quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:13 schreef jmac het volgende:
Okay, ring ook niet meer serieus te nemen als prijs.
Lama's, Ranking the Stars.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:14 schreef cobain1994 het volgende:
Voor zijn reclamefilmpjes? Anders kan ik niets bedenken.
Nu pas?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:13 schreef jmac het volgende:
Okay, ring ook niet meer serieus te nemen als prijs.
De moeders van die meisjes zullen wel stemmen op boer zoekt vrouwquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:14 schreef Veerboot het volgende:
OK, Televizier ook al gekaapt door 15-jarige bakvisjes dus. Ik lees straks wel op Teletekst wie de Ring voor beste programma heeft gewonnen.
Alsof het publiek dat iets uitmaakt.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:15 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar die zijn niet van dit jaar. Beetje vreemd dat hij dan dit jaar zo'n prijs krijgt..
Dat ligt aan Simonequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:19 schreef Miam het volgende:
Simone..![]()
Ik vind het geluid niet zo goed uit de verf komen. of ligt dat aan mij?
echt wel. Het geluid is gewoon waardeloos. Chantal Janzen klonk ook al slecht en die kan ook goed zingen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
Simone Kleinsma kan niet eens goed zingen
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:20 schreef MilaNL het volgende:
[..]
echt wel. Het geluid is gewoon waardeloos. Chantal Janzen klonk ook al slecht en die kan ook goed zingen.
krijg de indruk dat ze het zelf ook niet goed horen en daardoor steeds de kluts kwijt raken. Volgens mij was Chantal d'r tekst halverwege kwijt, Simone vergat net 'n regel. Overigens is het ook wel slechte medley; gewoon alles achter elkaar ipv dat het echt één geheel is...quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:20 schreef MilaNL het volgende:
[..]
echt wel. Het geluid is gewoon waardeloos. Chantal Janzen klonk ook al slecht en die kan ook goed zingen.
Voor de studio is toch een soort gracht?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:21 schreef golfer het volgende:
Kan die Kleinsma weer afgevoerd worden?
Onder dr jurk ...quote:
Als actrice al wel een paar jaar ja, maar volgens mij presenteert ze ook sinds dit jaar.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:23 schreef babette21 het volgende:
Lieke genomineerd voor nieuw talent? Die doet toch al 100 jaar mee op tv?!?
dat begreep ik nu net uit het filmpje ja.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:24 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als actrice al wel een paar jaar ja, maar volgens mij presenteert ze ook sinds dit jaar.
Eva was leuk geweestquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:26 schreef TheFrankey het volgende:
Precies diegene die het niet had moeten worden....aanfluiting
Welnee. Bij deze uitreiking kan je ook 130 % krijgen.quote:
Ach er is altijd nog de Nipkov schijfquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:27 schreef golfer het volgende:
Iedereen die het niet moest worden heeft vanavond gewonnen, dus zal dat kut-programma van Boer zoekt vrouw de ring ook wel winnen.
Ik weet niet of ik die tussenstanden moet geloven. Zou me niks verbazen als ze het omdraaien zodat nog meer mensen bellen/smsenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |