Ja ach ik hoefde toch niks vandaag dus ik zit lekker in pyjama en ochtendjasquote:
quote:
Cool, nog meer extra slapen danquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
dat is van zaterdag op zondag
Lui varkenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:39 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja ach ik hoefde toch niks vandaag dus ik zit lekker in pyjama en ochtendjas
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Cool, nog meer extra slapen dan
Jij bent een uur langer open dan zeker?
dat is goed.quote:
het is een SC, dus nee we gaan niet kijken of dat lukt.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:48 schreef FFSletop het volgende:
Lol kijke of we deze KSC voor Twaalf uur vol kunnen krijgen
Dan niet.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:49 schreef Fha het volgende:
[..]
het is een SC, dus nee we gaan niet kijken of dat lukt.
Doe je best zou ik zeggen!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:48 schreef FFSletop het volgende:
Lol kijke of we deze KSC voor Twaalf uur vol kunnen krijgen
quote:
OAquote:
Waarom vraag je dat?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:10 schreef Fha het volgende:
Waarom schreeuwen amerikanen altijd zo erg?!
Zoals meestal wanneer iemand een vraag stelt: ik vraag het me af.quote:
Dat vraag ik me ook weleens af jaquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:10 schreef Fha het volgende:
ok. Ik zou het alleen niet weten.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:12 schreef Fha het volgende:
[..]
Zoals bij de meeste vragen die iemand stelt: ik vraag het me af.
Echt te dom. Ik zit dr phil te kijken (quote:
Hebben ze ruzie, of wil hij gewoon zsm zijn mening geven voordat de gast iets anders zegt zodat zijn mening helemaal geen flikker meer waard is?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:14 schreef Fha het volgende:
[..]
Echt te dom. Ik zit dr phil te kijken () en ipv dat hij zijn gasten uit laat praten gaat hij gewoon nog harder praten zodat ze wel moeten luisteren
Hebben ze dan nooit last van hun stemquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:21 schreef Fha het volgende:
Ik heb geen flauw idee. Maar dit is maar een voorbeeld, valt me wel vaker op dat amerikanen alleen maar kunnen communiceren door te schreeuwen.
Waarom vraag je dat?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:22 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Hebben ze dan nooit last van hun stem
Zoals meestal wanneer iemand een vraag stelt: ik vraag het me af.quote:
Ja het is leukquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:04 schreef vrolijke-frits het volgende:
Fha, alles goed? Bevalt de nieuwe baan?
Hehequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:05 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja het is leukIk ben blij dat het nog een maand duurt voor december begint, dan kan ik nog even uitgebreid oefenen met high-speed-inpakken
![]()
Hoe is het met jou?
Altijd leuk boodschappen doenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:07 schreef vrolijke-frits het volgende:
Hehe
Met mij alles lekker. Even weekend 'vieren' door de wekelijkse boodschappen te halen en vooral te studeren.Jij plannen?
Damnit!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:08 schreef Fha het volgende:
[..]
Altijd leuk boodschappen doen
Uhm ik moet morgen werken en ik denk dat ik zondag toch maar een keer dringend weer de stofzuiger moet gaan gebruiken hier![]()
Oja en ook nog studeren
Maar ik heb al de hele week geen concentratie dus misschien het weekend ook wel niet
Concentratie problemen hoort wel bij mij jaquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:14 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Damnit!Dat is niet handig! Probleem al eerder gehad of alleen deze week?
Om te voorkomen dat wij Dr. Phil kijkenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:10 schreef Fha het volgende:
Dan kunnen ze ophouden want het werkt nietquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Om te voorkomen dat wij Dr. Phil kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |