Dat is eigenlijk gewoon een prijs voor de beste radio-lobby van het jaar.... met de kwaliteit van het programma heeft het feitelijk geen moer te makenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:53 schreef golfer het volgende:
Radioring is al gewonnen door Morgenstond.
Ik ben niet thuis maar had het anders zeker wel even gekeken... speciaal voor Chantalquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:18 schreef Adelante het volgende:
Zijn er ook mensen die daadwerkelijk gaan kijken naar zo'n debacle of zien jullie wel op teletekst/FOK! wie de sterren gewonnen hebben
Dit jaar doet Rafaella (ex-idols) mee met haar nieuwe groepje. Met -geloof ik- een Michael Jackson tribute.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:22 schreef Adelante het volgende:
Ja, kan ze die Fatima Morella de Mello weer afzeiken zeker.
Kijk het ieder jaar, eigenlijk uit gewoonte. Kan me niet zoveel schelen wie of wat er wint.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:18 schreef Adelante het volgende:
Zijn er ook mensen die daadwerkelijk gaan kijken naar zo'n debacle of zien jullie wel op teletekst/FOK! wie de sterren gewonnen hebben
Je zou de OP even kunnen lezen?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:29 schreef tong80 het volgende:
Wie zijn de genomineerden per categorie ?
Ik mis het Schaep
Ja heb er overheen gelezen. Excuses.quote:
Tsja... publieksprijs hè? Alle Nederlanders mogen stemmen wie er in dat lijstje komt te staan...quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:34 schreef tong80 het volgende:
Geen Dione
Weer hetzelfde lijstje dozen als ieder jaar.
Zou me tof lijken als Fatima aan het eind opkomt om haar af te kondigen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:37 schreef Sirolf het volgende:
Chantal die zingt in de opening... gaat ze zo een Fatima-achtige opmerking over zichzelf maken?
Ze klinkt nogal beroerd idd... alsof ze die microfoon zo ongeveer aan het opeten is.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:37 schreef MilaNL het volgende:
Ze kan wel goed zingen maar t geluid is echt fout afgesteld. Soundcheck vergeten ? :/
Ze kan altijd nog gaan hockeyen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:38 schreef borisz het volgende:
Chantal je hebt wel eens beter gezongen.
Ik vind Chantal ook leukquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:40 schreef Vlindur het volgende:
Chantal is wel super hoorIk vind dr echt leuk
wel apart ..eenzaam aan de top ...quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:52 schreef Sirolf het volgende:
Voor de derde keer in een paar jaar tijd naar Yvon Jaspers dus...
Ik blijf geen topics openen over haar in klaagbak.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:52 schreef Sirolf het volgende:
Voor de derde keer in een paar jaar tijd naar Yvon Jaspers dus...
eenschquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:53 schreef MilaNL het volgende:
Die tussenstanden moeten ze gewoon niet doen.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:54 schreef golfer het volgende:
Die Jaspers komt mij zo de keel uit met haar kutstem en programma's.
Ik gun haar een blinde boer die haar gaat verbouwen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:54 schreef golfer het volgende:
Die Jaspers komt mij zo de keel uit met haar kutstem en programma's.
Yvonquote:
Hij is leuk in al z'n rollen.quote:
Op zich vind ik haar nu nog steeds wel lekker.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:57 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
En was ze nog lekker..
http://www.barendenvandorp.nl/uitzendingen/uitzending-29-05-2001
Ik vind dat ze voornamelijk domme opmerkingen maakt bij DWDD.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:00 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Op zich vind ik haar nu nog steeds wel lekker.
Maar ook zéér irritant.
Toen slikte ze nog ritalin..quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:00 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Op zich vind ik haar nu nog steeds wel lekker.
Maar ook zéér irritant.
Jezus tong. Doe eens normaal. Niks mis met haar, ze doet BZV heel erg leuk.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:52 schreef tong80 het volgende:
En een kuthoer wint.
Ja ga maar weer het onschuldige meisje spelen trut
Gooische vrouwen ?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:07 schreef Cee het volgende:
Ik zap even over.
Joost Prinssenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Met het Mes op Tafel.
Is ze al weg?
- edit. Nee dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |