Ja ach ik hoefde toch niks vandaag dus ik zit lekker in pyjama en ochtendjasquote:
quote:
Cool, nog meer extra slapen danquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
dat is van zaterdag op zondag
Lui varkenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:39 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja ach ik hoefde toch niks vandaag dus ik zit lekker in pyjama en ochtendjas
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Cool, nog meer extra slapen dan
Jij bent een uur langer open dan zeker?
dat is goed.quote:
het is een SC, dus nee we gaan niet kijken of dat lukt.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:48 schreef FFSletop het volgende:
Lol kijke of we deze KSC voor Twaalf uur vol kunnen krijgen
Dan niet.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:49 schreef Fha het volgende:
[..]
het is een SC, dus nee we gaan niet kijken of dat lukt.
Doe je best zou ik zeggen!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:48 schreef FFSletop het volgende:
Lol kijke of we deze KSC voor Twaalf uur vol kunnen krijgen
quote:
OAquote:
Waarom vraag je dat?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:10 schreef Fha het volgende:
Waarom schreeuwen amerikanen altijd zo erg?!
Zoals meestal wanneer iemand een vraag stelt: ik vraag het me af.quote:
Dat vraag ik me ook weleens af jaquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:10 schreef Fha het volgende:
ok. Ik zou het alleen niet weten.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:12 schreef Fha het volgende:
[..]
Zoals bij de meeste vragen die iemand stelt: ik vraag het me af.
Echt te dom. Ik zit dr phil te kijken (quote:
Hebben ze ruzie, of wil hij gewoon zsm zijn mening geven voordat de gast iets anders zegt zodat zijn mening helemaal geen flikker meer waard is?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:14 schreef Fha het volgende:
[..]
Echt te dom. Ik zit dr phil te kijken () en ipv dat hij zijn gasten uit laat praten gaat hij gewoon nog harder praten zodat ze wel moeten luisteren
Hebben ze dan nooit last van hun stemquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:21 schreef Fha het volgende:
Ik heb geen flauw idee. Maar dit is maar een voorbeeld, valt me wel vaker op dat amerikanen alleen maar kunnen communiceren door te schreeuwen.
Waarom vraag je dat?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:22 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Hebben ze dan nooit last van hun stem
Zoals meestal wanneer iemand een vraag stelt: ik vraag het me af.quote:
Ja het is leukquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:04 schreef vrolijke-frits het volgende:
Fha, alles goed? Bevalt de nieuwe baan?
Hehequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:05 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja het is leukIk ben blij dat het nog een maand duurt voor december begint, dan kan ik nog even uitgebreid oefenen met high-speed-inpakken
![]()
Hoe is het met jou?
Altijd leuk boodschappen doenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:07 schreef vrolijke-frits het volgende:
Hehe
Met mij alles lekker. Even weekend 'vieren' door de wekelijkse boodschappen te halen en vooral te studeren.Jij plannen?
Damnit!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:08 schreef Fha het volgende:
[..]
Altijd leuk boodschappen doen
Uhm ik moet morgen werken en ik denk dat ik zondag toch maar een keer dringend weer de stofzuiger moet gaan gebruiken hier![]()
Oja en ook nog studeren
Maar ik heb al de hele week geen concentratie dus misschien het weekend ook wel niet
Concentratie problemen hoort wel bij mij jaquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:14 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Damnit!Dat is niet handig! Probleem al eerder gehad of alleen deze week?
Om te voorkomen dat wij Dr. Phil kijkenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:10 schreef Fha het volgende:
Dan kunnen ze ophouden want het werkt nietquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Om te voorkomen dat wij Dr. Phil kijken
Bij mij werkt het vooralsnog hoorquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:36 schreef Fha het volgende:
[..]
Dan kunnen ze ophouden want het werkt niet
Ik heb ook altijd geweten dat er iets mis is met jequote:
Aahw beterschap voor de jongstequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:39 schreef wel.o.k het volgende:
zo, eten op![]()
straks stukje over het asfalt stuiteren en dan lekker bank hangen.
o ja, mijn jongste dochter is ziek, zielig![]()
best een lange tvp
beterschap aan je jongste.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:39 schreef wel.o.k het volgende:
zo, eten op![]()
straks stukje over het asfalt stuiteren en dan lekker bank hangen.
o ja, mijn jongste dochter is ziek, zielig![]()
best een lange tvp
bij mij werkt het ookquote:
quote:
En bedanktquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:39 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd geweten dat er iets mis is met je
Veel plezierquote:
Professor Layton and the curious villagequote:
Oeh, dat is tofquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:00 schreef Fha het volgende:
[..]
Professor Layton and the curious village![]()
Ik ben heul niet goed in puzzels![]()
quote:
quote:
Samen doen danquote:
Nee ik moet het kunnenquote:
Blijf eens van Fha afquote:
quote:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:43 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee ik moet het kunnenOoit op een dag lukt het heus wel
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Blijf eens van Fha af
Anders doe ik ook wel samen met Muck
Maar dan doen wij een ander spelletje![]()
Komende week komt er nog een Harry Potter spel binnenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Blijf eens van Fha af
Anders doe ik ook wel samen met Muck
Maar dan doen wij een ander spelletje![]()
Nee Harry potter is suf. Ik kan nog niet eens klaverjassenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:04 schreef Fha het volgende:
[..]
Komende week komt er nog een Harry Potter spel binnenGaan we dat gewoon met zijn alle doen
![]()
Ik ook nietquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee Harry potter is suf. Ik kan nog niet eens klaverjassen
Ga dat eens even HEEL snel op het gemeentehuis doen danquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:07 schreef Fha het volgende:
Maar ik kan wel met een stokkie zwaaien zodat er magie gebeurt![]()
Moet maandag eerst tot 12 uur wachten op iemand die iets komt doen met glasvezel ofzoquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga dat eens even HEEL snel op het gemeentehuis doen dan
Dat hoeft ook niet. Het enige wat jij hoeft te kunnen....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet. Het enige wat jij hoeft te kunnen....Ohw ik denk dat ik dat wel kanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit: toen ik een jaar of 5 was zei mijn opa een keer tegen me dat als ik piano kon spelen, ik ook zou kunnen schaken. Een paar maanden later leerde mijn neef me de vlooienmars op de piano. Toen ik die eenmaal snel kon ben ik naar opa gegaan om te vragen of we een potje gingen schaken.
Wat was ik teleurgesteld dat ik het nog steeds niet kon
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
Nou joepi.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:51 schreef FFSletop het volgende:
Ben Definitief pleite dit keer mensen, zie jullie waarschijnlijk wel in de KSC van morgen/ vndaag![]()
Laters
dat is een goed idee of kan ze je buurvrouw niet weg toveren ofzoquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga dat eens even HEEL snel op het gemeentehuis doen dan
Zeer erg GMTA..quote:
Dan moeten we hem maar houdenquote:
Goede vervanger voor mij over een week en novemberquote:
Hij komt niet eens in de buurt pinguinquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Goede vervanger voor mij over een week en november
Ben ik zo erg?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:27 schreef Fha het volgende:
[..]
Hij komt niet eens in de buurt pinguin
denk ook niet dat ie weg gaat.quote:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Goede vervanger voor mij over een week en november
quote:
Nee, zo erg is hijquote:
Forum Opties | |