_74010713
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 11:41 schreef JEEtjuuh het volgende:
Waarom?
Omdat ik de verhaspeling grappig vind.
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 11:44:49 #72
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_74010733
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 11:41 schreef Copycat het volgende:

[..]

Nee hoor. Het was zeker leuk geweest als ook hij er bij kon zijn, maar dat bleek niet te kunnen vanwege zijn werk dus end of story.
Misschien in jouw optiek. Maar in de aanloop werd er geroepen dat Huub zou komen en de animo om te gaan kijken was des te groter. Ik weet wel zeker dat toen Huub niet kwam er heel veel mensen (aan de reacties) afhaakte.
Snooker is top!!!
  Admin zaterdag 24 oktober 2009 @ 11:45:49 #73
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_74010747
Mar begreep ik nou van die littlemaminta of weetikveel hoe ze heet,
dat de recourtjes hier meepostten?

pi_74010778
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 11:42 schreef JEEtjuuh het volgende:

[..]

de recourtjes of vrienden van recourtjes lezen gerust wel mee hier en geven dat door aan de kliek recourt
natuurlijk lezen die wel mee, ook de ballegooitjes lezen alles wat los en vast staat ( denk zus van huub die alles meeleest echt wel op der handen af en toe moet gaan zitten om geen commentaar te geven)
maar wat die ron op zijn twitter zette was gewoon puur uitdagen, wat ik zei als je H&C volgt dan weet je dat ze ook je twitter,face,hyves en wat al niet meer lezen om maar iets te kunnen ontdekken.
neeen dan die tekst, klojo en klapperde oortjes dat was 100% bedoelt voor Huub.
en het moddergooien gaat het weekend in, dus er zal wel weer iets boven water komen, of van de kant van haar, of van de kant van hem.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 11:47:21 #75
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_74010782
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 11:43 schreef Leandra het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar dit vind ik zo'n BS.... ze heeft toch gezegd dat hij telkens zijn excuses weer aanbood?
De meeste vrouwen gaan niet gelijk weg na incident # 1, zeker niet als er spijt betuigd is. Ze claimt dat ze 2 weken na de bevalling weer bang voor hem was, en kennelijk had hij toen weer spijt betuigd.

Op een gegeven moment is de emmer vol en besluit je dat je het niet meer accepteert en je vertrekt.
Maar omdat je tussen een vorig incident en het incident wat de emmer doet overlopen nog kusjes en andere dingen getwitterd hebt, is het dus allemaal nooit gebeurd en was het rozengeur en manenschijn??

Welkom to the real world
Claire gaf zelf aan dat het incident 2 weken na de bevalling de druppel was.
Snooker is top!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')