dat gaat vanzelf. maar ik denk dat het eventueel wel gelinkt wordt aan wie ze wél en niet de catalogus gestuurd hebben... (dat je bestellign er eventueel niet doorkomt ofzo, net als met illegale codes)quote:Op maandag 2 november 2009 16:42 schreef Dipkip het volgende:
De 10% preview korting, is dat met een code of gaat dat vanzelf?
Nee dat is voor iedereen. Als je de catalogus niet hebt en je mailt, dan zeggen ze ook dat als je toch wilt bestellen, je het maar via iemand moet doen die de catalogus wél heeft...quote:Op maandag 2 november 2009 16:50 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
dat gaat vanzelf. maar ik denk dat het eventueel wel gelinkt wordt aan wie ze wél en niet de catalogus gestuurd hebben... (dat je bestellign er eventueel niet doorkomt ofzo, net als met illegale codes)
Echt??? Je voelt je niet net een bejaarde in zo'n geval?quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:03 schreef alors het volgende:
Die vind ik leuk! Alleen te duur, ik wacht wel tot ie in de sale komt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Ik was officieel ook tegen!quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:26 schreef Smart_ass het volgende:
Ik heb het fenomeen vesten met korte mouwen nooit begrepen. Maar dat kan natuurlijk ook aan mij liggen.
Hm, daar zal mijn pakketje ook wel bij zitten dan. Is 30 oktober al verstuurd en staat nog steeds mancoquote:Op woensdag 4 november 2009 13:51 schreef FranticDJ het volgende:
Tnt was onze zending dus kwijt.. Binnen 1.5 week zou t er alsnog moeten zijn.. (we gaan het zien)
Hmm oké, nouja ik heb al heel vaak iets besteld en eigenlijk was het er altijd wel binnen een week nadat het in behandeling was genomen. Maargoed afwachten maarquote:Op woensdag 4 november 2009 14:29 schreef Linnie20v het volgende:
Nee hoor, dat het zo lang manco staat is niets geks
Staat soms een week manco voor er iets gebeurd met de status
Neuh, volgende week vrijdag is misschien wel haalbaar maar deze vrijdag lukt never nooit niet.quote:Op woensdag 4 november 2009 17:37 schreef zoeperzazke het volgende:
vrijdag aanstaande? Sorry, dat red je nooit....
quote:Op woensdag 4 november 2009 14:01 schreef Tassiepassie het volgende:
Ik heb maandag besteld en kreeg het vandaag al binnen, zo snel heb ik het bij H&M nog nooit gehad![]()
Naar de winkel zelf ga ik zelden, het is daar zo'n warboel en alles ligt door mekaar.
Als ik al ga dan liever doordeweeks zo vroeg mogelijk.
Blijkbaar snappen ze het nu ineens welquote:Op woensdag 4 november 2009 17:37 schreef zoeperzazke het volgende:
vrijdag aanstaande? Sorry, dat red je nooit....
Nou, blijkbaar kan zo snel dus wel! Dus stiekum hoop ik dat mijn pakket vrijdag wordt bezorgdquote:Op woensdag 4 november 2009 14:01 schreef Tassiepassie het volgende:
Ik heb maandag besteld en kreeg het vandaag al binnen, zo snel heb ik het bij H&M nog nooit gehad![]()
Naar de winkel zelf ga ik zelden, het is daar zo'n warboel en alles ligt door mekaar.
Als ik al ga dan liever doordeweeks zo vroeg mogelijk.
ik hoop het voor jequote:Op woensdag 4 november 2009 21:44 schreef MissJ het volgende:
[..]
Nou, blijkbaar kan zo snel dus wel! Dus stiekum hoop ik dat mijn pakket vrijdag wordt bezorgd![]()
maar goed, ik ga er maar niet vanuit dat dat ook gaat gebeuren H&M kennende
Mijn bestellingen worden de laatste steeds snel in behandeling genomen maar voordat het verstuurd word ben al gauw weer een paar dagen verder. Vandaag komt een bestelling die ik vorige week vrijdag geplaatst heb, die was dus zaterdag al in behandeling.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:44 schreef MissJ het volgende:
[..]
Nou, blijkbaar kan zo snel dus wel! Dus stiekum hoop ik dat mijn pakket vrijdag wordt bezorgd![]()
Ik kreeg hem gisteren in het zwart binnen en wou hem eigenlijk al terug sturen tot dit las. Het is inderdaad perfect om onder lange truien en vesten aan te doen.quote:Op donderdag 5 november 2009 12:11 schreef alors het volgende:
en deze toch nog maar even deze in zwart en grijs besteld..
[ afbeelding ]
heb ik nodig als koukleum om onder lange truien en vesten te doen
Blijven deze een beetje mooi?quote:Op donderdag 5 november 2009 12:11 schreef alors het volgende:
en deze toch nog maar even deze in zwart en grijs besteld..
[ afbeelding ]
heb ik nodig als koukleum om onder lange truien en vesten te doen
Kou lijden.. en overal met de auto heenquote:Op donderdag 5 november 2009 12:54 schreef Enfermera het volgende:
Ligt het aan mij of zijn die jurkjes altijd zo bloot?? Kerst is hier een tijd van koud weer, al dan niet met sneeuw, maar iig geen hartje zomer. Ik heb dan echt geen zin om zo'n bloot jurkje aan te doen met een simpel bolero'tje. Dan nog liever een dikke trui over een mooie broek ofzo!Hoe doen jullie dat?
Ik ook niet, maar toch heb ik het nog koudquote:Op donderdag 5 november 2009 13:00 schreef Enfermera het volgende:
Haha kou lijden xD Daar doe ik echt niet aanDan maar warm en wat lelijker
Die 8564. Ik ben niet zo'n die-hard besteller bij de H&Mquote:
Ik geloof het niet als je beide dingen retourt.quote:Op donderdag 5 november 2009 15:23 schreef oliviaaa het volgende:
Ik heb 2 artikelen besteld en ontvangen die ik allebei ga retourneren, vind ze niet leuk.
Moet ik als ik dus de hele bestelling terugstuur toch 4,90 verzendkosten en 1,- retourkosten betalen?
Stond eerder volgens mij uitgelegd op de achterkant van de factuur maar daar staat het niet meer...
Mijne was 6 oktober verzonden :xquote:Op woensdag 4 november 2009 14:24 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Hm, daar zal mijn pakketje ook wel bij zitten dan. Is 30 oktober al verstuurd en staat nog steeds manco
Ik heb de klantenservice even gemaild; als je alles retourneert vervallen de 4,90 verzendkosten en betaal je alleen 1,- voor terugzenden.quote:Op donderdag 5 november 2009 15:31 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik geloof het niet als je beide dingen retourt.
Ik zag het gisteren ook al staan dus waarschijnlijk is het gewoon een tijdelijke mini-sale ofzoquote:Op vrijdag 6 november 2009 09:32 schreef rhubarbje het volgende:
wat is dat today gedeelte?
Zijn dat aanbiedingen van alleen vandaag?
Ik had gehoopt op die onwijs mooie blauw met gouden pumps in de party collectie...
Ik had afgelopen week nog een jack gekocht met 25% korting met code 8654 of zoietsquote:Op vrijdag 6 november 2009 12:46 schreef Daph_ het volgende:
Zijn er nog acties? 10% of 25% korting op een artikel ofzo?
Edit: never mind, ik zie allerlei hello kitty dingen die te schattig voor woorden zijn! Die sloffenPyjama's
dat ochtendjasje
![]()
Die blauwe heb ik vandaag in de winkel aangehad, best OK maar die rits is echt té aanwezig, het jurkje zit erg strak en mn tetten werden ontzettend geplet. Het is wel een dikker stofje dus gelukkig vielen alle hobbels en bobbels niet echt op.quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:22 schreef Weggeslet het volgende:
Oh mijn god ik wil ál die jurkjes hebben. Helaas zijn het niet echt jurkjes in de categorie 'dikke panty eronder, vestje eroverheen en aan naar school' en mijn gala duurt nog hééééél lang.
Toch even kwijlen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alleen die rits...
[ afbeelding ]
OMG. Wat een gaaf emo jurkje.quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:32 schreef -Peach het volgende:
[..]
Die blauwe heb ik vandaag in de winkel aangehad, best OK maar die rits is echt té aanwezig, het jurkje zit erg strak en mn tetten werden ontzettend geplet. Het is wel een dikker stofje dus gelukkig vielen alle hobbels en bobbels niet echt op.
Deze ook nog gepast:
[ afbeelding ]
Zelfde verhaal als met het blauwe jurkje.
Gekocht:
[ afbeelding ]
Ja hij was echt wel tof...alleen dat bovenstukje deed niet wat ik wou helaas. Mn figuur werd er niet beter van!quote:
Ik denk het mijne ook niet. Of ik moet ineens 5 kilo afvallen ofzo.quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:37 schreef -Peach het volgende:
[..]
Ja hij was echt wel tof...alleen dat bovenstukje deed niet wat ik wou helaas. Mn figuur werd er niet beter van!
Had ik ook, 38 pastte niet, 40 wel maar zat niet mooi en geplette tetten (en okselkwabjes als je weet wat ik bedoelquote:Op vrijdag 6 november 2009 16:38 schreef Crientj het volgende:
[..]
Ik denk het mijne ook niet. Of ik moet ineens 5 kilo afvallen ofzo.
Keertje zoeken in de stad en dan passen. Maar ik denk dat ik niet in 38 kom, en 40 dan weer te groot is. o.O ;{
Ik snap je helemaal.quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:02 schreef -Peach het volgende:
[..]
Had ik ook, 38 pastte niet, 40 wel maar zat niet mooi en geplette tetten (en okselkwabjes als je weet wat ik bedoel)
Moet dat niet bij stap 1 dan?quote:Op zaterdag 7 november 2009 17:58 schreef K.Weenie het volgende:
ik kan bij stap 2 van de kassa nergens mn kortingscode invullen
Ik had juist skinny jeans besteld maar dat was een straight leg (die kon dus ook weer terug)quote:Op zaterdag 7 november 2009 17:11 schreef kwakz0r het volgende:
bestellign binnen... alles kan weer terug
de jeans zijn zogenaamd regular/straight leg, maar ze zitten als skinny jeans. blijkbaar snappen ze niet dat in de BiB lijn vrouwen gemiddeld genomen ook iets dikkere benen hebben. ik ga nog een maatje groter proberen...
vest was leuk maar stond me niet, en de longsleeve had ik dus niet nodig. meuh.
Thanksquote:
dat zou wel verklaren waarom ik toch veel dingen nog wel pas in L of XL, ondanks dat ik toch echt bij de grote maten hoor...en klein ben...quote:Op zaterdag 7 november 2009 18:25 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Thanks. Ben benieuwd, laatste tijd vind ik al het bestelde maar bras. Flutstofjes, lelijke kleuren en rare pasvorm (heeft de gewone lijn in jullie ogen ook vaak een brede en korte pasvorm?).
hm heb het ook weleens gehad, bioj mn laatste bestelling, dan zei hij dat t een creditcard bestelling was, en dat betalinsgwijze niet veranderd kon worden, maar in de bevestiging stond "betaling via hm rekening"quote:Op zaterdag 7 november 2009 19:42 schreef Floor-Sofie het volgende:
potverdorie zit 2 uur op shop.hm.com en allemaal leuke dingetjes gevonden, wil ik naar de kassa doet de optie hm rekening het niet meer!!
Heb afgelopen maand per ongeluk geld overgemaakt naar een verkeerd rekeningnummer en kreeg toen een herinnering, die later is betaald.
Kan het daaraan iggen..??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |