Wat jammer!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:32 schreef alors het volgende:
Mijn pakketje is er, maar ik ga niet veel houden vrees ik
Die lange coltruien zijn in poederbeige nogal doorschijnend en de xs is me ook wat te kort. Niet zo classy. De grijze ervan hou ik denk ik wel... Hoewel ik poederbeige veel mooier vind en me ook beter staat
Rokjes staan me niet. Kinderlegging is te kort en stof valt tegen. Er zat nog een wollen legging bij, maar die is eigenlijk iets te groot, wel schattig verder. Het bontgiletje ga ik denk ik wel houden, dies lievEn de sandaaltjes die ik eindelijk te pakken heb, bijven ook
Ja.. het is op zich niet zo dun, het is wel heel lekker warm enzo, alleen het is een beetje lossig gebreid zeg maar.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:58 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Wat jammer!
Ja, stof is vaak dunner dan het lijkt he, op de site. Ik had ook een vest besteld voor mn man, die leek heel dik maar was int echt een stuk dunner. Gelukkig maar, want mijn man houdt niet van dikke jassen/vestenhaha.
Leuk dat je iig nog een paar dingetjes kan houden
Die heb ik ook besteld,quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:51 schreef CHEVHB het volgende:
[ afbeelding ]
Deze, hoop dat die leuk is
Dat is niet mogelijk.quote:Op zondag 1 november 2009 23:39 schreef saaw het volgende:
Ik heb een poosje geleden wat geruild in de winkel en toen een pasje meegrekegen met het resterende bedrag er op [tegoedkaart] maar nu kan ik nergens vinden of/hoe ik daarmee online kan betalen.
[ afbeelding ]
Oh en heft iemand deze
[ afbeelding ]
Tevreden? Hoe valt ie? etc
Ik heb dat vest in het lichtroze. Ik vind 'm echt superleuk!quote:Op zondag 1 november 2009 23:39 schreef saaw het volgende:
Ik heb een poosje geleden wat geruild in de winkel en toen een pasje meegrekegen met het resterende bedrag er op [tegoedkaart] maar nu kan ik nergens vinden of/hoe ik daarmee online kan betalen.
[ afbeelding ]
Oh en heft iemand deze
[ afbeelding ]
Vest = hobbezak. Ik had een s-je besteld, en hij was huge.. En hij kriebelde..quote:Op zondag 1 november 2009 23:39 schreef saaw het volgende:
[ afbeelding ]
Oh en heft iemand deze
[ afbeelding ]
Cutequote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:51 schreef CHEVHB het volgende:
[ afbeelding ]
Deze, hoop dat die leuk is
Oef, dat blauwe jurkje is echt superleuk!! Hoe duur is ie? Zijn er nog andere kleuren? En wat is de bestelcode?quote:Op maandag 2 november 2009 12:48 schreef kwakz0r het volgende:
ik heb dit besteld uit de preview:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en dit voor nu
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en een witte longsleeve voor eronder...
superjammer, ik was aan t kloten met betaalwijze enzo, en toen maakte ik mn bestelling opnieuw en was net het zwarte vest dat ik besteld had (uit de BiB) ineens uitverkocht
14.95quote:Op maandag 2 november 2009 13:22 schreef warrel het volgende:
[..]
Oef, dat blauwe jurkje is echt superleuk!! Hoe duur is ie? Zijn er nog andere kleuren? En wat is de bestelcode?![]()
![]()
Thanks!quote:Op maandag 2 november 2009 13:27 schreef alors het volgende:
[..]
14.95
zwart 45-4652
oudroze 45-4678
donker lavende (=blauw) 45-4660
dat gaat vanzelf. maar ik denk dat het eventueel wel gelinkt wordt aan wie ze wél en niet de catalogus gestuurd hebben... (dat je bestellign er eventueel niet doorkomt ofzo, net als met illegale codes)quote:Op maandag 2 november 2009 16:42 schreef Dipkip het volgende:
De 10% preview korting, is dat met een code of gaat dat vanzelf?
Nee dat is voor iedereen. Als je de catalogus niet hebt en je mailt, dan zeggen ze ook dat als je toch wilt bestellen, je het maar via iemand moet doen die de catalogus wél heeft...quote:Op maandag 2 november 2009 16:50 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
dat gaat vanzelf. maar ik denk dat het eventueel wel gelinkt wordt aan wie ze wél en niet de catalogus gestuurd hebben... (dat je bestellign er eventueel niet doorkomt ofzo, net als met illegale codes)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |