quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:13 schreef jmac het volgende:
Okay, ring ook niet meer serieus te nemen als prijs.
Lama's, Ranking the Stars.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:14 schreef cobain1994 het volgende:
Voor zijn reclamefilmpjes? Anders kan ik niets bedenken.
Nu pas?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:13 schreef jmac het volgende:
Okay, ring ook niet meer serieus te nemen als prijs.
De moeders van die meisjes zullen wel stemmen op boer zoekt vrouwquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:14 schreef Veerboot het volgende:
OK, Televizier ook al gekaapt door 15-jarige bakvisjes dus. Ik lees straks wel op Teletekst wie de Ring voor beste programma heeft gewonnen.
Alsof het publiek dat iets uitmaakt.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:15 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar die zijn niet van dit jaar. Beetje vreemd dat hij dan dit jaar zo'n prijs krijgt..
Dat ligt aan Simonequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:19 schreef Miam het volgende:
Simone..![]()
Ik vind het geluid niet zo goed uit de verf komen. of ligt dat aan mij?
echt wel. Het geluid is gewoon waardeloos. Chantal Janzen klonk ook al slecht en die kan ook goed zingen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
Simone Kleinsma kan niet eens goed zingen
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:20 schreef MilaNL het volgende:
[..]
echt wel. Het geluid is gewoon waardeloos. Chantal Janzen klonk ook al slecht en die kan ook goed zingen.
krijg de indruk dat ze het zelf ook niet goed horen en daardoor steeds de kluts kwijt raken. Volgens mij was Chantal d'r tekst halverwege kwijt, Simone vergat net 'n regel. Overigens is het ook wel slechte medley; gewoon alles achter elkaar ipv dat het echt één geheel is...quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:20 schreef MilaNL het volgende:
[..]
echt wel. Het geluid is gewoon waardeloos. Chantal Janzen klonk ook al slecht en die kan ook goed zingen.
Voor de studio is toch een soort gracht?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:21 schreef golfer het volgende:
Kan die Kleinsma weer afgevoerd worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |