Mijn bestellingen worden de laatste steeds snel in behandeling genomen maar voordat het verstuurd word ben al gauw weer een paar dagen verder. Vandaag komt een bestelling die ik vorige week vrijdag geplaatst heb, die was dus zaterdag al in behandeling.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:44 schreef MissJ het volgende:
[..]
Nou, blijkbaar kan zo snel dus wel! Dus stiekum hoop ik dat mijn pakket vrijdag wordt bezorgd![]()
Ik kreeg hem gisteren in het zwart binnen en wou hem eigenlijk al terug sturen tot dit las. Het is inderdaad perfect om onder lange truien en vesten aan te doen.quote:Op donderdag 5 november 2009 12:11 schreef alors het volgende:
en deze toch nog maar even deze in zwart en grijs besteld..
[ afbeelding ]
heb ik nodig als koukleum om onder lange truien en vesten te doen
Blijven deze een beetje mooi?quote:Op donderdag 5 november 2009 12:11 schreef alors het volgende:
en deze toch nog maar even deze in zwart en grijs besteld..
[ afbeelding ]
heb ik nodig als koukleum om onder lange truien en vesten te doen
Kou lijden.. en overal met de auto heenquote:Op donderdag 5 november 2009 12:54 schreef Enfermera het volgende:
Ligt het aan mij of zijn die jurkjes altijd zo bloot?? Kerst is hier een tijd van koud weer, al dan niet met sneeuw, maar iig geen hartje zomer. Ik heb dan echt geen zin om zo'n bloot jurkje aan te doen met een simpel bolero'tje. Dan nog liever een dikke trui over een mooie broek ofzo!Hoe doen jullie dat?
Ik ook niet, maar toch heb ik het nog koudquote:Op donderdag 5 november 2009 13:00 schreef Enfermera het volgende:
Haha kou lijden xD Daar doe ik echt niet aanDan maar warm en wat lelijker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |