Want een buitenlander is een buitenlander zeg je?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:24 schreef AbortusKonijn het volgende:
er waren denk ik ook geen jappanners die zich aan ushi stoorden dus nee
Hoe kom je daarbijquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:28 schreef Roi het volgende:
[..]
Want een buitenlander is een buitenlander zeg je?
Door jou eerste post te lezen.quote:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:28 schreef Roi het volgende:
[..]
Wat hij ^ zegtquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:32 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Gast, waar haal je dít nou vandaan!?
Ja. Kan ook 'lekker' betekenen.quote:
Dus jij zegt hiermee dat negers eerder iemand van racisme zouden beschuldigen dan japanners? Vind je ze agressiever soms?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:28 schreef Roi het volgende:
[..]
Je zegt toch omdat Japanners zich niet door Ushi aangevallen voelden zullen Surinamers/negers dat ook niet hebben?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:33 schreef AbortusKonijn het volgende:
[..]
Hoe haal je daar in godsnaam uit dat ik alle buitenlanders over een kam scheer
Nee ik zeg alleen dat een Surinamer en een Japanner ( en een Costa Ricaan, Rus etc.) niet hetzelfde zijn.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:42 schreef Piksnor_Emanuel het volgende:
[..]
Dus jij zegt hiermee dat negers eerder iemand van racisme zouden beschuldigen dan japanners? Vind je ze agressiever soms?
-weg, doe normaal-
ik sluit me volledig aan bij de post boven je. Surinamers vinden zo'n typetje vervelender dan jappanners?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:43 schreef Roi het volgende:
[..]
Je zegt toch omdat Japanners zich niet door Ushi aangevallen voelden zullen Surinamers/negers dat ook niet hebben?
Ik zag voorstukjes van die Dushi, en het accent want ze doet is ook een mix van Antilliaans en Surinaams, dus volgens mij is het voor veel mensen 1 pot natquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:53 schreef L.no het volgende:
Even offtopic: Wat lullen jullie over Surinamers als het om Antilianen gaat? Nee, het is niet hetzelfde.
goeie vraag... wat een trieste shit zeg.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:24 schreef timbob het volgende:
Zijn er mensen die zich er niet aan storen dan?
quote:
quote:Wendy van Dijk: Ushi begon weer te kriebelen
Morgen start om 20.00u bij RTL 4 het nieuwe programma van Wendy van Dijk Ushi & Dushi. In een interview met de Mikro Gids geeft Wendy aan dat anderhalf jaar ghet weer begon te kriebelen om in de huid van Ushi te kruipen. . ‘Ik word nog steeds dagelijks op straat aangesproken over Ushi. Dat is nooit opgehouden’, zegt Van Dijk. ‘Op een gegeven moment dacht ik: ik ben gek als ik er niets mee ga doen.’ Dus ging na zeven jaar het zwarte mantelpakje weer aan, de neptanden in en de pruik en de bril op. In de nieuwe serie ontmoet Ushi onder anderen LaToya Jackson, Kim Wilde en Larry Hagman (J.R. uit Dallas). Wendy: ‘Het was in het begin even wennen, want ik ben natuurlijk zeven jaar verder. Ik was onzeker of dat lieve poppetje nog in me zat. Ushi is denk ik wel wat veranderd. Er zat iets naïefs en onschuldigs in die ogen dat er niet meer is. Maar de grap zit hem nog steeds in dezelfde dingen en na een paar keer voelde het als vanouds. Ik kan het nog steeds.’
Dat Wendy van Dijk in Nederland niet meer terug kon keren met Ushi was al vrij snel duidelijk. Het programma moest een nieuw impuls krijgen aldus van Dijk. Het idee ontstond om een tweede typetje te introduceren: de volslanke Antilliaanse weervrouw Lucretia. Zij doet elke aflevering verslag van typisch Nederlandse gebruiken. ‘Voor Hart in Aktie ben ik een aantal keer op Curaçao geweest’, zegt Van Dijk over het ontstaan van Lucretia. ‘Ik nam het taaltje meteen over en kon er niet meer mee ophouden. Een vriendin en ik hadden het er toen over dat het geestig zou zijn om daar op tv iets mee te doen. Ik heb dat idee losgelaten, maar Matthias Scholten (de bedenker van het programma rond Ushi, red.) wist er ook van. Hij is op zoek gegaan naar mensen die me eruit konden laten zien als een Curaçaose big momma.’
Zaterdag om 20.00u bij RTL 4 het nieuwe programma Ushi & Dushi.
Bron: Mikro Gids
Verwijder dan de hele postquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:42 schreef Piksnor_Emanuel het volgende:
[..]
Dus jij zegt hiermee dat negers eerder iemand van racisme zouden beschuldigen dan japanners? Vind je ze agressiever soms?
-weg, doe normaal-
Joh, de meesten weten het verschil qua accent neit eens, dus veel zal het niet boeien. Dushi is papiaments, dus dat is wel een hele grote hint dat het echt om de Antillen gaat.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:59 schreef Skeletor het volgende:
[..]
Ik zag voorstukjes van die Dushi, en het accent want ze doet is ook een mix van Antilliaans en Surinaams, dus volgens mij is het voor veel mensen 1 pot nat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |