Echt??? Je voelt je niet net een bejaarde in zo'n geval?quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:03 schreef alors het volgende:
Die vind ik leuk! Alleen te duur, ik wacht wel tot ie in de sale komt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Ik was officieel ook tegen!quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:26 schreef Smart_ass het volgende:
Ik heb het fenomeen vesten met korte mouwen nooit begrepen. Maar dat kan natuurlijk ook aan mij liggen.
Hm, daar zal mijn pakketje ook wel bij zitten dan. Is 30 oktober al verstuurd en staat nog steeds mancoquote:Op woensdag 4 november 2009 13:51 schreef FranticDJ het volgende:
Tnt was onze zending dus kwijt.. Binnen 1.5 week zou t er alsnog moeten zijn.. (we gaan het zien)
Hmm oké, nouja ik heb al heel vaak iets besteld en eigenlijk was het er altijd wel binnen een week nadat het in behandeling was genomen. Maargoed afwachten maarquote:Op woensdag 4 november 2009 14:29 schreef Linnie20v het volgende:
Nee hoor, dat het zo lang manco staat is niets geks
Staat soms een week manco voor er iets gebeurd met de status
Neuh, volgende week vrijdag is misschien wel haalbaar maar deze vrijdag lukt never nooit niet.quote:Op woensdag 4 november 2009 17:37 schreef zoeperzazke het volgende:
vrijdag aanstaande? Sorry, dat red je nooit....
quote:Op woensdag 4 november 2009 14:01 schreef Tassiepassie het volgende:
Ik heb maandag besteld en kreeg het vandaag al binnen, zo snel heb ik het bij H&M nog nooit gehad![]()
Naar de winkel zelf ga ik zelden, het is daar zo'n warboel en alles ligt door mekaar.
Als ik al ga dan liever doordeweeks zo vroeg mogelijk.
Blijkbaar snappen ze het nu ineens welquote:Op woensdag 4 november 2009 17:37 schreef zoeperzazke het volgende:
vrijdag aanstaande? Sorry, dat red je nooit....
Nou, blijkbaar kan zo snel dus wel! Dus stiekum hoop ik dat mijn pakket vrijdag wordt bezorgdquote:Op woensdag 4 november 2009 14:01 schreef Tassiepassie het volgende:
Ik heb maandag besteld en kreeg het vandaag al binnen, zo snel heb ik het bij H&M nog nooit gehad![]()
Naar de winkel zelf ga ik zelden, het is daar zo'n warboel en alles ligt door mekaar.
Als ik al ga dan liever doordeweeks zo vroeg mogelijk.
ik hoop het voor jequote:Op woensdag 4 november 2009 21:44 schreef MissJ het volgende:
[..]
Nou, blijkbaar kan zo snel dus wel! Dus stiekum hoop ik dat mijn pakket vrijdag wordt bezorgd![]()
maar goed, ik ga er maar niet vanuit dat dat ook gaat gebeuren H&M kennende
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |