Dat is eigenlijk gewoon een prijs voor de beste radio-lobby van het jaar.... met de kwaliteit van het programma heeft het feitelijk geen moer te makenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:53 schreef golfer het volgende:
Radioring is al gewonnen door Morgenstond.
Ik ben niet thuis maar had het anders zeker wel even gekeken... speciaal voor Chantalquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:18 schreef Adelante het volgende:
Zijn er ook mensen die daadwerkelijk gaan kijken naar zo'n debacle of zien jullie wel op teletekst/FOK! wie de sterren gewonnen hebben
Dit jaar doet Rafaella (ex-idols) mee met haar nieuwe groepje. Met -geloof ik- een Michael Jackson tribute.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:22 schreef Adelante het volgende:
Ja, kan ze die Fatima Morella de Mello weer afzeiken zeker.
Kijk het ieder jaar, eigenlijk uit gewoonte. Kan me niet zoveel schelen wie of wat er wint.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:18 schreef Adelante het volgende:
Zijn er ook mensen die daadwerkelijk gaan kijken naar zo'n debacle of zien jullie wel op teletekst/FOK! wie de sterren gewonnen hebben
Je zou de OP even kunnen lezen?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:29 schreef tong80 het volgende:
Wie zijn de genomineerden per categorie ?
Ik mis het Schaep
Ja heb er overheen gelezen. Excuses.quote:
Tsja... publieksprijs hè? Alle Nederlanders mogen stemmen wie er in dat lijstje komt te staan...quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:34 schreef tong80 het volgende:
Geen Dione
Weer hetzelfde lijstje dozen als ieder jaar.
Zou me tof lijken als Fatima aan het eind opkomt om haar af te kondigen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:37 schreef Sirolf het volgende:
Chantal die zingt in de opening... gaat ze zo een Fatima-achtige opmerking over zichzelf maken?
Ze klinkt nogal beroerd idd... alsof ze die microfoon zo ongeveer aan het opeten is.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:37 schreef MilaNL het volgende:
Ze kan wel goed zingen maar t geluid is echt fout afgesteld. Soundcheck vergeten ? :/
Ze kan altijd nog gaan hockeyen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:38 schreef borisz het volgende:
Chantal je hebt wel eens beter gezongen.
Ik vind Chantal ook leukquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:40 schreef Vlindur het volgende:
Chantal is wel super hoorIk vind dr echt leuk
wel apart ..eenzaam aan de top ...quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:52 schreef Sirolf het volgende:
Voor de derde keer in een paar jaar tijd naar Yvon Jaspers dus...
Ik blijf geen topics openen over haar in klaagbak.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:52 schreef Sirolf het volgende:
Voor de derde keer in een paar jaar tijd naar Yvon Jaspers dus...
eenschquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:53 schreef MilaNL het volgende:
Die tussenstanden moeten ze gewoon niet doen.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:54 schreef golfer het volgende:
Die Jaspers komt mij zo de keel uit met haar kutstem en programma's.
Ik gun haar een blinde boer die haar gaat verbouwen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:54 schreef golfer het volgende:
Die Jaspers komt mij zo de keel uit met haar kutstem en programma's.
Yvonquote:
Hij is leuk in al z'n rollen.quote:
Op zich vind ik haar nu nog steeds wel lekker.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:57 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
En was ze nog lekker..
http://www.barendenvandorp.nl/uitzendingen/uitzending-29-05-2001
Ik vind dat ze voornamelijk domme opmerkingen maakt bij DWDD.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:00 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Op zich vind ik haar nu nog steeds wel lekker.
Maar ook zéér irritant.
Toen slikte ze nog ritalin..quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:00 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Op zich vind ik haar nu nog steeds wel lekker.
Maar ook zéér irritant.
Jezus tong. Doe eens normaal. Niks mis met haar, ze doet BZV heel erg leuk.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:52 schreef tong80 het volgende:
En een kuthoer wint.
Ja ga maar weer het onschuldige meisje spelen trut
Gooische vrouwen ?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:07 schreef Cee het volgende:
Ik zap even over.
Joost Prinssenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Met het Mes op Tafel.
Is ze al weg?
- edit. Nee dus.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:13 schreef jmac het volgende:
Okay, ring ook niet meer serieus te nemen als prijs.
Lama's, Ranking the Stars.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:14 schreef cobain1994 het volgende:
Voor zijn reclamefilmpjes? Anders kan ik niets bedenken.
Nu pas?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:13 schreef jmac het volgende:
Okay, ring ook niet meer serieus te nemen als prijs.
De moeders van die meisjes zullen wel stemmen op boer zoekt vrouwquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:14 schreef Veerboot het volgende:
OK, Televizier ook al gekaapt door 15-jarige bakvisjes dus. Ik lees straks wel op Teletekst wie de Ring voor beste programma heeft gewonnen.
Alsof het publiek dat iets uitmaakt.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:15 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar die zijn niet van dit jaar. Beetje vreemd dat hij dan dit jaar zo'n prijs krijgt..
Dat ligt aan Simonequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:19 schreef Miam het volgende:
Simone..![]()
Ik vind het geluid niet zo goed uit de verf komen. of ligt dat aan mij?
echt wel. Het geluid is gewoon waardeloos. Chantal Janzen klonk ook al slecht en die kan ook goed zingen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
Simone Kleinsma kan niet eens goed zingen
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:20 schreef MilaNL het volgende:
[..]
echt wel. Het geluid is gewoon waardeloos. Chantal Janzen klonk ook al slecht en die kan ook goed zingen.
krijg de indruk dat ze het zelf ook niet goed horen en daardoor steeds de kluts kwijt raken. Volgens mij was Chantal d'r tekst halverwege kwijt, Simone vergat net 'n regel. Overigens is het ook wel slechte medley; gewoon alles achter elkaar ipv dat het echt één geheel is...quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:20 schreef MilaNL het volgende:
[..]
echt wel. Het geluid is gewoon waardeloos. Chantal Janzen klonk ook al slecht en die kan ook goed zingen.
Voor de studio is toch een soort gracht?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:21 schreef golfer het volgende:
Kan die Kleinsma weer afgevoerd worden?
Onder dr jurk ...quote:
Als actrice al wel een paar jaar ja, maar volgens mij presenteert ze ook sinds dit jaar.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:23 schreef babette21 het volgende:
Lieke genomineerd voor nieuw talent? Die doet toch al 100 jaar mee op tv?!?
dat begreep ik nu net uit het filmpje ja.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:24 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als actrice al wel een paar jaar ja, maar volgens mij presenteert ze ook sinds dit jaar.
Eva was leuk geweestquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:26 schreef TheFrankey het volgende:
Precies diegene die het niet had moeten worden....aanfluiting
Welnee. Bij deze uitreiking kan je ook 130 % krijgen.quote:
Ach er is altijd nog de Nipkov schijfquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:27 schreef golfer het volgende:
Iedereen die het niet moest worden heeft vanavond gewonnen, dus zal dat kut-programma van Boer zoekt vrouw de ring ook wel winnen.
Ik weet niet of ik die tussenstanden moet geloven. Zou me niks verbazen als ze het omdraaien zodat nog meer mensen bellen/smsenquote:
ABP topman, beter keuze dan DSBquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:29 schreef cobain1994 het volgende:
Ed nijpels? Die buidelrat!!
De laatste uitzending was op 7 november 2008, dus da's niet in 2009, maar wél in het afgelopen TV-seizoen.quote:
Dat zou de avond misschien nog interessant maken jaquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:35 schreef cobain1994 het volgende:
Dat viswijf ook weer? Commentaar van Yo graag..
Toch niet vanwege irene moors?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:37 schreef Miam het volgende:
Oeeh nu word het interessant!
Nee. please.quote:
Dezelfde mensen als die ook voor de Sterren en de Ring stemmen, via internet.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:42 schreef MilaNL het volgende:
Stemmen er eigenlijk kinderen of volwassenen voor de gouden stuiver?
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:42 schreef babette21 het volgende:
ah, en zo wint De Mol toch nog 'n prijs!!
Radio sowiesoquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:44 schreef jmac het volgende:
MorgenstondAlle woonwagenkampbewoners hebben weer gesms't.
waardeloos. Dat zijn toch bijna allemaal volwassenenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:43 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dezelfde mensen als die ook voor de Sterren en de Ring stemmen, via internet.
De Snip en Snap van de radio winnen van de Wayne & Garth.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:45 schreef Sirolf het volgende:
Even in een halve minuut de complete Radioring samenvatten...
Ze mogen niet eens op het podium komen of iets zeggen!![]()
vertel me meerquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh, damn, is dat Pepijn? Een vriendin van mij heeft connecties.
We zien je volgend jaar wel op de rode loper terug aan z'n handquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh, damn, is dat Pepijn? Een vriendin van mij heeft connecties.
Ik weet niet meer precies hoe 't zit maar een paar jaar terug vroeg 'n vriendin van me "kijk jij Jeugdjournaal", ik antwoordde "eh, ik ben bijna 30, dus...nee?" En toen vertelde ze dat een kennis van haar de nieuwe presentator van het Jeugdjournaal kent, Pepijn dus (hij komt uit m'n woonplaats), en dat hij best wel cute is en dat ze heeft gekeken en toen tegen haar kennis zei dat hij het leuk presenteerde. En toen zag kennis hem op een feestje en gaf door dat ie al een positieve reactie heeft op z'n tv-debuut. En hij was helemaal zo van 'oh wauw wat leuk!'quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:47 schreef babette21 het volgende:
[..]
vertel me meer
ik kijk al twee jaar naar het jeugdjournaal vanwege hem![]()
Viviennequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:52 schreef buddyb het volgende:
Wie is de dame met het korte haar naast Pieter Jan?
Da's Viviënne van den Assem, winnaar van Wie is... de Mol van afgelopen seizoen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:52 schreef buddyb het volgende:
Wie is de dame met kort haar naast Pieter Jan?
Vivienne v/d Assem. Winnaar van het laatste jaar WIDM.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:52 schreef buddyb het volgende:
Wie is de dame met kort haar naast Pieter Jan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |