Ananas! Pannenkoeken! Klussen! Traplopen! Hup hup, waar wacht je nog op? En als het niet werkt, gewoon alvast starten met persenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:50 schreef Rubey het volgende:
Ik kan het me voorstellen Luna!
Hier nu ook roze slijm, volgens de vlos echter geen garantie dat het nu ook snel begint.
heeft vanaf vandaag vakantie dus het zou wel timing zijn!
Grappig hè? Ik zag met de 20-wekenecho een elleboog in m'n buikwand porren, wat ik ook voeldequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:34 schreef Claudia_x het volgende:
Over het voelen van de baby gesproken: ik zat vanaf week 16 te twijfelen of ik nu iets voelde of niet. Ik tegenstelling tot wat anderen vaak zeggen voelde het bij mij in het begin namelijk precies als darmborrelen. De definitieve bevestiging kreeg ik tijdens de 20-wekenecho. Ik kon toen zien en voelen dat hij schopte. Daardoor wist ik welke sensatie erbij hoorde.
Nu ben ik blij als ik eens een half uurtje rust heb. Het is een druktemakertje, onze zoon.
Ach meissiequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:18 schreef lily het volgende:
De placenta ligt er nog voorMijn gevoel had het dus niet goed.
De baby ligt ook voor op groei: bijna 2 weken. Ze weegt nu al 2045 gram. Op deze manier wordt het zeker een 9 ponder als het niet meer is en dat vind ik stiekum dus ook niet leuk. Ik maak me gewoon zorgen.
Ik voel me echt heel rot nu. Heb mijn eerste huilbui in ieder geval gehad net.
Ik moet me nu echt even herpakken want haar groei liep dus wel overal voor (dus hoofd, benen en buik) en dat is dus goed, ik moet maar proberen er geen drama van te maken.
Ik hoop nu alleen dat ze me niet overtijd laten lopen...
Ik weet verder niet wat er gaat gebeuren en die onzekerheid is gewoon niet leuk.
bah, even balen nu..
Het lijkt me dat het hoog tijd wordt voor een gesprek waarin je wat scenario's doorspreekt en afspraken maakt. Je bent nu nog overrompeld door het nieuws, maar je gaat steeds meer vragen krijgen en de geruststellende woorden die wij voor je hebben veranderen daar niets aan.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:39 schreef lily het volgende:
Ze zeggen dat die 2 cm nog weg kunnen schuiven (en dat kan ook want bij nummer 1 had ik het ook en verschoof hij in week 38 net genoeg)
maar goed, onzekerheid, bang voor bloedingen en ziekenhuisopname enzo (met twee schoolgaande kinderen nogal een schrikbeeld)...
bang dat als ie nog verschuift ze me alsnog overtijd laten lopen en ik dadelijk een baby van 6 kilo in mijn buik heb ofzo...
Onzekerheid na onzekerheid dus. Groeiachterstand, hoge bloeddruk en dan ook nog een stuitligging.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:40 schreef Aoraki het volgende:
Laatste weken veel gebeurd... Een paar weken terug werd er geconstateerd dat er misschien sprake was van een groeiachterstand. Na de tweede groeiecho en doppler kon de gyn me enigzins geruststellen. Zij dacht dat het gewoon niet zo'n groot kindje zou worden. Ondertussen word ik goed onder controle gehouden in het ziekenhuis. Gisteren een CTG gehad en het ventje doet het prima. Alleen nu is mijn bloeddruk weer te hoog.
Ze zouden zo'n draaipoging heus niet ondernemen als er niet een goede kans was dat de baby daarna goed ligt en blijft liggen. En wat Twinkly zei klopt ook: ze houden tijdens de procedure de baby goed in de gaten. Voor jou is het misschien onaangenaam, maar je hebt gelijk als je zegt dat nog zo'n tijd in het ziekenhuis liggen ook niet fantastisch is. Iedereen moet die afweging zelf maken.quote:Ik denk dat er wel wat inzit dat een baby met een reden in een stuit blijft liggen. Zo zei mijn vk van de week dat ik een hele smalle baarmoeder had. Ik kan me voorstellen dat hij dan geen plek heeft om uit zichzelf te draaien en dat misschien een zetje voldoende is. Maar ach, iedereen zijn eigen mening![]()
leuker en ik denk ook gerustellender dan een angel souds. Met een angelsounds is het nog weleens de vraag wie zn hart je hoort, met dit ding heb je echt een bevestiging!1quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:08 schreef Faja-Lobi het volgende:
http://www.newlaunches.co(...)ltrasound_device.php
hoe gaaf is dit !!
Lily, ontzettend balen dat het niet verschoven is en dat je kind al zo voor loopt op de groei maar bespreek je angsten, etc met je gyneacoloog. Misschien kan die je gerust stellen en heeft die een plan de campagne.
Aoraki, ook al zo veel onzekerheid. Meid probeer je voor te houden dat je onder behandeling bent bij artsen die er verstand van hebben en beter een keertje extra onderzocht dan na latig.
Marlies Dekkers heeft een paar meegroei bh's in haar assortiment. Okay je betaald de hoofdprijs en er zitten extra bandjes bijquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:35 schreef CrazyPrincess het volgende:
Wat is dit voor idioot gedoe? Bestaan er ineens geen zwangere vrouwen meer?????? En als ze al bestaan hebben ze vast een standaardmaat ofzo???? En zwangere vrouwen hoeven er natuurlijk niet meer sexy uit te zien, want die zijn al bezwangerd, dus een vent het hoofd op hol brengen is niet nodig
Dit moet het idee van een man geweest zijn![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat zou dat ding kosten?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:08 schreef Faja-Lobi het volgende:
http://www.newlaunches.co(...)ltrasound_device.php
hoe gaaf is dit !!
Lily, ontzettend balen dat het niet verschoven is en dat je kind al zo voor loopt op de groei maar bespreek je angsten, etc met je gyneacoloog. Misschien kan die je gerust stellen en heeft die een plan de campagne.
Aoraki, ook al zo veel onzekerheid. Meid probeer je voor te houden dat je onder behandeling bent bij artsen die er verstand van hebben en beter een keertje extra onderzocht dan na latig.
Het zal altijd goedkoper zijn dan een scheiding omdat m'n man me niet meer aantrekkelijk vindtquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:56 schreef Skaai het volgende:
[..]
Marlies Dekkers heeft een paar meegroei bh's in haar assortiment. Okay je betaald de hoofdprijs en er zitten extra bandjes bijmaar het is iets!
En bij de Miss Etam hebben ze ook positiekleding toch? Misschien kan je daar iets scoren?
Mijn man ziet mij het liefst zonder BH.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:00 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Het zal altijd goedkoper zijn dan een scheiding omdat m'n man me niet meer aantrekkelijk vindt
Ik heb van de bijenkorfmevrouw nog wel een tip voor een lingeriewinkel gekregen. Vast ook heel duur, maar het oog wil ook wat. Bangmakers ga ik wel dragen als ik 80 ben
Ik draag nu of mijn sportbeha (fugly) of een van mijn voedingsbehas.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:05 schreef CrazyPrincess het volgende:
Het was ook maar een soort van grapje. Maar voor een keertje is erbij lopen als een slons niet erg, maar als ik nog 7 maanden met zo'n lelijk ding moet lopen word ik zelf niet echt blij. Dat staat los van mijn man.
ik heb zo'n hesje van sloggy, die is echt super fijn!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:08 schreef CrazyPrincess het volgende:
Sportbeha heb ik ook nog aan zitten denken ja. Maar optimaal is dat niet denk ik.
Ik ben geen Marliesfan. Vind het een beetje te.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:08 schreef Skaai het volgende:
Nouja de Marlies winkel in Amsterdam is alleen het bekijken al waard, mooie winkel
.
Ohja online de maternity bh's van Marlies Dekkers (plaatjes zijn klikbaar voor de link)
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ] (40% sale)
[ link | afbeelding ] Ook 40% sale
[ link | afbeelding ] en nog een keertje sale.
vind ze er wel mooi uitzien, maar die 1e vind ik net een SM-behaquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:10 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Ik ben geen Marliesfan. Vind het een beetje te.
Maar wie weet wat ik tegenkom. Ga morgen naar die lingeriewinkel en daar hebben ze ook Marliesspullen
Lijkt me ook helemaal niet lekker zitten in je nekquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:13 schreef Vicky het volgende:
[..]
vind ze er wel mooi uitzien, maar die 1e vind ik net een SM-beha
Ik ben ook niet zo van de internetwinkels. Als het dan niet past moet ik weer binnen zoveel tijd naar het postkantoor en daar ben ik dan weer te lui voorquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:29 schreef lily het volgende:
kijk anders een op prettymum, CrazyPrincess...
22 oktober moet dat vast zijn, of je hebt een voorspellende gavequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:32 schreef Twinkly het volgende:
Hoi, Ik ben de man van Twinkly. 22 november om 21:51 is onze zoon Niels geboren! Hij weegt bijna 4 kilo en is 51.5cm groot.
Haha, ik wilde al zeggen!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:32 schreef Twinkly het volgende:
----
edit: Moest natuurlijk oktober zijn; maar dat krijg je van zo weinig slaap![]()
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:11 schreef Skaai het volgende:
Ik vind die bandjes zo'n poeha, heb een goedkope variant (Sapph) liggen en vind dat al een gefreubel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |