abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 14:32:44 #176
123170 alors
zlata1234
pi_74224224
Mijn pakketje is er, maar ik ga niet veel houden vrees ik

Die lange coltruien zijn in poederbeige nogal doorschijnend en de xs is me ook wat te kort. Niet zo classy. De grijze ervan hou ik denk ik wel... Hoewel ik poederbeige veel mooier vind en me ook beter staat
Rokjes staan me niet. Kinderlegging is te kort en stof valt tegen. Er zat nog een wollen legging bij, maar die is eigenlijk iets te groot, wel schattig verder. Het bontgiletje ga ik denk ik wel houden, dies liev En de sandaaltjes die ik eindelijk te pakken heb, bijven ook
know'm sayin?
word? word.
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 20:51:03 #177
256787 CHEVHB
Ik besloot dat ik alles kon
pi_74261405

Deze, hoop dat die leuk is
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 20:58:50 #178
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_74261618
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 14:32 schreef alors het volgende:
Mijn pakketje is er, maar ik ga niet veel houden vrees ik

Die lange coltruien zijn in poederbeige nogal doorschijnend en de xs is me ook wat te kort. Niet zo classy. De grijze ervan hou ik denk ik wel... Hoewel ik poederbeige veel mooier vind en me ook beter staat
Rokjes staan me niet. Kinderlegging is te kort en stof valt tegen. Er zat nog een wollen legging bij, maar die is eigenlijk iets te groot, wel schattig verder. Het bontgiletje ga ik denk ik wel houden, dies liev En de sandaaltjes die ik eindelijk te pakken heb, bijven ook
Wat jammer!
Ja, stof is vaak dunner dan het lijkt he, op de site. Ik had ook een vest besteld voor mn man, die leek heel dik maar was int echt een stuk dunner. Gelukkig maar, want mijn man houdt niet van dikke jassen/vesten haha.
Leuk dat je iig nog een paar dingetjes kan houden
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_74262544
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 20:58 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Wat jammer!
Ja, stof is vaak dunner dan het lijkt he, op de site. Ik had ook een vest besteld voor mn man, die leek heel dik maar was int echt een stuk dunner. Gelukkig maar, want mijn man houdt niet van dikke jassen/vesten haha.
Leuk dat je iig nog een paar dingetjes kan houden
Ja.. het is op zich niet zo dun, het is wel heel lekker warm enzo, alleen het is een beetje lossig gebreid zeg maar.
know'm sayin?
word? word.
pi_74278867
Gisteren weer eens geshopt in de stad en kwam weer eens tot de ontdekking dat er meer is dan de H&M!
Toch nog in de 2 H&M's geweest! Ondergoed, een beha en een basicshirtje gescoord.
Ben overigens nog steeds allergisch voor de wolmix van de H&M dus die mooie vest ging niet door vanwege jeuk all over!
Wild horses run unbridled or their spirit dies...
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 1 november 2009 @ 15:38:52 #181
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_74279429
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 20:51 schreef CHEVHB het volgende:
[ afbeelding ]

Die heb ik ook besteld,
Heb er al wel duizenden ( ) mensen in zien lopen, maja.
Ik heb me echt kapot gezocht naar een leuke winterjas, dus schijt.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_74284791
Vandaag een mooie blousejurk gekocht!
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  zondag 1 november 2009 @ 23:39:13 #183
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_74301321
Ik heb een poosje geleden wat geruild in de winkel en toen een pasje meegrekegen met het resterende bedrag er op [tegoedkaart] maar nu kan ik nergens vinden of/hoe ik daarmee online kan betalen.

Oh en heft iemand deze

Tevreden? Hoe valt ie? etc
an urge to help mankind overcomes me
  zondag 1 november 2009 @ 23:43:49 #184
123170 alors
zlata1234
pi_74301518
quote:
Op zondag 1 november 2009 23:39 schreef saaw het volgende:
Ik heb een poosje geleden wat geruild in de winkel en toen een pasje meegrekegen met het resterende bedrag er op [tegoedkaart] maar nu kan ik nergens vinden of/hoe ik daarmee online kan betalen.
[ afbeelding ]

Oh en heft iemand deze
[ afbeelding ]
Dat is niet mogelijk.

Over dat vest heb ik gehoord dat hij zit als een hobbezak.
know'm sayin?
word? word.
pi_74302184
quote:
[ afbeelding ]

Oh en heft iemand deze
[ afbeelding ]
Ik heb dat vest in het lichtroze. Ik vind 'm echt superleuk! Alleen draag ik 'm nu niet echt meer omdat het er te koud voor is en ik hou niet van lange mouwen onder korte mouwen Hij pluist wel heeeel erg, dat is best irritant.
pi_74303066
quote:
[ afbeelding ]

Oh en heft iemand deze
[ afbeelding ]
Vest = hobbezak. Ik had een s-je besteld, en hij was huge.. En hij kriebelde..
I will take the sun in my mouth
pi_74312455
ik heb dit besteld uit de preview:

en dit voor nu

en een witte longsleeve voor eronder...

superjammer, ik was aan t kloten met betaalwijze enzo, en toen maakte ik mn bestelling opnieuw en was net het zwarte vest dat ik besteld had (uit de BiB) ineens uitverkocht
Kwak
  maandag 2 november 2009 @ 12:55:36 #188
278367 Flowers.
Cry me a river
pi_74312699
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 20:51 schreef CHEVHB het volgende:
[ afbeelding ]

Cute .
pi_74312750
Haha ik ben een druif Ik had donderdag ofzo deze besteld:

en toen keek ik vrijdag en toen was ie weg (en bij de rest van m'n voorjaarsbestelling stond er een "restbedrag te laag blablabla" melding ondanks 20 artikelen ). Ik was alleen vergeten om te kijken of het niet gewoon in behandeling was genomen en had het dus opnieuw besteld. Zijn ze nu allebei in behandeling De tweede alleen zonder verzendkosten ( ) dus die eerste stuur ik dan gewoon terug natuurlijk.
pi_74313455
quote:
Op maandag 2 november 2009 12:48 schreef kwakz0r het volgende:
ik heb dit besteld uit de preview:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

en dit voor nu
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en een witte longsleeve voor eronder...

superjammer, ik was aan t kloten met betaalwijze enzo, en toen maakte ik mn bestelling opnieuw en was net het zwarte vest dat ik besteld had (uit de BiB) ineens uitverkocht
Oef, dat blauwe jurkje is echt superleuk!! Hoe duur is ie? Zijn er nog andere kleuren? En wat is de bestelcode?
  maandag 2 november 2009 @ 13:27:30 #191
123170 alors
zlata1234
pi_74313590
quote:
Op maandag 2 november 2009 13:22 schreef warrel het volgende:

[..]

Oef, dat blauwe jurkje is echt superleuk!! Hoe duur is ie? Zijn er nog andere kleuren? En wat is de bestelcode?
14.95

zwart 45-4652
oudroze 45-4678
donker lavende (=blauw) 45-4660
know'm sayin?
word? word.
pi_74313641
Bedoel het jurkje hier rechts onder
pi_74313657
quote:
Op maandag 2 november 2009 13:27 schreef alors het volgende:

[..]

14.95

zwart 45-4652
oudroze 45-4678
donker lavende (=blauw) 45-4660
Thanks!
pi_74315071
ja ik ben DOL op jurkjes. hoop dat ie n beetje ok valt...

ik moet zeggen dat ik de voorjaarscatalogus niet echt leuk vond. buiten wat ik besteld heb zag ik nog een stuk of 2 dingen die me wel leuk leken... verder niks (maar goed, ik ben op zich ook een lastige, ivm mijn grote maat staan gewoon veel stijlen niet zo leuk)
Kwak
pi_74318220
Ik heb net mn boekje door gebladert ( Dat jurkje op blz 9 die moet ik hebben!) en toen bedacht ik me dat dit ook wel zal betekenen dat de sale niet meer lang op zich laat wachten?
Of is dat alleen maar wishfull thinking?
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  maandag 2 november 2009 @ 16:07:20 #196
123170 alors
zlata1234
pi_74318762
Dit komt pas eind december online. Wel denk ik dat er binnenkort meer in de sale wordt gezet. Maar daar wacht ik al een paar weken op, dus dat kan ook nog wel een tijd duren.
know'm sayin?
word? word.
pi_74318879
ow jammer

Zijn die briljante schoenen uit de party collectie of hoe het ook al weer heette al gespot?
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_74319908
De 10% preview korting, is dat met een code of gaat dat vanzelf?
pi_74320196
quote:
Op maandag 2 november 2009 16:42 schreef Dipkip het volgende:
De 10% preview korting, is dat met een code of gaat dat vanzelf?
dat gaat vanzelf. maar ik denk dat het eventueel wel gelinkt wordt aan wie ze wél en niet de catalogus gestuurd hebben... (dat je bestellign er eventueel niet doorkomt ofzo, net als met illegale codes)
Kwak
  maandag 2 november 2009 @ 16:53:08 #200
123170 alors
zlata1234
pi_74320279
quote:
Op maandag 2 november 2009 16:50 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

dat gaat vanzelf. maar ik denk dat het eventueel wel gelinkt wordt aan wie ze wél en niet de catalogus gestuurd hebben... (dat je bestellign er eventueel niet doorkomt ofzo, net als met illegale codes)
Nee dat is voor iedereen. Als je de catalogus niet hebt en je mailt, dan zeggen ze ook dat als je toch wilt bestellen, je het maar via iemand moet doen die de catalogus wél heeft...
Dus het lijkt mij volkomen legaal
know'm sayin?
word? word.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')