Jeetje, 11 dagen werken nog maar..quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:28 schreef Beessie-Jen het volgende:
oeeee Twink.. wat spannend!!! weer een klein vers beebje op komst!!
heeeeeeeeeeel veel succes! en ik ben superbenieuwd naar het resultaat enzo...
*denkt F5 vanavond*
ik heb vanmiddag toch nog een klein dutje kunnen doen, maar nog steeds moe, hoop dus dat ik komende nacht een beetje beter kan slapen....
![]()
en ik was eens in mijn agenda aan het kijken, en ik hoef nog maar 11 dagen te werken! time flies!
(waaronder nog 2 kantoordagen en een congres).
ja de tijd gaat echt heeeeeeeeeeeeeeeel snel ineens....quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:46 schreef ymme het volgende:
[..]
Jeetje, 11 dagen werken nog maar..![]()
Ik kan me nog zo goed heugen, dat je in het tweede streepje topic, kwam melden dat je zwanger was.
En nu ben alweer 30 weken![]()
Ik ben nu op het moment lekkere pannenkoeken aan het bakken.
ik heb bij 8 weken de aanvraag al gedaan.... en weet nog steeds niets definitief...quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:46 schreef Guess. het volgende:
Go Twinkly![]()
Met hoeveel weken zijn jullie trouwens kinderopvang gaan regelen? Ik ben pas iets meer dan 6wkn en er zijn mensen die nu al roepen dat we dat moeten regelen omdat er straks anders geen plek is in de opvang naar keuze.Ik wou eigenlijk de 1e 12wkn afwachten.
Ja, maar zoals ik al zei: ik speel valsquote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:36 schreef leonieke het volgende:
Ik heb het hele gebeuren met Twinkly helemaal gemistYou go twinkly
![]()
De kinderopvang hebben we hier al vastgelegd (contract wordt wel pas later getekend), maar gelukkig maar dat we dat al hebben kunnen bepalen. En vooral een geluk dat we pas opvang nodig hebben als de baby al 6 maand oud is, want ik vrees dat we anders serieus in de miserie gingen komen om iemand te vinden.
En wat lees ik hier? Nog 3 halve dagen, nog 7 dagen? Ik nog 17 weken![]()
Vandaag wel goedgekeurd door de dokterBloeddruk was ok, urine ook en het hartje klopte goed. Nu nog een paar dagen wachten om te zien of ze me opbellen ivm de suikertest of niet. En ow, op 4 weken tijd 400 gr bijgekomen
De dokter (was wel een vervangende arts en niet die dokter die me had gezegd dat ik maar 2 kg ofzo mocht bijkomen) was wel trots. Al zal ik het streefdoel van 2 kg ruimschoots overschrijden, vrees ik. Aangezien ik nu al iets meer dan een kg ben bijgekomen. Ik heb dus al wat schrik voor de volgende afspraak bij die eerste gynaecologe.
ik nog een week of 23quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:54 schreef Asyniur het volgende:
Ik moet nog 3 halve dagen werken!![]()
maar ik speel wel een beetje vals
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:27 schreef InspectorSanta het volgende:
* InspectorSanta Maakt notitie
Ik zal het alleszins nog niet in dagen uitrekenenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:00 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ja, maar zoals ik al zei: ik speel vals
Leonie, heb je de baby inmiddels al gevoeld? Zo nee, wat zei de gyn ervan?
En maak je maar niet te druk om die kilo's![]()
En Twinkly, hoe is de status?
Tot hoe lang ga jij precies werken? Ook vrij lang heb ik de indruk, of heb ik het verkeerd op?quote:
Als het kan tot 4 weken voor bevaldatum, 1 aprilquote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:31 schreef leonieke het volgende:
[..]
Tot hoe lang ga jij precies werken? Ook vrij lang heb ik de indruk, of heb ik het verkeerd op?
De eerste paar keer denk je sowieso: 'heuj, was dat hem nu?' Dat had ik nu bij de tweede ook weerquote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:30 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik zal het alleszins nog niet in dagen uitrekenenAl moet ik wel bekennen dat er bij mij sowieso nog 2 weken kerstvakantie tussen zit. Die zal deugd doen veronderstel ik
![]()
Ik twijfel of ik hem gevoeld heb of niet. En aangezien ik twijfel, denk ik dat het een njèt zal zijn.
De dokter zei dat het nu toch elke dag zou kunnen beginnen, maar dat ik me nog geen zorgen moest maken, ook omdat het hartje heel vlug klopte. Hij denkt dat ik hem wel al gevoeld heb, maar het gewoon verkeerd geïnterpreteerd heb.
Verschilt nogalquote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:47 schreef becky27 het volgende:
Bij hoeveel weken kun je je kindje voelen eigenlijk, van binnenuit? Geen idee namelijk. En van buiten?
Nou dan zul je hem snel genoeg wel voelen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:30 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik zal het alleszins nog niet in dagen uitrekenenAl moet ik wel bekennen dat er bij mij sowieso nog 2 weken kerstvakantie tussen zit. Die zal deugd doen veronderstel ik
![]()
Ik twijfel of ik hem gevoeld heb of niet. En aangezien ik twijfel, denk ik dat het een njèt zal zijn.
De dokter zei dat het nu toch elke dag zou kunnen beginnen, maar dat ik me nog geen zorgen moest maken, ook omdat het hartje heel vlug klopte. Hij denkt dat ik hem wel al gevoeld heb, maar het gewoon verkeerd geïnterpreteerd heb.
Nee, dat niet. Maar wel dat Harry stampt tegen de broekband als ik zit (en die dus drukt in je buik), tegen de autogordel en ook tegen de bekkenband.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:54 schreef freecell het volgende:
[..]
Verschilt nogal
Van binnen ergens tussen de 16 en 22 weken en van buiten een weekje of 2 later dan van binnen meestal.
Hebben jullie ook dat als je je buikspieren aanspant om iets te tillen of om diep te zuchten oid, dat je dan soms ineens echt een enorme stamp krijgt?
Das dus normaal volgens mij. Ik heb ook twee weken getwijfeld of ik het wel goed voelde. Dacht elke keer dat het iets anders was. Totdat je het op een gegeven moment herkent en dan weet je het echt zeker.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:30 schreef leonieke het volgende:
[..]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |