Twinkly en Rubey, spannend!!!
Joehoe, ik heb vanaf vandaag ook verlof! 2 weken eerder dan gepland, maar ach, verlof is verlof. Gisteren mijn laatste halve dag gehad, afscheid genomen van collega's en nu is het klaar.
Laatste weken veel gebeurd... Een paar weken terug werd er geconstateerd dat er misschien sprake was van een groeiachterstand. Na de tweede groeiecho en doppler kon de gyn me enigzins geruststellen. Zij dacht dat het gewoon niet zo'n groot kindje zou worden. Ondertussen word ik goed onder controle gehouden in het ziekenhuis. Gisteren een CTG gehad en het ventje doet het prima. Alleen nu is mijn bloeddruk weer te hoog

. Urine was overigens wel ok. Dus zondag gaan we weer terug voor nog een CTG en bloeddrukmeting. Bij de vk afgelopen maandag was mijn bloeddruk trouwens nog prima. Misschien heb ik gisteren wel gewoon teveel willen doen. Aanstaande maandag gaan we weer voor een derde groeiecho en doppler. Ik heb wel het idee dat ik nu constant naar het ziekenhuis moet en ik heb het er wel een beetje moeilijk mee met al die onzekerheid. (daarom heb ik een tijdje niks gepost hier, sorry). Aan de andere kant zitten ze er in het ziekenhuis direct bovenop. Maar ik hoop niet dat ik naast die vertraagde groei ook nog te maken krijg met een zwangerschapsvergiftiging... Weet iemand dat trouwens, een verhoogde bloeddruk wijst volgens mij op een vergiftiging, maar als je echt een vergiftiging hebt dan MOET er toch ook iets van eiwitten in de urine gevonden worden? Ik moet nu iig nog rustiger gaan doen. Wel vervelend, ik had zoveel plannen als ik met verlof was, maar ik mag nu amper nog wat doen

. Dan komt het allemaal op

neer en die moet gewoon fulltime werken. Vind ik wel heel zielig! Hij vindt het helemaal geen probleem
Ons mannetje ligt trouwens ook nog steeds in een stuit. Ik heb net de discussie van afgelopen dagen bijgelezen over draaien etc. Ik heb me er eens in verdiept, en ik denk dat ik wel een draaipoging wil gaan doen. Ze gaan zowieso nooit meteen over tot draaien, kijken eerst of het mogelijk is etc. Hoewel ik niet te springen sta om een natuurlijke bevalling wil ik het toch proberen, omdat 4-5 dagen in het ziekenhuis na een keizersnede me ook niet echt fantastisch lijkt. De operatie zelf kan me ook niet zo boeien. Ik denk dat er wel wat inzit dat een baby met een reden in een stuit blijft liggen. Zo zei mijn vk van de week dat ik een hele smalle baarmoeder had. Ik kan me voorstellen dat hij dan geen plek heeft om uit zichzelf te draaien en dat misschien een zetje voldoende is. Maar ach, iedereen zijn eigen mening
Nog wel wat positief nieuws: al dit gedoe met de groeiecho's was begonnen omdat mijn vk me had doorgestuurd omdat mijn baarmoeder 2cm te klein was voor het termijn wat ik was. Nu, bij de meting van afgelopen week is ie 2cm te groot voor het termijn

Dus hij is denk ik afgelopen tijd flink gegroeid. Maar dat zullen we maandag wel zien op de echo.
Sorry van de lange ego-post

, ik zal vanaf nu ook weer proberen alles wat beter bij te houden...