ik snappum nie?quote:
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:09 schreef Rubey het volgende:
[..]
Sinds een week of twee kan ik weer uitslapen![]()
Verder een beetje fok lezen, werken (werk voor mezelf), uitstapjes maken met de aanstaande oma en vader, huishoudelijke dingen en hup de dag is weer om!
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:13 schreef DJRandall het volgende:
[..]
Adem in, adem uit! Kan het me helemaal voorstellen ja! Zou hetzelfde reageren denk ik.
Hehe, hier op het werk, wacht ik nog steeds tot de telefoon voor het eerst af gaat. Dus sinds half 9 nog geen leven te bekennen op kantoor. Geen telefoon, geen collega's. Lang leve Fok en MSN.
En Happy, gefeliciteerd met je promotie. Wat gaaf!
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:18 schreef DaviniaHR het volgende:
Die verschillende technieken is volgens mij gewoon een manier om je gedachtes te verplaatsen van je buik ergens anders heen. Gewoon goed concentreren en dan kom je al een heel eind
freecell, gaat fluitend door de bevalling!
Lijnloos, wat een goede bloeddruk!
Claudia, dat maagzuur klinkt echt heel erg naar!
Trixie, eenvoor je hormonen!
En als de wieg niet af is, kan je beeb toch ook ff in de wandelwagen slapen? Die heb je toch al?
Wel irritant dat het zo langzaam gaat!
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:43 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Jah, ok, maar ik vind het wel echt superrot klinken hoor, misschien dat de VK je iets sterkers als rennies voor kan schrijven (ik heb nu Maalox gekregen, heb ook al goede dingen gehoord over Antagel en er schijnen ook nog sterkere dingen te zijn als het echt nodig is), het lijkt me echt niet relaxed zo.
En ja, jij snapt me precies! Gewoon even begrip tonen, zo raar is het toch niet dat ik zo onderhand mijn spulletjes een beetje bij elkaar wil gaan krijgen nu? En een bed of iets dergelijks vind ik toch wel érg belangrijk hoorBen inderdaad wel blij dat we het ledikant en alle beddengoed daarvoor al hebben, het enige dat nog nodig is is een matras. Dat gaat dan evt. ook nog wel lukken.. Maar het is gewoon het gevoel, af en toen krijg ik echt het idee dat iedereen vergeet dat die baby er ook nog eens úit komt en dat die kleine mensjes zich niet houden aan uitgerekende data e.d.
De uitgerekende datum is nu eenmaal niet de deadline, eerder kan 'ie ook al op tijd zijn. Maarja, mijn lief heeft dat dus echt van zijn moeder, en zijn zus is ook zo. Die is wel eens om half 6 in de middag binnen komen vallen op mijn verjaardag terwijl ik haar op de koffie had gevraagd. Tja.. Nouja, ik ga ze strax zelf ook even bellen, ze wilden een foto van de wieg e-mailen, maar dat lukte niet. Kan ik ze er even mee helpen en mezelf rot schrikken van de foto zien dat het allemaal wel meevalt
Rubey, dát is fijn zeg!! Alleen dat vind ik al eenwaard
DJRandall, op een gegeven moment moet het af he? En haha, fijn dat je ons hebt dan, zullen we maar zeggen
Davinia,terug! Ik ben wel erg bezig zo he? Maar ik vind dat ik met bijna 34 weken toch wel iets meer medewerking mag verwachten
Maar we hebben inderdaad een kinderwagenbak hoor, en een ledikant hebben we ook al, incluis beddengoed. Daar hebben we alleen nog een matras voor nodig en die is gewoon van eens tandaard formaat, dus zo gehaald denk ik dan maar. En hey, hoe voel jij je vandaag dame?
Hoe gaat het nu met je? En met de kleine man? Want welke maat heeft ie nu dan?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:00 schreef Troel het volgende:
Poppejans, ik hoop dat jouw kindje nog wat groter wordt, want Jochem verzuipt in dat maat 56 pakje (we hebben het maar niet eens aangedaan, zijn benen passen er twee keer in ofzo)
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:03 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Hoe gaat het nu met je? En met de kleine man? Want welke maat heeft ie nu dan?
Nog effe werken (tot ongeveer half 3 denk ik... ben wat later begonnen door het ziekenhuisbezoek)... maar de motivatie is gelukkig weer even aanwezigquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:33 schreef Incantrix het volgende:
Ow, da's wel jammer jahBij dit vriendinnetje is het ook wel echt een beetje éxtra bijzonder, we zijn al beste vriendinnetjes sinds de 3e van de middelbare school, wonen sinds een tijdje weer vlak bij elkaar (zij is heel NL en heel de wereld overgezworven) en zijn nu dus bijna tegelijk mama
Heel cool, want zo deel je dus echt heel die levensfase met elkaar, dit heeft onze band echt nóg sterker gemaakt! Samen naar zwemmen, echo's aan elkaar laten zien, even fijn bij elkaar klagen over kwaaltjes..
Jammer dat die vrienden allemaal een stukje verder weg wonen Lijnloos, dat maakt het inderdaad al een stuk lastiger he? En moet je nog lang? je dagje zal er toch wel bijna opzitten nu?
Ze mag gewoon niet eerder komen kijken totdat de wieg in jullie huis staatquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:53 schreef Incantrix het volgende:
Lijnloos, nog maar 3 kwartiertjes
En Asy, je hebt gelijk en an sich weet ik dat ook wel.. Het is alleen dat ik denk dat als ik bijv. komende dinsdag zou bevallen (, moet er nog niet aan denken!), ik ook weer niet denk dat het eerste dat schoonmams zal doen achter de naaimachine kruipen is om de wieg af te maken
Ik dénk dat ze dan naar Den Haag komen en ofwel bij ons, ofwel bij mijn schoonzus gaan logeren, ook om ons bij te staan als de kleine in het ziekenhuis zou moeten blijven. Weet niet of de wieg bekleden dan nog erg van de grond zou komen en dan is alles zo afhankelijk van hoe lang onze kleine meneer dan moet blijven vs. hoe snel zij weer naar huis zouden gaan.. Maja, ik moest dus eigenlijk mijn schoonouders bellen om te helpen met de e-mail, maar ik pak nu gewoon lekker de auto naar mijn vriendinnetje
Ik vind het wel even goed zo.. En thnx
Gefeliciteerd Webkim....quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:53 schreef Webkim het volgende:Ik ben precies 20 weken vandaaag. Morgen weer een echo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |