Ja ach ik hoefde toch niks vandaag dus ik zit lekker in pyjama en ochtendjasquote:
quote:
Cool, nog meer extra slapen danquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
dat is van zaterdag op zondag
Lui varkenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:39 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja ach ik hoefde toch niks vandaag dus ik zit lekker in pyjama en ochtendjas
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Cool, nog meer extra slapen dan
Jij bent een uur langer open dan zeker?
dat is goed.quote:
het is een SC, dus nee we gaan niet kijken of dat lukt.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:48 schreef FFSletop het volgende:
Lol kijke of we deze KSC voor Twaalf uur vol kunnen krijgen
Dan niet.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:49 schreef Fha het volgende:
[..]
het is een SC, dus nee we gaan niet kijken of dat lukt.
Doe je best zou ik zeggen!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:48 schreef FFSletop het volgende:
Lol kijke of we deze KSC voor Twaalf uur vol kunnen krijgen
quote:
OAquote:
Waarom vraag je dat?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:10 schreef Fha het volgende:
Waarom schreeuwen amerikanen altijd zo erg?!
Zoals meestal wanneer iemand een vraag stelt: ik vraag het me af.quote:
Dat vraag ik me ook weleens af jaquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:10 schreef Fha het volgende:
ok. Ik zou het alleen niet weten.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:12 schreef Fha het volgende:
[..]
Zoals bij de meeste vragen die iemand stelt: ik vraag het me af.
Echt te dom. Ik zit dr phil te kijken (quote:
Hebben ze ruzie, of wil hij gewoon zsm zijn mening geven voordat de gast iets anders zegt zodat zijn mening helemaal geen flikker meer waard is?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:14 schreef Fha het volgende:
[..]
Echt te dom. Ik zit dr phil te kijken () en ipv dat hij zijn gasten uit laat praten gaat hij gewoon nog harder praten zodat ze wel moeten luisteren
Hebben ze dan nooit last van hun stemquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:21 schreef Fha het volgende:
Ik heb geen flauw idee. Maar dit is maar een voorbeeld, valt me wel vaker op dat amerikanen alleen maar kunnen communiceren door te schreeuwen.
Waarom vraag je dat?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:22 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Hebben ze dan nooit last van hun stem
Zoals meestal wanneer iemand een vraag stelt: ik vraag het me af.quote:
Ja het is leukquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:04 schreef vrolijke-frits het volgende:
Fha, alles goed? Bevalt de nieuwe baan?
Hehequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:05 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja het is leukIk ben blij dat het nog een maand duurt voor december begint, dan kan ik nog even uitgebreid oefenen met high-speed-inpakken
![]()
Hoe is het met jou?
Altijd leuk boodschappen doenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:07 schreef vrolijke-frits het volgende:
Hehe
Met mij alles lekker. Even weekend 'vieren' door de wekelijkse boodschappen te halen en vooral te studeren.Jij plannen?
Damnit!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:08 schreef Fha het volgende:
[..]
Altijd leuk boodschappen doen
Uhm ik moet morgen werken en ik denk dat ik zondag toch maar een keer dringend weer de stofzuiger moet gaan gebruiken hier![]()
Oja en ook nog studeren
Maar ik heb al de hele week geen concentratie dus misschien het weekend ook wel niet
Concentratie problemen hoort wel bij mij jaquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:14 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Damnit!Dat is niet handig! Probleem al eerder gehad of alleen deze week?
Om te voorkomen dat wij Dr. Phil kijkenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:10 schreef Fha het volgende:
Dan kunnen ze ophouden want het werkt nietquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Om te voorkomen dat wij Dr. Phil kijken
Bij mij werkt het vooralsnog hoorquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:36 schreef Fha het volgende:
[..]
Dan kunnen ze ophouden want het werkt niet
Ik heb ook altijd geweten dat er iets mis is met jequote:
Aahw beterschap voor de jongstequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:39 schreef wel.o.k het volgende:
zo, eten op![]()
straks stukje over het asfalt stuiteren en dan lekker bank hangen.
o ja, mijn jongste dochter is ziek, zielig![]()
best een lange tvp
beterschap aan je jongste.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:39 schreef wel.o.k het volgende:
zo, eten op![]()
straks stukje over het asfalt stuiteren en dan lekker bank hangen.
o ja, mijn jongste dochter is ziek, zielig![]()
best een lange tvp
bij mij werkt het ookquote:
quote:
En bedanktquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:39 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd geweten dat er iets mis is met je
Veel plezierquote:
Professor Layton and the curious villagequote:
Oeh, dat is tofquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:00 schreef Fha het volgende:
[..]
Professor Layton and the curious village![]()
Ik ben heul niet goed in puzzels![]()
quote:
quote:
Samen doen danquote:
Nee ik moet het kunnenquote:
Blijf eens van Fha afquote:
quote:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:43 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee ik moet het kunnenOoit op een dag lukt het heus wel
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Blijf eens van Fha af
Anders doe ik ook wel samen met Muck
Maar dan doen wij een ander spelletje![]()
Komende week komt er nog een Harry Potter spel binnenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Blijf eens van Fha af
Anders doe ik ook wel samen met Muck
Maar dan doen wij een ander spelletje![]()
Nee Harry potter is suf. Ik kan nog niet eens klaverjassenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:04 schreef Fha het volgende:
[..]
Komende week komt er nog een Harry Potter spel binnenGaan we dat gewoon met zijn alle doen
![]()
Ik ook nietquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee Harry potter is suf. Ik kan nog niet eens klaverjassen
Ga dat eens even HEEL snel op het gemeentehuis doen danquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:07 schreef Fha het volgende:
Maar ik kan wel met een stokkie zwaaien zodat er magie gebeurt![]()
Moet maandag eerst tot 12 uur wachten op iemand die iets komt doen met glasvezel ofzoquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga dat eens even HEEL snel op het gemeentehuis doen dan
Dat hoeft ook niet. Het enige wat jij hoeft te kunnen....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet. Het enige wat jij hoeft te kunnen....Ohw ik denk dat ik dat wel kanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit: toen ik een jaar of 5 was zei mijn opa een keer tegen me dat als ik piano kon spelen, ik ook zou kunnen schaken. Een paar maanden later leerde mijn neef me de vlooienmars op de piano. Toen ik die eenmaal snel kon ben ik naar opa gegaan om te vragen of we een potje gingen schaken.
Wat was ik teleurgesteld dat ik het nog steeds niet kon
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
Nou joepi.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:51 schreef FFSletop het volgende:
Ben Definitief pleite dit keer mensen, zie jullie waarschijnlijk wel in de KSC van morgen/ vndaag![]()
Laters
dat is een goed idee of kan ze je buurvrouw niet weg toveren ofzoquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga dat eens even HEEL snel op het gemeentehuis doen dan
Zeer erg GMTA..quote:
Dan moeten we hem maar houdenquote:
Goede vervanger voor mij over een week en novemberquote:
Hij komt niet eens in de buurt pinguinquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Goede vervanger voor mij over een week en november
Ben ik zo erg?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:27 schreef Fha het volgende:
[..]
Hij komt niet eens in de buurt pinguin
denk ook niet dat ie weg gaat.quote:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Goede vervanger voor mij over een week en november
quote:
Nee, zo erg is hijquote:
Pick me pick mequote:
Geen idee, ik las net wat terug maar hij begint meteen te zeikenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
ja wat een figuur is dat johWaar komt die ineens vandaan gepleurd?
van de week kwam hij ineens s'avonds in de chatquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
ja wat een figuur is dat johWaar komt die ineens vandaan gepleurd?
Fhaquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:37 schreef Fha het volgende:
Ik ga douchen en naar bed. Slaap lekker alvast en fijne dag morgen iedereen!![]()
Cya.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:37 schreef Fha het volgende:
Ik ga douchen en naar bed. Slaap lekker alvast en fijne dag morgen iedereen!![]()
Je moet je rekeningen ook gewoon betalen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:42 schreef marcb1974 het volgende:
Hehe, internetverbinding doet het weer :")
In dat geval is het helamaal onzin om heul naar Utrecht te komen en 14 euro entree te betalenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:51 schreef Pheno het volgende:
Oh, ik ga wel even kijken. Japanse treinen hebben ze toch niet, dus ik verwacht ook weinig te kopen
Hebben ze niet van die 12packs springers in N? Met zo'n oranje puntmuts over hun kop?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:03 schreef Pheno het volgende:
Of je het lastig maken door stammen van 2~3 meter te hebben
Maar goed, misschien dat ze 10 dozen Kato of Tomytec hebben staan, geen idee. Soms zie je wel wat, maar Shinkansen of lampjes heb ik niet meer nodig. Dus misschien wat scenery hulpmiddelen.
Geen idee. Faller is ook trouwens bijna naar de klote las ik laatst...met hun kermismeuk die toch niemand koopt want dat past niet op je zolderkamer.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hebben ze niet van die 12packs springers in N? Met zo'n oranje puntmuts over hun kop?
Ik ben ook opgegroeid met Märklin en Faller. Twee bedrijven die het nu erg lastig hebben....quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:13 schreef Dr_Flash het volgende:
zo zo, dat zou niet zo best zijn![]()
Ik weet nog wel toen ik met mn ouders op vakantie ging, dat we bij een speelgoedwinkel (destijds ging modelspoor nog via speelgoedwinkels ja) een Faller-catalogus kregen. Męn ik kende dat ding de volgende dag uit m'n hoofd1984 was dat. Hun model van Bonn Hbf was het pronkstuk. Ik was daar toevallig begin deze maand. Man man wat een deceptie is dat station
Ik ga er morgen ook naartoe met mijn vader. Hij gaat op zoek naar N-spoor, ik ga kijken of er nog interessant Zwitsers materieel te krijgen is.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:51 schreef Pheno het volgende:
Oh, ik ga wel even kijken. Japanse treinen hebben ze toch niet, dus ik verwacht ook weinig te kopen
Volgens mij bestaan die nog.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Märklin
Hoe staat het met Herpa, Wiking, Vollmer en dat soort clubs? Weet je daar wat van?
Nee, dan ga ik sporten, dollars halen en andere dingen doenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ga er morgen ook naartoe met mijn vader. Hij gaat op zoek naar N-spoor, ik ga kijken of er nog interessant Zwitsers materieel te krijgen is.
heb me eigen kunnen beheersenquote:
Druk is goeddddddddddquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
en ik heb het druk gehad de laatste 2 uur
Dat is niet te zien hoorquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
maar nou heb ik weer even tijd![]()
![]()
quote:
quote:Top 100 van vrijdag 23 oktober 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
38. 096 Pheno
48. 084 goldfinger1963
56. 080 Dr_Flash
71. 072 Ladylike
80. 067 Fha
87. 066 wel.o.k
Sorryquote:
waarom ben je nog wakker? Dat ben ik helemaal niet van je gewendquote:
Afbranden die zooi, dan zal het eens echt rokenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:27 schreef OA het volgende:
GadverdammeBen vanavond in een café geweest waar weer wordt gerookt
![]()
"ja, dan ga je naar een ander café![]()
"
Zou kunnen, maar das niet zo gezellig, alleen...![]()
Omdat ik net thuis ben. Een vriendin vierde dat ze 30quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:28 schreef Muck het volgende:
[..]
waarom ben je nog wakker? Dat ben ik helemaal niet van je gewend
Zal ze lerenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Afbranden die zooi, dan zal het eens echt roken
ah, op die manier!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:36 schreef OA het volgende:
[..]
Omdat ik net thuis ben. Een vriendin vierde dat ze 30![]()
is geworden
En waarom is Muckie nog wakker?quote:
quote:http://www.pokerinside.nl/artikel/11/
Muck : Stapel gefolde of geburnde kaarten;
De kaarten die je teruggeeft aan de dealer zonder deze om te draaien tijdens een showdown
geen ideequote:
quote:
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 23-10-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 071 goldfinger1963
02. 066 wel.o.k
03. 062 Dr_Flash
04. 055 Ladylike
05. 054 Pheno
06. 047 Fha
07. 043 MPG
08. 040 FFSletop
09. 039 MaleDuck
10. 024 marcb1974
11. 020 Muck
12. 017 DaMart
13. 011 OA
14. 007 Sjowhan
15. 007 vrolijke-frits
16. 007 Nijns
17. 003 Gluurvrouw
18. 003 TJDoornbos
19. 003 likkebaard
20. 002 JortK
Reeks-statistieken!
Bureaucratie kent wat mij betreft dan echt geen grenzen meer...quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 09:50 schreef Pheno het volgende:
'Camera in woning schendt privacy insluiper'
Ik moest lachen. Een bond voor wetsovertreders
Dit land is echt helemaal van het pad ook he
En wat heeft bureaucratie er mee te makenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:34 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Bureaucratie kent wat mij betreft dan echt geen grenzen meer...
Niets. Het is echter wel waarquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En wat heeft bureaucratie er mee te maken
Of het waar is of niet daar zeg ik ook niets overquote:
We zijn net naar ma gegaan en die heeft koffie voor me gemaaktquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 14:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
LL![]()
even pauzekoffie aan het pakken
vrouwenhokey?quote:
geloof ik graag.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 14:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
We zijn net naar ma gegaan en die heeft koffie voor me gemaakt
Even een ATV dagje... we hebben genoeg opgeruimd en gepoetst
hier is het iig droog.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 14:15 schreef Dr_Flash het volgende:
ff was ophangen en boodschappen doen![]()
Volgens buienradar is het droog hier![]()
* Dr_Flash kijkt uit het raam..
Dat dit kanquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 09:50 schreef Pheno het volgende:
'Camera in woning schendt privacy insluiper'
Ik moest lachen. Een bond voor wetsovertreders
Dit land is echt helemaal van het pad ook he
Nee, denk het niet. Vast wel subsidie thoughquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
een bond voor wetsovertreders![]()
zouden die ook een cao hebben
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, denk het niet. Vast wel subsidie though
Natuurlijk is daar een cao voorquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
een bond voor wetsovertreders![]()
zouden die ook een cao hebben
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Natuurlijk is daar een cao voor
Dat heet uitkering en bijstand.
tjaquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:08 schreef Dr_Flash het volgende:
IK HEB GEEN ZIN
Moet nog 5 hoofdstukken studeren en morgen en ik al druk met wat leuks
Kutzooi
Voor de tigduizendste keerquote:
Mja, ik ben net terug van werkquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:27 schreef MaleDuck het volgende:
kijk er wordt hier gewoon lekker weekend gevierd
preciesquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:27 schreef MaleDuck het volgende:
kijk er wordt hier gewoon lekker weekend gevierd
en voor de tigduizendste keer moet je dat uitleggenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Voor de tigduizendste keer:
Lees je in ja![]()
![]()
Al tweeëneenhalf jaar meld ik mijn aanwezigheid in KSC traditiegetrouw met een welgemeend "mogge". Ongeacht het tijdstip van de dag.
dan heb je nou dus weekendquote:
Ja, nee, ja, nee, uiteindelijk toch nietquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan heb je nou dus weekend![]()
![]()
![]()
of moet je morgen ook nog werken?
ook lekker heel je weekend naar de klotequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, nee, ja, nee, uiteindelijk toch niet.
Eeen tijd gelden werd gevraagd of ik morgen kon werken, dus ik gergeld dat dat ging, en toegezegd dat ik zou komen. Prima, werd ingepland. Donderdag werd besloten dat het toch niet nodig was, maar daar werd ik niet van op de hoogte gesteld. Tot vandaag.
Dus toch weekend.
En ik vind het nog steeds niet leuk!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Lees je in ja![]()
![]()
Al tweeëneenhalf jaar meld ik mijn aanwezigheid in KSC traditiegetrouw met een welgemeend "mogge". Ongeacht het tijdstip van de dag.
Neequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:00 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
En ik vind het nog steeds niet leuk!Breek met je tradities!
Vergeef het hem, hij is aan het integreren in Belgie. Alleen is hij wat doorgeslagen en nu in sommige gevallen nog minder slim dan de gemiddelde belg.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Lees je in ja![]()
![]()
Je gaat een auto kopen en plaatsnaamborjes schieten?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben al met heul wat tradities aan het breken trouwens![]()
Weg WIndows XP
Weg desktop
Hallo sfeerverlichtingkjes
Kleine dingetjes misschien, maar er staat meer op stapel
Je gaat nu met een laptop met Linux in een auto het land door?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben al met heul wat tradities aan het breken trouwens![]()
Weg WIndows XP
Weg desktop
Hallo sfeerverlichtingkjes
Kleine dingetjes misschien, maar er staat meer op stapel
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je gaat een auto kopen en plaatsnaamborjes schieten?
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Je gaat nu met een laptop met Linux in een auto het land door?
Je weet dat hun 'briljante opvolger' 7 al een dag of twee uit is hčquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:24 schreef Dr_Flash het volgende:
krijg de konthaarontsteking ook met je Vista![]()
allerlei handige features uit XP zijn er uitgesloopt
Sinds wanneer zit jij bij de FP?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:31 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Je weet dat hun 'briljante opvolger' 7 al een dag of twee uit is hč
Ja. EN als ik iemand met een geldige creditcard kan vinden kan ik ook nog echt mijn GRATIS upgrade waar ik RECHT op heb, thuisgestuurd krijgenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:31 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Je weet dat hun 'briljante opvolger' 7 al een dag of twee uit is hč
vistaquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:24 schreef Dr_Flash het volgende:
krijg de konthaarontsteking ook met je Vista![]()
allerlei handige features uit XP zijn er uitgesloopt
Waarom heb je een creditcard nodig voor iets dat gratis is?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. EN als ik iemand met een geldige creditcard kan vinden kan ik ook nog echt mijn GRATIS upgrade waar ik RECHT op heb, thuisgestuurd krijgen
Administragekosten. Gekkehuisquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:41 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Waarom heb je een creditcard nodig voor iets dat gratis is?
Ga weg, hippie.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:41 schreef vrolijke-frits het volgende:
Had toch een Apple gekocht man
en er is geen mogelijkheid dat op een bankrekening te storten?quote:
Je moet dus wel die kosten betalen, wat een fucking onzin man! Tering, ik kocht deze MacBook net een maand of anderhalf voordat er een nieuwe besturingssysteem werd geīntroduceerd en kreeg netjes bericht dat ik een gratis exemplaar per post zou ontvangen.quote:
Iemand op Tweakers zegt bericht van Microsoft te hebben gekregen dat dat wel kon. Hoe en wat? Nergens te vinden.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en er is geen mogelijkheid dat op een bankrekening te storten?
Ja, is ook wat voor te zeggen. Maar goed, het gaat mij niet om die paar centen, het gaat erom dat het me gewoon onmogelijk gemaakt wordt om die paar centen te betalen, waardoor ik nu dus iets waar ik recht op heb, NIET KRIJG.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:46 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Je moet dus wel die kosten betalen, wat een fucking onzin man!
Again: Microsoftquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, is ook wat voor te zeggen. Maar goed, het gaat mij niet om die paar centen, het gaat erom dat het me gewoon onmogelijk gemaakt wordt om die paar centen te betalen, waardoor ik nu dus iets waar ik recht op heb, NIET KRIJG.
Al lang. Net iets minder lang als OA, geloof ik.quote:
In mijn beleving zag ik die tag nu pas voor het eerst...quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:40 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Mwah, ruim een jaartje pas hoor
Nee, dat kan ik niet meer hequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:59 schreef DaMart het volgende:
O ja, en de komende 2 uur kunnen ook jullie nog een boekenlijstje posten in TTK natuurlijk.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Al lang. Net iets minder lang als OA, geloof ik.
quote:Crewlid: vrolijke-frits (131303)
Periode crew: 01.03.2008
quote:Crewlid: OA (161096)
Periode crew: 30 jan 2008
Bij mij zou er louter (voorgeschreven) wetenschappelijke literatuur in voor komen, doe het maar niet dus.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:59 schreef DaMart het volgende:
O ja, en de komende 2 uur kunnen ook jullie nog een boekenlijstje posten in TTK natuurlijk.
Haha.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
In mijn beleving zag ik die tag nu pas voor het eerst....
OA, je lektquote:
Been there, done that, WAAR BLIJFT MIJN T-SHIRT?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:59 schreef DaMart het volgende:
quote:
Immerquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:02 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Jij bent toch ook een koning hč
Al in je wasmand gekeken?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Been there, done that, WAAR BLIJFT MIJN T-SHIRT?
Klopt, maar of dit verantwoordelijk litteratuur is...quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij niet, maar anderen wel.
OA leest bijvoorbeeld ook wel eens een boek, volgens mij.
Je mag PInkeltje best noemenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:09 schreef OA het volgende:
[..]
Klopt, maar of dit verantwoordelijk litteratuur is...
Mijn top 30quote:
quote:# De Bijbel
# Alain Finkielfraut - De ondergang van het denken
# Alain Finkielfraut - De verloren beschaving
# Alain Finkielfraut - Ondankbaarheid
# Aristoteles - De Ethiek
# Brian Greene - The elegant universe
# Charles Darwin - On The Origin of Species
# Dale Carnegie - How to win friends and influence people
# David Fromkin - Europe's Last Summer: Who started the Great War in 1914?
# Friedrich Nietzsche - De Antichrist
# James Risen - State of War
# Johan Huizinga – Herfsttij der Middeleeuwen
# John Gray - Straw Dogs: thoughts on Humans and Other Animals
# Karl Marx - Das kapital
# Lee Strobel - The Case For Christ
# Macchiavelli - The Prince
# Mark Steyn - Broadway Babies Say Goodnight
# Midas Dekkers - Lief Dier
# Pieter Jelles Troelstra - Rispinge Alde en Nije Fersen
# Rhonda Byrne -The secret
# Richard Dawkins - The blind watchmaker
# Richard Dawkins - The God Delusion
# Robert Greene - The Art of Seduction
# Robert greene - 48 laws of power
# Roos Rutjes - Voedselhorror
# Samuel P. Huntington - Clash of civilizations and the remaking of world order
# Soren Kierkegaard - Enten-Eller
# Stephen Hawking - A Brief History Of Time
# Sun Tzu - The Art of War
# Thomas More – Utopia
Jouw lijst bevat best nog wat goede boeken...quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zal om 19:55 anders wel even jouw lijst bedenken en posten.
quote:1. Gabriel García Márquez - Honderd Jaar Eenzaamheid
2. W.F. Hermans – Nooit Meer Slapen
3. Carlos Ruiz Zafķn - De Schaduw Van De Wind
4. Cormac McCarthy – The Road
5. J. Bernlef - Hersenschimmen
6. Gabriel Garcia Marquez – Liefde in tijden van Cholera
7. Paolo Giordano – De eenzaamheid van de priemgetallen
8. Harry Mulisch – De Aanslag
9. Carloz Ruiz Zafon – Het spel van de engel
10. F. Bordewijk – Karakter
11. Homerus – Odyssee
12. Pascal Mercier – Nachttrein Naar Lissabon
13. Sebastian Fitzek – De Wreker
14. Stephen King & Peter Straub - De Talisman
15. Boudewijn Büch - De Kleine Blonde Dood
16. Niccolo Ammaniti – Ik haal je op, ik neem je mee
17. J. Bernlef - Onder Ijsbergen
18. Arthur Japin – Een Schitterend Gebrek
19. Gabriel Garcia Marquez – Kroniek van een aangekondigde dood
20. Patrick Suskind – Het Parfum
21. Daniel Mason - De Pianostemmer
22. Joost Zwagerman - Vals Licht
23. George Orwell - 1984
24. Ian McEwan – Boetekleed
25. Vergilius – Het Verhaal Van Aeneas
26. Jostein Gaarder - De Wereld Van Sofie
27. Renate Dorrestein - Het Duister Dat Ons Scheidt
28. W. Elsschot – Kaas
29. Brett Easton Ellis - Lunar Park
30. Kees Van Beijnum - Het Verboden Pad
Iedere jaargang playboy telt vast wel als 1 boek. Dus dan ben je al een eind.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:09 schreef OA het volgende:
[..]
Klopt, maar of dit verantwoordelijk litteratuur is...
Maak er een top 30 van!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:16 schreef OA het volgende:
[..]
Jouw lijst bevat best nog wat goede boeken....
[..]
Dat ligt aan degene die iemand invoert...quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:17 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Waarom staat het bij mij geheel in cijfers uitgedrukt en bij jou deels in woord?
Ik vraag me dan af hč.. kan jij zo 30 boeken uit je hoofd opnoemen die jij het beste vindt?quote:
Oh dan ken ik er nog geen 10quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
En het spoorboekje mag ook nog eens niet meedoen.
Ik kijk dan ook in mijn boekenkast en bedenk welke van die boeken ik het beste vond.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:24 schreef OA het volgende:
[..]
Ik vraag me dan af hč.. kan jij zo 30 boeken uit je hoofd opnoemen die jij het beste vindt?
Ik zou echt in de boekenkast moeten kijken en volstrekt willekeurig een top 30 moeten samenstellen
Ik zal eens kijken wat ik kan doen voor 20 uurquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kijk dan ook in mijn boekenkast en bedenk welke van die boeken ik het beste vond.
En als een top 30 niet lukt, een top 10 mag ook hoor.
Tofquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:31 schreef OA het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken wat ik kan doen voor 20 uur
Zo, even de computer boven aangeslingerdquote:
Daar zat geen TTK-shirt inquote:
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:23 schreef OA het volgende:
[..]
Dat ligt aan degene die iemand invoert...
Die nummer 9, die is best wel vermucktquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:16 schreef OA het volgende:
[..]
Jouw lijst bevat best nog wat goede boeken....
[..]
Explain?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Die nummer 9, die is best wel vermuckt..
Dat kun je beter aan Mart vragen...quote:
Iets met een prijsvraag en een aankondiging in de index waar een fout in stond, maar die niet meer weg te halen was.quote:
Whehequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Iets met een prijsvraag en een aankondiging in de index waar een fout in stond, maar die niet meer weg te halen was.
Fha!quote:
Juhquote:
Flessiepesquote:
Boekenmevrouwquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:16 schreef Fha het volgende:
[..]
JuhLange dag vandaag, half 10 begonnen en was om kwart voor 7 thuis
Maar het word elke dag leuker
quote:
GFquote:
Haal die punt eens weg achter die linkquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:27 schreef DaMart het volgende:
De aanwinsten van vandaag: Modelspoor deel VI
ziet er goed uit DaMart.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:27 schreef DaMart het volgende:
De aanwinsten van vandaag: Modelspoor deel VI
Maakt FOK! er weer een groot punt van?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Haal die punt eens weg achter die link.
het werk bevalt dus goedquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:29 schreef Fha het volgende:
[..]meneer die ook wel 20% korting wil
[..]
GF![]()
Morgenochtendquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:17 schreef Fha het volgende:
[..]
Flessiepes![]()
![]()
Ik dacht dat jij nu wel richting uuh.. dat ene feest zou zijn?
Koffiequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:21 schreef sararaats het volgende:
KOFFIE !!!!!!
ik verteer niet alle koffie, enkel die van op m'n vrijwilligerswerk.
ik werk in een school
quote:
Ooohw okequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |