Ja hij was echt wel tof...alleen dat bovenstukje deed niet wat ik wou helaas. Mn figuur werd er niet beter van!quote:
Ik denk het mijne ook niet. Of ik moet ineens 5 kilo afvallen ofzo.quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:37 schreef -Peach het volgende:
[..]
Ja hij was echt wel tof...alleen dat bovenstukje deed niet wat ik wou helaas. Mn figuur werd er niet beter van!
Had ik ook, 38 pastte niet, 40 wel maar zat niet mooi en geplette tetten (en okselkwabjes als je weet wat ik bedoelquote:Op vrijdag 6 november 2009 16:38 schreef Crientj het volgende:
[..]
Ik denk het mijne ook niet. Of ik moet ineens 5 kilo afvallen ofzo.
Keertje zoeken in de stad en dan passen. Maar ik denk dat ik niet in 38 kom, en 40 dan weer te groot is. o.O ;{
Ik snap je helemaal.quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:02 schreef -Peach het volgende:
[..]
Had ik ook, 38 pastte niet, 40 wel maar zat niet mooi en geplette tetten (en okselkwabjes als je weet wat ik bedoel)
Moet dat niet bij stap 1 dan?quote:Op zaterdag 7 november 2009 17:58 schreef K.Weenie het volgende:
ik kan bij stap 2 van de kassa nergens mn kortingscode invullen
Ik had juist skinny jeans besteld maar dat was een straight leg (die kon dus ook weer terug)quote:Op zaterdag 7 november 2009 17:11 schreef kwakz0r het volgende:
bestellign binnen... alles kan weer terug
de jeans zijn zogenaamd regular/straight leg, maar ze zitten als skinny jeans. blijkbaar snappen ze niet dat in de BiB lijn vrouwen gemiddeld genomen ook iets dikkere benen hebben. ik ga nog een maatje groter proberen...
vest was leuk maar stond me niet, en de longsleeve had ik dus niet nodig. meuh.
Thanksquote:
dat zou wel verklaren waarom ik toch veel dingen nog wel pas in L of XL, ondanks dat ik toch echt bij de grote maten hoor...en klein ben...quote:Op zaterdag 7 november 2009 18:25 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Thanks. Ben benieuwd, laatste tijd vind ik al het bestelde maar bras. Flutstofjes, lelijke kleuren en rare pasvorm (heeft de gewone lijn in jullie ogen ook vaak een brede en korte pasvorm?).
hm heb het ook weleens gehad, bioj mn laatste bestelling, dan zei hij dat t een creditcard bestelling was, en dat betalinsgwijze niet veranderd kon worden, maar in de bevestiging stond "betaling via hm rekening"quote:Op zaterdag 7 november 2009 19:42 schreef Floor-Sofie het volgende:
potverdorie zit 2 uur op shop.hm.com en allemaal leuke dingetjes gevonden, wil ik naar de kassa doet de optie hm rekening het niet meer!!
Heb afgelopen maand per ongeluk geld overgemaakt naar een verkeerd rekeningnummer en kreeg toen een herinnering, die later is betaald.
Kan het daaraan iggen..??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |