abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73961553
Oeh, ik zie ineens dat ik in de top 20 sta!

Twinkly, heel veel succes!

Leo, fijn dat je weer goedgekeurd bent!

Keshet, wat een mooie foto's!

Ik dinsdag ook goedgekeurd. In 5 weken 500gram aangekomen, dus lijkt me netjes. Verder zei de vlos: zó die is goed gegoeid over de beeb... maar hopen dat 't geen 12 ponder wordt dan..
pi_73961668
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 19:39 schreef becky27 het volgende:

[..]

Als het kan tot 4 weken voor bevaldatum, 1 april En dan tot 16 of 23 augustus verlof, lekker lang! Maar jij gaat ook wel lekker lang door!
Hier in België is het bijna standaard hetgeen ik doe. Blijven werken tot 1 week voor de bevalling en dan 14 weken na de bevalling thuis. Althans, ik hoop van het zo te kunnen doen
(standaard als in bij mensen die het kunnen volhouden natuurlijk, het hangt uiteraard ook af van de job die je uitoefent)
pi_73961712
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 19:45 schreef freecell het volgende:

[..]

De eerste paar keer denk je sowieso: 'heuj, was dat hem nu?' Dat had ik nu bij de tweede ook weer
Ik hoop dat het zoiets is, want dat heb ik wel al eens gedacht, maar ja, niet zeker en dus wil ik ook geen "vals alarm" creëren (niet bij mezelf en ook niet bij mijn ventje)
pi_73961762
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 20:09 schreef DJRandall het volgende:

[..]

Das dus normaal volgens mij. Ik heb ook twee weken getwijfeld of ik het wel goed voelde. Dacht elke keer dat het iets anders was. Totdat je het op een gegeven moment herkent en dan weet je het echt zeker.
Maar wat ik me dus afvraag: HOE herken je het dan op een bepaald moment wel? En weet je het wel zeker?
  donderdag 22 oktober 2009 @ 21:08:13 #55
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73962867
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 20:36 schreef leonieke het volgende:

[..]

Maar wat ik me dus afvraag: HOE herken je het dan op een bepaald moment wel? En weet je het wel zeker?
Omdat het wel erg toevallig is als je steeds onwillekeurige spiertrekkingen in je buik hebt
Ik wist het zeker toen ik op mijn buik in bed ging liggen. Harry begon te protesteren.

Wat voel jij dan waarover je twijfelt of het de baby was of iets anders? Probeer eens te omschrijven?
pi_73962943
Ik heb ook een tijdje getwijfeld maar op eens werd het gevoel waarvan ik eerst nog twijfelde steeds sterker en beter voelbaar... En dan weet je het zeker!

Twinkly!!!! Hoe gaat het? Je moet nog effe een uurtje volhouden en dan om 22.22 uur.........

We zijn weer terug en zijn goed geslaagd. Badset met spullies en flesjes en zo gekocht bij de babywinkel en vervolgens nog een lekker featteuille bij Ikea samen met lampjes en kleinighieidjes! Morgen nog de Hema plunderen voor beddegoedjes en dan zaterdag de meubels en dan kan frummel komen (in theorie hoor, ze moet echt nog effe groter groeien). *ben blij!*
pi_73966554
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 20:36 schreef leonieke het volgende:

[..]

Opeens weet je het gewoon. Ik kan me herinneren dat ik op de bank zat en tegen lief zei dat ik hem voelde. Het was hetzelfde gevoel als daarvoor, maar dan harder. Als je het dan nog eens voelt, weet je het zeker. En dan besef je pas dat je al langer die trappeltjes voelt.
Het is bijna niet uit te leggen, maar echt, ineens weet je het zeker!

Keshet die foto's, wat prachtig!!!!

Twinky: zou het gelukt zijn? 22.22 uur.....

Lijnloos, lekker gescoord deze week! Volgens mij heb jij in een week bijna de hele uitzet binnen gesleept hehe
pi_73967065
Lijnloos dat klinkt goed!

F5't voor Twinkly!
pi_73967403
Weltrusten dames, ik val om van de slaap....
  donderdag 22 oktober 2009 @ 23:04:56 #60
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_73967750
Keshet wat geweldig die foto's,en dat met 12 weken helemaal compleet,over die van 6 weekjes ziet die van ons er ook zo uit niet te geloven
Je hebt het mischien al eens verteld maar ik ben hier pas en ik heb het niet kunnen vinden dus ik vraag het je maar,Hoe kom je aan die mooie echo foto's en dat met 12 weken al?
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_73968011
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 22:32 schreef DJRandall het volgende:

[..]

Lijnloos, lekker gescoord deze week! Volgens mij heb jij in een week bijna de hele uitzet binnen gesleept hehe
Althans, bijna.... maar heb mijn lief nu wel eindelijk zo ver dat hij ook heel graag spulletjes wil gaan aanschaffen. Wordt heir wel heel vrolijk en blij van. Maar nog meer als we straks het kamertje echt helemaal op en top klaar hebben voor die kleine Frummel van ons.

Twinkly, ik vind het machtig spannend... maar doe voor alle zekerheid nog even een voor je.

Oh en Keshet, super mooie foto's joh! Het is gewoon al een echt mensekindje! Alleen nog wat groeien en dan is ie er!
pi_73968190
Wow keshet, wat mooi! Super om nu al zulke foto´s te hebben
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_73969458
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 19:47 schreef becky27 het volgende:
Bij hoeveel weken kun je je kindje voelen eigenlijk, van binnenuit? Geen idee namelijk. En van buiten?
Ik voelde onze beeb met 19 weken al schoppen S'morgens werd ik wakker en lag me hand op dr buik en was ineens heel zacht pok Zegt ik tegen me meisie voelde je dat? ze schopte ja zegt ze dat was hard ook haha.

We zijn nu inmiddels 25 weken en ze trappelt er over
pi_73972945
Keshet, wat mooi

Ik moet nog 5 weken werken (maar vandaag even niet)

hoe zou het met Twinkly gaan?
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 08:02:49 #65
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_73973206
Goodmornings dames! Goed nachtje gedraaid geslapen vannacht (heel fijn, mijn hoofdpijn van gisteravond er ff uit kunnen slapen ) en vandaag ga ik beginnen met het uitsnijden van de stickers voor de babykamer en een vriend gezelschap houden terwijl hij zich onder handen gaat laten nemen door mijn stam-tatoeerder Hoop maar dat ik niet al te veel ga kriebelen van daar zijn, er zingt al een paar maanden een onderarm-sleeve-je door mijn hoofd

Owjaa.. En vandaag heb ik officieel verlof! Ik weet niet zo goed of dat nu een is als je al een paar weken thuis zit, maar nouja.. Vind het toch wel wat hoor (en ben dus ook 34 weken zwanger vandaag en ik snap níet waar de tijd is gebleven )

En en en! Hoe zou het nu met Twinkly en haar kindeke zijn? Ik ben zó benieuwd, en ik zat gisteravond te denken, dat 22.22 uur wel mooi zou zijn, maar dat ik 22.10 uur nog wel mooier zou vinden eigenlijk.. Maar ik heb vannacht over haar gedroomd en toen was het 3.00 vannacht geworden (hetgeen ik niet hoop voor haar, maargoed)..

Keshet, wat een gewéldige plaatjes!! Zó lief!! Die voetjes op de eerste foto, sjucht! Liehief!

Oh, en Leonieke, ik had denk ik het moment dat ik zeker wist dat het de beeb was omdat de dingen die ik voelde zo totaal haaks stonden op het ritme van mijn lijf. Je kan bijvoorbeeld wel eens last hebben van borrels in je maag, of in je darmen, maar op de één of andere manier gaat dat in een bepaald ritme ofzo, het gevoel past in je lijf, maar de bewegingen van je ba by zijn zo totáál onwillekeurig en hebben helemaal niets te maken met wat je doet ofzo.. Moeilijk uit te leggen, maar voorbeeldje: dan ging ik een uurtje liggen op de bank en dan voel je op een gegeven moment dat je lichaam in rust-stand zakt, maar in je buik voel je dan het tegenovergestelde: een boel beweging en gewoel, en het is niet een gevoel dat te plaatsen is of dat je eerder hebt gevoeld. En eerlijkgezegd denk ik dat de dingen die jij hebt gevoeld waarvan je dénkt dat het de baby is, ook echt wel de baby waren, alleen heb je nu nog niet de zekerheid om het zo te noemen dus durf je het nog niet En wees niet bang dat je het nooit zult voelen hoor, ik weet zeker dat er nog een moment in je zwangerschap gaat komen dat je denkt 'hou nou eens op!' (als beeblief heeft ontdekt hoe trampoline te springen op je blaas, bijvoorbeeld)
3!
pi_73973237
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 23:55 schreef Co_OL het volgende:

[..]

Ik voelde onze beeb met 19 weken al schoppen S'morgens werd ik wakker en lag me hand op dr buik en was ineens heel zacht pok Zegt ik tegen me meisie voelde je dat? ze schopte ja zegt ze dat was hard ook haha.
Wat lief

En dat voelt dan van binnen als *RAM!*
Ook wellief trouwens Tenminste, in het begin wel

Maar ik heb goede hoop dat ik bij deze niet met een letterlijk blauw geschopte buik ga rondlopen (geen kijk in bikini ). Leander kickte veel harder rond deze tijd.
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 08:20:03 #67
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_73973336
Keshet, ik heb echt even zitten te genieten van jouw foto's... prachtig!
pi_73973621
Ik vind het zo moeilijk om het te omschrijven. De dokter vroeg gisteren precies hetzelfde (alhoewel, hij kon het ook niet omschrijven toen ik het aan hem vroeg )

Het is alsof er iets ontploft in mijn buik. Gisterenavond had ik het iets meer toen ik in de zetel lag, maar het durft ook wel eens gebeuren als ik neerzit en aan het werk ben (nu heb ik wel een zittende job waarvoor ik gewoon aan een pc moet zitten, geen fysiek intensieve job ofzo).
Zo echt een "plof"-gevoel altijd (dit klinkt zo stom als ik het zelf lees ) Maar het is nu al een paar dagen zo, maar het blijft heel erg zachtjes. En totaal totaal geen regelmaat.
Een gevoel van last van darmen heb ik dan helemaal niet

Vannacht trouwens een helse nacht achter de rug. Iets na middernacht wakker geworden en iets voor vier uur lag ik nog altijd wakker. Ondertussen al tv gaan zien, in een boek gelezen en dan uiteindelijk uit pure frustratie (en van de kou ) terug in bed gekropen. Arm ventje van mij want die heeft een hele tijd een draaiende en kerende vrouw naast hem gehad. En moest dat nu nog eens aan de zwangerschap liggen, maar ik krijg mijn gedachten gewoon niet meer kalm. Stom werk

[ Bericht 22% gewijzigd door leonieke op 23-10-2009 08:53:24 ]
pi_73973630
Mooi echo's Keshet!
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 08:54:51 #70
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_73973693
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 08:48 schreef leonieke het volgende:
Ik vind het zo moeilijk om het te omschrijven. De dokter vroeg gisteren precies hetzelfde (alhoewel, hij kon het ook niet omschrijven toen ik het aan hem vroeg )

Het is alsof er iets ontploft in mijn buik. Gisterenavond had ik het iets meer toen ik in de zetel lag, maar het durft ook wel eens gebeuren als ik neerzit en aan het werk ben (nu heb ik wel een zittende job waarvoor ik gewoon aan een pc moet zitten, geen fysiek intensieve job ofzo).
Zo echt een "plof"-gevoel altijd (dit klinkt zo stom als ik het zelf lees ) Maar het is nu al een paar dagen zo, maar het blijft heel erg zachtjes. En totaal totaal geen regelmaat.
Nou, dat klinkt mij anders aardig bekend in de oren Leonieke Bij mij begon het met borreltjes in mijn buik om het maar zo te zeggen (jij dacht dat 'plof' raar klonk? ), een gevoel een beetje vergelijkbaar met het gevoel dat je hebt als je frisdrank met prik heel snel doorslikt, zodat die belletjes een soort van door je keel sputteren ofzo. Daarna werden het plopjes inderdaad, totaal willekeurig en zonder regelmaat, en inderdaad vaak als ik rustig ergens lag of zat. Alsof er een kabouter-trekrotje afgaat ergens diep in je buik. Weet je ook wáár je het ongeveer voelt? Een beetje onderin of juist erg hoog?
3!
pi_73973696
quote:

Klinkt wel alsof het die kleine kerel is hoor!

Oh en goeiemorgen trouwens

Twinkly, hoe is het nu met je meid??? (we zijn zo benieuwd)
pi_73973703
quote:

Vannacht trouwens een helse nacht achter de rug. Iets na middernacht wakker geworden en iets voor vier uur lag ik nog altijd wakker. Ondertussen al tv gaan zien, in een boek gelezen en dan uiteindelijk uit pure frustratie (en van de kou ) terug in bed gekropen. Arm ventje van mij want die heeft een hele tijd een draaiende en kerende vrouw naast hem gehad. En moest dat nu nog eens aan de zwangerschap liggen, maar ik krijg mijn gedachten gewoon niet meer kalm. Stom werk
Das toch gewoon een baby? Wat moet er anders ineens ploffen in je buik?
En baby's schoppen en bewegen nou eenmaal niet met regelmaat
pi_73973713
Oe... hoe zou het met Twinkley zijn? Is het 22.22 uur geworden?

Keshet, wat een prachtige echo, vooral die 2e!

Wat heerlijk hè, die gedachte van bijna verlof! Hier nog 12 weken niet rekeninghoudens met vrije feestdagen. Schiet al op

Leonieke, verloskundige zei tegen mij, dat als je iets voelt onder je navel, je er vanuit kunt gaan dat het die kleine is. Inmiddels zit je baarmoeder tot boven je navel en je darmen dus ook, dus ieder ander gevoel onder je navel moet wel de beeb zijn. Volgens mij heb je 'm wel gevoeld dus

Hier 23 weken vandaag en mijn kan niet wacht tot hij aan de buitenkant ook iets gaat voelen. Helaas ligt de placenta redelijk aan de voorkant dus kans is wel kleiner helaas. Maar hij wordt steeds drukker en krachtiger dus wie weet.

Fijne dag allemaa!
pi_73973715
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 08:54 schreef Incantrix het volgende:

[..]

Nou, dat klinkt mij anders aardig bekend in de oren Leonieke Bij mij begon het met borreltjes in mijn buik om het maar zo te zeggen (jij dacht dat 'plof' raar klonk? ), een gevoel een beetje vergelijkbaar met het gevoel dat je hebt als je frisdrank met prik heel snel doorslikt, zodat die belletjes een soort van door je keel sputteren ofzo. Daarna werden het plopjes inderdaad, totaal willekeurig en zonder regelmaat, en inderdaad vaak als ik rustig ergens lag of zat. Alsof er een kabouter-trekrotje afgaat ergens diep in je buik. Weet je ook wáár je het ongeveer voelt? Een beetje onderin of juist erg hoog?
Vrij hoog eigenlijk. Ook daarom dat ik me afvraag wat er daar eigenlijk zit van darmen. Als ik pijn heb door mijn darmen is dat echt altijd een stuk lager. Het is eerder rond mijn navel.
pi_73973736
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 08:55 schreef freecell het volgende:

[..]

Das toch gewoon een baby? Wat moet er anders ineens ploffen in je buik?
En baby's schoppen en bewegen nou eenmaal niet met regelmaat
Ik had eigenlijk sowieso iets krachtigers verwacht Maar laat ons hopen dat het de baby is, dan moet ik die niet meer een luierik of stoute baby noemen
Mijn man vindt mij de stouterik van de twee omdat ik te ongeduldig ben
pi_73973741
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 08:57 schreef leonieke het volgende:

[..]

Vrij hoog eigenlijk. Ook daarom dat ik me afvraag wat er daar eigenlijk zit van darmen. Als ik pijn heb door mijn darmen is dat echt altijd een stuk lager. Het is eerder rond mijn navel.
Daar zit het nu bij mij meestal ook, zo rond mijn navel, soms iéts hoger, maar niet veel
En soms helemaal onderin, achter mijn schaambeen, das minder. Ik moedig beeb dan altijd maar aan om even weer om te kieperen
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 08:59:19 #77
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_73973751
Goedemorgen allemaal!

Leonieke, ik heb ook vrienden in Belgie wonen maar weet niet meer of zei ook zo kort van te voren pas met verlof ging. Zei zat veel in de auto voor haar werk en werkte voor een NL organisatie dus ik vermoed gewoon 4 weken van te voren.

Keshet, wauw twaalf weken al en ook mooie plaatjes! Mag je nog 1 een keer nu?

snel plakken en aan het werk!
pi_73973762
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 08:58 schreef leonieke het volgende:

[..]

Ik had eigenlijk sowieso iets krachtigers verwacht Maar laat ons hopen dat het de baby is, dan moet ik die niet meer een luierik of stoute baby noemen
Mijn man vindt mij de stouterik van de twee omdat ik te ongeduldig ben
Be carefull what you wish for Dat komt nog wel. Hier is het nu ook nog redelijk zacht, maar aan het einde was het de vorige keer drama
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 09:01:46 #79
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73973789
quote:

Een beetje alsof er een (grote) luchtbel kapot spat in je buik?
Nou das je baby hoor!!
pi_73973809
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 08:59 schreef becky27 het volgende:
Leonieke, ik heb ook vrienden in Belgie wonen maar weet niet meer of zei ook zo kort van te voren pas met verlof ging. Zei zat veel in de auto voor haar werk en werkte voor een NL organisatie dus ik vermoed gewoon 4 weken van te voren.
Mja, hier hangt het echt af van de job, denk ik. We kunnen natuurlijk ook een pak vroeger stoppen, hé, maar dan ga je een tijd in een ander stelsel.
Mijn zus die heeft het bij haar eerste nog beter gedaan: die kwam 's avonds om 18u thuis van haar werk en zei tegen haar man dat ze blij was dat ze maar één week meer moest werken want die trappen op en af lopen was toch wat zwaar geworden (ze had ook nog twee weken verlof staan, dus eigenlijk stopte ze 3 weken voor bevalling). Had ze blijkbaar al een hele namiddag weeën. 's Avonds om 23u water gebroken en 5 uur later had ze haar baby in haar armen.
Was ze wel één week van haar verlof kwijt Dus nog het maximum van 14 weken na de bevalling thuis (en haar baas wou haar die 2 weken verlof ook niet meer geven omdat er een jaarwisseling was geweest). Heeft ze wel eventjes heel hard gevloekt
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 09:03:23 #81
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73973813
In het begin dacht ik ook: hmm blijft het zo?
Maar inmiddels wordt er al flink verbouwd aan de binnenkant en inderdaad bij voorkeur op een volle blaas trampoline gesprongen
pi_73973823
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 09:01 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Een beetje alsof er een (grote) luchtbel kapot spat in je buik?
Nou das je baby hoor!!
Ja, DAT is het! Dat gevoel heb ik.

Woohoo Als dat de baby is, is dat natuurlijk super Ga ik sebiet eens bij mijn ventje passeren aan zijn bureau
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 09:04:33 #83
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73973835
Ben trouwens benieuwd hoe het met Twinkly is!
Meissie, kom je eens melden met je beeb
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 09:08:28 #84
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73973904
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 09:03 schreef leonieke het volgende:

[..]

Ja, DAT is het! Dat gevoel heb ik.

Woohoo Als dat de baby is, is dat natuurlijk super Ga ik sebiet eens bij mijn ventje passeren aan zijn bureau

Als je ´s avonds op de bank of in bed ligt, voel je het vaak het best. Als jij in rust bent, komt baby vaak in beweging. Als jij beweegt, schommel je hem in slaap (en omdat jij bezig bent, let je er niet goed op).
En nu je man elke avond eventjes mmet zijn hand op je buik en 'verhaaltjes' vertellen tegen de baby.
Als jullie baby net zo enthousiast reageert op zijn vader als onze Harry op zijn vader, dan kun je je lol nog op!
ik speel in bed ook wel vaker spelletjes met de baby. Dan trommel ik zachtjes op mijn buik aan 1 kant als hij wakker is en dan krijg ik een trap terug
pi_73973917
Leonieke wat de rest ook al zegt, je voelt gewoon je baby in je buik

Icantrix officieel verlof, toch wel een waard hoor

Ben benieuwd hoe het met Twinkly gaat. Lekker babyknuffelen hoop ik

Wij zijn gisteren naar het dolfinarium geweest. Drama op de heenweg, erg druk. Lange autozit en veel wandelen natuurlijk, maar het is helemaal goed gegaan. Ik ben zo blij dat ik me zo goed voel deze zwangerschap
Ik begin 'm ondertussen overigens wel een beetje te knijpen dat de tijd zo snel gaat...
pi_73974162
Wat fijn, leonieke, dat je je baby hebt gevoeld
En het wordt vanzelf nog wel heftiger hoor. De baby wordt steeds sterker.

Ons meisje schopt nu al van alles van mijn buik af ( en ik leggen steeds dingen op mijn buik en kijken hoelang het duurt voordat het eraf wordt geschopt, de afstandsbediening enzo).

Gisteravond had ik echt een tsunami in mijn buik, heel heftig! (maar nog steeds pijnloos trouwens).

Of als ik aan mijn bureau zit op mijn werk (voorover dus) dat zit ze onderin te wriemelen en trappen. Best irritant
zo van, hee, ga eens normaal zitten zodat ik ruimte heb
pi_73974200
Nog geen Twinkly nieuws

En Leonieke, ik was ook erg onzeker over of het nou de baby was die ik voelde of mijn darmen, maar op een gegeven moment weet je het echt wel zeker hoor! En volgens mij weet je dat nu ook wel

Zelf maar even een afspraak bij de huisarts gemaakt, ik had de hele week al momenten dat ik me soms zo raar voelde, kan ook niet uitleggen hoe, gewoon onbestemd.
Zit ik hier net op mijn werk, krijg ik het weer, maar dan nog veel heftiger. Dus ik zeg tegen mijn collega's, ik voel me zo raar....zegt er een, nou hoofd tussen de knieen dan, want je bent lijkbleek. Toen dacht ik oh ja, ben wel eens eerder flauw gevallen, dat was het onbestemde gevoel....
Daarna ging het wel wat beter, maar geloof dat de kleur nog niet helemaal terug is. En mijn ondergoed was nat van het zweet, hij is fijn

Enig idee waar het aan kan liggen? Vanmiddag maar even HB prikken en bloeddruk meten, maar hier heb ik dus geen zin in elke dag
pi_73974249
Hier gisteren lekker met mijn buik tegen lief aangekropen in bed. Hij kon de schopjes tegen zijn billen voelen
Mijn kind schopt nu al kont
pi_73974387
hmm, klinkt een beetje als hyperventilatie, sindell
maar goed; ik ben geen huisarts natuurlijk

Ik heb wel iedere dag zeker 1 opvlieger. Meestal in de namiddag.
Dan krijg ik het in eens bloedheet, een knalrode kop, en het zweet breekt me uit (kletsnat). Ik moet mijn bh echt iedere avond uitwassen door het gezweet bij die "opvlieger". Ook in mijn liezen is het dan kletsnat. Jeutje.
Dat duurt een uurtje ofzo en dan trekt het weer weg....
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 09:31 schreef octopussy het volgende:
Mijn kind schopt nu al kont
heheh

Ik wacht nu op de kraamzorg (kan ieder moment komen)...

en dan om 11.15 de placenta lokalisatie (nagelbijt)
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 09:48:54 #90
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_73974644
wow keshet mooie echo weer

leoni hoeveel weken ben je nu??? ik voelde dit baby'tje pas echt duidelijk bij 27 weken.. door ligging van placenta...
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 09:49:41 #91
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_73974666
Nog geen twinkly nieuws...

spannend Lilly... zie dat je nog nageltjes overhoudt!!!
pi_73974883
ik kwam ook ff klijken of er twinklynieuws was..
ze zal vast wel aan het genieten zijn!

Spannend Lily!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_73974929
Lunastar, hoe gaat het bij jou dan?
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 10:09:55 #94
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_73975193
Hier gaat het goed.. we worden wel beetje ongeduldig... regelmatig begint het hier, maar het wil dus niet doorzetten... we kunnen alleen maar afwachten hé... en dinsdag zien wat de gyn te vertellen heeft...
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 10:49:24 #95
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_73976526
@Sindell; wat vervelend dat je je zo voelde.... Ik heb dat in het begin van mijn zwangerschap ook veel een vaak gehad. Vooral als ik vroeg op moest en werken.

@Leonieke; jeuj! jij voelt gewoon je beebje joh! wat heeeeeerlijk! ik vond het net zo voelen als een vlindertje die je in handen houdt... en dan fladdert...
maar ik voelde het al bij 16 weken...en nu schopt het alle kanten op haha

@Trixie; jeeeeeujjj 34 weken en verlof!!! OMG time flies.... het gaat echt zoooooo snel ineens he??? ik herken dat wel... (ben dan nog 4 weekjes achter je aan, maar toch...)
Succes met je stickerwerk en in de tattooshop en wat voor sleeve zit je aan te denken???

@Sidney; je hebt dus een fijn dagje uit achter de rug??

en ik ben ook zooooooooo benieuwd hoe het met Twink is!

heb gelukkig wel wat beter geslapen dan gisteren... vandaag lekker dagje nietsen denk ik.
Weekend staat weer vol, wel met leuke dingen.
Ga morgen met moeder en zuslief de hele dag op stap; shoppen en eten enzo heeeel gezellig natuurlijk!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_73976561
Ik kan het me voorstellen Luna!

Hier nu ook roze slijm, volgens de vlos echter geen garantie dat het nu ook snel begint.
heeft vanaf vandaag vakantie dus het zou wel timing zijn!
pi_73976641
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 10:09 schreef lunastar het volgende:
Hier gaat het goed.. we worden wel beetje ongeduldig... regelmatig begint het hier, maar het wil dus niet doorzetten... we kunnen alleen maar afwachten hé... en dinsdag zien wat de gyn te vertellen heeft...
Kan me de ongeduldigheid best voorstellen, zeker als het wel wat rommelt maar niet doorzet.
Hopelijk kun je inderdaad dinsdag bij de gyn wat duidelijkheid krijgen, of anders moet die kleine zich voor die tijd maar melden

BJ, lekker vrij dagje! Altijd fijn... Ook gezellig morgen shoppen! Helemaal goed

Octopussy, je kind schopt kont, hoe cool is dat!

Sindell
pi_73977136
Twinkly, joehoe waar ben je? Hopelijk aan het genieten van je kleintje!!

Lily, ik hoop zo dat je placenta voor de uitgang is verdwenen. Ga voor je duimen!

Incantrix, lekker genieten van je verlof!! De eerste zwangerschap heb ik de gehele zomervakantie in de bioscoop door gebracht. Was zo lekker met de airco daar. En had een pas voor het gratis kijken van films.

Luna kunnen je kinderen niet even een dagje naar opa en oma en jij even lekker de tijd voor je zelf nemen, zeg maar relaxen. Dus niets poetsen, kinderen achter hun broek aan zitten, koken, wassen etc. Maar echt tijd voor je zelf, potje thee, boekje of film. Lekker de telefoon uit en niemand die 600 x per dag het woord "mama" roept. Misschien wil het dan wel doorzetten.

Rubey, roze slijm was bij mij de 1e keer wel het teken dat het begon.
pi_73977637
pppssstt... Leonieke, het gevoel dat je beschrijft, klinkt inderdaad als je baby hoor! Geniet er maar lekker van!
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_73977835
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 10:50 schreef Rubey het volgende:
Ik kan het me voorstellen Luna!

Hier nu ook roze slijm, volgens de vlos echter geen garantie dat het nu ook snel begint.
heeft vanaf vandaag vakantie dus het zou wel timing zijn!
Garanties heb je nooit, maar het is wel fijn dat je een hoopgevend teken krijgt! Spannend! Het lijkt me dat je geduld nu wel genoeg op de proef is gesteld.

Ik ben ook benieuwd naar Twinkly! Die heeft nu vast iets beters te doen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')