Die 8564. Ik ben niet zo'n die-hard besteller bij de H&Mquote:
Ik geloof het niet als je beide dingen retourt.quote:Op donderdag 5 november 2009 15:23 schreef oliviaaa het volgende:
Ik heb 2 artikelen besteld en ontvangen die ik allebei ga retourneren, vind ze niet leuk.
Moet ik als ik dus de hele bestelling terugstuur toch 4,90 verzendkosten en 1,- retourkosten betalen?
Stond eerder volgens mij uitgelegd op de achterkant van de factuur maar daar staat het niet meer...
Mijne was 6 oktober verzonden :xquote:Op woensdag 4 november 2009 14:24 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Hm, daar zal mijn pakketje ook wel bij zitten dan. Is 30 oktober al verstuurd en staat nog steeds manco
Ik heb de klantenservice even gemaild; als je alles retourneert vervallen de 4,90 verzendkosten en betaal je alleen 1,- voor terugzenden.quote:Op donderdag 5 november 2009 15:31 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik geloof het niet als je beide dingen retourt.
Ik zag het gisteren ook al staan dus waarschijnlijk is het gewoon een tijdelijke mini-sale ofzoquote:Op vrijdag 6 november 2009 09:32 schreef rhubarbje het volgende:
wat is dat today gedeelte?
Zijn dat aanbiedingen van alleen vandaag?
Ik had gehoopt op die onwijs mooie blauw met gouden pumps in de party collectie...
Ik had afgelopen week nog een jack gekocht met 25% korting met code 8654 of zoietsquote:Op vrijdag 6 november 2009 12:46 schreef Daph_ het volgende:
Zijn er nog acties? 10% of 25% korting op een artikel ofzo?
Edit: never mind, ik zie allerlei hello kitty dingen die te schattig voor woorden zijn! Die sloffenPyjama's
dat ochtendjasje
![]()
Die blauwe heb ik vandaag in de winkel aangehad, best OK maar die rits is echt té aanwezig, het jurkje zit erg strak en mn tetten werden ontzettend geplet. Het is wel een dikker stofje dus gelukkig vielen alle hobbels en bobbels niet echt op.quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:22 schreef Weggeslet het volgende:
Oh mijn god ik wil ál die jurkjes hebben. Helaas zijn het niet echt jurkjes in de categorie 'dikke panty eronder, vestje eroverheen en aan naar school' en mijn gala duurt nog hééééél lang.
Toch even kwijlen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alleen die rits...
[ afbeelding ]
OMG. Wat een gaaf emo jurkje.quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:32 schreef -Peach het volgende:
[..]
Die blauwe heb ik vandaag in de winkel aangehad, best OK maar die rits is echt té aanwezig, het jurkje zit erg strak en mn tetten werden ontzettend geplet. Het is wel een dikker stofje dus gelukkig vielen alle hobbels en bobbels niet echt op.
Deze ook nog gepast:
[ afbeelding ]
Zelfde verhaal als met het blauwe jurkje.
Gekocht:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |