Dezelfde mensen als die ook voor de Sterren en de Ring stemmen, via internet.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:42 schreef MilaNL het volgende:
Stemmen er eigenlijk kinderen of volwassenen voor de gouden stuiver?
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:42 schreef babette21 het volgende:
ah, en zo wint De Mol toch nog 'n prijs!!
Radio sowiesoquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:44 schreef jmac het volgende:
MorgenstondAlle woonwagenkampbewoners hebben weer gesms't.
waardeloos. Dat zijn toch bijna allemaal volwassenenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:43 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dezelfde mensen als die ook voor de Sterren en de Ring stemmen, via internet.
De Snip en Snap van de radio winnen van de Wayne & Garth.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:45 schreef Sirolf het volgende:
Even in een halve minuut de complete Radioring samenvatten...
Ze mogen niet eens op het podium komen of iets zeggen!![]()
vertel me meerquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh, damn, is dat Pepijn? Een vriendin van mij heeft connecties.
We zien je volgend jaar wel op de rode loper terug aan z'n handquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh, damn, is dat Pepijn? Een vriendin van mij heeft connecties.
Ik weet niet meer precies hoe 't zit maar een paar jaar terug vroeg 'n vriendin van me "kijk jij Jeugdjournaal", ik antwoordde "eh, ik ben bijna 30, dus...nee?" En toen vertelde ze dat een kennis van haar de nieuwe presentator van het Jeugdjournaal kent, Pepijn dus (hij komt uit m'n woonplaats), en dat hij best wel cute is en dat ze heeft gekeken en toen tegen haar kennis zei dat hij het leuk presenteerde. En toen zag kennis hem op een feestje en gaf door dat ie al een positieve reactie heeft op z'n tv-debuut. En hij was helemaal zo van 'oh wauw wat leuk!'quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:47 schreef babette21 het volgende:
[..]
vertel me meer
ik kijk al twee jaar naar het jeugdjournaal vanwege hem![]()
Viviennequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:52 schreef buddyb het volgende:
Wie is de dame met het korte haar naast Pieter Jan?
Da's Viviënne van den Assem, winnaar van Wie is... de Mol van afgelopen seizoen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:52 schreef buddyb het volgende:
Wie is de dame met kort haar naast Pieter Jan?
Vivienne v/d Assem. Winnaar van het laatste jaar WIDM.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:52 schreef buddyb het volgende:
Wie is de dame met kort haar naast Pieter Jan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |