quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 11:05 schreef Claudia_x het volgende:Ach, het is gewoon een kwestie van een maag die in de verdrukking komt. Het is een groot kind en ik draag naar binnen, dus m'n organen hebben het moeilijk.
Ik begrijp je zenuwen om dat wiegje héél goed. Ik probeer dan ook om me zo min mogelijk afhankelijk van anderen te maken, want ik word er naar van als iets niet snel genoeg naar mijn zin gebeurt. (Dat heb ik altijd al, dus bij mij is het niets hormonaals.) Ik zou de familiewieg van mijn nichtje krijgen, maar ze reageerde niet meer op mijn Hyvesberichtjes en dus heb ik gewoon een nieuwe wieg via Marktplaats geregeld.
Toen ik hier het advies kreeg om nieuwe kleding en beddengoed te wassen schoot ik ook meteen in de stress. Ik heb meteen tig wasjes gedraaid, de babykamer hangt inmiddels vol met nat wasgoed en ik ben al dagen bezig met strijken. De baby mag niet nu komen!
Jij kunt er nu helaas niet zoveel meer aan doen. Je kunt je schoonouders zelf een keer bellen om te vertellen hoe je uitkijkt naar de wieg en dat het je een fijn gevoel geeft als die al naast je bed staat en je erbij weg kunt dromen. Je hebt een prima back-up scenario, dus het moet in ieder geval geruststellend zijn dat je
iets hebt mocht de baby te vroeg komen. En heb je eventueel geen kinderwagenbak? (Ik weet niet of een baby daarin mag slapen.)
Het zou fijn als je gewoon te horen kreeg van je lief dat het ook allemaal heel vervelend is. Ik heb helemaal geen zin om te horen dat ik me druk zit te maken om niks. Ik wil gewoon even wat begrip en dan gaat het wel weer.
Jah, ok, maar ik vind het wel echt superrot klinken hoor, misschien dat de VK je iets sterkers als rennies voor kan schrijven (ik heb nu Maalox gekregen, heb ook al goede dingen gehoord over Antagel en er schijnen ook nog sterkere dingen te zijn als het echt nodig is), het lijkt me echt niet relaxed zo.
En ja, jij snapt me precies! Gewoon even begrip tonen, zo raar is het toch niet dat ik zo onderhand mijn spulletjes een beetje bij elkaar wil gaan krijgen nu? En een bed of iets dergelijks vind ik toch wel érg belangrijk hoor

Ben inderdaad wel blij dat we het ledikant en alle beddengoed daarvoor al hebben, het enige dat nog nodig is is een matras. Dat gaat dan evt. ook nog wel lukken.. Maar het is gewoon het gevoel, af en toen krijg ik echt het idee dat iedereen vergeet dat die baby er ook nog eens úit komt en dat die kleine mensjes zich niet houden aan uitgerekende data e.d.

De uitgerekende datum is nu eenmaal niet de deadline, eerder kan 'ie ook al op tijd zijn. Maarja, mijn lief heeft dat dus echt van zijn moeder, en zijn zus is ook zo. Die is wel eens om half 6 in de middag binnen komen vallen op mijn verjaardag terwijl ik haar op de koffie had gevraagd. Tja.. Nouja, ik ga ze strax zelf ook even bellen, ze wilden een foto van de wieg e-mailen, maar dat lukte niet. Kan ik ze er even mee helpen en mezelf
rot schrikken van de foto zien dat het allemaal wel meevalt

Rubey, dát is fijn zeg!! Alleen dat vind ik al een

waard

DJRandall, op een gegeven moment moet het af he? En haha, fijn dat je ons hebt dan, zullen we maar zeggen

Davinia,

terug! Ik ben wel erg bezig zo he? Maar ik vind dat ik met bijna 34 weken toch wel iets meer medewerking mag verwachten

Maar we hebben inderdaad een kinderwagenbak hoor, en een ledikant hebben we ook al, incluis beddengoed. Daar hebben we alleen nog een matras voor nodig en die is gewoon van eens tandaard formaat, dus zo gehaald denk ik dan maar. En hey, hoe voel jij je vandaag dame?