Want een buitenlander is een buitenlander zeg je?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:24 schreef AbortusKonijn het volgende:
er waren denk ik ook geen jappanners die zich aan ushi stoorden dus nee
Hoe kom je daarbijquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:28 schreef Roi het volgende:
[..]
Want een buitenlander is een buitenlander zeg je?
Door jou eerste post te lezen.quote:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:28 schreef Roi het volgende:
[..]
Wat hij ^ zegtquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:32 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Gast, waar haal je dít nou vandaan!?
Ja. Kan ook 'lekker' betekenen.quote:
Dus jij zegt hiermee dat negers eerder iemand van racisme zouden beschuldigen dan japanners? Vind je ze agressiever soms?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:28 schreef Roi het volgende:
[..]
Je zegt toch omdat Japanners zich niet door Ushi aangevallen voelden zullen Surinamers/negers dat ook niet hebben?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:33 schreef AbortusKonijn het volgende:
[..]
Hoe haal je daar in godsnaam uit dat ik alle buitenlanders over een kam scheer
Nee ik zeg alleen dat een Surinamer en een Japanner ( en een Costa Ricaan, Rus etc.) niet hetzelfde zijn.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:42 schreef Piksnor_Emanuel het volgende:
[..]
Dus jij zegt hiermee dat negers eerder iemand van racisme zouden beschuldigen dan japanners? Vind je ze agressiever soms?
-weg, doe normaal-
ik sluit me volledig aan bij de post boven je. Surinamers vinden zo'n typetje vervelender dan jappanners?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:43 schreef Roi het volgende:
[..]
Je zegt toch omdat Japanners zich niet door Ushi aangevallen voelden zullen Surinamers/negers dat ook niet hebben?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |